Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Приклад оснащення велосипеда електроприводом

публікації

Наша сеть партнеров Banwar

> Приклади застосування електродвигунів, електроприводів > електровелосипед

Передмова
Передмова   Почалося все в липні 2005 року, коли в наш місцевий супермаркет копійка завезли електросамокат (на фото приблизно такий) без сидіння з двигуном - макс Почалося все в липні 2005 року, коли в наш місцевий супермаркет копійка завезли електросамокат (на фото приблизно такий) без сидіння з двигуном - макс. швидкість 18 км / год і дальність до 18 км (так було написано виробником). Я як людина ласий на будь-яку технологічну екзотику під першим враженням купив це "чудо" техніки - благо ціна не дуже велика - 5000 рублів. У реальності, що не бозна які характеристики виявилися - дуже низька швидкість - макс. 15,5 км / год., Дальність 7-12км (з моїми 80 кг). Усвідомивши, що купив "іграшку" і що крім як поїздки в найближчий магазин воно ні на що не здатна, я віддав її в хороші руки навесні 2006 р Паралельно я почав пошуки в Інтернеті сайтів так чи інакше пов'язаних з електротранспортом. Знайшлися як російськомовні сайти (в основному торгують електро скутерами і велосипедами) так і іноземні (цих набагато більше), в значній мірі представлених сайтами ентузіастів, переробити свої велосипеди, машини, мотоцикли і т.п. на електротягу. Так само можна знайти відео про електротранспорт на сайтах http://www.youtube.com/ і http://www.video.google.com/ набравши в пошуку "electric scooter", "electric bicycle" і т.п.

вибір

До зими 2007 я загорівся в черговий раз купити електротранспорт, тільки на цей раз велосипед До зими 2007 я загорівся в черговий раз купити електротранспорт, тільки на цей раз велосипед. Стало зрозуміло - купувати готовий або зробити самому, взявши за основу свій гірський велосипед Stark status. З другим варіантом було кілька труднощів - чи є в продажу потрібні мені комплектуючі та чи зможу я це зробити. Перший варіант був привабливий - купив і все готово, а з другим треба було повозитися. Але мене явно не влаштовували характеристики електровелосипеда ЕВ-04, який був обраний, як альтернативний саморобному - швидкість до 25 км / год (тобто реальна 22-23) і батареї 36В 12Ач (щодо відкликання користувача цього велосипеда, дальність у нього близько 25км, замість заявлених 40) Були, звичайно, і більш швидкі побратими по електриці - електроскутери, швидкість до 35 км / год, дальність кілометрів 25-30 (реальна), але вага була захмарний - 90 кг і не можна було допомагати ногами.

почали

Знайшовши в інтернеті все мені необхідне для спорудження електровелосипеда і продумавши конструкцію, я почав. Двигун (безколекторний 440 Ватт 48В 30А макс. 3000об. / Хв. 1,4-4,2N * m) і контролер (10-20 (максимальний-піковий) ампер, регулювання швидкості вхідною напругою) я купив в Пітерської фірмі (двигун і контролер кітайскіе- Fulling motor) http://www.eprivod.ru/ з доставкою в Москву. У фірмі А-лазер (http://www.a-lazer.ru/ - лазерна різка по металу) замовив дві зірочки на заднє колесо і вал двигуна діаметром 45 і 4 см відповідно. У фірмі Чіп і дип (http://www.chip-dip.ru/) купив 8 акумуляторів 12В 12Ач (48В 24Ач) і вольтметр для контролю за напругою. У магазині Екслер (Ткацька 4, м. Семенівська) зарядний пристрій Telwin Neveda 15. Двигун встановив на багажник і з'єднав подовженою ланцюгом з великою зірочкою, закріпленої на колесі зліва. У місці заходу ланцюга на велику зірочку встановив щічки від злітання ланцюга (вона не сильно натягнута, для легкої роботи двигуна). До рами пригвинтив дві алюмінієві квадратні труби по пів метра і до них прикріпив металевим тросом акумулятори. З'єднав проводкою акумулятори, контролер і двигун з вимикачем і виделкою. Управління швидкістю через змінний резистор, який змінює вхідну напругу на керуючі контакти від 0 до 5 Вольт. Двигун і контролер зверху накрив поліетиленом від дощу і т.п.

поїхали

Те, що вийшло, ви можете бачити на фотографіях (нижче). Характеристики велосипеда такі - максимальна швидкість (уточнена) до 40км / год, дальність пробігу близько 120 км при середній швидкості близько 15-18км / ч і 70-75км при максимальних швидкостях (допомагаю ногами при старті і в круті гірки) - розрахунок дальності проводився з розрахунку ~ 2,8 вольта зниження напруги на 45-48 км, які я реально проїхав. Завдяки великій ємності акумуляторів можна особливо не замислюватися про дальності, і навіть при великих відстанях (більше 30км я поки не їздив за присід) ємність буде витрачатися тільки на третину-половину, що благотворно позначиться на кількості циклів розряд-заряд (до 1200 циклів при 30 % розряді). Повна вага близько 45кг. В процесі виявився один недолік контролера - при сильному збільшенні навантаження (швидкий розгін, різке збільшення ухилу) він відключається, як я розумію, для захисту двигуна. При достатній швидкості (вище 15 км / ч) ефект проявляється значно слабше. Але навіть при великій швидкості, якщо навантаження на двигун занадто велика, контролер знижує швидкість поки навантаження не буде преемлемие. Якщо навантаження занадто велика швидкість знижується до 18км / год і контролер відключається. Думаю поміняти свій на більш потужний контролер.

Враження від поїздок

Загальне враження від поїздок на електровелосипед здвоєне: з одного боку по відносно рівній місцевості зі середніми нетривалими пагорбами їхати одне задоволення - швидкість, місцями, де можна, вичавлюю на максимум (до речі, вона виявилася вище теоретичних 33км / год - на рівній місцевості швидкість піднімається до 37-40км / ч), вітер в обличчя, здивовані обличчя на зупинках і повний захват. Але в місцях крутих гірок доводитися допомагати ногами, тому що контролер обмежує динаміку і силу двигуна. Стали моторошно дратувати місця, де кожні п'ять метрів бордюр - я такі місця тепер об'їжджаю по дорозі.

Люди на вулиці реагують по різному - більшість просто зачіпляються оком і тут же забувають (мабуть приймають за незвичайний велосипед). Деякі розглядають з цікавістю, особливо велосипедисти, які їдуть з працею і досить повільно. Одиниці підходять і розпитують що й до чого, яка швидкість, дальність. Останнім часом правда стали мало питати, тому що частіше їжу по дорозі і швидко - людина тільки встигає здивуватися. Дехто дивується і навіть не вірять такій великій дальності (120 км при швидкості близько 20 км / год, при максимальній швидкості до 75км). Двоє мене назвали Кулібіни :), один з них навіть руку потис. Один раз навіть даішники зацікавилися і довго дивувалися. Сусіди по під'їзду на початку, коли я тільки відчував велосипед, взагалі говорили - "і що, воно ще й поїде ???". Було дещо образливо. Шумить велосипед середньо, в основному через маленьку зірочки, яка крутиться швидше великий - понад 3000об / хв., Хоча найчастіше шуму не вистачає, щоб попередити перегородили дорогу пішоходів, і доводиться користуватися дзвінком.

Зарядний пристрій заряджає акумулятор не дуже швидко - акумулятори заряджаються на третину за 9-10 годин (з 50 до 53 вольт) - як правило, розряджаються вони саме на стільки, за 25-30км денного пробігу. Зарядка відбувається паралельно, а розряд послідовно - паралельно.



Задня зірочка, вид спереду на кермо, ручка газу (на змінному резисторі)

Ручка газу знизу, двигун і контролер, проводка акумуляторів під панельками

Переднє кріплення алюминевой труби для акумуляторів, заднє кріплення, кріплення великої зірочки
Сусіди по під'їзду на початку, коли я тільки відчував велосипед, взагалі говорили - "і що, воно ще й поїде ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов