Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Повний привід: постійний проти «паркетного» - Блог Артема Краснова

Наша сеть партнеров Banwar

Suzuki Grand Vitara проти Renault Koleos на позашляхової трасі

Suzuki Grand Vitara проти Renault Koleos на позашляхової трасі. На кого ставите?

Suzuki Grand Vitara стоїть осібно від решти паркетників, адже у неї «справжній» повний привід з трьома диференціалами. В результаті, крутний момент завжди подається на чотири колеса. Плюс є блокування центрального диференціала і знижує передача. До справжнього позашляховика Grand Vitara не дотягує лише за рахунок просвіту, ходів підвіски і відсутності рами.

До справжнього позашляховика Grand Vitara не дотягує лише за рахунок просвіту, ходів підвіски і відсутності рами

Renault Koleos - типовий паркетник, і за замовчуванням весь момент подається на передні колеса. У разі пробуксовки електроніка «затискає» фрикционную муфту (по суті, багатодискове зчеплення), і частина момент йде на задню вісь. Для важких умов муфту можна попередньо «затиснути» кнопкою Lock. Точно такий же привід використовується на Nissan X-Trail і Teana.

Позашляхова траса близько автоцентру «Сатурн» порівняно проста: є бічний ухил з поворотом, пісочна смуга, гірка і грязьова ванна. Повний привід найцікавіше перевіряти на гірці, яку окропив ранковий дощ.

Suzuki Grand Vitara на стандартних шинах легко заїжджає на середину схилу, зупиняється і також легко рушає знову. Пробуксовки коліс майже немає, як немає і відведень в сторону. Повний привід у «Вітара» не відключається, так що перевірити її в режимі 2 WD не можна.

А Koleos можна: на моноприводе він заїжджає на гірку ходом, але варто зупинитися - і все. Сильна пробуксовка, за нею - скочування вниз, або, що ще гірше, відведення убік. А там і до перекиду недалеко.

З повним приводом Koleos повторює подвиг «Вітара», зупиняючись на схилі і рушаючи знову. Правда, на «Колеос» все відбувається з трохи більшими затримками: спочатку варіатор дає розкрутитися мотору, машина трохи буксує передніми колесами, вимагаючи підрулення, потім починає заповзати наверх. Результат той же, але сил потрібно на дещицю більше. У режимі Lock, до речі, скутість муфти відчувається по недостатньої поворотності на слизькому грунті: при розвороті машина прагне піти на широкий радіус.

Ну а далі залишається простір для холіваров. З одного боку, на гірку можна заїхати на передньому приводі. Так навіщо фіг потрібен повний? Але ладно якщо гірка ось така, коротка, а якби була метрів сто, здолати відразу, може, і не вдалося б. А варто зупинитися - і допомога повного приводу вже відчувається. В даному випадку гірку ми можемо замінити на підтоплену ґрунтовку, і результат буде приблизно той же: відразу пройде і переднепріводник, але від водія потрібно певна майстерність - він повинен відразу оцінити складність перешкоди, вибрати ідеальну траєкторію і оптимальну швидкість. Повний привід не тільки розширює можливості машини, але ще позбавляє водія від головняков.

Результат Grand Vitara і Koleos знову ж вийшов однаковим, і все-таки постійний повний відчувається більш безпосереднім, живим. Але головне навіть не в цьому: муфта у «Колеос» (та й у інших паркетників) схильна до перегріву. Варто побуксовать довше, як температура досягає критичної і спеціально реле відключає муфту. Саме в той момент, коли повний привід потрібен найбільше! А поки чекаєш охолодження муфти, не приведи Господи, машина потоне в рідині так, що і двері не відкриєш ...

Від перегріву не рятує і блокування муфти, адже вона ніколи не "затискається» повністю. Чому? Щоб мати можливість перекидати на задні колеса 100% крутного моменту, довелося б робити дуже могутню муфту (читай - громіздку, дорогу, складну), тому навіть в режимі Lock вона допускає невеликі прослизання і все одно гріється. Режим Lock потрібен не для повного блокування, а для виключення паузи при первинному спрацьовуванні муфти. Наприклад, щоб на піску передні колеса не буксанул зайвого і не зарилися раніше, ніж підключаться задні.

Наприклад, щоб на піску передні колеса не буксанул зайвого і не зарилися раніше, ніж підключаться задні

Виходить, що для більш-менш тривалої їзди по бездоріжжю можливостей паркетного повного приводу недостатньо. Я б сказав так: паркетний повний привід допомагає лише там, де ви можете проїхати на моноприводной машині, але хочете мати невеликий запас на помилку. І чим серйозніше бездоріжжя, тим більше ризик, що паркетний привід зіграє з вами злий жарт і вирубиться в найвідповідальніший момент.

І чим серйозніше бездоріжжя, тим більше ризик, що паркетний привід зіграє з вами злий жарт і вирубиться в найвідповідальніший момент

Передбачувано, Grand Vitara виходить переможцем. Хоча я б не назвав цю перемогу абсолютної, бо клієнтурі паркетників підвищена витривалість «Вітара» потрібна рідко. Суть в тому, що в тих нетрях, де відміну постійного повного приводу від паркетного стає очевидним, Vitara може спасувати з інших причин : Наприклад, через нестачу дорожнього просвіту або діагонального вивішування. Чи тому, що шосейні шини занадто швидко заростають брудом і вб'ють потенціал повного приводу.

Для бездоріжжя все-таки потрібен позашляховик, і особливо чітко я відчув це після поїздок на Mitsubishi Pajero Sport і L200 . Те, що вони прохідні «Гранд Вітара» - це само собою. Важливіше, що вони не так чутливі до помилок водія. Припустимо, долаючи бруствер, можна просто слухати, коли камені заскребут щодо захисту картера і змінювати траєкторію відповідно. На паркетнике, найчастіше, в цей момент відриваються аеродинамічну спідниці або цілі бампери. Те ж з застрягання - паркетники найчастіше сідають всерйоз і надовго, позашляховики дозволяють ще побарахтаться. Паркетники ніжніше внедоров, а потім оффрроад екскурсії можуть влетіти в копієчку.

Інша справа, що жителям міст описані відмінності непринципові, тому що якщо вони і поїдуть на даний бездоріжжя, лише заради розваги, а коли так - можна взяти напрокат квадроцикл або один з ось цих «бигфутов», які зустрілися нам на озері Тургояк.

А паркетники - суть легкові машини - мають повне право на існування, навіть з їх «недопрівод» .Тому що для практичних цілей іншого і не потрібно.

PS: Koleos в черговий раз порадував хорошим віброкомфортом на розбитій дорозі - ось таку підвіску і повинен мати паркетник.

PS: Koleos в черговий раз порадував хорошим віброкомфортом на розбитій дорозі - ось таку підвіску і повинен мати паркетник

схоже

На кого ставите?
Так навіщо фіг потрібен повний?
Чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов