Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Правильний вибір карбюратора на газель з 406 двигуном

  1. Ставимо карбюратор солекс на газель з 406 двигун
  2. Плюси і мінуси установки карбюратора ДААЗ 4178 на газель
  3. Карбюратор К-151Д
  4. Інші карбюратори які можна поставити на газель
  5. Плюси і мінуси карбюраторів

Наша сеть партнеров Banwar

Питання, який карбюратор краще поставити на газель з 406 двигуном можна часто почути, від власників даного авто. Найбільш популярні російські машини середнього класу, що випускаються Горьківський заводом, мають широку ступінь уніфікації. На 406-й двигун газелі можна встановлювати карбюратори: Солекс, Вебер, ДААЗ 4178 , К-151 . Щоб підібрати найбільш ефективний карбюратор для газелі з карбюраторним двигуном, слід вивчити всі їх плюси і мінуси.

К-151

Ставимо карбюратор солекс на газель з 406 двигун

Карбюратор солекс проводиться ТОВ «Дімітровградський завод автокомпонентів» за ліцензією компанії Solex, Франція. І цей карбюратор без проблем можна встановити на газель з 406-им двигуном. Загальний вигляд карбюратора показаний на рис. 1 внизу.

1 внизу

Мал. 1. Карбюратор Солекс.

За багато років експлуатації на автомобілях газель пристрої типу солекс проявили себе як надійні, довговічні, зручні механізми. У найкритичніших умовах, мороз -40 градусів, хуртовина, завірюху 406 двигуни заводяться після нічної стоянки на вулиці і несуть цілодобову вахту на всіх автострадах Росії.

Карбюратор солекс на газелі з 406-им движком не підводить ні в умовах високогір'я з розрідженим повітрям, ні в пісках Середньої Азії, ні на Крайній Півночі. Всі системи карбюратора стійко функціонують як на збідненої, так і на сильно збагаченої суміші, при переливу палива.

Налаштування сильно залежать від рівня палива в камері поплавця і регулюванні холостого ходу. Перша регулювання вимагає багато терпіння. На заводі рівень палива регулюється шаблоном з тестовим поплавком. В умовах гаража операція здійснюється з багаторазовим вкручування і викручуванням гвинта якості, а також підгином крайок поплавців.

УВАГА! На прогрітому движку знімається подає шланг. Обережно! Може бризнути бензин! Відкручується і знімається кришка поплавкової камери разом з поплавками. Виміряти відстань від кришки карбюратора солекс до поверхні палива в двох камерах. Краще це зробити штангенциркулем. Оптимальна відстань для правильної роботи всіх систем дорівнює 25-35 мм.

Регулювання здійснюється підгином крайок поплавців. перелив бензину необхідно зливати з поплавкової камери. Після закінчення регулювання необхідно завести мотор і наповнити камери бензином до позначеного рівня. Наступна регулювання відноситься до холостого ходу двигуна.

Прогріти двигун до 90 ° і заглушити. Затягнути гвинт 11, показаний на рис. 1, до упору. Завести двигун, підсос потрібно прибрати, а повітряну заслінку (рис. 1 номер на малюнку 4) відкрити. Викрутити гвинт якості суміші, домогтися стійкої роботи двигуна при відпущеної педалі акселератора. Обороти не повинні перевищувати значення Прогріти двигун до 90 ° і заглушити 1200 об / хв.

Закрутити гвинт, поки двигун не почне смикатися, працювати з перебоями. Відкрутити на 1-2 обороту назад. Мотор став працювати, як годинник. Більш тонкі настройки проводяться на свій розсуд. За інструкцією обертів двигуна повинні бути в межах Закрутити гвинт, поки двигун не почне смикатися, працювати з перебоями 800-900 об / хв.

Плюси і мінуси установки карбюратора ДААЗ 4178 на газель

Розмірковуючи, про те який же карбюратор краще поставити на газель з 406 двигуном, необхідно розглянути ще один з найбільш компактних і надійних російських карбюраторів. Таким є вітчизняний карбюратор 4178 . Пристрій показано на рис, 2 в низу.

Пристрій показано на рис, 2 в низу

Мал. 2. Карбюратор 4178

Карбюратор 4178 мало чим відрізняється від представленого раніше карбюратора солекс . Всі системи практично ідентичні, регулювання схожі. Обидва карбюратора виробляються одні і тим же підприємством. Тут же виготовляються карбюратори для всього вітчизняного автопрому: ВАЗ, ГАЗ, ІЖ, Москвич, УАЗ.

Карбюратор ДААЗ 4178-1107010 є більш складним пристроєм ніж карбюратор солекс. Це двокамерний механізм емульсійного типу, дросельні заслінки якого відкриваються послідовно.

Поплавковая камера збалансована, послідовно розташовані системи:

  • відсмоктування газів;
  • патрубки відбору керуючого розрідження в корпусі дросельних заслінок;
  • система рециркуляції відпрацьованих газів.

ВАЖЛИВО! Збалансоване, якісне перемішування компонентів повітряно-паливної суміші досягається ідеальною конструкцією дифузного каналу з розташованим в ньому завіхрітелем повітря. Інноваційна розробка Димитровградского вчених - насос-прискорювач ЕПХХ дозволила здійснювати максимально плавний перехід під час різкого відкривання дросельних заслінок.

Завдяки покращеній конструкції, карбюратор ДААЗ 4178-1107010 швидко завоював популярність водіїв газелі. Багато автолюбителів переоснащують свої газелі даними карбюратором і не шкодують. Основні характеристики і витрата палива у карбюраторів солекс і ДААЗ 4178 однакові.

Карбюратор К-151Д

Коли серед власників газелі заходить мова про те, який карбюратор краще поставити 406 двигун, багато хто приходить в одному з варіантів, а саме до установки давно випробуваного карбюратора К-151Д. Цей карбюратор дуже популярний і часто зустрічається в автомобілях УАЗ, ІЖ, Волга, Соболь. Для 406 двигуна газелі розроблена модифікація К-151Д.

Для 406 двигуна газелі розроблена модифікація К-151Д

Мал. 3. Карбюратор К-151: 1 -вінт-пробка осі поплавка; 2 -Важіль на осі повітряної заслінки; 3 - нарізна пробка паливного жиклера перехідної системи вторинної камери; 4 - штуцер відбору розрідження в вакуумний регулятор розподільника запалювання; 5 - штуцер відбору розрідження до клапана системи ЕПХХ; 6 - лінія системи вентиляції картера; 7 - корпус паливного фільтра з подводящим і перепускним штуцерами; 8 - гвинт кріплення корпусу фільтра; 9 -штуцер вакуумного управління клапаном рециркуляції відпрацьованих газів: 10 -резьбовая пробка емульсійного жиклера системи холостого ходу; 11 -шпілька кріплення корпусу повітряного фільтра: 12 - нарізна пробка зливу палива з поплавкової камери; 13 -штуцер підведення розрідження до клапана ЕПХХ; 14 - гвинт регулювання складу суміші на холостому ходу (гвинт «якості»); 15 і 22 - мікроперемикач системи ЕПХХ; 17 - гвинт регулювання частоти обертання колінчастого вала на холостому ходу (гвинт «кількості»): 18 - гвинт двухлучевого важеля пускового пристрою; 19 - важіль пускового пристрою; 20 -Важіль на осі повітряної заслінки; 21 -тяга приводу повітряної заслінки; 23 -стяжная пружина вільного ходу важеля управління дросельними заслінками; 24 - накладної важіль кулачка управління пусковим пристроєм; 25 - регулювальний гвинт положення тяги приводу повітряної заслінки; 26 -откривающій вусик важеля дросельної заслінки другої камери; 27 -закривающій вусик важеля дросельної заслінки другої камери; 28 - кулачок пускового пристрою; 29 - гвинт-упор важеля заслінки другої камери; 30 -топлівоотводящій штуцер: 31 - гвинт кріплення кулачка прискорювального насоса (варіант виконання):

Коли АвтоГАЗ перевів випуск газелей на установку 406 моторів, одночасно з цим була проведена модернізація карбюратора К-151Д. З тих пір механізм успішно використовується в газель. Конструктивно агрегат схожий на карбюратор Солекс. Відрізняється наявністю подсоса у вигляді дроту, синхронизирующей одночасний рух півмісяця пристрої запуску та регулювальної п'яти дросельної заслінки.

ВАЖЛИВО! Завдяки цьому дроті створюється зчеплення між двома роздільними механізмами. Підсос гарантує швидкий, легкий запуск двигуна. Підсос можна регулювати, налаштовуючи необхідні значення. Параметри запуску двигуна виставляються, в залежності від температури зовнішнього повітря і погодних умов.

Інші карбюратори які можна поставити на газель

Відповідаючи на питання: який карбюратор краще поставити на газель з карбюраторним двигуном 406-ої моделі, можна сказати, що стійка, надійна, тривала експлуатація вище згаданого двигуна можлива також при комплектації цих машин карбюраторами моделей вебер, озон, К-131.

Однак їх установка передбачає незначне переобладнання електронних систем і керуючих блоків. У заводських умовах, комплектація газелей зазначеними карбюраторами не проводиться.

Плюси і мінуси карбюраторів

Двигуни сучасних автомобілів в більшості своїй оснащуються електронними системами уприскування палива - інжекторний уприскування, моновприск, центральне уприскування, розподілене уприскування. Перераховані системи працюють ідеально, економлять паливо, але мають надто високу ціну. Другий мінус - при виході з ладу або засміченні даних блоків їх ремонт можна проводити тільки в умовах автосервісу на спеціальних стендах. За це доведеться чимало заплатити.

Карбюратори мають багато переваг: недорогі, прості механізми. При правильному регулюванні вони приносять значну економію палива. Найбільш економічним є карбюратор К-151Д - 8 літрів бензину АІ-92. Другий за обсягом витрачання палива - солекс - 8,5 літрів бензину АІ-92.

Найбільш ненажерливий - карбюратор 4178 - 9 літрів бензину Аі-92. Заміри здійснювалися на трасі при швидкості 90 км / ч. Мінуси карбюраторів: проблеми з холодним пуском при негативних температурах у моделей солекс, 4178. Іноді трапляються провали педалі газу, збіднення паливної суміші.

Ці недоліки зникають при правильному регулюванні. Так що на питання: який карбюратор краще поставити на 406 двигун газель, можна з повною впевненістю відповісти: все три карбюратора - солекс, 4178, К-151Д є цілком робочими механізмами і їх можна встановлювати на свою газель. Правильні регулювання перетворять вашу Газель в звіра. Ви станете героєм всіх автострад.

Ні цвяха, ні жезла!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов