Наша сеть партнеров Banwar
Компанія Мерседес представила в січні 2018 року на авто салоні в Детройті нову модель позашляховика Mercedes-Benz G-класу 2018-2019 роки. Нова генерація німецького позашляховика Mercedes G-Class змінить легендарний Гелендваген першого покоління, що випускається з 1979 року, який за довгі роки виробництва пройшов шлях від породистого всепроходца до шикарної моделі преміум класу з відмінними позашляховими характеристиками.
В огляді технічні характеристики, комплектації, ціна, фото і відео нового Mercedes Gelandewagen. Продажі нового Мерседес Г-клас в Європі і Росії стартують в червні 2018 року по ціні від 107 040 євро (близько 7.37 млн. Рублів) за версію Mercedes-Benz G 500 з 422-сильним бензиновим V8 biturbo від AMG в компанії з автоматичною трансмісією 9G- Tronic.
Вартість дизельної і «зарядженої» (Mercedes-AMG G 63) модифікацій буде озвучена пізніше. Збирати новий Mercedes Gelandewagen планується продовжувати на заводі в австрійському Граці.
Не став міняти щось кардинально в зовнішності, розробники грунтовно переглянули силову структуру позашляховика. В його основі, як і раніше, лежить рама сходового типу, проте її жорсткість була збільшена на 55% - з 6537 до 10162 Нм / град.
Техніка нового Gelandewagen ввібрала практично всі напрацювання німецького виробника, створені майже за 40 років виробництва першого покоління моделі. При цьому розробники постаралися максимально поліпшити новий Геліка в усіх відношеннях, вивівши новинку на більш високий рівень.
В результаті доопрацювань новий G-Class скинув зі свого початкового ваги 170 кг, але при цьому зберіг споряджену масу більше двох тонн. В ході поновлення Мерседес Гелендваген додав в габаритах - довжина зросла на 53 мм (до 4715 мм), ширина збільшилася на 121 мм (до 1881 мм). Кліренс став на шість міліметрів більше, досягши 241 мм. Геометрична прохідність кузова німецького всюдихода нехай і зовсім небагато, але покращилася: кут в'їзду склав 31 градус (+1), кут рампи - 26 градусів (+2), кут з'їзду - 30 градусів (без змін). Максимальна глибина подоланого броду зросла до 700 мм (+100 мм).
Підправлені контури позашляховика не вплинули на його аеродинамічні характеристики. Коефіцієнт Cx у нового G-Wagen такий же, як і у попередній версії моделі - 0.54.
Збільшення зовнішніх габаритних розмірів кузова можливо і не сильно помітно зовні, але явно кидається в очі, як тільки потрапляєш в салон нового позашляховика.
Водієві і передньому пасажиру виділено на 38 мм більше місця для ніг, в передній частині салону на рівні плечей додалося 38 мм, а на рівні ліктів 68 мм. Пасажирам другого ряду місця для ніг відтепер стало на 150 мм більше, на рівні плечей надбавка становить 27 мм, а на рівні ліктів 56 мм. Так що в салоні нового Мерседес Г-клас набагато просторіше, ніж в салоні попередника, готового відправитися на заслужений відпочинок.
Якщо зовні Гелендваген залишився на 100% впізнаваним, то всередині перетворився буквально в кожній деталі. При цьому цікавим є той факт, що завідувала модифікацією інтер'єру, мабуть, самого «чоловічого» автомобіля дизайнер-жінка - Лілія Чернаева. Не дивно, що при розробці ухил був зроблений в сторону технологічності і комфорту, однак і в новому баченні знайшлося місце незграбним і навіть грубуватим елементів, що не дає забути, що перед нами салон саме брутального позашляховика, а не седана або купе. Але про все по порядку.
Спочатку загострити увагу на грунтовно перекроєною передній панелі, в оформленні якої чимало запозичень у останніх новинок Mercedes - седанів E-Class і S-Class. Наприклад, нове рульове колесо зі зручним джойстиком управління коробкою передач, очевидно, дісталося Гелендвагену від флагманської четирехдверка. Що стосується круглих дефлекторів вентиляції, що прийшли на зміну архаїчним прямокутним, то вони без сумнівів перекочували з Mercedes E-Class Coupe. В цілому ж передня панель і центральна консоль стали виглядати більш стильно завдяки появі сучасних інформаційних дисплеїв і кнопкових блоків.
Відразу варто зазначити, що два просунутих 12.3-дюймових екрану, об'єднаних в єдиний блок і поміщених під одне скло, покладаються не всіма версіями нового G-класу, а тольков топових комплектаціях. У початковому ж виконанні автомобіль оснащується класичної панеллю приладів з стрілочними покажчиками. Зате пульт управління мультимедійною системою Comand Online присутня у всіх комплектаціях і розміщується на повністю оновленому центральному тунелі, позбувшись важеля КПП (тепер передачі перемикаються на рульовій колонці) і рукоятки «ручника» (відтепер використовується електричний гальмо стоянки).
Розвантаження тунелю також дозволила організувати двухстулковий бокс-підлокітник і пару підстаканників. Про старому Геліка в салоні нової моделі нагадують лише поручень для переднього пасажира і три помітних кнопки управління блокуваннями диференціалів на консолі (знаходяться якраз між дефлекторами вентиляції).
Топові комплектації нового Mercedes G-Class порадують небаченим раніше кількістю доступного устаткування. Крім тандему 12.3-дюймових екранів в список оснащення входять кілька варіантів обробки з застосуванням високоякісних матеріалів (шкіра, алькантара, дерево, алюміній), електрифіковані по повній програмі передні крісла Active Multicontour Seat (підігрів, масаж, вентиляція, що настроюється бічна підтримка), трьохзонний клімат -контроль, бездротова зарядка смартфонів, преміальна акустика Burmester з 16-ю колонками.
Ще один плюс оновлення, це загальне збільшення Гелендваген, яке спричинило за собою і збільшення розмірів салону з надбавкою вільного місця на обох рядах.
В першу чергу змінилася схема посадки спереду - тепер сідоки не відчуватимуть себе обмеженими в плечах, а водій отримає додатковий простір для правої ноги, так що зможе комфортно маніпулювати педалями (дивно, але в дореформеної машині з цим були проблеми). Оскільки прибавка в області ніг склала 38 мм, настільки ж стало просторіше і в плечовій зоні.
Більше затишку і гостинності відтепер готові запропонувати задні посадочні місця Мерседес Гелендваген. По-перше, пасажири другого ряду відразу відчують більше свободи за рахунок збільшення відстані між спинками передніх і задніх сидінь на цілих 150 мм, а в області плечей з'явилися додаткові 27 мм запасу. По-друге, сам диван став куди зручніше, він оснащується регульованими спинками і центральним підлокітником, за яким ховається лючок для довгомірів. І по-третє, задні пасажири отримають у користування персональний пульт управління кліматичною установкою (трьохзонний «клімат» доступний не всіма версіями) і місткі кишені на дверях.
Технічні характеристики Mercedes Gelandewagen 2018-2019 роки
Над шасі нового Гелендваген працювали фахівці підрозділу Mercedes-AMG. Вони повністю переглянули стару конструкцію, в результаті чого позашляховик обзавівся передньою незалежною двухричажка, що кріпиться безпосередньо в рамі (раніше використовувався підрамник). Ззаду ж на автомобіль встановили нерозрізний міст, доповнений чотирма важелями і тягою Панара.
Привід у новинки, зрозуміло, повний. Роздавальна коробка поєднана з КПП, в наявності знижує передача (відношення 2.93) і блокування трьох диференціалів (центральний диференціал механічний з електронноуправляємой муфтою блокування). Стандартно тяга розподіляється між передньою і задньою осями в пропорції 40/60. Змінювати їздовий режим можна за допомогою перемикача Dynamic Select, що передбачає п'ять режимів: Comfort, Sport, Eco, Individual і G-Mode. При виборі того чи іншого режиму коригуються настройки роботи мотора, коробки передач, електропідсилювача керма і адаптивних амортизаторів. Включення будь-якого з блокувань або «поніжайкі» ініціює примусову активацію «G-Mode» незалежно від поточного положення селектора.
Зі старту продажів новий Gelandewagen буде запропонований за все в одній версії - Mercedes-Benz G 500. Під капотом такого автомобіля пропишеться бензиновий турбоагрегат 4.0 V8 з віддачею 422 л.с. і 610 Нм. Пару йому складе 9 АКПП 9G-Tronic. За оцінками виробника середня витрата палива G500 повинен коливатися в районі 11.1 літра на 100 км.
До кінця 2018 го - початку 2019 го року лінійка модифікацій G-класу поповниться «зарядженим» Mercedes-AMG G 63 з 612-сильним мотором V8 і дизельним варіантом з 2.9-літровою "шісткою" (передбачуваний індекс G 400d).