Наша сеть партнеров Banwar
У Audi виробляють моделі D-класу з 1972 року саме тоді з'явився Audi 80. У 1994 році седан і універсал перейменували в A4. За два десятиліття побачили світ чотири генерації А4, а тепер прийшла черга нової моделі п'ятого покоління.
В основі Audi A4 з заводським позначенням B9 лежить повністю нова платформа. Седан дещо підріс і тепер його довжина становить 4726 мм, а колісна база - 2820 мм. При цьому він відразу на 120 кг легше попередника за рахунок більш широкого використання в конструкції алюмінієвих сплавів. А коефіцієнт лобового опору досяг рекордного для серійних автомобілів показника - 0,23.
Втім, зовні A4 змінився не дуже радикально і багато в чому схожий з моделлю попереднього покоління. У нього довгий капот, короткі звіси кузова і характерні штамповані лінії на боковинах. Але широка решітка радіатора тепер шестикутна - як на вседорожнике Audi Q7. Свіжо виглядають і стрілоподібні фари, які за доплату можуть бути світлодіодними і з активною матрицею. В кришку багажника седана інтегрований спойлер, а ширину задньої частини підкреслюють довгасті ліхтарі.
Знайомий стиль і в салоні, де переважають горизонтальні лінії. Хоча приладова панель сучасна - всі свідчення виведені на 12,3-дюймовий дисплей. А в списку опцій з'явилася система проектування даних на лобове скло. До центральної панелі прикріплений тоненький 8,3-дюймовий екран мультимедійної системи MMI. До речі, навігація в меню тепер може здійснюватися за допомогою сенсорної панелі. Підсвічування салону тепер світлодіодна, а її колір можна змінювати натисканням кнопки. На другому ряду стало на 23 мм більше місця для ніг, а обсяг багажника універсала виріс до 505 л.
Базова комплектація розширена і тепер включає клімат-контроль, системи визначення втоми водія і автоматичного уповільнення. Список опцій поповнили паркувальний автопілот, бездротовий Інтернет, трьохзонний клімат-контроль, аудіосистема потужністю 755 Вт і знімний планшет для задніх пасажирів.
Практично всі двигуни знайомі по попередникові, хоча деякі стали потужнішими. Audi A4 отримав бензинові «четвірки» з турбонаддувом об'ємом 1,4 л (150 л. С.) І 2,0 л (190 і 252 л. С.). Альтернатива - турбодизелі об'ємом 2,0 л (150 і 190 л. С.) І 3,0 л (218 і 272 л. С.). Найпотужніший A4 розганяється до 100 км / год за 5,3 с і при цьому витрачає 4,9 л / 100 км в змішаному циклі. До речі, 272-сильна версія оснащена 8-ступінчастим "автоматом" тоді, як іншим модифікаціям запропоновані 6-ступінчаста "механіка" або 7-ступінчаста трансмісія з двома зчепленнями. Як і раніше, є варіанти з переднім і повним приводом. Вперше седан і універсал оснастили електропідсилювачем керма, а серед додаткового обладнання - адаптивні амортизатори і технологія зміни налаштувань шасі.
За консервативним дизайном Audi A4 ховаються передові технології. Модель п'ятого покоління офіційно представлять у вересні на автосалоні у Франкфурті. Незабаром після цього седан і універсал надійдуть в продаж за ціною приблизно від 35 тис. Євро.
Технічні характеристики Audi A4
Тип кузова седан
Число дверей / місць 4/5
Споряджена маса, кг 1570
Довжина / ширина / висота, мм 4726/1842/1427
Колісна база, мм 2820
двигун
Робочий об'єм, см3 2967
Тип дизельний, з турбонаддувом
Розташування Спереду, поздовжньо
Розташування і число циліндрів V6
Кількість клапанів / розподілвалів 24/4
Макс. потужність, л. с. при об / хв 272 при 3250
Макс. крутний момент, Н • м при об / хв 600 при 1500-3000
Трансмісія
Тип приводу Постійний повний
Коробка передач 8-ст. автоматична
Ходова
Передня підвіска Незалежна, пружинна, типу McPherson, із стабілізатором поперечної стійкості
Задня підвіска Незалежна, багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості
Гальма передні дискові, вентильовані
Гальма задні дискові, вентильовані
Сервісні і гальмівні системи ABS, EBD, ESP
експлуатаційні показники
Час розгону від 0 до 100 км / год, з 5,3
Максимальна швидкість, км / год 250
Витрата палива, л / 100 км
змішаний цикл 4,9
Вартість автомобіля в Європі, євро 35 000 - 60 000
Перше техобслуговування, км 20 000
Періодичність техобслуговування, км 20 000
Повні версії статей опубліковані в журналі "Тест-Драйв" № 07 '2015