Наша сеть партнеров Banwar
C 1997 в лінійці Land Rover присутній невеликий позашляховик Freelander. За цей час побачили світ два його покоління. Тепер у британської марки є нова компактна модель - Range Rover Evoque. Тому Freelander вирішили трохи збільшити в розмірах і заодно перейменувати в Land Rover Discovery Sport.
В основі Discovery Sport лежить платформа попередника, але довжина виросла на 90 мм - до 4599 мм, а колісна база - на 80 мм - до 2741 мм. Щоб знизити масу, капот, дах, двері і передні крила виготовили з алюмінієвих сплавів. Тому позашляховик важить приблизно стільки ж, скільки і Freelander - 1817 кг.
Зовнішній вигляд витриманий в дусі старших братів Range Rover і Range Rover Sport. У дизайні стало більше плавних ліній і менше кутів. Фірмова хромована решітка радіатора поєднується з вузькими фарами, розтягнутими на крила. Передній бампер виглядає вельми потужно, а знизу передбачена пластина захисту днища. Колісні арки і пороги кузова прикриті пластиковими накладками. Колісні арки злегка роздуті, а боковини прикрашені штампованими лініями. У стійок даху збільшений кут нахилу, з'явився і великий спойлер. Великі світлодіодні ліхтарі з'єднані хромованим молдингом.
У салоні збережені строгі межі і прямі лінії. Уже в базовій версії в обробці присутня шкіра, досить багато і вставок «під алюміній». Підсвічування здійснюється за допомогою світлодіодів. Трьохспицеве рульове колесо land Rover Discovery Sport - мультифункціональний. Циферблати спідометра і тахометра поміщені в окремі колодязі, а між ними знаходиться кольоровий екран бортового комп'ютера. Центральна панель нахилена, а зверху на ній встановлено 8-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи. Селектор трансмісії виконаний у вигляді диска і висувається при включенні запалення.
Сидіння другого ряду оснащені горизонтальної регулюванням (можуть зсуватися назад на 160 мм), регулюється і кут нахилу їх спинок. Салон став просторіше, що дозволило встановити і третій ряд крісел. Обсяг багажника в п `конфігурації виріс до 829 л.
Стандартне оснащення Land Rover Discovery Sport включає двозонний клімат-контроль, аудіосистему з 10 динаміками, панорамний дах, зв'язок Bluetooth, датчики світла і дощу, 8 подушок безпеки. Серед опцій є паркувальний автопілот, камери кругового огляду, бездротовий Інтернет, адаптивний круїз-контроль, системи автоматичного уповільнення, дотримання смуги руху, стеження за «сліпими» зонами і розпізнавання дорожніх знаків.
Двигуни позашляховика добре знайомі по Freelander і Evoque. Бензинова 2,0-літрова «четвірка» з турбонаддувом розвиває 240 л. с. Трубодізель об'ємом 2,2 л запропонований в версіях потужністю 150 і 190 л. с. У всіх модифікаціях передбачена 9-ступінчаста автоматична коробка перемикання передач.
Автомобіль доступний з переднім або повним приводом, причому в останньому випадку можна додатково замовити блокування заднього диференціала. У Land Rover Discovery Sport немаленький дорожній просвіт (212 мм) і він здатний долати броди глибиною до 60 см. Також встановлено система допомоги на крутому спуску Hill Descent Control і технологія Terrain Response з режимами для їзди по піску, каменів і снігу. Land Rover отримав нові електропідсилювач керма, задню підвіску і адаптивні амортизатори.
Land Rover Discovery Sport офіційно представлять в жовтні на Паризькому автосалоні. У продаж він надійде в лютому, а базова версія буде коштувати 31 900 євро.
Технічні характеристики Land Rover Discovery Sport
Тип кузова універсал
Кількість дверей / місць, шт. 5/7
Споряджена / повна маса, кг 1817
Довжина / ширина / висота, мм 4599/2069/1724
Колісна база, мм 2741
Колія передня / задня, мм 1621/1630
Кліренс (дорожній просвіт), мм 212
Обсяг багажника, л 829
Діаметр розвороту, м 11,6
двигун
Робочий об'єм, см3 2179
Тип дизельний, з турбонаддувом
Розташування спереду, поперечно
Розташування і кількість циліндрів В ряд, 4
Кількість клапанів / розподілвалів, шт. 16/2
Макс. потужність, л. с. при об / хв 190 при 3500
Макс. крутний момент, Н • м при об / хв 420 при 1750
Паливо / ємність бака, л Дт / 65
Трансмісія
Тип приводу Підключається повний
Коробка передач 9-ст. автоматична
Ходова
Передня підвіска незалежна, пружинна, типу McPherson, із стабілізатором поперечної стійкості
Задня підвіска незалежна, багатоважільна, зі стабілізатором поперечної стійкості
Гальма передні дискові, вентильовані
Гальма задні дискові, вентильовані
Сервісні і гальмівні системи ABS, EBD, DSC, HDC
Кількість подушок безпеки, шт. 7
Розмір шин 235/60 R18
експлуатаційні показники
Час розгону від 0 до 100 км / год, з 8,9
Максимальна швидкість, км / год 188
Витрата палива, л / 100 км
змішаний цикл 6,3
Вартість автомобіля в Європі, євро 31 900 - 43 350
Перше техобслуговування, км 20 000
Періодичність техобслуговування, км 20 000
Повні версії статей опубліковані в журналі "Тест-Драйв" № 09 '2014