Наша сеть партнеров Banwar
При згадці позашляховиків марки Chevrolet на думку відразу приходять величезні Tahoe і Suburban. Ну, може бути, ще Blazer і жах наруги над престижної маркою - Chevrolet Niva. Найближчим часом в сірому потоці автомобілів нашого міста можна буде помітити нового рекрута армії Chevrolet - Chevrolet Captiva. Якщо користуватися армійським жаргоном, то, звичайно, Captiva - поки лише "дух" в складній школі виживання на наших дорогах. Але, напевно наявність поруч "дідів" -соплеменніков, деякі з яких служать на наших просторах вже другий десяток років, допоможе нової моделі зміцнити свої позиції на ринку. Адже всі, хто їздить на автомобілях цієї марки (і не тільки вони), обов'язково звернуть увагу на тільки що з'явилася новинку.
З італійської мови Captiva перекладається як "полонена", тобто машину заздалегідь віднесли до жіночого роду. Хоча логічніше, коли господар сам дає ім'я свого автомобіля. Все-таки Captiva має скоріше чоловічі риси. Зовнішність машини цілком мужній, ось тільки в будь-якому випадку за розмірами їй складно щось протиставити своїм родичам в особі Tahoe або Suburban, але це не завадить їй виглядати гідно на дорозі.
Сумнівів у тому, в якій країні розроблений автомобіль, бути не може. Незважаючи на те, що якісь риси машини нагадують про Volvo XC90, все ж це справжній американець. Радіаторна решітка з величезним знаком Chevrolet вже точно не дасть про це забути. Оригінально розташовані протитуманні фари теж надають машині певний шарм. Ось тільки накладка на передньому бампері нагадує про Suzuki SX4, що не йде на користь брутальному іміджу американської машини.
Вид в профіль не можна назвати ні привабливим, ні огидним. Можна або згадати старий Rover, або Hyundai Santa Fe. Чи не оригінально, але, в цілому, звично оці і "затишно". Задня частина дуже гармонійно вписується в зовнішність автомобіля: дві вихлопні труби, красиві задні ліхтарі - виходить дуже цілісний образ.
Усередині все теж відповідає обраному іміджу авто. Салон створювався під гаслом "стиль і функціональність". Нічого зайвого, а все, що є - до місця, і виглядає гармонійно. Магнітола з чейнджером на шість дисків і можливістю читання MP3 повинна створювати приємну атмосферу в салоні. За інформацією виробників, на інформаційному дисплеї будуть відображатися показання компаса (куди ж без нього на позашляховику) середня швидкість руху, середня витрата палива і багато іншого.
Подумали інженери і про безпеку тих, хто знаходиться в автомобілі: в стандартну комплектацію входять фронтальні подушки безпеки і бічні шторки. А ще це перший Chevrolet в Європі, який оснащується електронною системою курсової стійкості. Плюс до всього, на вибір покупцям будуть представлені два варіанти автомобіля: п'яти- і семимісний.
Чим Captiva здивує точно, так це вибором двигунів. Знову ж таки, вперше в офіційному продажі в Європі можна буде побачити Chevrolet з дизельним мотором. Дизельний агрегат об'ємом 2.0 л. і потужністю 150 к.с. порадує власника низькою витратою солярки - всього 7,6 л. на 100 км. Лінійка триває двома бензиновими двигунами, які по витраті палива явно не родичі божевільним агрегатів, які встановлені в Tahoe або Suburban. Наприклад, всього лише 7.6 літрів на сотню від двигуна об'ємом 2,4 літра і потужністю 133 к.с., ну а найпотужніший шестициліндровий мотор видає 225 к.с. з робочого об'єму в 3,2 літра.
Загалом, дуже скоро люди, для яких Chevrolet є мрією і ідеальним автомобілем, зможуть придбати чергову новинку, яка більше підходить для міста, ніж нереально великі позашляховики, випущені раніше. Якщо додати до цього можливість вибору між повним і переднім приводом, вибір між дизельним і бензиновими двигунами, а також непогану зовнішність нового Chevrolet, то Captiva цілком здатна найближчим часом полонити місцевого автолюбителя.
Натисніть на фотографії, щоб побачити її у вихідному розмірі
Ти ще не підписаний на наш Telegram ? Швидко тисни!