Наша сеть партнеров Banwar
Компанія Apple представила три нових Айфона, які на російському ринку будуть коштувати від 64 990 руб. до 127 990 руб. Drom.ru вибрав півтора десятка гідних альтернатив на чотирьох колесах. Не такі вже погані машини!
Серед нових автомобілів російського ринку сьогодні немає жодної моделі дешевше 420 тис. Рублів - cтолько просять за вазівську «Гранту». А що може бути в три-шість разів дешевше / гірше «Гранти»? Тільки повна руїна? Зовсім не обов'язково. Варіантів навіть три:
- Цілком жива колимага «на повседнев».
- Автомобіль-донор, який можна дешево підготувати для фана (офф-роуд, дрифт і т.д.).
- Ретро-модель - щоб з любов'ю відновити своїми руками.
Розглянемо, що конкретно можна придбати в кожному з варіантів. Наша нижня цінова межа - 65 000 рублей, а верхня - 130 000 руб.
iPhone XS буде доступний за ціною від 87 990 до 118 990 рублів, iPhone XS Max - від 96 990 до 127 990 рублів, iPhone XR - від 64 990 до 77 990 рублів
«На повседнев»
В цілому по країні нижчу цінову категорію міцно окупували вироби АвтоВАЗу, крім Далекого Сходу і в Сибіру: там традиційно ринок наповнений праворульними «японцями» (про них - трохи нижче). Якщо судити по базі Дрома, найпопулярніші моделі в обраній нами цінової категорії - це « десятки »І« Самари ». Оголошень - море 5300 пропозицій серед моделей «десятого» сімейства і приблизно 4200 « чотирнадцятий »,« п'ятнадцятих »І« тринадцяту ». Нехай чимала частина із запропонованих машин - мотлох, цілком реально знайти живий екземпляр, здатний щодо безпроблемно доставляти вас з пункту А в пункт Б.
ВАЗ 2110
Якщо цікавить максимально «свіжий» рік випуску, то треба шукати серед «чотирнадцятий» - їх виробляли до кінця 2013 року. А ось «десяток», випущених пізніше 2007 року, не існує. Швидше треба готуватися до того, що машині буде 15, а то і 20 років. Звичайно, Granta і Priora - більш цікаві варіанти, але ці моделі ще не настільки розгубили свіжість і повагу, щоб зрівнятися за ціною з айфоном.
Якщо категорично не хочеться зв'язуватися з продукцією вітчизняного автопрому, то доведеться придивитися до іномарок узбецької і українського складання. Тобто - Daewoo Nexia , Matiz і Chevrolet Lanos (він же ZAZ Chance і ZAZ Sens ).
Daewoo Nexia
Ви сподівалися хоча б на Logan? Краще на це особливо не розраховувати! На момент підготовки статті в базі Дрома на всю країну не набралося і півтора десятка оголошення про продаж Логанов дешевше 130 000 руб. без позначки «потрібний ремонт або нема на ходу».
Для фана: дрифт, офф-роуд і інші задоволення
Якщо ви давно мріяли про «апараті», здатному їздити боком, то гроші, припасені на Айфон, найкраще витратити на «Жигулі». Вазівська «класика» насправді може дуже непогано дрифтить. Принаймні на льоду. Зараз це дуже популярна тема: покупка задньопривідної Лади для зимового дріфту. Можна просто в своє задоволення вчитися майстерності ковзань, а можна і брати участь в аматорських змаганнях: поріг входу дуже невисокий. Досить примірника за 80-100 тис. Рублів, і вже можна починати.
Матеріал на тему: Дрифт за ціною смартфона: як в Абакані ганяють по льоду в -35 ° С .
Далі зазвичай машину прокачують поступово: заварюють диференціал, трохи форсують двигун. На таких «Жигулях» вже можна кинути виклик лідерам аматорських чемпіонатів по зимовому дрифту. У це важко повірити, але на льодових трасах «Жигулі» їдуть швидше за всіх задньопривідних суперників, причому мотори вітчизняних машин - не сильно прокачані (до 100 к.с.). Рівень витрат буде порівнянний з вартістю ще пари айфонів, але це вже факультативні вкладення. А для початку вистачить і 100 тис. Руб.
В оголошеннях про продаж найчастіше зустрічаються « сімки », Оскільки ця версія« класики »трималася на конвеєрі довше інших - до 2012 року.
Для тих, хто починає захоплюватися офф-роуд, один з найбільш правильних «стартових» автомобілів - це стара « Нива »(Вона ж - Lada 4x4 ), І її теж можна придбати за ціною Айфона. Ціни на відносно живі екземпляри починаються від 50 тис. Руб., Але така машина зажадає великих вкладень в ремонт. А ось за 100 тис. Рублів вже можна придбати позашляховик в тому стані, яке дозволяє брати участь в змаганнях по джип-орієнтування. Цій машині, цілком можливо, вже 30-40 років, але вона все ще здатна приносити задоволення на бездоріжжі. Подібна «Нива» недавно побувала на нашому тесті , І в бойових умовах виявилася навіть трохи попереду новенького Toyota Land Cruiser Prado. Загалом, якщо хочеться спробувати себе в істинному офф-роуд, то ціна вхідного квитка - смартфон і не більше.
Ваз 2121, 1982 рік
З любові до мистецтва
Купити машину мрії про своє дитинство, з любов'ю відновити і з гордістю викочувати на прогулянку по вихідним - це, можливо, найправильніше хобі для того, хто по-справжньому небайдужий до машин. При мінімальному бюджеті, звичайно, не доводиться розраховувати на той чи інший рідкісний олд-таймер, але багато культових Янг-таймери вже придбати можна. Скажімо, в їх числі - «Трійка» BMW в кузові Е30 , Який випускався з 1982 по 1994 рік. Можна знайти і Mercedes в кузові W124 , Який згодом отримав назву Е-клас.
ВMW 324 D, 1987 рік
З знакових моделей радянського автопрому в наш бюджет теоретично вписуються головні красуні автомобільного СРСР - «Перемога» і «Волга» ГАЗ-21, але пропозицій мало і стан в основному - гнітюче. Загалом, ностальгувати за післявоєнним рокам і епосі Відлиги навряд чи вийде, а ось по Застою - цілком можливо. директорська «Волга» ГАЗ-24 , Мрія рядового інженера - «Москвич-412» , Найдоступніший в СРСР « Запорожець »- це ті машини, які ще можна знайти на вторинному ринку і відновити за відносно розумні суми. Втім, варто поквапитися. Ці моделі вже практично не зустрінеш на вулицях, і в оголошеннях їх все менше.
Москвич 412, 1991 рік
Звичайно, обурливо, що виробники електронних цяцьок вимагають за свої сумнівні вироби суму, за яку можна купити автомобіль. Втім, не з айфонів це почалося. Представники покоління наших батьків 30-40 років тому віддавали за відеомагнітофон суму, за яку можна було придбати цілком пристойну машину. Наше покоління недалеко пішло від цього.
А що може бути в три-шість разів дешевше / гірше «Гранти»?Тільки повна руїна?