Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Правила двох коліс: купуємо велосипед

  1. Правило перше: купуй, де слід
  2. Правило друге: виріши, навіщо тобі велосипед
  3. Правило третє: розміри велосипеда
  4. Правило четверте: імідж
  5. Зірки і боліди
  6. "Матеріальний" питання
  7. пройдіть техогляд

Наша сеть партнеров Banwar

зміст:

Велосипед винаходять вже не одне століття. Причому майже кожен раз інженерам це відмінно вдається. До кінця минулого століття різновидів машин, що приводяться в рух мускульною силою, стало так багато, що їх класифікація займе кілька сторінок дрібним шрифтом. Відповідно зріс і "велосипедний" асортимент магазинів. Вибрати хороший велосипед - завдання не з легких, але все істотно спроститься, якщо знати кілька правил.

До змісту

Правило перше: купуй, де слід

Велосипед на полиці гіпермаркету - в більшості випадків двоколісний підробка. Муляж, повнорозмірна копія велосипеда. Пересуватися на це чудо можна, але навряд чи з посмішкою на обличчі: якість "байка з полки" зазвичай вкрай низька, причому проблема навіть не в його конструкції, а в огидною збірці і регулюванню (як правило, велосипеди збирають безпосередньо на точках продажів). Великий гіпермаркет реалізує десятки велосипедів в день, і наймати кваліфікованих складальників магазину не вигідно.

Час, коли в гіпермаркетах з'являться якісні, добре зібрані велосипеди, ще не настав. І вже тим більше воно не прийшло для велосипедних "розвалив" на узбіччях доріг: там продають тільки найдешевші моделі, а поняття "гарантія" або "техобслуговування" в таких торгових точках найчастіше просто відсутня. Тому якщо велосипед для вас трохи більше ніж доповнення до улюблених штанів і двом пакетам кефіру, придбайте його тільки в спеціалізованих магазинах - велосипедних або мультиспортивних на кшталт "Спортмайстера".

До змісту

Правило друге: виріши, навіщо тобі велосипед

Основна проблема новачків, які зважилися на покупку велосипеда: вони слабо уявляють собі, де і як збираються їздити. Тому на питання продавця, який потрібен великий, ніяково посміхаються і кажуть: "Мені щоб кататися ..." Можна подумати, велосипед купують для прання білизни або прополки грядок.

Процес вибору типу велосипеда можна представити у вигляді гри в "так-ні". Якщо ви відповісте на наведений нижче ряд питань, вибір стане практично очевидний.

  1. Чи плануєте ви кататися по бездоріжжю або пересіченій місцевості? Якщо так, то шосейні велосипеди не для вас, і приступайте до відповіді на другий і далі за списком питання. Якщо немає, тоді сміливо дивіться на дорожні і шосейні моделі. Шоссейники відрізняються насамперед вузькою гумою без протектора ( "лисою"), низькою спортивної посадкою (корпус сильно нахилений вперед), відсутністю будь-яких аксесуарів і вкрай малою вагою: від 7 до 9 кг в залежності від моделі та ціни. Доля таких апаратів - ідеально гладкий асфальт паркових доріжок, а ще краще - доріжка велотреку. У місті його ніжні колеса чекають серйозні випробування.
    Дорожній велосипед більш універсальний: гума у ​​нього пристосована до поганого асфальту (але все-таки асфальту!), Є крила, багажники, а так же часто динамо-машинка і ліхтар. Це ідеальний вибір для подорожей по твердому покриттю. Вартість пристойного дорожнього велика - від 5000 рублів, а шосейний болід варто брати тільки якщо його ціна перевалила за 12 000-13 000. Це вже спортивна машина.
  2. Чи плануєте ви поїздки на природу, подалі від асфальту і бетону? Так? Тоді ваш вибір - гібридні велосипеди. Вони ближче до дорожніх моделям, ніж до внедорожному або гірському велосипеду (маунтинбайку) - великі колеса з не дуже "злими" покришками (тобто не надто широкими і шипастими), передня вилка або взагалі без амортизації, або з дуже невеликим ходом, здатна ковтати лише дрібні дефекти дорожнього покриття. Ціна на гібриди в цілому порівнянна з ціною на маунтінбайки, вартість нормального велика починається від 9000-10 000 рублів. По суті, гібриди - практично ідеальні велосипеди для наших проселков. Вирушати на пікнік або дачу краще саме на такому апараті.
    На відміну від гібридів, класичний маунтинбайк - це позашляховий звір. Однак при цьому користується хорошим попитом саме серед міських покупців. Частково тому, що наші "траси" з високими бордюрами і вибоїнами часто нагадують велополігон, а почасти тому, що ця техніка для складних доріг, гір і змагань легко освоюється навіть новачком. Імідж - теж не остання річ: для тих, хто раніше катався на "Лелеці" або "Десні", маунтінбайк - новий вимір велосипедної всесвіту.
  3. Що для вас важливіше - комфорт і технічна витонченість або простота конструкції і динаміка? Якщо останнє, то вітаю, ви відкриваєте для себе класику маунтинбайку - велосипед-хардтейл (hardtail). Тобто модель з амортизаційної передньою вилкою і жорстким "хвостом" (задньою частиною). Хардтейли поєднують в собі достатній рівень комфорту (переднє колесо не б'є по руках), простоту конструкції рами і найкращу передачу зусилля з педалей на заднє колесо. Саме такі моделі домінують на ринку маунтінбайков.
    Все більшу конкуренцію їм складають "двухподвеси", тобто велосипеди з амортизуючими підвісками як переднього, так і заднього колеса. Такі моделі особливо гарні на важкій, кам'янистій і нерівній дорозі, так як дозволяють, не встаючи з сідла, ефективно крутити педалі, не звертаючи уваги на купини та ями. На жаль, повноцінний "двухподвес" менш ніж за 15 000-18 000 рублів купити дуже складно. Ну і, самі розумієте, двухподвеси - це вже гори, швидкість і адреналін. Чи не для дефілірованія по паркових доріжках.

До змісту

Правило третє: розміри велосипеда

Велосипеди випускають різних розмірів. Ці розміри прийнято називати "ростовки" (якщо ви просто згадаєте це слово в розмові з консультантом магазину, він тут же заговорить з вами абсолютно іншим тоном). Велосипед великий ростовки призначений для рослих людей, а маленькій - для невисоких. Окрема категорія велосипедів - дитячі. Їх розмір зазвичай прив'язаний до діаметру колеса, наприклад, 12-дюймові колеса - це для малюків 2-3 років від роду, 14-дюймові - для 3-5 років. Велосипедистам постарше - 8-12 років - потрібен байк побільше: з 16 або 20-дюймовими колесами.

Дорослі моделі також слід купувати обачно, щоб не потрапити "не в свій розмір". Обов'язково вимагайте, щоб консультант підібрав велосипедну раму саме під вашу фігуру. Коли ви сидите в сідлі, ніщо не повинно приносити незручності. Якщо зараз вам трохи некомфортно, значить, після годинної велопрогулянки ви будете схожі на хворого ревматизмом.

До змісту

Правило четверте: імідж

Серед виробників прийнято виділяти "марочних" і "новоспечених". До перших відносяться або великі корпорації з багатомільйонними прибутками (наприклад, Trek або Specialized), або "історичні" компанії, провідні свій велосипедний бізнес з давніх часів (наприклад, Schwinn). Часто останні гармонійно входять до складу перших.

Купувати "марочні" велосипеди модно і стильно, нехай навіть легендарна американська, наприклад, марка давно перенесла своє виробництво в Тайвань і Китай. Але пам'ятайте: чим голосніше ім'я, тим дорожче обходиться покупцеві наклейка з логотипом на рамі велосипеда.

Легендарним іменах протистоять сучасні "нові звершення", тобто фірми з недовгою історією. Багато з них діють тільки в межах локального, "рідного" ринку. Наприклад, вітчизняні марки Stels, Forward, Stark, Atom отримали широке розповсюдження в Росії, для якої вони і створювалися. Як правило, "нові наклейки" на рамах коштують у кілька разів дешевше "історичних" при тій же якості.

З іншого боку, прийнято вважати, що чим дорожче устаткування коштує на велосипеді, тим воно якісніше, надійніше і довговічніше. Почасти це так, але необхідно розуміти, що дві третини всіх розділень на цінові класи і якісні групи - маркетингова приманка. Не піддавайтеся на вмовляння продавця, який намагається збути вам дорогий продукт, мотивуючи це найкращою роботою механізмів більш високого класу. Повірте, робота вузлів нового велосипеда залежить від їх налаштування і справності, а не вартості. Так що головним все одно залишається веломеханікі, а не продавець.

До змісту

Зірки і боліди

Спорт - це завжди підвищені навантаження як на спортсмена, так і на екіпіровку. Велосипеди для спорту не виняток: вони міцні, легкі, ефективно перетворять зусилля гонщика в рух. Але вони дороги. Чим більше "професійний" велосипед, тим вище в космос відлітає його ціна. Так, один з кращих двухподвесов для гонок по пересіченій місцевості - Specialized Epic Carbon - обійдеться його власнику майже в 200 000 рублів. І це не межа: шосейний суперснаряд від Cannondale варто - тримайтеся міцніше - понад 230 000 рублей.

Але не все так страшно, адже ганяти можна і на велосипеді за 12 000-15 000. Починаючи з цього рівня цін надійність достатня для того, щоб гоночний болід з висхідною зіркою в сідлі не розвалився перед фінішній рисою.

До змісту

"Матеріальний" питання

Два найпопулярніших матеріалу для виготовлення велосипедних рам - сталь і алюміній. Переваги є і у того, і в іншого, але де-факто сьогодні правильний велосипед - це велосипед з алюмінієвого сплаву. Зазвичай на його рамі пишуть Alloy, в той час як сталеві конструкції позначаються Steel. Якщо ви новачок, вибирайте більш "прогресивний" алюміній, і не помилитеся. До того ж зазвичай найдешевші і низькоякісні велосипеди роблять з більш дешевою стали, а не з "крилатого металу".

До змісту

пройдіть техогляд

Народна мудрість говорить: "будь-який механізм, що складається більш ніж з однієї деталі, коли-небудь зламається. Що складається з однієї деталі теж зламається, але пізніше". У кожному жарті, як відомо, лише частка жарту. Тому прийміть як даність, що хоч би доріг (у всіх сенсах) не був ваш велосипед, він залишається досить складним механізмом, а отже, вимагає регулярного технічного обслуговування. Обслуговування це може надати лише грамотний веломеханікі, який завжди є в спеціалізованих магазинах. Прийміть за правило мінімум раз в сезон проводити профілактичні роботи в майстерні - механік сам визначить, що вимагає його уваги, а що можна залишити до наступного відвідування.

"Неломающіеся" і необслуговуваних велосипедів немає. Якщо ви так думаєте, значить, недостатньо інтенсивно ламаєте.

Роман Нікітін,
срібний призер 24-годинного марафону "РБ-24"

Коментувати можут "Правила двох коліс: купуємо велосипед"

Чи плануєте ви кататися по бездоріжжю або пересіченій місцевості?
Чи плануєте ви поїздки на природу, подалі від асфальту і бетону?
Так?
Що для вас важливіше - комфорт і технічна витонченість або простота конструкції і динаміка?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов