Наша сеть партнеров Banwar
Необхідна маніпуляція для водіїв однойменних авто - регулювання ручного гальма на «Газелі», - є досить простий, але виключно відповідальною роботою. Від того, наскільки професійно буде здійснено процес, в чималому ступені залежить безпека (всім відомо, що в екстремальній ситуації ручне гальмо є єдиним засобом для аварійної зупинки).
Регулювання ручного гальма на «Газелі» складається з кількох етапів, які будуть описані нижче. З роботою може впоратися будь-який, не вдаючись до послуг автосервісу. Головне - точність, акуратність і скрупульозне дотримання інструкції.
Коли виникає необхідність у регулюванні?
Показаннями до регулювання є: хід важеля на 20 зубів і більше (визначається по відповідній кількості клацань); ремонт або заміна елементів, що відносяться до гальмівного механізму.
Наявність будь-якого із зазначених обставин свідчить про необхідність регулювання. Мета - домогтися переміщення важеля не більше, ніж на 15 клацань - саме це значення є оптимальним для всіх модифікацій « Газелі ».
регулювання
- Всі маніпуляції проводяться в положенні, коли ручне гальмо «вимкнений» (важіль зафіксований в крайньому нижньому положенні). Для доступу до гальмівного механізму знімаються пластмасові заглушки розташовані на гальмівному щиті. Досить підчепити їх викруткою;
- Потім проводиться ослаблення гайки ексцентрика (не більше, ніж на 2 обороту). Подальші дії полягають в раздвіганіі гальмівних колодок - до позиції, при якій барабан загальмовується, після чого болт провертається в протилежну сторону, в результаті гальмівні колодки рухаються в зустрічному напрямку. Рух проводиться до тих пір, поки барабан не почне обертатися;
- Контроль за процесом здійснюється через оглядові вікна, розташовані в нижній частині гальмівного щита;
- Після закінчення операції гайка ексцентрика затягується з розумним зусиллям. Важливо при цьому не допустити проворот ексцентрика;
- Аналогічним чином проводиться регулювання гальмівного механізму з іншого боку автомобіля, після чого пластмасові заглушки встановлюються на місце.
Наступний етап:
установка уравнителя в положенні «перпендикулярно» по відношенню до осі автомобіля. Для цього необхідно послабити гайки кріплення, вони переміщаються по різьбі до досягнення потрібного положення уравнителя. Положення фіксується за допомогою контргаек.
Потім: проводиться установка ручника в положення «один клацання». Обертанням гайки заднього кінця (оболонка центрального троса) досягається переміщення троса в переднє положення - до моменту пригальмовування вільного ходу коліс. Затягнувши - з помірним зусиллям - фіксують гайки, відключаємо гальмо стоянки.
Показником ефективності роботи стане вільне обертання задніх коліс. Крім того, «включення» ручного гальма характеризується максимальним переміщенням важеля на 15 клацань. В цьому випадку можна сміливо констатувати: регулювання проведена правильно, потрібний результат досягнутий.
Викладене дає певне уявлення про те, які дії потрібно зробити для правильного регулювання.
висновок
Запропоноване опис не є вичерпним - є й інші способи для досягнення аналогічного результату, але фахівці настійно рекомендують використовувати саме вищеописаний варіант.
Як вже говорилося, регулювання ручного гальма на «Газелі» - відносно нескладний процес, проте виконувати його слід з великим старанням, уникаючи найменших неточностей, адже від його успішності залежить, в кінцевому підсумку, безпеку водія і пасажирів. А безпеку, як відомо, не терпить найменшої недбалості.
Коли виникає необхідність у регулюванні?