Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Прекрасні дні в моєму житті». Життя Нікі Лауди в «Феррарі»

Наша сеть партнеров Banwar

Чемпіон світу   Літо 1975 року народження, незабутнє «бабине літо»

Чемпіон світу

Літо 1975 року народження, незабутнє «бабине літо». Лауда - ідол, Лауда - комп'ютер, Лауда - бухгалтер, холодний Лауда вже майже чемпіон світу!

А цей ідол, крім усього іншого, ще й закоханий. Акція Ibiza проходить в повній таємниці. Учасники: мовчазний пілот, Марлен і я. Громадськості, жодному журналістові не відомо, чим ми зайняті. Це прекрасні дні в моєму житті.

І ось Монца. І титул чемпіона світу. Баланс: план виконаний, в наступному сезоні мій гонорар виросте. Весілля. Ніяких урочистостей. Тільки ми двоє і ще кілька друзів. Я не переварюю почесті - не для цього ж я одружився, не для цього став чемпіоном світу. Офіційна церемонія нагородження в спортивних колах. І все.

Я думав про свою вартість. Адже у будь-якого товару своя ціна. Моя тепер має зрости відсотків на тридцять, інакше виграний чемпіонат світу не змінить у моєму житті абсолютно нічого. Я давно вже дожив до того, що мене вважають популярним. Далі небезпечно. Далі своє життя потрібно пристосовувати до бажань громадськості. Доводиться стежити, щоб моє приватне життя не стала відкритою стороннім. Я не хочу стати героєм з обкладинки ілюстрованого журналу. Я не хочу, щоб про мене писали не як про спортсмена, а як про салонному лева, ловеласа або ще чортзна про кого.

У «Феррарі» Форгьері зовсім зашився зі своїми справами. Наша випробувальна програма в США зірвалася. Ми чемпіони світу та все ж повинні тримати себе в руках, інакше в наступному сезоні провалимося зі своїми виступами.

Форгьері не хоче їздити в США на тренування, тільки на гонки. Вся програма починає прогорати. Форгьері розповідає всім, який потужний наш новий «Феррарі». Насправді ж існує поки тільки лише дерев'яна модель цієї машини. Команда в захваті від перемог, боюся, вони втратять все наше технічна перевага.

Догляд менеджера команди Луки Монтедземоло мене засмутив. Але життя є життя: не може ж він вічно залишатися в «Феррарі», якщо має можливість наблизитися до бонзам концерну «ФІАТ». Я потребував ньому в боротьбі за свій авторитет. Він обіцяв завжди стояти за мене. Тепер, через два тижні мені дуже не вистачало його підтримки - він міг би завести Старика, організувати крах століття, припинити всілякі дурниці і вивести Форгьері на чисту воду.

Форгьері викликає лють Старика, і той хоче його вигнати. Я ж закінчую сезон перемогою в гонці на Уоткінс-Глен.

Для довідки:

Бонза - в Японії і інших країнах Азії назва головного ченця в храмі.

Зашіться - опинитися в скрутному становищі.

З Марлін Наус вони пробули в шлюбі з 1976 року по 1991 рік.

несподіваний хаос

Я орендував трактор, щоб обробити майданчик навколо басейну. І ось цей агрегат перекинувся і поховав мене під собою. Пошкоджено правий бік: зламані ребра, синці, лежачи я навіть не можу повернутися на інший бік. Шанси взяти участь в Гран-прі Іспанії в Харамі практично дорівнюють нулю.

Лауда перекинувся на тракторі! Сенсація! Феррарі негайно відправив до мене Санте Гедіні, який в одній особі і мій шофер, і прес-аташе, а також відповідає за мене на телефонні дзвінки. Він носиться по будинку і з усіх усюд виганяє журналістів. Неподалік в шинку розташувалися чотири газетяра, і вони кожну хвилину надзвонюють мені. На горі навпроти мого будинку встановлена ​​фотокамера з найпотужнішим телеоб'єктивом.

Все ніби зійшли з розуму. Власник журналу Autosprint тисне на Старика, вимагаючи, щоб той посадив в мою машину молодого Фламміні. Італійці повинні триматися разом! Це єдиний шанс Фламміні! і так далі.

Ось це ідея! Посеред сезону абсолютно зеленого гонщика посадити за кермо «Формули-1»! Ці італійці такі фанатики, що готові на все. Що ж, у Регаццоні, по крайней мере, прізвище італійська. До того ж у нього, схоже, відкрилося друге дихання, у всякому разі, на нього можна розраховувати.

Що стосується Аудетто - він тепер король! Адже це він привів Регу на перше місце в Лонг-Біч. Ну а мені Аудетто соізволяет повідомити, що я повинен себе берегти і залишатися в ліжку.

Він завжди дзвонить в бюро, як ніби моя ліжко стоїть там, і заявляє, що хоче говорити зі мною. Аудетто ніяк не може запам'ятати номер мого телефону. Між іншим, його знають всі фахівці «Феррарі» і, на жаль, деякі журналісти. Одному з них я сказав, що італійці тепер можуть ганятися навколо якоїсь каплиці. Вже на наступний день це було надруковано в Gazetta dello Sport. Вся Італія здригнулася від реву, ну а мені все одно: просто в подібній ситуації виникає бажання сказати що-небудь колюче.

Цікава справа: ще вчора я був герой, але варто було мені захворіти - всьому кінець. Ця ситуація спровокована Старим і неймовірно серйозним ставленням його народу до всього, що написано в газетах. Було б набагато легше, якби вони не приймали так близько до серця всякі чутки і вигадки ... Якщо десь покритикували «Феррарі», в усі кінці тут же розсилаються телеграми, публікуються спростування і аргументи, які, як правило, валять все на гонщика. Дуже скоро я зрозумів, як в Італії відносяться до гонщикам-іноземцям, які виступають за «Феррарі». У деяких газетах у тебе просто немає ніяких перспектив: можеш ганятися як бог, говорити компліменти по-італійськи і лаяти тільки спагетті - все одно вони зроблять з тебе свиноматку. Тому я прийняв рішення взяти за основу кількох тямущих журналістів, завжди детально і точно їх інформувати, а інших вороже налаштованих по відношенню до мене писак просто ігнорувати.

Ну а коли заодно з ними і Монтедземоло, коли і у нього проскакує: «Фламміні в Іспанію», я кажу: «Якщо Ви не маєте нічого проти і, якщо я не порушую Ваші плани було б чудово, якби Ви дозволили мені прокотитися в Іспанії. Вже на тренуванні стане ясно, буде з мене толк чи ні. Якщо ж це Вам не підходить, то і котитеся під три чорти! »

Лікар запевняє, що мені необхідний шеститижневий курс лікування. Якщо зараз при вдиху і видиху зламані ребра болять, то вже через 14 днів біль відступить і тоді можна буде вирішити, що робити далі.

14 днів. Це точно в день відкриття Гран-прі Іспанії! Нема що робити. Прискорити події я не можу. Залишається тільки лежати по можливості спокійно і дихати настільки акуратно, наскільки можливо.

Віллі Дунгл - це чарівник. Геній масажу і лікування. Це справедливо по крайней мере в моєму випадку. Два тижні, пронизаних болем, численні прийоми Дунгла і моє жахливе скрипіння зубами.

В Іспанії я був другим, слідом за Хантом. Після дискваліфікації Ханта (його машина опинилася ширше допустимого) навіть перший. Коли ж справедливість по відношенню до Ханту була відновлена ​​- знову другий. Але я вже впорався з хаосом.

Виявляється, цим все-таки не були задоволені: я виграю занадто часто і винен в тому, що автоспорт став занадто прісним.

Мені навіть лаятися було лінь. Що це могло змінити. З якого дива я повинен поступитися іншому першість, що належить мені?

Все ж ми зчепилися з моїм менеджером уже перед наступною гонкою в Золдер в Бельгії. Коли ми з Регаццоні знову проїхали кваліфікацію швидше за всіх, Аудетто видав директиву, яку можна було б прийняти лише в тому випадку, якщо б його вагомі тактичні прийоми визначали звання чемпіона світу. В даний момент це було б просто дурістю і, природно, обманом публіки. Аудетто наказав мені триматися другим і прикривати тили Клея, якщо тому вдасться старт. Він мав намір вести мене з боксів всякими там дощечками з плюсами і мінусами і іншим лайном. Незрівнянний Аудетто був схильний до ще більших дурість. Він був упевнений, що великий начальник неодмінно повинен бути і великим стратегом.

Я сказав йому, що де б він не вивісив свої таблички, я навіть не подивлюся в їхній бік. Так я і зробив - і знову зайняв перше місце. А Аудетто зайшов за край - було ясно, що один з нас повинен буде піти ще до закінчення сезону.

Переді мною діаграма гонки в Монако. Лінії, які позначають позиції гонщиків на кожному з 78 кіл тут менш зламані, ніж в інших гонках. Обігнати тут складно і тому змін в положенні гонщиків в ході змагань відносно небагато. Сам я - пряма лінія: автомобіль №1, місце на старті №1 і перший - до фінішу.

«Ще одна нудна гонка», - пишуть газети.

... Хороший старт і я виходжу вперед. Ось тільки маленька деталь: на хвості у мене не Регаццоні, а Петерсон. Він по-справжньому небезпечний, але поки я турбот з ним не маю. Після розмітки нової траси в Монако роботи стало ще більше: з гальмувань, перемикання передач, прискорень вийшло отаке стаккато, що вимагає неймовірної зосередженості. Мені якось вдається відірватися від Ронні, але ось він знову з'являється позаду мене. Його зображення в дзеркалі все росте і росте.

На набережній масляна пляма. Швидкість доводиться знизити - попереду стоїть «Макларен» Ханта. Ясно - у нього відмовив мотор. Ідеальний курс з правої бровки в лівий поворот блокований. Доводиться акуратно обходити «Макларен».

Наступне коло - машина прибрана. Тримаю в пам'яті масляну пляму з минулого кола. Там, де стояв «Макларен», масла повинно бути ще більше. Схожу с ідеальної траєкторії, тримаюся трохи лівіше. Відчуваю під колесами масло: ой-ой-ой, невже зараз понесе! Все ж з машиною вдається впоратися, поворот проходжу чисто.

Дивлюся в дзеркало: Петерсона не видно. Настрій піднімається. Але від цього лиха не зменшуються, болять руки, зводить м'язи шиї. З усіх сил намагаюся зосередитися. Команди мозку м'язам виконати все важче і важче.

Ще 15 кіл. Під'їжджаю до Казино і випадково замість третьої включаю другу передачу. Мотор взвивает, але я встигаю виправити помилку раніше, ніж відбудеться непоправне. Тіло - як в стані шоку: стеж за собою, зберися, старий дурень!

Злість на самого себе додає сили і це допомагає перебороти втому і біль.

Щаслива мить: помах картатого прапора, перемога!

Повністю спустошений. Під час кола пошани потрібно махати рукою і поглядати в дзеркало - раптом хтось захоче мене обійти.

У боксі шум, люди, смикання туди-сюди, поплескування по плечу, вінки, кубки, гімни, мікрофони. Як би швидше звідси вибратися?

Машина напоготові, чекає. Потім вертоліт, літак. Для радості я дуже втомився, спустошений, у мене немає сил.

Приємне пробудження на наступний ранок: ого, ти ж переміг!

І все починається з початку. Телефони, час зустрічей, Марлен. Для відчуття радості перемоги просто не залишається місця.

Для відчуття радості перемоги просто не залишається місця

подання

Через два дні після Брендс-Хетч Correra della Serra опублікувала інтерв'ю з Старим. Він говорив, що з тих пір, як я закохався в ці ідіотські літаки, я перестав дбати про машину, ухиляється від випробувань, я, нібито, винен в останньому відмову коробки передач і так далі.

На день пізніше я був у нього. «Ну, скажи мені тепер все це в обличчя! Валяй! Коли це я куди-небудь запізнювався або що-небудь проспав? Скажи, коли це я не брав участі у випробуваннях? »

Він стає тихіше. Замовкає.

Італійські газети, природно, хочуть роздути цю історію, мені дзвонять: «Ви читали, що сказав про вас Коммендаторе? Ви з цим згодні? »

Я не відчуваю ніякого інтересу до цієї нісенітниці. Відповідаю їм холодно: «О'кей, Коммендаторе висловив свої припущення. Його критику на свою адресу я не приймаю «. Більше я їм нічого не сказав.

Потім відбувається спектакль з приводу продовження контракту. Ми сидимо разом зі Старим і його сином П'єро Ларді в задній кімнаті ресторану «Кавалліно». Незважаючи на те, що мій італійський вже досить зносити, в подібних випадках П'єро Ларді виконує обов'язки перекладача.

- Він радий бачити тебе в команді і в 1977 році, - переводить Ларді. - Що для цього потрібно?

- Команду з двох чоловік, а не з трьох, - відповідаю я. - Трьох забагато для механіків і інженерів. Другим із задоволенням згоден і раніше бачити Регаццоні.

- Це важко, - вимовляє Старий. - Я хочу від нього позбутися.

Гладили один перед одним, я стою на своєму.

Несподівано Старий цікавиться, як у мене з грошима? Скільки я прошу?

Називаю йому суму в шилінгах: стільки-то і стільки-то мільйонів. Він не промовляє жодного слова, встає, бере телефонну трубку і просить бухгалтера фірми, цікавиться у нього, скільки це буде в лірах. Потім сідає навпроти мене і ось тепер проривається буря гніву.

Він кричить, як старий фельдфебель: що я собі дозволяю, я забув про пристойність, це свинство, я збожеволів, нам нема про що далі розмовляти - наші шляхи розходяться.

Дочекавшись паузи, Ларді переводить мені його останні клятвені слова. У такій ситуації переклад - приємна перепочинок, у всякому разі лайки набувають абстрактну форму.

Прошу П'єро перевести Старому: «Якщо наші шляхи розходяться, так я вже зараз готовий полетіти додому». П'єро говорить, що я повинен залишатися на місці. Починаються кривляння, торг, які тривають до тих пір, поки я не пропоную Феррарі поступитися.

Ні, Старий наполягає на своєму. О не може дозволити собі ніяких поступок. Йому потрібні в команді тільки щасливі гонщики, а його поступка зробить мене нещасливим.

Йому потрібні в команді тільки щасливі гонщики, а його поступка зробить мене нещасливим

Добре, якщо він нічого не пропонує зі свого боку і не погоджується з моїми вимогами, я ж спокійно можу полетіти додому. До чого ці сцени?

Нарешті, Старий зробив мені пропозицію на чверть менше того, що я просив. Я розсердився і сказав П'єро, щоб він спробував пояснити Старому, що навіть його менеджер пропонував мені на пару мільйонів лір більше. Я насправді сильно розгніваний: адже ми ж рівні партнери. Він збирається купити мої вміння і можливості. Вони коштують стільки і стільки.

Старий просить зайти Аудетто і цікавиться у нього, чи пропонував він мені що-небудь. Той на підтвердження тільки киває головою.

- Добре, - звертається до мене Феррарі. - Якщо один божевільний з числа моїх співробітників пропонує стільки, мені нічого не залишається, як погодитися.

Він дозволяє Аудетто піти. Щоб запобігти можливій спалах гніву, я знижую свої вимоги на один відсоток, просто з добрих спонукань. Це заспокоює Старика, і він знову починає називати мене безсовісним, бездушним, що псує його нерви, тільки і чекають його смерті.

Я прошу П'єро перевести Старому, що без мене «Феррарі» ніколи не стала б чемпіоном світу.

- Я не можу цього перевести, я цього не зроблю!

- Не дрейф, переведи спокійно і швидко.

П'єро збирається і починає, червоніючи говорити. І Старий знову починає кричати. І це триває протягом години, поки він знову не питає, скільки ж я врешті-решт хочу. Я скидаю ще чотири відсотки.

Тоді П'єро переводить: «О'кей, Юда!»

З цим доводиться погодитися, так як нанесення образ вже включено в мій гонорар. Старий відразу ж стає симпатичним співрозмовником. Чарівний і приємний старий синьйор.

Це був найбільший спектакль в моєму житті.

Про Клее Регаццоні говорять багато. Старий зол на нього за те, що в Монако він вилетів, а в Брендс-Хетч наїхав на мене. Відразу після старту він пізно загальмував перед першим же поворотом і вирішив обійти мене по внутрішньому радіусу. Це було просто неможливо. Він зачепив моє заднє колесо. Я впорався з цим, а його розвернуло поперек траси, і він зібрав ще двох. Клей спробував зіпхнути провину на мене. Це було смішно, і я сказав йому в очі: «Досить і того, що ти на частки сантиметрів позаду мене. Хто першим входить в поворот, той там і господар. Ті, хто вважає, що мені потрібно було тебе, божевільного, пропустити, повинні зрозуміти, що це було неможливо без ризику вилетіти у відбійник ».

Не знаю, чи погодився з цим Клей, мені було все одно. Питань про це більше не виникало.

Що б там не було, Клей в немилості. На думку Старого Клею потрібно зібратися, то, що він собі дозволяє - просто жахливо. Старий розповів про те, що він вважав за найбільшим свинством з боку Клея: він їздив на машині в Модену і бачив там дівчат в джинсах, які випускає фірма Клея. Він був дуже розгніваний, коли говорив про те, що вони носять напис «Кавалло» на застібці, а зображення коня - на заду! Здиблений жеребець - це символ з герба Феррарі.

Старий вигадує - тільки божевільний може продавати штани із зображенням жеребця «Феррарі» на дупі.

При се був присутній і Клей, який не сказав при цьому ні слова. Коли ж Старий звинуватив його в опошлений «Феррарі» в очах громадськості, Клей тільки і відповів, що це неправда. На що Феррарі запропонував йому зайти до прес-секретаря фірми Джоцці і там познайомитися з пресою.

Стара проблема - «Феррарі» і преса.

Рішення про долю Реггацоні приймається в присутності Феррарі, Ларді, Аудетто і Форгьері. Старий настільки розсерджений, що збирається вигнати Клея ще до гонки на Нюрбургринзі. Зрештою питання вирішене на користь Клея. «Він може ганятися, але повинен вести себе пристойно!»

Далі буде...

Можете пригадати передісторію:

«Ти кинув Феррарі, ти - ублюдок». Життя Нікі Лауди в «Феррарі»

З якого дива я повинен поступитися іншому першість, що належить мені?
Як би швидше звідси вибратися?
Коли це я куди-небудь запізнювався або що-небудь проспав?
Скажи, коли це я не брав участі у випробуваннях?
Італійські газети, природно, хочуть роздути цю історію, мені дзвонять: «Ви читали, що сказав про вас Коммендаторе?
Ви з цим згодні?
Що для цього потрібно?
Несподівано Старий цікавиться, як у мене з грошима?
Скільки я прошу?
До чого ці сцени?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов