Наша сеть партнеров Banwar
Мета спецкурсів - надати базовий практичний комплекс знань і інструментів для ефективної роботи в маркетингу на автомобільному ринку. Навчання проводиться за програмою, затвердженою Кваліфікаційного комітетом УАМ, до складу якої входять провідні маркетологи автомобільних компаній України.
Як відзначають в УАМ, завдяки чітко відформатованої програмі навчання, слухач зможе бачити за розрізненими чинниками чітку картину автомобільного ринку, розуміти і використовувати в роботі закони і правила, за рахунок яких компанія стає лідером ринку.
В якості викладачів Українська Асоціація Маркетингу запросила досвідчених провідних маркетологів і керівників маркетингових служб успішних компаній українського авторинку - «Укравто», «Богдан», «АІС», «Єврокар» та інших.
За підсумками навчання Кваліфікаційна комісія, що складається з керівників маркетингових служб великих компаній України, заслухає випускні роботи і присвоїть відповідну кваліфікацію «маркетолог - менеджер автомобільного бізнесу». Головою Кваліфікаційної комісії є Марина Яковлєва, генеральний директор компанії «Єврокар». Ведучий викладач - Михайло Сокол, директор департаменту стратегічного маркетингу і розвитку бізнесу корпорації «Богдан».
Початок навчання - 25 лютий 2012 року
Запис на курс: 067-77-58-561, 456-30-87
Більш докладно програму курсу можна прочитати на сайті Української Асоціації маркетингу
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.