Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Прилади та пристрої безпеки мостових кранів

  1. Будівельні машини і устаткування, довідник До атегорія: Вузли мостових кранів Мостові електричні...

Будівельні машини і устаткування, довідник

Наша сеть партнеров Banwar

До атегорія:

Вузли мостових кранів



Мостові електричні крани повинні бути обладнані пристроями автоматичної зупинки механізму підйому і механізму пересування моста і візка перед підходом їх до упорів, якщо швидкість їх пересування може перевищити 32 м / хв. Ці пристрої називаються: кінцевими або кінцевими вимикачами.

Всі кінцеві вимикачі можна розділити за способом включення на вимикачі головного струму, розмикаючих головну ланцюг двигуна, і вимикачі струму управління, розмикаючих ланцюг котушок контакторів. За конструкцією кінцеві вимикачі поділяються на важільні (рис. 2.53) і шпиндельні (рис. 2.54). При відхиленні важеля важеля вимикача від нормального положення пов'язані з ним контакти розривають ланцюг головного струму або струму управління і двигун механізму відключається.

При відхиленні важеля важеля вимикача від нормального положення пов'язані з ним контакти розривають ланцюг головного струму або струму управління і двигун механізму відключається



Мал. 2.53. Важільний кінцевий вимикач 1 - корпус; 2 - важіль

Однополюсні вимикачі розраховані на роботу при постійному струмі, а двополюсні - при трифазному струмі. На рис. 2.54 показано дію шпиндельного вимикача двостороннього обмеження ходу механізму. Пов'язаний з механізмом приводний вал (шпиндель) при обертанні повертає вісь з кулачковими шайбами ​​і замикає або розмикає контакти за допомогою містка.

Пов'язаний з механізмом приводний вал (шпиндель) при обертанні повертає вісь з кулачковими шайбами ​​і замикає або розмикає контакти за допомогою містка

Мал. 2.54. Шпиндельний кінцевий вимикач

Промисловість випускає кранові кінцеві важільні вимикачі серії КУ і шпиндельні серії ВУ. Вимикачі КУ-700 допускають будь-який порядок замикання контактів. Вимикачі КУ-701 застосовують в схемах управління для обмеження лінійного пересування кранів при невеликих вибігаючи, вимикачі КУ-703 - для обмеження ходу механізмів підйому. Вимикачі КУ-704 і КУ-706 служать для обмеження лінійного пересування механізмів з будь-яким вибігом.

Корпус вимикача виконаний литим з алюмінієвого сплаву в бризгозащищенном виконанні. При установці на відкритому повітрі рекомендується захищати вимикачі від впливу атмосферних опадів. Усередині корпусу закріплений барабан з кулачковими шайбами, при повороті якого замикаються або розмикаються контакти блоку кулачкових елементів.

На ізоляційному підставі блоку кулачкових елементів укріплені чотири нерухомих контакту і два важелі з контактними містками. Контакти виконані зі срібла. Пружини утримують контакти в замкнутому стані. При підході виступу кулачковою шайби під виступ важеля останній повертається і контакти розмикаються.

На валу вимикачів КУ-701, КУ-704 і КУ-706 встановлюють храповик, який фіксує приводний важіль: в КУ-701 - в нульовому положенні, в КУ-704 - в нульовому і двох крайніх положеннях, в КУ-706 - в крайніх положеннях. У вимикачі КУ-703 фіксація здійснюється вантажем, підвішеним на важелі, і противагою важеля, який може бути встановлений в різних положеннях щодо корпусу. Органом впливу на вимикачі КУ-701 і КУ-706 служить обмежувальна лінійка. У вимикачі КУ-703 поворот кулачкового вала і повернення в початкове положення виробляються при підйомі або опусканні противаги, який піднімається або опускається полицею, укріпленої на гаковий обоймі. Кулачковий барабан вимикача КУ-704 повертається при впливі штиря на вилку.

Можливі положення важелів щодо корпусів вимикачів наведені на рис. 2.55.

Вимикачі ВУ-150М і ВУ-250М застосовують як кінцеві в схемах управління пересуванням кранів або для обмеження ходу механізмів підйому.

Вимикачі ВУ-150М і ВУ-250М застосовують як кінцеві в схемах управління пересуванням кранів або для обмеження ходу механізмів підйому

Мал. 2.55. Можливі положення важелів щодо корпусу вимикачів: а-ку-701; б - КУ-704; б-ку-703; г - КУ-706

Табліцa 2.5

Положення вимикачів серії КУ

Положення вимикачів серії КУ

Вимикач в кінці шляху може розімкнути або замкнути контакти. Для розмикання контактів ролики шайб встановлюють відповідно до рис. 2.56, а (при обертанні шайб за годинниковою стрілкою, якщо дивитися з боку шайб проти годинникової стрілки). Кут між роликами береться найменший (32 °). Кут а повороту спарених шайб до моменту замикання або розмикання контактів називається робочим кутом. Робочий кут може становити від 12 до 300 °.

Робочий кут може становити від 12 до 300 °

Мал. 2.56. Кутова відстань контактних шайб)

Весь шлях механізму повинен відповідати обраному робочому кутку. Кут спрацьовування (в межах робочого кута) для розмикання і замикання контактів легко регулюється при монтажі. Кут додаткового повороту шайб, викликаний вибігом механізму, після спрацьовування вимикача не повинен перевищувати 300 °.

Вимикачі серії ВУ мають литий алюмінієвий корпус, в якому розташований вал з замикаючими та розмикаючими шайбами, важіль з контактним містком, собачку і нерухомі контакти, укріплені на ізоляційної планки. У вимикачах ВУ-150М передбачена одна ланцюг, а в вимикачах ВУ-250М - два ланцюги, тому кількість важелів, нерухомих контактів, замикаючих і спорогенезів шайб подвоєно. В корпусу вимикачів ВУ-150М і ВУ-250М вбудовані редуктори з передавальним числом 50: 1 (50 оборотам приводного вала відповідає один оборот валу з шайбами).

При набіганні ролика замикає шайби на виступ важеля останній повільно повертається і замикає два нерухомих контакту, утримуючись за допомогою собачки в замкнутому положенні. При набіганні ролика розмикати шайби на виступ собачки важіль звільняється і під дією пружини миттєво повертається, розмикаючи контакти.

До кінцевим вимикачів механізму підйому ставляться такі вимоги: вони повинні бути встановлені так, щоб після зупинки вантажозахоплювального органа при підйомі без вантажу зазор між вантажозахватним органом і упором був не менше 200 мм, а для електроталей - не менше 50 мм.

Стосовно до грейферним кранів з роздільним двомоторний приводом грейферной лебідки схема включення кінцевого вимикача підйому повинна бути виконана так, щоб одночасно відключалися двигун механізму підйому і двигун замикання грейфера при досягненні останнім крайнього верхнього положення.

Кінцевий вимикач механізму пересування повинен бути встановлений таким чином, щоб його двигун відключався на відстані до упору, що дорівнює не менше половини шляху гальмування механізму, а в козлових кранах - не менше повного шляху гальмування. При наявності взаємних обмежників ходу механізмів пересування мостових кранів, що працюють на одній колії, вказану відстань може бути зменшена до 0,5 м.

Двері для входу до кабіни мостового крана з посадкового майданчика постачають електричним блокуванням, що перешкоджає руху при відкритих дверях.

Електричну схему магнітних кранів слід виконувати так, щоб зняття напруги з крана контактами приладів та пристроїв безпеки не відбивалося на напрузі вантажного електромагніту. У кранів з електроприводом трифазного струму при обриві будь-якої однієї фази повинен відключатися механізм підйому вантажу. Контакти приладів і пристроїв безпеки повинні працювати на розрив електричного кола.

Електрична схема управління електродвигунами крана повинна виключати: самозапуск електродвигунів після відновлення напруги в мережі, яка живить кран; пуск електродвигунів не за заданою схемою прискорення; пуск електродвигунів контактами запобіжних пристроїв - контактами кінцевих вимикачів і блокувальних пристроїв.

Ввідний пристрій мостових кранів постачають індивідуальним контактним замком з ключем, без якого не може бути подано напругу на кран. Всі металоконструкції - корпуси електродвигунів, апаратів, металеві оболонки кабелів, захисні труби, які не входять в електричний ланцюг, але можуть опинитися під напругою внаслідок пошкодження ізоляції, повинні бути заземлені відповідно до ПУЕ.

Щоб уникнути пошкодження обладнання крана при неправильних діях кранівника і для запобігання нещасних випадків встановлюють блок-контакти у вигляді кнопок, що мають два спорогенезів і два замикаючих контакту.

Мал. 2.57. Блок-контакт
1 - шток; 2 - напрямна втулка; 3 - корпус; 4 - = пружина; 5 - рухливий контакт; 6 - нерухомий контакт; 7 - кришка

Взагалі термін «блок-контакт» застосуємо до будь-якого апарату, вмикати та вимикати ланцюга управління. На кранах для блокування дверей і люків служать блок-контакти, укладені в металеві корпуси (рис. 2.57). В якості кінцевих вимикачів на кранах їх не використовують через малі розміри, але для блокування вони цілком прийнятні. Корпуси їх щільно закриті, не пропускають пил і вологу, допустимий струм - 6 А, число включень на годину - до 300, знос настає після 2 млн включень. При закритті двері натискає на кнопку блок-контакту і він замикає блокується ділянку ланцюга управління, готуючи таким чином електричну схему крана до роботи. При натисканні кнопки «Пуск» тепер буде включений головний контактор захисної панелі.

При натисканні кнопки «Пуск» тепер буде включений головний контактор захисної панелі

Мал. 2.58. кріплення такту
1 - кришка люка; 2 - блок-контакт; 3 - сходи

Кнопку «Стоп» аварійного відключення встановлюють на видному місці в кабіні управління. При її натисканні розмикається ланцюг управління котушки головного контактора і відключаються всі двигуни крана, гальма припиняють рух усіх механізмів.

Після відключення головного контактора - як аварійного, так і випадкового - все контролери повинні бути поставлені в нульове положення. Кріплення корпусу блок-контакту до металоконструкцій повинно бути надійним, а дія його - безвідмовним. Кріплення блок-контакту люка показано на рис. 2.58.

Реклама:


Читати далі: Механізми й апарати управління мостовим краном

До атегорія: - Вузли мостових кранів

Головна → Довідник → Статті → Форум


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов