Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Позашляховик «Тигр». Чи не для слабаків

  1. Ідеал позашляховика для вас це ...

Наша сеть партнеров Banwar

Шість куль мені в шину ... Оглядовість з місця водія наганяє жах. Сидиш, немов з коробкою на голові, в якій проколупнути пару дірок для очей. Ми з «Тигром» або звалився зі схилу, або скосити пару низькорослих тополь.

Як завжди, мандраж проходить зі стартом. По-перше, оглядовість зовсім не така погана, принаймні, від броньованої машини навряд чи чекаєш більшого. Відчуття сліпоти створюють широкі стійки (особливо права, за якою ховається шноркель), і висока лінія капота. Але тут на допомогу приходить по-друге: чого там розглядати, коли їдеш на «Тигре»? У бегемота поганий зір, але це не його проблеми.

А ергономіка і зовсім непогана. Чесно кажучи, більшість дрібносерійних машин, саморобок і раритетів, що я пробував в житті, норовили зсутулившись спину, вивернути руки, відбити коліна, обпалити гомілки і далі по садомазоспіску. Загалом, перевіряли на міцність. «Тигр» - інша справа. Нехай на панелі приладів вінегрет кнопок і лампочок, нехай важіль коробки передач завалений вперед, а спинка сидіння зовсім куца, але кермо, педалі і основні важелі розташовані логічно. Якщо ви водили великі машини, тривалого звикання не потрібно.

У зчеплення дивна настройка: педаль повертається в «нуль» якось знехотя, задумливо. «Гідравлічне?» - питаю у співробітників ОМОНу, які (спасибі їм) допустили мене до керма і педалей. «Гидропневматический», - відповідають. Педаль порівняно короткоходна, але за рахунок понижувальної передачі і дизеля «Тигр» не глухне, навіть коли я незграбно кидаю зчеплення. Навпаки, він кидається вперед так, що здригаєшся. Звір!

А, забув сказати: перша передача тут включається, як друга, друга - як третя і так далі до п'ятої. А там, де у нормальної машини перша, тут задня. Час від часу це грає з тобою злий жарт, і ти їдеш назад, маючи на увазі вперед. Включати передачу потрібно без суєти і з почуттям, щоб не хрустіло і не впертий.

Шість куль мені в шину

Розібравшись з усім, раптом розумієш, що управляти «Тигром» нескладно. Після мікроскопічної першої передачі включаєш другу, машина розправляє плечі і пливе по руслу дороги. Марно крутити дизель вище 2600 об / хв, але в цьому діапазоні він волочить свою ношу з тепловоза вперто. Керма «Тигр» слухається, як дресирований ротвейлер, тобто без гавкати завзяття, але однозначно. Господар сказав - треба виконувати. Рейка з гідропідсилювачем, звичайно, длинноходную, і часом легкові навички змушують думати, що ось цей поворот можна пройти без перехоплення керма, але доводиться крутити на півоберта, а то і більше. Звичка приходить швидко, і якщо поїздити на ньому хоча б один день, від настороженості у відносинах не залишиться сліду.

корабель бездоріжжя

Але якщо ви чекаєте сенсації, то ось вона: віброкомфорт. «Бачиш яму?» - запитує плоске лобове скло. «А її там немає», - відповідає підвіска.

Колеса від БТРа на 20-дюймових дисках. Шини з профілем 80%. Торсіонна підвіска від БТРа, хід якої рази в півтора більше, ніж просвіт цивільних «жипов». Велика частина ям, які звичайні машини будуть облизувати бампером, тут лише похитують масивну бронекапсула.

На пересіченій місцевості «Тигр» нагадує катер. Весь мікропрофіль згладжується до пологих гармонік. Ось часта хвиля - отака брижі, що породжує легку качку. Ось хвиля побільше, і ландшафт танцює в прямокутній рамці лобового скла. А ось набіг дев'ятий вал незаперечного такого бугра, куди автомобіль без підготовки, мабуть, чи не забереться. Ніс вгору, ніс вниз ... Шлунок туди, шлунок сюди ... Ще трохи, і я попрошусь на повітря ... Качає пристойно, голови сідоків рефлекторно тримають вертикаль, але тряски, ударів, вібрацій практично немає, тільки качка. Вийти, чи що?

Природно, при такій підвісці «Тигр» здатний носитися по грунтовкам майже на будь-якій швидкості: обмеженням є можливості водія, а не ходовки. Напевно, може він і стрибнути, хоча ми не перевіряли.

Прохідність? Прохідність військова. Я не буду перебільшувати можливості «Тигра», тому що засадити його можна без особливих зусиль: все-таки довга база, маса під сім тонн і габарити невеликого автобуса можуть зіграти злий жарт. Я думаю, найбільш вірогідний сценарій - це посадити його пузом на мілину, вивісивши колеса. Втім, це актуально для будь-якої техніки, і Андрій Вінніков з Сашком Дибіна на недавніх зйомках стали свідком, як загруз в рідині БТР з приводом 8x8. Плюс, у «Тигра» великий радіус розвороту, так що у ліску або на звивистому схилі можна поставити його в патове положення.

Коротше кажучи, «Тигр» мізки не замінює. Але в грамотних руках він стає відмінним інструментом, що дозволяє не просто атакувати бездоріжжі, але придумувати різні тактичні схеми. Арсенал засобів такої: можна включити знижену, заблокувати центральний диференціал (міжколісні - кулачкові самоблок) і вибрати потрібний тиск у шинах. Фінальний аргумент - лебідка з тяговим зусиллям чотири тонни і сталевий трос, яким недавно витягли застряглий «Урал».

Він дозволяє пускатися у всі тяжкі з рішучістю доктора одязі і Брауна. Просвіт 40 см - це само по собі добре, кути в'їзду / з'їзду більше 50 градусів - ще краще, але головне, на днище немає нічого такого, чого було б шкода. Ні пластмаси, ні трубочок, ні глушників. Навіть картери головних передач закутаний всередину рами і пріболчени на століття, так що «Тигр» здатний проповзти на пузі Східно-Європейську рівнину і не стертися в пил. Хлоп - це ми врізалися в невелике деревце. Бах - приклалися порогом про пагорб. «Бий мене, бий, якщо хочеш любові ...»

Безстрашність машини, втім, не скасовує страх водія, і, скоріше, спасуешь сам, ніж змусиш нервувати «Тигра». Інші ухили, коли в лобове або бічні стекла бачиш землю майже плоско, викликають стійке бажання все ж вийти на повітря.

Одурівши від сонмів паркетників і інших легковиків, «Тигром» я насолоджуюся. Покерувати мені дали недовго, більше я їздив пасажиром, але так навіть краще: гостріше бажання повторити. Насправді, управління ним все-таки вимагає зусиль, і коли після «Тигра» я повернувся за кермо легковика ... Знаєте, немов прийняв наркотик, від якого париш над землею, не відчуваючи власного тіла. Це як пробігти стометрівку в майці після того, як пробіг її в фуфайці (в «Тігре» ще й жарко). Але знову ж таки, вся справа в непідготовленості, а якщо поїздити на «Тигре» довше, я впевнений, навчишся бути менш напруженим. Адже саме по собі управління легке, напружує, скоріше, відчуття гігантської маси, яку ти переміщатися в просторі.

Адже саме по собі управління легке, напружує, скоріше, відчуття гігантської маси, яку ти переміщатися в просторі

Сітікар?

На звичайних дорогах я за кермо не просився, але можу сказати наступне: «Тигр» не безнадійний. Водій цієї машини говорить, що маневрувати певною мірою перешкоджає широка права стійка і великий радіус розвороту, але ж не випадково «Тигр» вимагає прав категорії С. Зате дизель забезпечує непоганий розгін: броньовик, звичайно, не може втриматися за рветься зі світлофора потоком, але і відвертим перешкодою для трафіку не є. По трасі він без проблем тримає 100 км / год і вище.

У салоні шумновато, хоча навіть на хорошому ходу розмовляєш, не підвищуючи голос. Але тільки якщо співрозмовник поруч. Дістає, скоріше, тужливі дизеля, який не відрізняється акустичним різноманітністю і більшу частину часу молотить на 2000 об / хв.

В ОМОН «Тигри» служать для переміщення особового складу в місце заварушки, причому цінується їх здатність не тільки протистояти будь-якому бандитському зброї аж до «Калашникова», але і при нагоді знести огорожу або видавити ворота. Омонівці кажуть, що «Тигр» зручніше більшості бронетехніки за рахунок простору в салоні і можливості швидко завантажити і вивантажити персонал. Він бере на борт до 1,5 тонн, тобто здатний відвезти десяток бійців з повним озброєнням.

Цей «Тигр» служить з 2007 року і накатав трохи більше 10 000 км, що непогано для спецмашини. Є деякі претензії до надійності, але в основному вони стосуються прикрих дрібниць. Конструктивно «Тигр» майже не вбиваємо, так що проблеми пов'язані в основному з якістю виконання.

Витрата палива в місті, до речі, вражає уяву: всього 20 л / 100 км, що при двох баках по 70 л забезпечує автономність на рівні 700 км. Непогано для автомобіля, який важить, як п'ять легковиків.

У «Тигра» є цивільні модифікації ГАЗ-233001 без бронювання, які прийнято перетворювати в люкс-мобілі з шкіряними сидіннями та іншою атрибутикою королів життя. На жаль, точної ціни назвати не можу: виробництводрібносерійне, так що кожне замовлення узгоджується окремо. У свій час називали планку від 3,5 млн рублів, але думаю, в реальності краще орієнтуватися на 5 млн, якщо купувати автомобіль "не голим».

У 2012 році віце-прем'єр Дмитро Рогозін намагався запустити тренд, пообіцявши пересісти зі службового BMW на автомобіль «Тигр» з VIP-виконанням. Виконав частково: «Тигр» придбав, але в щоденному режимі не експлуатує. «Тигр» є також у Володимира Жириновського, колишнього губернатора Нижегородської області Валерія Шанцева і режисера Микити Михалкова.

А мене долало бажання перетворити «Тигра» в експедіціоннік. Прибрати зайву броню, поставити додаткові баки, організувати спальні місця, зробити зручні сидіння ... Уявляю, які чудеса природи він дозволить побачити.

Наостанок ми прощаємося зі співробітниками ОМОНу і від душі дякуємо їм за цей вельми незвичайний тест. Я виходжу з броньованого склепу і закриваю важкенну задні двері. З нею треба бути обережніше - не приведи Господи, відрубаєш собі пальці. Але така вже це машина: не для слабаків і роззяв.

концепція

«Тигр» або ГАЗ-2330 розроблений, як нескладно здогадатися, «Групою ГАЗ», причому спочатку замовником виступили арабські військові. Але тоді, майже 15 років тому, араби відмовилися від проекту. В результаті «Тигр» допрацювали під внутрішні потреби і організували виробництво на Арзамаському машинобудівному заводі .

Розробник і місце випуску визначили генетику «Тигра» - по суті, це полегшена версія БТР-80, від якого запозичені схеми торсіонних підвісок на А-образних важелях і колеса з централізованою системою підкачки, що витримують до шести кульових поранень. Від БТР ж головні передачі з самоблокувальними кулачковими диференціалами.

В основі автомобіля рама, поверх якої встановлений броньований або звичайний сталевий корпус. Це робить автомобіль достатньо гнучким у виробництві: на одне і те ж шасі можна ставити різні корпуси, включаючи пікап і екзотичний кабріолет (для парадів).

У «Тигре» не так вже й багато імпортного: по суті все шасі, повноприводна трансмісія і бронекапсула наші. Проблеми були, як завжди, з силовими агрегатами: крім трьох модифікацій дизеля Cummins (180, 205 і 215 к.с.) перші «Тигри» могли оснащуватися дизелем ГАЗ-562, що випускається за ліцензією австрійської компанії Steyer. Крім п'ятиступінчастою російської коробки передач була доступна чеська шестиступкой Praga або американські автомати Allison (для моторів Cummins).

З недавніх пір «Тигри» перейшли на нові чотирициліндрові ярославські дизелі серії ЯМЗ-530, що стало умовою російських замовників: мотор повинен бути вітчизняним. Правда, ярославські дизелі мають безліч імпортних навісних компонентів (насоси, турбокомпресори, генератори).

Нехай не відразу, але «Тигр» знайшов свою нішу: сьогодні він використовується в російській армії як легкий бронетранспортер, а ще активніше у внутрішніх військах. Армійське використання «Тигра» обмежує помірна захист від підриву: плоске днище не здатна розсіяти вибухову хвилю.

Бронювання виконується з різним класом балістичної захисту, починаючи від третього ( «Тигр» СПМ-1). Машина на тесті ( «Тигр» СПМ-2) броньована по п'ятого класу, тобто витримує кулю з автомата «Калашникова» калібру 7,62 з термоупрочненним сердечником. Ходили чутки і «Тиграх» з максимальним рівнем захисту 6а, але офіційних даних з цього приводу немає.

Тактико-технічні характеристики автомобіля «Тигр» ГАЗ-2330

* Є модифікації двигуна Cummins потужністю 180-215 к.с.

Дякуємо ОМОН ГУ МВС Росії по Челябінській області за допомогу в підготовці матеріалу

Ідеал позашляховика для вас це ...

Усього проголосувало:

370


Але тут на допомогу приходить по-друге: чого там розглядати, коли їдеш на «Тигре»?
«Гідравлічне?
«Бачиш яму?
Вийти, чи що?
Прохідність?
Сітікар?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов