Наша сеть партнеров Banwar
Для російського ринку Volkswagen Polo - це перш за все седан калузької збірки. Однак в Європі про таку машину навіть не чули: тут бал править хетчбек. У місцевому рейтингу продажів він займає третю сходинку: в минулому році продано 305 тисяч машин, попереду тільки старший Volkswagen Golf (490 тисяч) і Renault Clio (309 тисяч). А тепер на ринок Старого Світу виходить Polo шостого покоління - більший і технічно просунутий.
За традицією компанії Volkswagen зміни в дизайні носять еволюційний характер: без підказки новий Polo не дивно сплутати з йде моделлю, хоча загальних кузовних панелей у них, зрозуміло, немає. А головні відмінні риси нового хетчбека - ламана лінія світлодіодних ходових вогнів (вони є вже в базовій комплектації) і накладка у верхній частині решітки радіатора, стилістично об'єднана з кришкою капота. До речі, відтепер Polo буде пропонуватися тільки з п'ятидверним кузовом: від непопулярної трехдверки вирішено відмовитися.
Хетчбек став на 66 мм довшим і на 53 мм ширше попередника. Хоча наочніше про його розмірах скаже інше порівняння: при довжині 4053 мм новий Polo на 33 мм перевершує Volkswagen Golf третього покоління початку дев'яностих, а по ширині (тисяча сімсот п'ятьдесят одна мм) випереджає його на 56 мм! Колісна база зі зміною поколінь і зовсім виросла на 105 мм до 2564 мм: для порівняння, у російського Polo-седана 2553 мм, а у того самого «третього» Гольфа - 2 471 мм. Салон став просторіше у всіх напрямках, а обсяг багажника разом збільшений на чверть: з 280 до 351 літра!
Інтер'єр хоч і оформлений по общефольксвагеновскім лекалами, але виглядає куди свіже, ніж у попередника: центральна консоль сильніше повернена до водія, за доплату пропонуються контрастні вставки, а по центру красується мультимедіасистема з сенсорним екраном діагоналлю від 6,5 до 8,0 дюйма.
Більш того, Volkswagen Polo став першою моделлю класу B +, який за доплату можна оснастити віртуальної комбінацією приладів. Вона практично така ж, як у представленого недавно кросовера Skoda Karoq : Можна вибрати дизайн основних шкал, прибрати їх зовсім (швидкість буде відображатися цифрами), вивести карту навігаційної системи або поєднати всі варіанти в одному. При цьому шкали топливомера і температури охолоджуючої рідини виконані окремо по краях щитка.
Уже в базовій комплектації новий Polo має систему автоматичного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів. Набір опцій великий: світлодіодні фари, клімат-контроль з датчиком положення сонця (від цього залежать температура і інтенсивність обдування), панорамний дах, бездротової зарядник для телефону, адаптивний круїз-контроль, автопарковщік, система контролю сліпих зон, кнопка запуску двигуна і багато іншого .
В основі нового хетчбека лежить модульна платформа MQB-A0, на якій вже створені автомобілі Skoda Fabia і Seat Ibiza нинішніх поколінь. У знайомої архітектури MQB тут запозичені модуль силового агрегату, рульовий механізм і електрика, а шасі розроблено заново, хоча конфігурація колишня: спереду - стійки McPherson, ззаду - напівзалежна підвіска. У порівнянні з колією колишнього Polo-хетчбека тут вона стала ширше на 62 мм спереду і на 49 мм ззаду. За доплату - жорсткість «спортивна» підвіска.
Гамма двигунів традиційно широка! Її відкриває трициліндровий атмосферник 1.0 MPI потужністю 65 або 75 л.с. Слідом йде турбомотор 1.0 TSI (95 або 115 к.с.), який також пропонується у виконанні TGI для роботи на метані, хоча в цьому випадку потужність знижена до 90 к.с. Буде і «підігріта» версія з новою турбочетвіркою 1.5 TSI (150 к.с.), а ось асортимент дизельних версій мізерний: для Polo запропонований тільки чотирициліндровий мотор 1.6 TDI в варіантах потужністю 80 і 95 к.с. На версії потужністю менше ста «коней» встановлюється п'ятиступінчаста «механіка», іншим покладена шестиступінчаста коробка передач, а за доплату для версій потужністю від 95 к.с. запропонують семиступінчастий преселективний «робот» DSG.
Одночасно представлений і «заряджений» Volkswagen Polo GTI, який змінив колишню турбочетверка 1.8 TSI (192 к.с.) на 200-сильний двигун 2.0 TSI. Такий хетчбек пропонується як з механічною коробкою, так і з семиступінчастим «преселектівом», а з особливостей - переналаштована підвіска і «спортивний» декор. На жаль, компанія поки не призводить динамічні характеристики нової моделі.
Зате вже відома початкова ціна в Німеччині: зі зміною поколінь Polo став дешевше! Найпростіший хетчбек нового покоління варто 12975 євро, тоді як п'ятидверна версія минулої моделі - мінімум 13550 євро (трьохдверка - від 12750 євро). Продажі нових машин почнуться ближче до осені.
Що від цього нам? До Росії хетчбеки Volkswagen Polo перестали постачати ще кілька років тому, і їх відновлення не входить в плани компанії. Зате у нас з'явиться новий Polo-седан на основі тільки що представленого хетча. Уже відомо, що в листопаді четирехдверка встане на конвеєр в далекій Бразилії, причому під самостійним назвою Volkswagen Virtus . В адаптованому вигляді вона добереться і до заводу Volkswagen в Калузі, але точний термін російського дебюту поки засекречений. Орієнтовно це трапиться в 2018 році.
Що від цього нам?