Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Правильне регулювання ручного гальма на Газелі. Безпека понад усе

  1. Коли виникає необхідність у регулюванні?
  2. регулювання
  3. висновок

Наша сеть партнеров Banwar

Необхідна маніпуляція для водіїв однойменних авто - регулювання ручного гальма на «Газелі», - є досить простий, але виключно відповідальною роботою Необхідна маніпуляція для водіїв однойменних авто - регулювання ручного гальма на «Газелі», - є досить простий, але виключно відповідальною роботою. Від того, наскільки професійно буде здійснено процес, в чималому ступені залежить безпека (всім відомо, що в екстремальній ситуації ручне гальмо є єдиним засобом для аварійної зупинки).
Регулювання ручного гальма на «Газелі» складається з кількох етапів, які будуть описані нижче. З роботою може впоратися будь-який, не вдаючись до послуг автосервісу. Головне - точність, акуратність і скрупульозне дотримання інструкції.

Коли виникає необхідність у регулюванні?


Показаннями до регулювання є: хід важеля на 20 зубів і більше (визначається по відповідній кількості клацань); ремонт або заміна елементів, що відносяться до гальмівного механізму.
Наявність будь-якого із зазначених обставин свідчить про необхідність регулювання. Мета - домогтися переміщення важеля не більше, ніж на 15 клацань - саме це значення є оптимальним для всіх модифікацій « Газелі ».

регулювання

  • Всі маніпуляції проводяться в положенні, коли ручне гальмо «вимкнений» (важіль зафіксований в крайньому нижньому положенні). Для доступу до гальмівного механізму знімаються пластмасові заглушки розташовані на гальмівному щиті. Досить підчепити їх викруткою;
  • Потім проводиться ослаблення гайки ексцентрика (не більше, ніж на 2 обороту). Подальші дії полягають в раздвіганіі гальмівних колодок - до позиції, при якій барабан загальмовується, після чого болт провертається в протилежну сторону, в результаті гальмівні колодки рухаються в зустрічному напрямку. Рух проводиться до тих пір, поки барабан не почне обертатися;
  • Контроль за процесом здійснюється через оглядові вікна, розташовані в нижній частині гальмівного щита;
  • Після закінчення операції гайка ексцентрика затягується з розумним зусиллям. Важливо при цьому не допустити проворот ексцентрика;
  • Аналогічним чином проводиться регулювання гальмівного механізму з іншого боку автомобіля, після чого пластмасові заглушки встановлюються на місце.


Наступний етап:

установка уравнителя в положенні «перпендикулярно» по відношенню до осі автомобіля. Для цього необхідно послабити гайки кріплення, вони переміщаються по різьбі до досягнення потрібного положення уравнителя. Положення фіксується за допомогою контргаек.
Потім: проводиться установка ручника в положення «один клацання». Обертанням гайки заднього кінця (оболонка центрального троса) досягається переміщення троса в переднє положення - до моменту пригальмовування вільного ходу коліс. Затягнувши - з помірним зусиллям - фіксують гайки, відключаємо гальмо стоянки.


Показником ефективності роботи стане вільне обертання задніх коліс. Крім того, «включення» ручного гальма характеризується максимальним переміщенням важеля на 15 клацань. В цьому випадку можна сміливо констатувати: регулювання проведена правильно, потрібний результат досягнутий.
Викладене дає певне уявлення про те, які дії потрібно зробити для правильного регулювання.

висновок


Запропоноване опис не є вичерпним - є й інші способи для досягнення аналогічного результату, але фахівці настійно рекомендують використовувати саме вищеописаний варіант.
Як вже говорилося, регулювання ручного гальма на «Газелі» - відносно нескладний процес, проте виконувати його слід з великим старанням, уникаючи найменших неточностей, адже від його успішності залежить, в кінцевому підсумку, безпеку водія і пасажирів. А безпеку, як відомо, не терпить найменшої недбалості.

Коли виникає необхідність у регулюванні?
Коли виникає необхідність у регулюванні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов