Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Повернення до життя друкуючих головок Epson. ПрінтМастер, заправка картриджів

  1. Альтернативний метод відновлення друкуючих головок Epson ...
  2. Ну і, нарешті, третій погляд на проблему відновлення друкуючих головок Епсон:

Наша сеть партнеров Banwar

Тут ми розглянемо кілька способів повернення до життя «померлих» друкуючих головок Epson.

Тут ми розглянемо способи повернення до життя «померлих» друкуючих головок Epson.

Під «померлими» ми маємо на увазі головки, які мають робочу електронну частину, але мають проблеми з прохідністю чорнила - це може бути наслідком використання неякісних чорнила, змішування чорнила різних виробників або чорнила різних типів спричинили випадіння осаду і закупорювання каналів друкуючої головки. Погіршення прохідності чорнила може бути наслідком засихання чорнила в друкуючій голівці, якщо принтером довго не користувалися або неправильно запарковали головку.

Що потрібно?

1. Принтер зі справною електронікою друкуючої головки.

2. Шприци (4-8 шт залежно від кількості квітів в принтері) обсягом 2 мл, бажано імпортний фірми BD або будь-які шприци з гумовими перехідниками, за допомогою яких шприци можна герметично насадити на чорнильні штуцера друкуючої головки принтера.

3. Промивна рідина для друкуючих головок струменевих принтерів (можна купити в комп'ютерних магазинах міста або в нашому Інтернет-магазині). Не використовуйте спиртовмісні рідини!

порядок робіт

1. Вийміть картриджі з каретки і від'єднати його принтера.

2. Укоротите носики шприців - зріжте приблизно 1-2 мм для того, щоб шприци можна було надягти на чорнильні штуцера друкуючої головки. Шприци повинні насаджуватися з невеликим зусиллям, щоб забезпечити герметичність з'єднань.

3. Підігрійте промивну рідину приблизно до 35-40 градусів, наберіть у шприц 2/3 його обсягу так, щоб 1/3 займав повітря.

4. Одягніть шприц з теплою промиванням на перший чорнильний штуцер і злегка натискаючи на поршень продавите всю промивку через цей канал. Наберіть ще раз стільки ж промивання і знову прокачайте через цей же канал. Також вступите і з іншими каналами. Т.ч. кожен канал потрібно «продути» по 2 рази. Якщо промивка не проходить через канал - не старайтеся сильно, щоб не порушити герметичність друкуючої головки. Переходьте до наступного пункту.

5. Насадіть на все чорнильні штуцера шприци без поршнів і заповніть їх промивної рідиною.

6. Заповніть за допомогою шприца гумову капу промиванням, яка знаходиться праворуч - у місці пакування головки. У запаркованому стані головки гумова капа герметично притискається знизу голівки і запобігає висиханню чорнила в голівці. Також капа використовується при штатній прокачування чорнила помпою принтера. Зверніть увагу на чистоту капи і якщо потрібно промийте її пензликом від бруду, пилу або засохлих чорнила.

7. Засуньте рукою каретку з встановленими і заповненими шприцами вправо до упору. В цьому випадку заповнена промиванням капа притулиться до друкуючої голівці знизу. Таким чином ми забезпечили вплив промивної рідини як зверху так і знизу головки. У такому стані потрібно залишити головку на кілька годин.

Зверніть увагу на рівень рідини в шприцах. У чистих каналах промивання повинна поступово йти в принтер. Чим швидше рівень зменшується тим чистіше канал.
Забиті канали можна відмочувати так довго скільки це буде вимагатися. У важких випадках це може скласти кілька днів. Для того, щоб рідина не йшла «даремно» в уже чистих каналах - досить вставити в шприц поршень. Відкритими потрібно залишити шприци тільки забитих каналів. Раз в день можна пробувати злегка продувати забиті канали по п.5.

Також необхідно періодично відсувати каретку і наповнять капу промиванням.

8. Залежно від стану головки пункти 5-7 потрібно повторювати поки не прочистяться всі канали. Якщо ж неодноразові і тривалі повторення п.5-7 не дають результату - швидше за все використовується не правильна промивка або ця голівка вже не зможе бути реанімована. В такому випадку можна зняти головку з принтера і спробувати роздрібнити закупорку в ультразвуковій ванні (якщо є) або віднести в сервісний центр, де фахівці спробують відновити її своїми способами.

9. Після завершення промивання встановіть нові картриджі або СНПЧ, зробіть 1-2 стандартних прочищення з меню драйвера принтера і залиште принтер в спокої на кілька годин, а краще на добу. Час відстою потрібно для того, щоб все повітря, що потрапив в друкувальну голівку принтера з промиванням і з чорнилом вийшов в верхню частину картриджів або капсул.

Альтернативний метод відновлення друкуючих головок Epson ...

Відновлення голівок на струменевих принтерах фірми Epson

Почнемо з теорії струминного друку. Фірма Epson застосувала принцип видавлювання краплі чорнила; в якості поршня використовується властивість пьезоелемента змінювати свою форму при подачі на нього напруги. Гідність такої печатки - можливість розмістити сопла дуже близько один до одного і отримати великий дозвіл друку. Недоліки - дуже високі вимоги до використовуваних чорнила (по плинності, дисперсності барвника, часу висихання); як наслідок - вартість цих чорнила досить висока. Тому користувачі намагаються використовувати чорнило інших виробників. Щоб зменшити вартість чорнила, конкуренти Epson здешевлюють технологію; можливо, параметри і не можуть відтворити ( «ноу хау», однако!). А результат «на обличчя», а точніше - в голові (принтерного): забиваються сопла, засихають самі чорнило.

Тепер перейдемо до огляду порад і рекомендацій.

Порада перша - використання ультразвукової ванночки для промивання голови. Сам не користувався, але ось які висновки зробив з рад по використанню: для початку ванночку треба десь знайти або купити, потім поекспериментувати з принтерного головкою (глибина занурення, час розмочування, склад рідини), а якщо у вас один принтер (скажімо, домашній ), то будь-який невдалий експеримент веде до виходу головки (і принтера) з ладу назавжди. Чи варто морочитися ?!

Порада друга - промивання голови під тиском. Методика така: набираєте в шприц рідини для прочищення голови і, тихенько натискаючи на поршень, намагаєтеся пробити сопла. Якщо сопла засохли не дуже сильно, то цей метод допоможе; а якщо немає - лопнуть п'єзоелементи, і - прощай, голова!

Метод третій, випробуваний особисто. заснований на використанні тієї методики, яку рекомендує сам виробник: використання помпи, наявну на всіх принтерах фірми Epson. Для початок запасемося достатньою кількістю рідини для промивання головок (0,5-1 л), оскільки чим більше розфасовка, тим дешевше виходить одиниця об'єму рідини. Потім частково розбираємо принтер, щоб можна було дістатися до паркувального вузла. Змушуємо головку від'їхати в сторону і капає рідина на поролон в паркувальному вузлі, повертаємо все на місце і залишаємо розмокати на кілька годин. Повертати головку краще при вимкненому принтері, щоб помпа НЕ відкачала промивну рідину - рано поки.

Потім включаємо принтер і даємо йому провести цикл прочищення. Друкуємо контрольний лист. Якщо результат незадовільний, готуємо кілька шприців (краще поменше обсягом - на 2 мл) і відпилюємо верхню частину одного шприца. Заповнюємо шприц поролоном, прибираємо картридж і одягаємо на заборник чорнила цей шприц замість картриджа. У шприц наливаємо рідини і даємо принтеру кілька команд на прокачку; можна навіть подрукуємо; потім повертаємо картриджі на місце. Я іноді заливаю рідину в сам картридж (2-3 мл., Ближче до заборник) - чорнило в картриджі адже теж підсихають. Потім даю команду на прокачку вже з цими чорнилом - і все, в 90% випадків ця технологія допомагає.

Якщо описані заходи все ж не допомогли, тоді знімаємо голову і намагаємося промити шприцом, але основний упор робимо не на видавлювання засохлих чорнил (то, що робила помпа), а на всмоктування чорнила з голови. Якщо з'являється результат - скажімо, друкують 70% сопел - купуємо оригінальні чорнило: вони повинні остаточно прочистити те, що не вдалося нам. І тільки потім ставимо сумісне чорнило - і економимо, економимо, економимо (поки проблеми не виявляться знову). На жаль, оригінальні чорнило не панацея від всіх бід: вони так само сохнуть в соплах, як і сумісні - наприклад, поїхали у відпустку, і привіт голові; проблема вам забезпечена.

А тепер про сумне: розробники на Epson'е не дрімають, вони запустили у виробництво полімерні чорнило, які ніби як не змиваються і не вицвітають. А ось якщо вони засохли в голові, як накажете їх звідти виколупувати-то?

Окремо - про скидання лічильника переповнення відстійника (в побуті «памперса»). Цією процедурою рекомендую починати і закінчувати всі роботи; а якщо є необхідність, то і поміняти сам наповнювач в відстійнику. Що використовувати в якості наповнювача? Розмах для фантазії найбільший: від оригінального до вати медичної.

Ну, вже якщо торкнулися памперса, то є сенс поговорити і про профілактику принтера в цілому. Профілактика механіки струминного принтера мало чим відрізняється від профілактики матричного; тільки тут, мабуть, бруду побільше - це і пролиті або розбризкані чорнило, і паперова труха. Всі разом дає «чудовий» результат: бруд коксується в механіці аж до повного виходу принтера з ладу. За підбором мастила для направляючої скажу наступне: в ідеалі потрібна мастило для точної механіки (годинне масло); раніше в господарських магазинах продавали масло для швейних машинок - теж піде. Зараз реально купити і збройова масло.

У напрямних потрібно міняти або промивати повстяні кільця або прокладки (в залежності від моделі).

Окремо скажу про паркувальному місці головки. Про поролон в парковці я вже говорив вище, але обов'язково зверніть увагу на гумку, яка притискається до голови: вона не повинна бути брудною, щоб притиск був якомога щільніше - тоді при тривалому зберіганні засихання чорнила настане пізніше. Особлива увага - на ніж, очищающий головку: там теж не повинно бути засохлих чорнила.

І останнє. Дана стаття - не панацея від усіх проблем, що можуть виникнути при експлуатації струменевих принтерів фірми Epson. Я сподіваюся, вона лише дозволить об'єктивно оцінити свої сили і можливості при ремонті принтера.

Доповнення. Спостерігав наступне: заливаючи в картридж трохи рідини для розмочування, вирішив спробувати весь картридж заправити цією рідиною. Після відновлення і промивання залив в картридж (T013, оригінал) спеціальну рідину, пустив друк - якість і колір дуже навіть хороше. А якщо врахувати, що чорнила в картридж входить не так вже й багато, то як альтернатива лівим заправкам і чорнила цілком піде - отримуємо оригінальні чорнило вдвічі дешевше. Тепер про нюанси: заправляти треба дуже акуратно; я пробував на картриджах малої місткості (тобто картридж без датчиків, чіпів і інших прибамбасів - з ними своя специфіка). Перевіряв насиченість для тексту; можливо, для фото чорний колір і не піде.

Ну і, нарешті, третій погляд на проблему відновлення друкуючих головок Епсон:

Вбити голову не легко, а ДУЖЕ ЛЕГКО. Потрібно тільки трошки сильніше «пробити», і вже буде їй усьо! І що не друкувала ще жива, то і пробита-убита друкувати не буде однозначно.

Рекомендації дам безкоштовно Рекомендації дам безкоштовно

Перше: перестаньте заправляти картриджі Epson. Ну не працює ця фішка. Не, ну можна в принципі заправляти (сам тисячі разів займався), але ... Ви ж не будете заправляти його чорнилом за 40-90 у.е / за літр ?! Сенсу тоді в заправці немає. Ви швидше за все візьмете лайно за копійки. Хто вам сказав, шо це чорнило? Те, шо воно ллється, ще не все: один-два рази прокотить, а потім-таки воно «заемульгірует» канали в голові - і ніяким «містером мускуллом» (дбайливо розлитим в красиві пляшки з етикеткою «Промивальна рідина» виробниками того самого лайна під назвою «Чорний») НЕ вимиєте вже ніколи.

Так що - киньте цю затію.

Друге: Не купуйте у тих же панів іншого лайна, званого «картриджами місцевого виготовлення». Вкрай не рекомендую картриджі «ДжетТек» - скільки принтерів вбили!

Третє: коли промиваєте, що не застосовуйте силу до дюзам (з обох сторін); краще так: не знімаючи голови, покладіть ватку з «м'язом» або промивної рідиною в відсмоктування так, щоб краю гуми його перекривали; рідини туди лийте трохи (але щоб повна ванночка була). Запарки голову вручну, зверху надіньте трубки відповідного діаметру на штирі. З іншого кінця надіньте шприц (з пластиковим, а не гумовим поршнем) з промивної рідиною - ОБОВ'ЯЗКОВО, набираючи шприц, половину його залиште порожній (там повинна бути повітряна подушка). Легко натисніть на шприц (якщо шприц 10 мл, то рідини має бути 5 мл і повітря 5, а натиснути його треба на 0,25 ділення - ви забезпечите невеликий тиск рідини); залиште його на 3-24 години в такому положенні. Контролюйте, як йдуть чорнило - якщо пішли відразу, то чекати вже нічого :-(.

Потім знімайте голівку і контролюйте проходження чорнила, трохи зрушуючи поршень (на таке ж поділ): в ідеально вимитої голові з дюз йтимуть цівки чорнила довжиною в 10-15 сантиметрів; а у вас, напевно, буде ледве-ледве - типу щось потекло, так? Ось і подумайте, наскільки загиджені ваша головка - вона відмитися нормально вже не зможе НІКОЛИ (тому краще подивіться п.1 та п.2).

Але якщо ви зробили все нормально, то ожити - оживе, а ось друкувати «як нова» вже не буде: зменшилися через відкладення дюзи не дадуть нормально стріляти чорнилом, і будуть розмиті лінії, бризки і запізнювання, притому у кожного сопла за своїм - звідси і криві лінії, і розбіжність у пресі туди і назад.

Тиснути ж в дюзи не можна - зламаєте кристал: він дуже тонкий; найменша тріщинка - а ви її не помітите - потім, через деякий час, почне протікати чорнила на задню сторону кристала і ВСЕ!

Увага!!! Не допускайте попадання рідини в те місце, звідки виходить шлейфік - тобто на зворотну сторону кристала (і на плату, звичайно). Якщо все ж потрапила, сушіть довго, до повної сухості - там напруга високої частоти, і рідина під його впливом прямо горить і, як кислота, все моментально роз'їдає!

Деякі заклеюють це отвір (акуратно, силіконом) - правильно, вода туди вже не потрапляє, а ремонтувати там нічого; головку при промиванні тоді можна опускати в ванночку глибше, не побоюючись, що затечет.

Трубки рекомендую силіконові, можна від старого Epson'а - вони м'які, і, роздуваючи, демпфують тиск в дюзи (захист від дурня).

Шприци рекомендую встановлювати в саморобну вішалку над принтерами - у мене довгі трубки, і вони на стінці в пазах висять: в майстерні по десять-два принтерів ночами в такій позі і стоять.

Потім не забудьте встановити нормальні картриджі (або рідні, або Инктек, Статік, Катун, Формантек, Проколор, Фуллмарк - дешево і сердито). І, присмоктавшись до дюзам, викачати трохи чорнила - кожного кольору - без цього пресі не буде. Так потім з цими картриджами і встановлюйте її на місце.

Присоска найпростіша робиться з вживаного Epson'а; у мене самопальна вакуумна камера з декількома присосками зроблена з гумового балона, вставленого в металевий; і центральний компресор в нього закачує повітря - далше самі розберетеся Присоска найпростіша робиться з вживаного Epson'а;  у мене самопальна вакуумна камера з декількома присосками зроблена з гумового балона, вставленого в металевий;  і центральний компресор в нього закачує повітря - далше самі розберетеся

Можна з прокачуванням надходити і простіше - з вашого Epson'а зніміть кришку (на всякий випадок, щоб не залити памперс, вийміть з нього трубку - і в бік). Паркуємо головку (тільки краще спочатку в присосок ватку, і рідина налити - підсосу повітря не буде). І просто обертаємо шестерню зліва, що ближче до нас знаходиться, вгору - тобто так, щоб вал подачі паперу обертався «навпаки» (назад) - насос почне качати, дивіться на трубку: має йти багато чорнила.

Оцініть потім, як багато у такий спосіб сам Epson качає при прочищення голівки - всього-то нічого, трохи; так що сам він ніякі ліві загусла чорнило прокачати не зможе, хоч до смерті його утилітою прокачувати.

джерело: ink-market.ru/

Що потрібно?
Чи варто морочитися ?
А ось якщо вони засохли в голові, як накажете їх звідти виколупувати-то?
Що використовувати в якості наповнювача?
Е / за літр ?
Хто вам сказав, шо це чорнило?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов