Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Правильна посадка на велосипеді

Наша сеть партнеров Banwar

UPD: Правильну ростовку вибираємо тут .

Правильна посадка під час катання на велосипеді - це, як не дивно, один з ключових моментів для успішного катання, гідний міркувань і суперечок. Спробуємо поміркувати на цю тему.

Спочатку, велосипедисту потрібно правильно підібрати розмір рами, відповідний його росту і комплекції; в цьому йому зможуть допомогти професійні поради консультантів.

Отже, вихідна складова підібрана, тепер для нас важливо правильно підібрати наступні параметри:

  • висота сідла;
  • положення сідла;
  • вибір або коригування довжини виносу.

Почати, звичайно ж, варто з висоти і положення сідла. Тут ми розглянемо кілька найпоширеніших алгоритмів підбору висоти сідла (перші з них будуть для просунутих, а останній - найдоступніший для більшості):

1) "Метод п'яти"

Даний спосіб передбачає постановку п'яти на встановлених шатунах на "6 годин» (низ шатуна спрямований перпендикулярно до землі) таким чином, щоб коліно було повністю розправлені, при цьому таз залишається в рівному становищі і не перекошується в сторону педалі, корпус не повинен тягнутися за ногою . Це найлегший або найпростіший метод, проте не єдино-правильний, так як не враховує індивідуальні особливості будови тіла кожного велосипедиста.

2) "Метод Холмса"

Цей метод можна назвати професійним підходом, який був створений професіоналами для професіоналів з метою зниження травм коліна у спортсменів. Основна ідея даного методу - це вимірювання кута колінного суглоба в нижній частині ходу педалі, за допомогою спеціального інструменту - гониометра. Медичне обладнання, як ми знаємо, штука зовсім не дешева і якщо ви не професійний спортсмен, то купувати її сенсу немає. Хоча, якщо є бажання підійти до вибору посадки серйозно, то можна відвідати спеціальний діагностичний спортивний центр, де таке обладнання використовується постійно.

В основі даного методу лежать дослідження, що показують оптимальний кут згину коліна, що становить 25- 35 градусів. Притому, кут 25 градусів кращий людям, у яких є проблеми з колінними суглобами - наприклад, які страждають болем в колінах через запалення сухожиль.

3) "Метод 109%"

Був розроблений компанією Хамлі і Томас в 1967 році. Проводилися експерименти з різною висотою сідла і виявили, що ідеальна посадка була досягнута, коли сідло розташували в 109% відстані між промежиною і ступень велосипедиста (як показано на малюнку нижче) при вимірюванні довжини від осі педалі догори сідла. Для проведення підрахунку будинку, встаньте обличчям впритул до стіни і покладіть товсту книгу між ніг (корінцем вгору, симітіровав нею сідло). В даний момент важливо щоб книга була максимально притиснута до промежини, адже при їзді на велосипеді ви давите промежину на сідло всією своєю вагою. Стійте прямо, п'яти притиснуті до підлоги, відзначте лінію уздовж верхнього краю книги торкаючись стіни. Проведіть вимірювання кілька разів - так ви отримаєте найточніший результат.

Цей метод надзвичайно популярний і рекомендується багатьма тренерами. Проте, недавнє дослідження професора Пелевера показало, що він поступається методу Холмса в плані економічності їзди.

4) "Метод Лемонда"

Метод, розроблений переможцем Тур де Франс, Грегом Лемонд, багато хто називає варіацією на тему попереднього методу: для визначення оптимальної висоти сідла в рамках цього методу також використовується довжина ноги, виміряна від паху до п'яти. Але при цьому, за формулою Лемонда, відстань від центру каретки (а не педалі в нижньому положенні) до верхньої точки сідла має становити 88,3% довжини ноги велосипедиста. Цікавим є той факт, що згідно з дослідженнями Пелевера, висота сідла при використанні цього методу часто відрізняється від даних, які ми отримуємо при використанні «методу 109%». І, незважаючи на те, що метод Лемонда підходить великому числу велосипедистів, знайдуться і ті, для кого він буде не ідеальним.

Суть його проста - відстань від верхньої частини сідла до осі шатунів має бути 83,3% від методу 109%.

5) Метод простий-універсальний.

Сидячи на велосипеді, спершись об стіну або дерево. Ваша нога повинна бути злегка зігнута в самому нижньому положенні педалі. Зазвичай, 99% велосипедистам цього достатньо. Початківці можуть поскаржитися, що таким чином сідло буде занадто високо, однак відзначимо, що в такому випадку посадка максимально ергономічна і шкода, що наноситься колін буде мінімальним.

Для катання на невеликі дистанції або навіть прогулянки - можна трохи опустити сідло. Так вам буде простіше злазити і залазити на велосипед.

Отже, підіб'ємо підсумки:

Як мінімум 4 з найпоширеніших способів доступні в домашніх умовах для будь-якого велосипедиста - можна спробувати і вивести середнє значення.

Методи методами, а все ж, чому так важливо правильно вибрати цю саму висоту сідла? Відповідь проста: при педалюванні, сидячи в сідлі, правильна висота сідла з одного боку збільшує ефективність крутіння педалей, а з іншого боку сприяє збереженню суглобів велосипедиста здоровими.

Саме тому важливо підійти до вимірювань відповідально - витративши один раз час на підбір потрібної висоти, ви зможете мінімізувати дискомфортні відчуття в колінах, а також зменшити ризик отримання різних травм. Індивідуальні особливості організму ніхто не відміняв - тому коригувати отримані результати в плюс або мінус є нормальною практикою. До речі, на підсідлових штирях є спеціальні насічки, що вказують мінімальний обов'язковий рівень занурення штиря в підсідельну трубу - дотримуйтесь його, інакше штир може лопнути або зіпсувати раму.

На що ще можна звернути увагу в посадці?

Нахил сідла і його вибір.

Так-так, з висотою сідла ми розібралися - тепер потрібно вибрати його положення на штирі. Стартовою точкою в даному випадку прийнято брати горизонтальне положення сідла. Тонкість полягає ще і в тому, чи підходить вам сідло. Параметри сідла підбираються індивідуально, виходячи з біологічних особливостей організму велосипедиста. Від його ширини залежить багато - від здоров'я органів малого таза до комфорту в тривалої поїздки. В тому числі, не варто забувати, що для кожного напрямку катання на велосипеді кут нахилу сідла потрібен свій - для переважаючих підйомів можна трохи опустити ніс сідла, в той час як для спусків навпаки - підняти. Ці параметри дуже індивідуальні, тому, для простого катання варто обрати початковою точкою горизонтальне положення. Намагатися підігнати геометрію велосипеда під себе варто після тривалого катання, коли ви станете розуміти, що саме вам потрібно.

Геометрія велосипеда.

Важливим параметром в геометрії велосипеда є величина відстані від сідла до керма. Основними показниками для цього служать довжина верхньої труби рами, кут підсідельною і рульової труб (це ті параметри, які ми вибираємо в сукупності, при покупці велосипеда або рами). Однак якщо ви до цього не каталися або не знаєте геометрію свого минулого велосипеда, то ваш єдиний вибір довіритися іменитому виробнику з універскальной геометрією.

Винесення.

Варто згадати, що це відстань (від сідла до керма) легко поміняти зміною довжини виносу - так, для екстремальних дисциплін використовуються виносу від 30 до 50 міліметрів, в той час як для крос-кантрі може легко застосовуватися винос від 60 до 120 міліметрів.

Сідло.

Зазвичай, при покупці велосипеда в стандартній заводській комплектації, покупець отримує збалансовані параметри велосипеда, проте, навіть в стокової комплектації у нього є свій запас за розміром: сідло рухається на рамках (так званих "рейлах") в межах 1-2 сантиметрів від центрального положення . Цим ми можемо легко вкоротити посадку, тим самим розвантажити поперек.

Проставочное кільця під / над виносом.

До такого ж результату (розвантаження попереку) призведе перестановка проставочное кілець на штоку вилки під винос (коротшає посадка), а установка кілець над ним призведе до зворотного: посадка стане більш розтягнутої - поперек завантажиться, але з'явиться комфортність і свобода рухів - це особливо актуально для спускових дисциплін.

Кермо.

Дуже сильно на розподіл ваги впливає геометрія і висота керма - рулі з підйомом розвантажують руки, але роблять управління менш гострим і знижують стабільність велосипеда. Взагалі кермо, хоч і виглядає просто, поєднує в собі кілька геометричних параметрів, які потрібно підбирати лише при покупці нового керма - це краще робити, маючи за плечима певний досвід самостійного катання і настройки велосипеда.

Зап'ястя, хват і гальмівні важелі.

Що стосується комфорту в їзді - часто можна бачити помилково налаштовані велосипеди - люди катаються на байках, тримаючись за кермо викрученими зап'ястями. У кого-то вони дивляться назад і вниз, у кого-то навпаки - вигнуті вперед. Обидва ці положення є ненормальними. Правильне положення рук на кермі таке: лікті повинні бути спрямовані в сторони і трохи зігнуті, утворюючи кут приблизно в 135 °. Кістки передпліччя повинні утворювати пряму лінію разом з п'ястно кістками вказівного і середнього пальців. Самі вказівний і середній пальці не охоплюють гріпси, а лежать на гальмівних важелях - так ви знизите навантаження на зап'ясті і зробите катання безпечним і комфортним. До речі, це ж стосується положення гальмівних ручок - вони не повинні бути нахилені занадто горизонтально або ж вертикально - це погіршує сприйняття гальмівних важелів і веде до додатка зайвих сил для гальмування.

Загальна і можливі помилки:

Ключовим моментом при їзді в сідлі є ваші особисті враження і відчуття від їзди: часто буває, що при зразкових розрахункових настройках на виході велосипедист отримує немеющіе руки або ноги. Це однозначно вказує на проблеми в налаштуванні велосипеда.

Так, наприклад, немеющіе руки вказують на зміщення ваги велосипедиста ближче до керма - руки перевантажуються, на них припадає більша частина ваги велосипедиста. В даному випадку може допомогти установка проставочное кілець під винос, зрушення сідла назад, заміна керма на модель з підйомом більше стандартного. Цими діями ви змістите центр ваги ближче до заднього колеса.

Частою проблемою є і затікання ніг - тут можлива проблема у виборі сідла: занадто вузька модель сідла може передавлює судини, тим самим обмежуючи кровотік до кінцівок. Так само, болі в колінах при тривалій їзді точно свідчать про недостатню кількість споживаної вами води під час поїздки (при активному педалюванні з суглоба виходять солі і це шкодить коліну), або ж про недостатньо високо піднятому сідлі.

Багато хто не погодяться, що високо підняте сідло це добре: "я катаюся недовго, і мені незручно злазити з височенного сідла" - тут хочеться нагадати, болі в колінних суглобах дуже неприємні. Завжди пам'ятайте, що при налаштуванні велосипеда ви зберігаєте своє здоров'я - не варто налаштовувати велосипед тільки по зручності - важливо спиратися і на користь для організму. Багато хто не погодяться, що високо підняте сідло це добре: я катаюся недовго, і мені незручно злазити з височенного сідла - тут хочеться нагадати, болі в колінних суглобах дуже неприємні

Все, наведені вище поради та хитрості є загальною рекомендацією і, звичайно, ведуть лише до базової налаштування велосипеда. Вибрати ідеальну для себе посадку можна лише після кількох пробних виїздів, щоб виявити посадку, яка підходить саме вам. І головне - не бійтеся експериментувати: невеликими кроками, змінюючи один параметр (а ніяк не кілька одночасно), ви в результаті підберете для себе оптимальну посадку!

______________________________________________________________________________________________

Автор: Дамір Сафін

12 років в маунтинбайке, перепробував всі типи велосипедів і їх підвісок - від звичайних крос-кантрі моделей до важких даунхильних велосипедів. Істинний фанат свого захоплення. Здатний підбирати комфортну висоту керма протягом 1,5 місяця.

Здатний підбирати комфортну висоту керма протягом 1,5 місяця

На що ще можна звернути увагу в посадці?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов