Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

При зарядці акумулятора кипить електроліт - чому так відбувається?

  1. Причини виникнення процесу кипіння
  2. Які дії необхідно робити?
  3. Усунення можливих проблем
  4. Під час зарядки акумулятора одна банка не кипить - пошук причин
  5. Підведемо підсумки
  6. Читайте також:

Наша сеть партнеров Banwar

Коли при зарядці акумулятора починає кипіти електроліт, у багатьох автолюбителів виникають питання про можливі наслідки цього явища. У кожної АКБ подібні процеси мають різну інтенсивність: від виділення невеликих бульбашок до активного бурління. Розповімо, чому це відбувається, і які заходи необхідно приймати в подібних випадках.

Причини виникнення процесу кипіння

Щоб зрозуміти, чи повинна кипіти акумуляторна батарея в кінці зарядки, необхідно з'ясувати причини виникнення даного явища, а для цього згадаємо шкільні курси хімії та фізики. У сучасних автомобілях як джерело електроенергії використовуються свинцево-кислотні АКБ. Більшість батарей має 8 або 6 секцій (банок), в кожній з яких розташовані свинцеві решітки, занурені в електроліт - водний розчин сірчаної кислоти.

При підключенні зарядного пристрою всередині батареї виникає безліч хімічних реакцій, нас же цікавить та реакція, яка викликає «кипіння». Коли на свинцеву решітку подається струм, в розчині відбувається хімічна реакція - електроліз води. Починається виділення водню і кисню з одночасним підвищенням щільності електроліту. Дане явище автомобілісти називають кипінням, хоча в нашому випадку це не зовсім вірно. Температура розчину соляної кислоти не досягає того значення, при якому починається кипіння, а спостережувані процеси - це вихід гримучого газу (суміші кисню і водню).

Виходить, що справний акумулятор під час зарядки повинен «кипіти». Цей процес вказує на формування електрорушійної сили, а так само на швидке завершення підзарядки.

Які дії необхідно робити?

Відповідь на це питання залежить від інтенсивності виділення газів, а так само від того, коли почалося нуртування. У справної батареї гази виділяються при досягненні 30% заряду. Це відбувається через 2-3 години після підключення зарядного пристрою (ЗУ). У міру підвищення щільності електроліту буде збільшуватися кількість газу, що виділяється. У нормі не повинно бути рясного бурління, незначна кількість бульбашок допустимо і побоюватися цього не варто. Через 3 години після початку кипіння можна відключити джерело електричного струму.

Через 3 години після початку кипіння можна відключити джерело електричного струму

Тривале кипіння електроліту призведе до поломки акумулятора.

Уникайте ситуацій, коли акумулятор кипить більше трьох годин, це може нашкодити його працездатності. У кращому випадку частково википить електроліт, для необслуговуваних АКБ така проблема фатальна. Крім того, при тривалому процесі електролізу акумулятор вийде з ладу. Спочатку з'явиться свинцевий осад на дні банок, який може призвести до замикання електродів, а потім почнуть руйнуватися свинцеві пластини.

Так само слід пам'ятати, що виділяється під час електролізу гримучий газ небезпечний. Дотримуйтесь наступних правил зарядки акумуляторів, щоб продовжити термін їх служби і убезпечити себе:

  • перед початком зарядки викрутити все пробки. Це правило актуально навіть для пристроїв, забезпечених запобіжними клапанами. Вони справляються зі своїм завданням при експлуатації, але під час зарядки стануть перешкодою для виходу газу;
  • не ставте акумулятор біля джерел відкритого або закритого вогню, не паліть поблизу, не чіпайте клеми - це вбереже від вибуху;
  • заряджайте батарею в добре вентильованому приміщенні.

Якщо зарядка виконується на відкритому повітрі - стежте, щоб в банки не потрапив сміття. Дістати його ви не зможете, при цьому найменша частка може застрягти між свинцевими пластинами, що призведе до замикання.

Усунення можливих проблем

У автомобілістів може виникнути ситуація, коли кипіння відбувається, але акумулятор більше не заряджається. Зазвичай це трапляється при зниженні рівня електроліту в банках. Якщо акумулятор не обслуговуються - його доведеться викинути. В інших випадках можна спробувати реанімувати АКБ за допомогою нашої інструкції:

  1. відкрутіть одну пробку;
  2. акуратно злийте електроліт в скляну банку;
  3. зверніть увагу на його колір (в нормі прозорий, при осипання пластин - темний);
  4. якщо колір не змінився - залийте електроліт до потрібного рівня і закрутіть пробку;
  5. повторіть попередні операції з кожної банкою, перш ніж підключати ЗУ.

Таким чином, ви зможете визначити, що викликало проблему. Якщо електроліт прозорий у всіх банках - значить причина в зниженні його рівня. Це буває при тривалому зберіганні батареї, порушенні герметичності корпусу або пробок. Якщо ж електроліт каламутний - це значить, що свинцеві пластини обсипалися, і сталося замикання. При незначних пошкодженнях можна спробувати відремонтувати АКБ самостійно.

При незначних пошкодженнях можна спробувати відремонтувати АКБ самостійно

Помірне кипіння акумуляторної батареї - це нормальний процес.

Під час зарядки акумулятора одна банка не кипить - пошук причин

В процесі зарядки може виникнути така ситуація, коли не кип'ятити одна або дві банки. Це свідчить про несправності відсіку - повне зруйнування свинцевих пластин або короткому замиканні між ними. У першому випадку акумулятор відновити не вдасться. Навіть якщо у вас вийде поміняти свинцеві пластини, то через деякий час вийде з ладу наступна банку. Процес піде по наростаючій, і АКБ все одно доведеться викинути.

Виконуючи дії з поступовим зниженням інструкції, можна визначити причину поломки. При замиканні між пластинами електроліт не змінить свій колір. Якщо у вас саме цей випадок, тоді акумулятор можна спробувати реанімувати:

  1. злийте електроліт з непрацюючою банки;
  2. спробуйте струсити АКБ, якщо проблема викликана сміттям, які застрягли між пластинами, то при трясці він впаде на дно банки;
  3. промийте відсік 2-3 рази кип'яченою водою;
  4. залийте в промиту банку електроліт потрібної щільності;
  5. підключіть зарядний пристрій і перевірте, заряджається чи АКБ.

У деяких випадках такі примітивні заходи допомагають, і акумулятор повертається до життя. Якщо банку як і раніше не кипить - доведеться робити «розтин»:

  1. злийте електроліт;
  2. зріжте верхню частину відсіку;
  3. решітки кожного з відсіків з'єднуються один з одним свинцевою пластиною, тому розріжте її;
  4. витягніть пакет свинцевих пластин;
  5. огляньте його.

Між пластинами розташовані пластикові ізолятори, іноді їх цілісність порушується, і пластини торкаються один одного. Цього бути не повинно. Акуратно вирівняйте їх, перевірте, чи немає в блоці інших порушень. Якщо все в порядку - збирайте акумулятор.

Бувають випадки, коли від решітки відділяється невелика секція (майстри її називають «коротун»). Відстань між пластинами незначне, «коротун» встає поперек, відбувається замикання електродів. За допомогою спиці або пінцета обережно приберіть його. Усунувши проблему, приступайте до збірки в зворотному порядку:

  1. обережно покладіть свинцевий блок назад в банку;
  2. спаяти свинцеву планку;
  3. посадіть на клей зрізану верхню пластикову частину (краще не склеювати, а споювати);
  4. залийте електроліт потрібної щільності;
  5. підключіть зарядний пристрій.

Часто, виконавши всі дії по відновленню АКБ і підключивши її до ЗУ, людина з прикрістю зауважує, що банку знову не кипить - це зрозуміло. Ви вже намагалися заряджати акумулятор, тому працездатні банки набрали потрібний заряд і киплять, а той відсік, який ви ремонтували, ще не заряджений - виходить нерівномірна зарядка. Щоб вирішити проблему, потрібно вирівняти рівень заряду в кожній банці. Для цього підключіть до клем АКБ дроти, а до них - автомобільну лампочку. Навантаження не повинна бути великою, тому автомобільна лампочка - оптимальний варіант. Таке нехитре пристосування розрядить все відсіки до нуля за кілька діб.

При зарядці АКБ виставляйте малий струм - 10% від ємності батареї. Наприклад, якщо у вас акумулятор ємністю 55 А-ч, то подавайте струм 4-5 Ампер. В цьому випадку зарядка триває довше, але кожна банку отримує необхідний заряд. Через добу повинні почати кипіти все банки.

Підведемо підсумки

Тепер ви знаєте, чому кипить електроліт в процесі підзарядки батареї. Бурління - це нормальний процес, який вказує на те, що АКБ досягла потрібного рівня заряду. При дотриманні техніки безпеки і правил зарядки, даний процес не становить небезпеки. Що стосується усунення несправностей при відсутності кипіння в одній з банок батареї - вирішувати вам. Майстри неохоче беруться за відновлення, тому якщо відчуваєте, що можете не впоратися з ремонтом - купіть новий акумулятор і не мучтеся.

Читайте також:

  • V-подібний двигун

    Одним з нині популярних видів двигунів внутрішнього згоряння є V-подібний двигун. Цей вид моторів вважається однією з стадій розвитку ДВС, тому його поява вважається цілком логічним і не асоціюється як велике досягнення. Історія створення V-образного двигуна і його технічні особливості - тема нашої сьогоднішньої ...

  • Сажевий фільтр

    У зв'язку з посиленням екологічних норм для легкових автомобілів з дизельним двигуном, умовно весь комплекс параметрів названий стандартом Євро-5, наявність фільтр сажі є обов'язковим. Тому відповідаючи на питання, - "що таке фільтр сажі і для чого він потрібен?", - можна відзначити, що це чергова розробка, спрямована на зменшення кількості шкідливих речовин, а саме, сажі ...

  • двигуни DOHC

    Кожен більш-менш грамотний автомобіліст знає, що на деяких автомобілях пишеться абревіатура DOHC. Як правило, таким написом хваляться американські автомобілі, зокрема, моделі від компанії General Motors. DOHC - це позначення типу двигуна автомобіля, а про те, які його технічні особливості, якими достоїнствами і недоліками володіють двигуни даного типу, ми поговоримо ...

Які дії необхідно робити?
Тому відповідаючи на питання, - "що таке фільтр сажі і для чого він потрібен?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов