Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Повнопривідні позашляховики: топ позашляховиків з різних країн

  1. Jeep і все-все-все
  2. Позашляховики в Японії
  3. Позашляховики в СРСР і Росії
  4. Позашляховики в Китаї

Наша сеть партнеров Banwar

Ні для кого не секрет, що неабиякий відсоток сучасної техніки спочатку створювався під потреби армії. Не став винятком і знаменитий Jeep. Сьогодні це вже не просто марка машини або тип, так називають майже будь-який позашляховик або кросовер.

Сьогодні це вже не просто марка машини або тип, так називають майже будь-який позашляховик або кросовер

Почалося все в 30-і роки. До Другої Світової війни США мали проблеми з автомобільною технікою для особового складу. Якщо з вантажівками все було в порядку, то ось ніяких аналогів сучасних джипів тоді не існувало.

Першу спробу виправити ситуацію зробила компанія Bantam. Але прототипи мали надто вже багато недоліків. Уряд дав технічне завдання. Машина повинна була вміщувати трьох солдатів і везти 250 кг. вантажу. Це могло бути обладнання, зброю, провіант і т.д.

Також авто могли використовувати для буксирування різної легкої техніки, артилерії.
Свої варіанти запропонували Willys і Ford . Останні продемонстрували модель Pigmy c двигуном на 45 к.с.

  • У 1941 Willys представила свій варіант позашляхового авто Willys MA.
  • У тому ж році Форд випустив історичну модель GP.

Випробуваннями техніки керував особисто Дуайт Ейзенхауер, який в майбутньому стане президентом США.

У 1942 Ford GPW вже масово випускався на всіх підприємствах. Цікаво, що сам Генрі Форд вельми оригінально діяв в 30-е і 40-е. Він допомагав і Німеччини, і СРСР і для армії США працював. А все тому, що його цікавили виключно автомобілі, а не війни і політика.

Тоді це були дуже спартанські машини. У перших модифікаціях навіть дверей не було. Вважалося, що це надмірність, що заважає солдатам вступити вчасно в бій, якщо на колону нападуть. З тією ж метою лобове скло відкидалося на капот.

Зате це були дійсно потужні повнопривідні позашляховики, які мали надійну конструкцію і були прості в експлуатації. Таку машину бійці могли полагодити в польових умовах. А тепер уявіть який-небудь «Outlander» посеред поля бою? Зрозуміло, призначення в техніки різний. Але є ж той же самий Hummer H1, який мало чим відрізняється від військового предка HUMVEE.

Jeep і все-все-все

У 1950 році торгову марку Jeep придбали Willys, але сьогодні часи інші і вона належить концерну Daimler-Chrysler.

До речі, в 1949 році саме компанія Willys представила перший прототип того, що зараз ми бачимо в сучасній техніці начебто Grand Cherokee.

Найважливішим етапом в становленні поняття SUV стали 60-ті роки. Саме тоді і сформувався образ сучасного громадянського позашляховика. Він став більш комфортним, але аж ніяк не менш надійним.

У Росії найбільш продавана модель - Grand Cherokee. У 2012 році було продано більше 3 тисяч машин через дилерські центри. Це тільки офіційно, і тільки нові авто.

Сьогодні машини під ТМ Jeep продають в більш ніж 80 країнах світу.

Позашляховики в Японії

Сьогодні в топ позашляховиків і раніше входять автомобілі Форд і Джип, але їх тіснять авто японських виробників, які в 40-е про подібне навіть не думали.

Першою ластівкою став Toyota Jeep BJ. По суті, це калька з того, що ми знаємо під маркою Willys. Виробництво почалося в 1953 році, коли країна встигла трохи відійти від жахливих наслідків війни.

Виробництво почалося в 1953 році, коли країна встигла трохи відійти від жахливих наслідків війни

Класичні джипи тут робили не один десяток років. У компанії почався принципово новий період, з тих пір, як в 1954 з'явився перший Land Cruiser. У 1967 році з'являється перше покоління Prado.

Можна лаяти японців за плагіат, використаний у створенні BJ, але варто бути чесними до кінця. Платформа у авто була зовсім інша. Замість американської бази було взято військова вантажівка Тойота, шасі якого і стали основою.

Зовні різниця між Land Cruiser 20 і 40 не так помітна, як в порівнянні з моделлю 70. А модель Land Cruiser 100, що вийшла в кінці 90-х і зовсім зробила машину схожою вже не на джип, а на стильний універсал.

Зараз випускається ідейний продовжувач - 200-я модель. На ній стоїть потужний двигун, об'ємом 4,5 літра, 235 к.с. Це надійний японський позашляховик, який дійсно варто своїх грошей - майже 3 млн.рублів.

Другий «джип», про який варто розповісти, це Nissan Patrol. У нього, як і у тойотовского побратима, був предок, скопійований з американського аналога, правда з 6-циліндровим агрегатом.

Сьогодні одним з найпопулярніших позашляховиків від цього японського виробника є Nissan Patrol GR. Про нього розповімо докладніше.

Машина має надійну рамну конструкцію і постійний повний привід із заниженою передачею і примусовим блокуванням колісного диференціала.

На вибір пропонується турбований 3-літровий дизель, або бензиновий агрегат на 4,8 л. Один «мінус» - вже дуже вимоглива машина до того, якої якості використовується пальне. Випускається як в 3-х, так і в п'ятидверному варіанті.

Якщо вас цікавлять дешеві японські позашляховики, то варто звернути увагу на Mitsubishi Pajero і Pajero Sport. Останній отримав сучасну систему повного приводу Super Select 4WD.

У Росії його можна купити від 1,7 млн. Рублів. За 2,1 млн. Можна взяти вже Ultimate - комплектацію. Збирають друге покоління і у нас, зокрема, на Калузькому підприємстві «ПСМА Рус».

Збирають друге покоління і у нас, зокрема, на Калузькому підприємстві «ПСМА Рус»

Позашляховики в СРСР і Росії

Найіменитішим серед усіх радянських «джипів» можна сміливо назвати «Газ-69». Випуск почався в 1953 і тривав аж до середини сімдесятих років минулого вже століття.

Машина не була копією Вілліса, або Бантама, хоча і мала явні подібності. Авто збирали з нуля. А це у вітчизняному автопромі відбувалося далеко не завжди. Був досвід використання американської техніки і розуміння того, як все повинно вийти. Раніше вже випускалися «козли» ГАЗ-67. Але саме ця модель стала культовою.

Був також вельми цікавий серійний проект - ГАЗ-М72. Кузов «Перемоги» - єдине, що залишилося від цього авто. Все інше знову ж з нуля.

Третій проект - «Москвич - 415» і АЗЛК / Москвич - 2150. Дуже схоже на старі Ленд Крузер, при використанні максимальної кількості серійних деталей (як в «Нивах»). У серію нормально так і не пішла, хоча і були плани закупівлі М-2150 для армії. Як завжди, все вперлося у фінансування і проект попросту заглох.

Наступний позашляховик не тільки випускався серійно, а й став справжньою легендою радянського автопрому. Це український «джип» ЛУАЗ - Волинь. Машина отримала безліч позитивних відгуків. Радянські позашляховики випускалися і після розпаду СРСР, аж до 2001 року. На жаль, нове покоління, що мало відмінні характеристики, так і не пішла в серію. Керівництву підприємства не вдалося знайти потенційних покупців. На базі ЛуАЗу було зібрано багато різних видів техніки, аж до Триосний амфібії ЛУАЗ-967 ТПК.

Сучасний Lada 4 × 4, раніше відомий, як «Нива», проводиться з 1977 року. Плюсом машини стала ідея використання більшої частини серійних деталей, що застосовуються на «Жигулях». Підсумок - машину не тільки виробляють, а й купують до сих пір. В ході тест-драйву машина не поступилася ні вітчизняному УАЗу, ні Range Rover і Land Rover, показавши відмінні результати, як на трасі, так і по бездоріжжю. До слова, в кінці сімдесятих, тільки на Range Rover був постійний повний привід. Це призвело до того, що вітчизняні машини почали купувати і закордоном. У 1978 машина стала кращою в своєму класі, що підтвердило перше місце на міжнародній виставці. «Ниви» з правим кермом купували навіть британці. А сьогодні їх можна знайти в Японії і Австралії.

До речі, в плані світового визнання «Нива» повторила успіх «ЛуАЗу», який в тому ж 78 році на туринському автосалоні став одним з кращих авто світу, а через рік отримав «золото» в Чехії.

Сьогодні крім УАЗів і «Ниви» випускається чимало вітчизняних і спільних проектів. Це і Шевроле-Нива, і «Дервейс», і, звичайно ж, ТагАЗ - Road Partner, Tager і С190. Не забуваємо і про всілякі «Комбати» і «Тигри».

Що таке новий російський позашляховик? Це вже не тільки повнопривідна машина для складних умов. Потрібен певний рівень комфорту, щоб у водія і пасажирів не виникало відчуття, що вони їдуть всередині БТР часів війни в Афганістані.

Позашляховики в Китаї

Так вже історично склалося, що майже всі джипи в цій країні були модернізаціями Toyota, Isuzu і інших японських автомобілів. Сьогодні позашляховики виробляє кілька десятків підприємств. З них в нашій країні чули в кращому випадку про десяти, таких, як Great Wall, Geely, Lifan, Chery, FAW і т.д. Сьогодні деякі машини з Китаю отримали дозвіл на продаж навіть на території ЄС.

У Китаї є відверто непогані машини, такі, як Great Wall Hover, і є огидні підробки, які ганьблять автопром Піднебесної. Живий приклад - Dadi Shuttle, яку збирали на згаданому вище заводі Дервейс. Якщо перший зайняв місце лідера в Китаї і непогано продається у нас, то другий - моторошна пародія на Ленд Крузер Прадо, яка розвалюється через кілька років активної експлуатації.

Якщо перший зайняв місце лідера в Китаї і непогано продається у нас, то другий - моторошна пародія на Ленд Крузер Прадо, яка розвалюється через кілька років активної експлуатації

У Китаї немає нічого однозначного. Це країна, яка винайшла половину того, чим ми користуємося вже кілька століть, але, в той же час, цей же народ копіює те, що створено на Заході. Точно так само справа йде з якістю. Китайський автопром випускає безліч якісних автомобілів.

На доказ вищесказаного хочеться докласти наступний відеоролик, на якому демонструються можливості китайського джипа Great Wall Hover H3 на бездоріжжі:

А тепер уявіть який-небудь «Outlander» посеред поля бою?
Що таке новий російський позашляховик?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов