Наша сеть партнеров Banwar
Їхали, їхали і приїхали. Дивимося на приладову панель і бачимо: загорілася «масляна» лампа, а значить, немає тиску масла в двигуні. Чому? - виникає закономірне питання. Насправді це ще не означає, що проблема в самій мастилі.
Можливо Вас зацікавлять наступні послуги
ремонт распредвала Проточка гальмівних дисків Розточування ліжок коленвала
Наші контактні дані: 8 (343) 200-88-83, 8 (950) 657-77-11, e-mail: [email protected]
Як заміряти?
Причин може бути декілька, аж до того, що вийшов з ладу вимірювальний прилад або провід з нього зіскочив. Але про це нижче. Зараз важливо визначити послідовність дій, щоб виявити неполадку і усунути її.
Залишати все як є не можна, адже можна нарватися на капітальний ремонт движка, що в усі часи було дорого і клопітно. Отже, тиск падає. Приступаємо до активних дій. Для здійснення успішних вимірів нам знадобиться прилад під назвою вимірювач масляного тиску (простий стрілочний манометр).
Також це може бути універсальний апарат, що вимірює ще й компресію палива. Вимірювання тиску рідини в бензиновому і дизельному моторах можна здійснювати одним і тим же приладом.
Як би не називався ваш манометр , Його конструкція однаково проста: патрубок і перехідники (адаптери) для підключення до мотору в місцях вимірювання. Уявімо, що цей пристрій у вас в руках. Що далі?
- Даємо охолонути «серцевому м'язі» автомобіля.
- Викручуємо рідний датчик;
- Підбираємо відповідний по діаметру адаптер і вкручувати його замість датчика;
- З'єднуємо прилад з адаптером;
- Запускаємо двигун і даємо йому попрацювати на холостих обертах до прогріву;
- Перевіряємо рівень компресії спочатку на холостому ходу, а потім на більш високій частоті, скажімо, 1000 об / хв.
- Звіряємо отримані цифри з показниками, зазначеними в технічній документації автомобіля (на бензинових і дизельних моторах різного об'єму, при холостих обертах і після розігріву, контрольні значення тиску масла істотно відрізняються).
Якщо моторні системи працюють справно, якщо він правильно налаштований, то ваші вимірювання будуть коливатися в межах, встановлених виробником. При відхиленні показників від норми в більшу або меншу сторону, можна говорити про несправності масляного насоса, витоку палива, забрудненні каналів надходження масла і інші проблеми.
Чому тиск масла в двигуні падає?
Якщо ви звернули увагу на загоревшуюся лампу в процесі руху на прогрітому моторі, немає сенсу починати процедуру з вимірювання масляного рівня. Щуп в будь-якому випадку покаже низьке його зміст, оскільки мастило ще залишається на деталях. Дайте маслу 5-20 хвилин, щоб опуститися в картер. Часовий проміжок з моменту виключення запалення і до початку виміру залежить від марки авто, температури повітря, ступеня нагріву движка і т.п. Також важливо, щоб автомобіль знаходився на рівній поверхні.
А поки наше масло стікає, досліджуйте поверхню двигуна на предмет наявності свіжих масляних патьоків, перевірте, чи немає на масляному картері видимих пошкоджень. Подивіться, як себе почуває масляний фільтр, що не розбалакався він, чи немає пошкоджень його прокладка. Потім витягніть щуп, протріть його насухо і опустіть назад, потім знову дістаньте. Якщо масляний слід знаходиться близько або нижче мінімальної позначки MIN, долийте масло в двигун. Перевірте ще раз щупом, піднявся його рівень і запустіть мотор.
Лампа згасла? Вам пощастило. Вся проблема полягала в низькому вмісті мастила. Тому прилад і сигналізував вам, що пропало тиск масла в двигуні. Ви його змогли підняти, і все стало на свої місця.
А тепер коротко про інших поширених причини відсутності масляного тиску в двигуні:
проблема
виправляємо проблему
Несправність масляного насоса.
Купуємо новий, перед установкою заливаємо в нього трохи олії
Несправність вимірювального приладу (датчика).
Перевіряємо проводу і якість з'єднань; - Знімаємо датчик і підключаємо замість нього зовнішній манометр.Еслі все в нормі, значить вийшов з ладу сам датчик. Його потрібно замінити.
Знос підшипників в моторі.
Ремонтуємо двигун.
Забруднення масляного фільтра, засмічення масляних каналів, сітки маслозаборнік, несправність маслозаборной трубки.
Ставимо новий фільтр, чистимо канали- Доливаємо моторне масло Знімаємо масляний картер, чистимо сітку, міняємо трубку.
Вийшов з ладу або забився редукційний клапан (рідина протікає крізь сальники і інші ущільнювачі).
Розбираємо клапан, чистимо, при необхідності замінюємо.
Дивіться також: розточування блоку циліндрів
Як заміряти?Чому тиск масла в двигуні падає?
Чому?
Що далі?
Чому тиск масла в двигуні падає?
Лампа згасла?