Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Практичний іспит з водіння в Німеччині, етап 3, частина 2, пересідаємо з механіки на автомат

  1. Передісторія
  2. Підготовка до іспиту
  3. Вартість навчання на автоматі
  4. Підсумкова вартість підтвердження прав на автоматі за 1 людину
  5. Разом: 2 364 €
  6. Похід в Ordnungsamt
  7. Загальні питання
  8. 3 основні помилки, після яких іспит відразу закінчується:
  9. Загальні враження від водіння в Німеччині:

Наша сеть партнеров Banwar

Про свій досвід проходження практичного іспиту з водіння Ігор вже розповів в посаді Отримання водійських прав в Німеччині, етап 3, практичний іспит .

Нарешті закінчилася і моя епопея з підтвердженням прав в Німеччині =)

Результат - здала з 1-ого рази. Ура!

Ура

Передісторія

Російські водійські права у мене з 2009 р, тоді здавала на механіці, після отримання прав практично не водила. Почавши підтвердження водійських прав, для себе відразу вирішила, нічого кращого автомата немає, тому відразу будуть робити права тільки для автомата.

Підготовка до іспиту

Мені довелося піти в іншу автошколу, тому що в школі, де навчався Ігор, можна було займатися тільки на механіці. Тут відразу відчуваєш, що живеш в маленькому місті. Я знайшла всього 4 школи в Саарбрюккене, що пропонують машину з автоматичною коробкою передач і в підсумку пішла в ту, де була краще машина - новий Гольф 2014 р 2-ух інших школах пропонувалося їздити на чомусь дуже-дуже старому, а про 4-у я чула, що у них дуже багато народу і складно отримувати регулярні уроки, плюс і ціни вище.

Моя школа -, рекомендувати я її не буду, хоча школа працює чесно, веде докладний облік платежів, працює на результат - їм дійсно важливо, щоб ви здали з першого разу, але не буду радити через вчителів.

Що в Москві, що тут мені з учителем не пощастило.

Тут я відразу можу дати пораду №1 - чи не несітесь як я відразу записуватися в школу, поспілкуйтеся з співробітниками школи, візьміть пробний урок, викладач і його методика повинні вам підходити.

Мій викладач - сам по собі непогана людина, але дозволяв собі під час уроків такі речі, які на мій погляд робити вчителям, не важно чого, просто не можна.

У Ігоря викладач був просто душка! Мій будь типаж викладачів: хороший інтелігентний дядечко в віці, спокійний, ніколи не підвищує голос, люблячий і знає свою справу.

Мій викладач був повна йому протилежність, тому заняття для мене проходили в стресі. Для кого-то такий типаж може бути навпаки навіть краще, - тому см. Рада №1.

Була ще проблема: я рідко отримувала уроки. Записалася в школу я в кінці вересня 2014 р з грудня по лютий зробила паузу, тому що в цей момент Ігор теж займався в автошколі, і одночасно брати уроки досить накладно, плюс до цього у мене була активна підготовка до сесії. Проте в жовтні, листопаді, березні і квітня я не могла займатися по 2-3 рази на тиждень, мені просто не давали уроки. До квітня моїм викладачем був власник школи, веселий дядько, непоганий викладач, але через велику кількість учнів йому довелося віддати всіх учнів, які навчалися автомату, іншого викладача. З ним ми і не зійшлися характерами, і я як і раніше рідко отримувала уроки.

У підсумку в травні вже готова була перейти в школу Ігоря, нехай і на механіці, але з чудовим викладачем і регулярними заняттями. У травні довелося навіть злегка посваритися з моїм новим преподом. Я не стала переходити в іншу школу через 3-ех причин:

  • У разі переходу на механіку, я боялася не встигнути до кінця серпня (теорію я здавала в минулому 2014 р після теорії дається 1 рік на здачу практичного іспиту). Тобто знадобився б ще десь місяць, щоб просто знову звикнути до механіки і потім би залишалося дуже мало часу, при цьому потрібно було враховувати можливість перездач. Якщо не встигаєш - починаєш всю процедуру підтвердження за новою.
  • У разі переходу в іншу автошколу, де пропонувався автомат, у мене не було ніяких гарантій, що там викладач буде краще.
  • Мій викладач пообіцяв давати мені уроки частіше.

Ми дійсно стали після цього займатися регулярно, але мабуть в Німеччині, як і в Росії, без нервування ніхто нормально працювати не буде ...

Вартість навчання на автоматі

Вартість одного уроку на автоматі дорожче, ніж на механіці. За механіку ви в середньому віддасте 30 євро / 45 хвилин. За автомат - 35 євро / 45 хвилин.

Реєстрація в школі - 90 євро. Оскільки це підтвердження прав, в моїй школі роблять знижку 50%, якщо ви підете з нуля, то заплатите 180 євро. У школі, де навчався Ігор беруть всього 20 євро за реєстрацію.

Заняття - були уроки по 45/60/90 хвилин - загальна вартість 1 840 євро.

Іспит - 230 євро.

Разом за 3-ій етап підтвердження прав 2 160 євро.

Підсумкова вартість підтвердження прав на автоматі за 1 людину

  • Етап 1 : Фото в автоматі (6 €), курси першої допомоги і тест на зір (25 €), довідка з абх (10 €), переклад прав і доставка поштою (58,50 €), мита (42,60 €) - 142,10 €
  • етап 2 : Теоретичний іспит (21,99 €), Підготовка до теоретичного іспиту online (39,99 €) - 61,98 €
  • Етап 3: Практичний іспит (230 €), Реєстрація на курс (90 €), уроки з інструктором (1840 €) - 2 160 €

Разом: 2 364

іспит

Незважаючи на те, що іспит я здала з першого разу, заїзду була 2 ...

заїзд №1

Мені призначили іспит на п'ятницю, весь тиждень нервую, переживаю, іспит починається, виконую перше завдання і тут екзаменатор говорить: «Ой, вона ж на автоматі здає, а у мене в документах стоїть: механіка, я не маю право приймати іспит». Ми повертаємося і їдемо назад ... Класно, так? =)

В результаті виявилося, що це була помилка TÜV.

Рада №2: якщо у вас також як у мене були права на механіці і ви вирішите для спрощення життя зробити німецькі права тільки для автомата, при подачі в Ordnungsamt переконайтеся, що в заяві варто підтвердження тільки для автомата.

Рада №3: перед іспитом переконайтеся, що автошкола записала вас на іспит саме на автоматі.

У моїй ситуації, школа все подала правильно; Ordnungsamt, де ми подавали заяву на підтвердження, мабуть проставив механіку і в TÜV в результаті, то вони щось не знайшли, то чи не побачили, хоча у них в документах від автошколи все було, в результаті стояло, що я здаю на механіці.

Мій екзаменатор спробував отримати усний дозвіл по телефону, але співробітники, що мають на це право працюють по п'ятницях до 12, а іспит почався о 12.45 ...

заїзд №2

Наступний іспит мені призначили через тиждень, також в п'ятницю. У вівторок я вирішила взяти ще одне заняття 90 хв в 11.00. За 3 хвилини до початку уроку дзвонить мій викладач і каже, що мені перенесли іспит на сьогодні на 13.00, тобто ми відкатали і відразу на іспит.

Було дуже несподівано ... Але потім я вирішила, воно й на краще, так я всього 2 години замість цілого тижня буду нервувати. До речі, екзаменатор виявився той же, що і в попередню п'ятницю.

Іспит пройшов ідеально =)

Під час іспиту ви повинні виконати 3 з 5 можливих завдань, з яких «екстрене гальмування» є обов'язковим. Інші 2, які мені дісталися: розворот і паралельне паркування.

Паралельна парковка - «улюблене» жіноче вправу, але на мій подив, виконала я його як ніколи ідеально! =))

Я звичайно трохи нервувала, проте і мій викладач і сам екзаменатор (!) Мене заспокоювали, мовляв все добре, «alles in grünem Bereich». У порівнянні з іспитом в Росії - небо і земля.

У підсумку іспит тривав замість 45 хв тільки 40 хв. Мабуть, він мене пожалів, тому що я вже 1 раз хвилин 10 з них все таки відкатав, а може тому що їхала без проблем і та так видно, що все добре.

Екзаменатор в результаті після іспиту сказав, що він в той день прийняв 7 іспитів, з яких здали 3 з 7, включно зі мною, і двом він права просто «подарував», а я була єдина, хто «впевнено їхала і знала, що робить» . Загалом вся така молодець =)

Викладачеві треба віддати належне, екзаменатора він заговорював / відволікав, я в принципі і не косячіт, але так їхати набагато спокійніше.

Похід в Ordnungsamt

На наступний день після іспиту я пішла з довідкою про здачу іспиту, паспортом і eAT в Ordnungsamt, подала заяву на виготовлення німецьких прав, мені дали тимчасові права на 1 місяць - на червоному аркуші паперу, з позначкою «78» (це означає тільки автомат) .

Через 3-4 тижні має прийти лист про те, що я можу прийти і забрати права, при собі необхідно буде мати: паспорт і тимчасові права, які треба буде здати назад.

Загальні питання

Мій викладач готував мене до того, що на іспиті можуть задати теоретичний (або загальний) питання, що стосується машини. Мені питання в підсумку не задали, але ми постійно повторювали такі питання:

  1. Коли ми включаємо аварійку? відповідь:
    • Stauende
    • Panne
    • Beim Anschleppen
    • Unfall
  2. Що потрібно враховувати щодо шин? відповідь:
    • Druck
    • Allgemeiner Zustand
    • Profiltiefe min 1,6 mm
  3. Яким кольором спалахує сигнал, який показує, що у нас включений дальнє світло (і як його включати =)):
  4. Де знаходиться клаксон =) (нім. Hupe)
  5. Як включити двірники =)
  6. Як увімкнути ближнє світло =)

3 основні помилки, після яких іспит відразу закінчується:

  1. Ви проїхали на червоне світло
  2. Ви порушили правило «правий перед лівим» - тобто не пропустили
  3. Ви порушили швидкісний режим

Облік оплати уроків

У моїй школі вівся потрійний облік: викладач вносив час уроку / день / суму, яку я оплатила, мені в зелену книжечку (її всім учням дають, вона завжди залишається у вас на руках), потім він вносив собі на телефон в електронну систему, потім записував в журнал (мабуть на випадок, якщо система злетить або видасть помилку).

Я тоді не розуміла, навіщо так багато записів, поки не виявилася в такій ситуації:

на останньому уроці мій викладач мені несподівано заявив, що у мене 70 євро боргу, хоча я знаю точно, що всі оплатила, тому що паралельно вела свій облік витрат. У результаті домовилися, що вирішу це питання сама з адміністратором школи. Я зробила роздруківку своїх записів, звірила з тим, що записано у мене в зеленій книжечці - все збігалося, і понесла в автошколу. В результаті з'ясувалося, що мій викладач письмово в журнал записав все правильно, а в систему помилково вніс 0 замість 70 євро, звідси і виникла різниця. Так що я звичайно нічого платити не повинна була.

Рада №4: коли будете брати уроки в автошколі, ведіть паралельно свій облік витрат, а також просите викладача власноруч вносити дані (час уроку / день / суму, яку ви оплатили) вам в зелену книжечку. Оскільки це єдиний доказ ваших оплат в разі якихось розбіжностей або втрат даних на стороні школи.

Загальні враження від водіння в Німеччині:

На мій погляд, водити в Німеччині (як мінімум в маленьких містах) складніше, ніж в Москві. У Москві практично всі перехрестя регулюються світлофорами, тоді як тут на кожному кроці ви можете опинитися в зоні 30 (не плутати з максимальною швидкістю 30) або в районі з рівнозначними дорогами, де діє правило: правий перед лівий. У мене мабуть це викликало основну складність під час навчання, тому що не завжди зрозуміло, коли ви з'їжджаєте з головної дороги =)

Автобан - спочатку страшненько, звичайно =) У мене 1 раз був урок, коли ми всі 90 хвилин каталися по автобану, відпрацьовували заїзди і виїзди, а також обгони. У якийсь момент довелося здійснювати обгін на швидкості 165 км / ч. Я думала, я віднесу кермо з собою.

Все це справа досвіду, звичайно.

Рада №5: у кого є можливість, по приїзду в Німеччину, поки ви перші 6 місяців ще можете кататися зі своїми старими правами - відразу сідайте за кермо, дивіться ролики на youtube і не робіть великої перерви у водінні, - це заощадить вам багато грошей .

Гарне коротке відео з основними моментами, яке варто подивитися перед практичним іспитом з водіння:.

Всім удачі!

Класно, так?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов