Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Причини для заміна прокладки головки блоку циліндрів двигуна

Наша сеть партнеров Banwar

При зростанні потужності двигунів, збільшуються вимоги до матеріалів прокладок, незважаючи на те, що технологія виробництва виконана вже на високому рівні
При зростанні потужності двигунів, збільшуються вимоги до матеріалів прокладок, незважаючи на те, що технологія виробництва виконана вже на високому рівні.

Дефекти прокладок, які досить часто зустрічаються на практиці, виявляються в схемі ущільнення стику блоку з головкою циліндрів. Як відомо, прокладка забезпечує різні види ущільнень, а саме: газове ущільнення в порожнині циліндра, водяне в каналах системи охолодження і масляне, відповідно, в каналах масляної системи. Чим ближче розташовані ці канали і їх порожнини один до одного, тим більша ймовірність виникнення того, герметичність прокладок буде загублена.

Причин такої проблеми може бути безліч, але найголовніша полягає в порушенні правил експлуатації транспортного засобу. Також, до цього може призвести недотримання технології обслуговування автомобіля і його ремонту. У цій публікації можна знайти основні причини для заміна прокладки головки блоку циліндрів двигуна.

Як же визначити несправність прокладки ГБЦ?

Зовнішні ознаки цієї проблеми досить різноманітні, однак, в сукупності вони дають можливість точно діагностувати причину несправності. До таких ознак можна віднести появу слідів масла, охолоджувальної рідини, відкладень нагару. Крім того, може бути змінений колір рідин, деталей автомобіля. А також, можливо поява слідів обтиску, обгорання, ерозії на поверхні деталей.

Часто, причиною дефектів прокладок є несправність системи охолодження, трохи рідше - проблеми з процесом згоряння. Однак, як свідчить статистика, в 80% випадків неправильна затяжка болтів при ремонті двигуна призводить до пошкодження прокладок.

Однією з головних причин несправності прокладок є перегрів.

При перегрів пошкоджується не тільки прокладка - деформується блок циліндра і площину головки, на яку припадає, все ж, велика частина пошкоджень. Коли головка нагрівається, відбувається посилення обтиску прокладки. Це відбувається внаслідок того, що сталь болтів розширюється менше, ніж алюмінієвий сплав головки. Коли здавлена ​​прокладка охолоджується, вона вже не забезпечує герметичність в місцях з низькою питомою тиском. Таким чином, в процесі перегріву поверхневі шари прокладки тверднуть. В результаті, відбувається втрата еластичності, і прокладка перестає забезпечувати ущільнення в місці з'єднання головки з блоком циліндрів на всій площині.

Коли прокладка стає твердою і обвугленою в місцях близько камер згоряння, що можна виявити при огляді, тоді можна сказати, що причиною даного явища став перегрів двигуна. В цьому випадку необхідно не тільки замінити прокладку, обробити площину головки, але і пошукати причину перегріву в системі охолодження. Це може бути обумовлено несправністю термостата, або вентилятора. До того ж, причиною може виступати звичайна текти шлангів.

Але, буває і так, що при перегріванні двигуна прокладка все-таки збереглася. Тут є два рішення: залишити все як є, але при цьому текти рано чи пізно з'явиться, або не випробовувати долю і замінити прокладку відразу. Другий спосіб більш раціональний, і краще витратити трохи часу і грошей на ремонт, ніж опинитися «зламаним» в самий невідповідний момент.

Текти прокладки.

Необхідно також стежить за тим, щоб прокладка була грунтовно обтиснута, інакше вона «потече». Таке трапляється, коли погано затягнуті болти головки. Такі помилки зараз зустрічаються досить рідко. Бувають і інші ситуації, коли болти правильно затягнуті, а прокладка все-таки залишилася обтиснута. Причина в цьому випадку полягає в елементарних порушеннях ремонтних технологій.

Наведемо приклад, коли написано в керівництві по ремонту, що перед затягуванням необхідно змащувати маслом різьбову частину болтів, а ця умова не виконана. В результаті чого, весь момент піде на те, щоб подолати силу тертя в різьбі, а не на те, щоб притиснути головку до блоку.

Можливо, через це, різьбова частина болтів на деяких сучасних двигунах має спеціальне покриття, і такі болти не змащувати. Тверде мастило більш ефективна і покращує роботу болтів.

З іншого боку, не треба рясно змащувати маслом болти. Адже масло не стискається, і при заповненні нарізного отвору, не дасть зайти болта до кінця. У цьому випадку блок може тріснути по різьбовим отворів.

Вплив температури і вібрації може призвести до ослаблення прокладки, і якщо вчасно повторно не затягнути болти, то в стику головки з блоком може знизитися питомий тиск до неприпустимого рівня, внаслідок чого, виникне текти прокладки.

Детонація і краплинне запалювання є також порушенням процесу горіння.

Вони призводять до значного підвищення температури на різних ділянках камери згоряння.

Причину пошкодження прокладки, яка полягає в порушенні процесу згоряння, часто можна встановити по її зовнішньому вигляду. У таких випадках вона прогорає між циліндрами. Крім того, часто з'являється ерозія на поверхні головки блоку. Високу температуру в камері згоряння можна також визначити і за зміненим кольором матеріалу прокладки.

Щоб усунути причини, що завдають шкоди прокладці головки блоку циліндрів двигуна, необхідно виконати ряд дій.

  • По-перше, встановлюємо правильний кут випередження запалювання.
  • По-друге, ставимо для даного двигуна необхідні свічки.
  • По-третє, заливаємо бензин з відповідним октановим числом в бак.

Але не завжди ці дії виявляються достатніми.

Якщо у прокладки вже є механічні проблеми, вона має дефекти, то в такому випадку ставити її сенсу немає, і вона все одно почне протікати. Також не варто використовувати стару прокладку.

Перед тим, як зробити заміну прокладки, необхідно обов'язково перевірити площині головки і блоку на деформацію. Якщо все-таки площину деформована, то її необхідно обробити. Площина можна вирівняти кількома способами: фрезеруванням, шліфуванням або притиранням на плиті з абразивної пастою. Вибирайте той варіант, який забезпечить оптимальну шорсткість, а це вже залежить від матеріалів деталей.

Як же визначити несправність прокладки ГБЦ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов