Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Повернення Маруссі: всі подробиці на початок 2018 року

Наша сеть партнеров Banwar

М и детально розглядали історію зльоту дітища шоумена Миколи Фоменко і говорили про падінні - це було в січні 2015 го, коли крім історичних фактів в долі вітчизняних спорткарів під брендом Marussia нічого виникнути, здавалося б, уже не могло. Але ось в листопаді 2017 року «РІА Новини» пише , Що новосибірський бізнесмен Олександр Сердцев робить спроби перезапустити бренд Marussia Motors.

Сердцев - власник автомобільного салону VIP-Service, обслуговуючого автомобілі люксових марок, і в 2012-році став першим і, як згодом виявилося, єдиним офіційним дилером марки Marussia Motors. Олександр і його компанія довгий час займаються тюнінгом і реставрацією автомобілів - в одному з інтерв'ю згадуються, наприклад, Перемога з гаража Сталіна, Jaguar колишнього сенатора Каліфорнії і перебраний буквально по болтів Porsche 944 1986 року. Крім того, хлопці безпосередньо співпрацюють з відомими тюнінг-ательє, серед яких Hamann, ABT, Gemballa, TopCar, Lumma, TechArt, PPI і MTM. Любов до Маруссі у Сердцева і його колег давня і, можна сказати, ірраціональна - незважаючи на всі труднощі, вони продовжують самостійно рухати ідею вітчизняного спорткара, навіть коли ніякого спорткара вже немає.

Або є? По-перше, є Marussia B1-9 (за усталеною нумерації, друга цифра означає порядковий номер випуску), яка належить особисто Олександру - деякі джерела стверджують, що спочатку вона була чорно-жовтої, потім фіолетовою, а вже в Новосибірську, в результаті ремонту і реставрації, стала яскраво-червоною і з 2013 року використовувалася для промо-акцій і тест-драйвів. А по-друге, компанія Сердцева придбала у різних приватних власників шість автомобілів (або машинокомплектів), які є модифікаціями моделей Marussia. Що ж це за автомобілі? Нам вдалося поспілкуватися з Олександром Сердцева, і ось що він розповів.

Тепер у розпорядженні його компанії є екземпляр моделі B1 c 2,8-літровою "турбошестёркой» Cosworth (в стоці ці мотори розвивають 360 к.с., але в топових варіантах, які стояли, зокрема, на B1-17 і B1-18 , видавали вже 420 к.с.), екземпляр B2 з 3,5-літровим «атмосферником» Nissan VQ35 (ці движки простіше, видають від 240 до 360 к.с.), ще одна B2 у вигляді машинокомплекта з деталей шасі, двигуна і карбонового кузова ... Крім цих машин в колекції є і екземпляри, які можуть вважатися унікальними навіть за мірками штучно збиралася Маруссі.

Є позашляховик F2, який в ЗМІ фігурував лише у вигляді ходового макета, а за словами Сердцева, зараз «на ходу, але потребує косметичного ремонту і деякого доопрацювання». Ще є відкрита версія B1, яка повинна була випускатися під ім'ям Marussia B1 Speedster, і цілком ймовірно, що в Новосибірськ потрапив єдиний втілений в реальність «спідстер», та й то втілений частково, в розукомплектованому вигляді, що вимагає великих доопрацювань. І нарешті, є сталевий каркас експериментального спорткара B3, який взагалі ніколи не був зібраний навіть одним зразком і фігурує в повідомленнях про «останках» компанії як розрізнені частини - кузов з елементами шасі і ось цей самий каркас.

На фото: Marussia F2

За задумом набувача всіх цих скарбів, автомобілі будуть повністю відновлені і пофарбовані у фірмові кольори Marussia Motors. Два автомобіля, B1 і B2, вже стоять майже зібрані, потребуючи лише в частковій заміні деталей, до березня поточного року вони повинні бути повністю готові. Решта автомобілі - це далека перспектива, розтягнута на рік або навіть на кілька днів і вимагає серйозного фінансування. Поки проект по «перезапуску» Маруссі забезпечується власними ресурсами маленької компанії, але потенційні інвестори вже є, переговори ведуться.

Серед великих статей витрат, звичайно ж, не тільки кошти на реставрацію машин або виготовлення і закупівлю відсутніх деталей і вузлів. Один з витратних моментів - омологация відновлених автомобілів в НАМИ, бо вони таку, як з'ясувалося, ніколи не проходили. Яким чином проводити ці машини - як саморобки, як машини, що можуть випускатися обмеженим тиражем в 150-200 примірників (така омологация не вимагає краш-тесту ТС) або ж як повноцінний серійний автомобіль? Цими питаннями Олександру Сердцева тільки належить зайнятися, поки що всі сили і час йдуть в реставраційні процеси.

А причому тут омологация, серійний автомобіль і перезапуск марки, запитаєте ви? А при тому, що Новосибірська компанія націлюється на організацію виробництва автомобілів і подальший їх продаж під брендом Marussia Motors. Про це преса вже писала в листопаді 2017 року, але з тих пір ситуація трохи змінилася.

Як нам вдалося дізнатися, у підприємця Олександра Сердцева дійсно є попередні домовленості про випуск компонентів для автомобілів Marussia - зокрема, на заводі ім. В.П Чкалова і на площах СібНІА ім. С. А. Чаплигіна, що входять в ПАТ «Компанія« Сухой ». Ці підприємства займаються компонентами для авіації і мають технології промислового випуску деталей з карбону - вони могли б робити кузова майбутніх спорткарів.

Зараз у нас фаза попередніх переговорів, вони дуже налаштовані на співпрацю з нами, йдуть назустріч. При сприятливому збігу обставин, якщо у нас все «зростеться», ми, звичайно, будемо розміщувати замовлення там. Ми націлені саме на виробництво, це кінцева мета. Вийде, не вийде - спробувати треба. Про терміни говорити зарано, адже тут все вирішать гроші - дивлячись скільки їх буде. Якщо буде мільярд рублів, то дрібносерійна збірка буде організована приблизно через два роки. Якщо буде три з половиною мільярда, то через рік-півтора.

Але відсутність (хочеться сподіватися, що тимчасове) мільярда рублів - не єдина проблема на шляху запуску збірки «Марусь». На даний момент досить складно в точності встановити, у кого залишилися права на використання бренду Marussia Motors, але з великою часткою ймовірності вони якимись частинами належать Миколі Фоменко і Андрію Чеглакова, основним інвестору Маруссі Моторс на початку 2010-х. У листопаді 2017 го Сердцев збирався якимось чином роздобути хоча б частину цих прав, але зараз говорить, що його компанії ці права «не віддають», що в світлі домовленостей про виробництво «Марусь» в Новосибірську оптимізму йому не додає.

А що думає Микола Фоменко з приводу починання компанії VIP-Service? «Ми зустрічалися з Миколою і розмовляли на цю тему. У нього величезне бажання продовжувати цей проект. У нього вже є певні плани по тому, як проект буде рухатися, і мене особисто це не засмучує, я цьому тільки радий », - розповів нам в особистій бесіді Олександр. Найцікавіше, що в листопаді 2017 року, через менш двох тижнів після того, як ЗМІ розповіли про «відродження Маруссі в Новосибірську», на сцені з'явився сам засновник компанії - в мережі з'явилося відео короткого інтерв'ю Миколи Фоменко , Зняте, судячи за титром, ще у вересні.

У промові Фоменко Marussia Motors фігурує як компанія, яку він очолює. Компанія, за його словами, наближається до створення електромобіля «на базі нашого спорткара», що використовує в якості силової установки мотор-колесо. Мова, судячи з усього про мотор-колесі винахідника Дмитра Дуюнова, яке в кількості чотирьох штук вже застосували в експериментальному сіті-каре Zetta / El-Panda, створеному групою конструкторів з Зеленограда і Тольятті і показаному в Ульяновську в середині вересня 2017 року.

Отже, у нас є підприємець з Новосибірська, що збирається робити кузова для нових «Марусі» з карбону на авіаційному заводі. І є засновник компанії і, ймовірно, володар прав на бренд зі своїми власними планами щодо будівництва «нової Маруссі», тепер уже електричної. Могли б ці історії корелювати між собою? Цілком. Але це не так. Ми запитали у Олександра Сердцева, що він думає з приводу цього відео, і він відповів: «Я буду тільки радий, якщо [такі] автомобілі будуть запущені у виробництво. Наша історія ніяк не перетинається із заявою Миколи ».

Виходить, засновник компанії, вирішивши відродити Marussia Motors, не посвятив у свої плани і ніяк не запросив до участі в проекті свого, нехай і майже заочного, але, ймовірно, найбільш вірного із соратників? Чому? Людина, зазначений як контактна особа на офіційному сайті Фоменко, на наші запитання відповідати не став, так само як і Микола поки ніяк не відреагував на наше звернення до нього через соцмережі. Зрозуміти це цілком можна - напевно перезапуск «Маруссі» забирає багато часу.

Зрозуміти це цілком можна - напевно перезапуск «Маруссі» забирає багато часу

Ми будемо чекати розвитку подій і закликаємо до цього вас - просто так ситуація, схоже, не розсмокчеться. Принаймні, поки можна стежити за розвитком новосибірської «гілки» новітньої історії Marussia Motors - в VIP-Service закінчують інтер'єр однієї з B2. Поки що ніяких фотографій - працівники посилаються на «розпал робіт» і те, що автомобілі практично повністю розібрані: «фотографувати нічого». Але в найближчому майбутньому новини та фотографії обов'язково з'являться. А за ними, ймовірно, і роз'яснення по всім іншим піднятим тут питань.

Опитування

Чи потрібно продовження проекту Marussia?

Всього голосів:

Або є?
Що ж це за автомобілі?
А причому тут омологация, серійний автомобіль і перезапуск марки, запитаєте ви?
А що думає Микола Фоменко з приводу починання компанії VIP-Service?
Могли б ці історії корелювати між собою?
Чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов