Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Принцип роботи паливного насоса: ТНВД, ТННД, електронасос

  1. різновиди насосів
  2. Механічний нагнітач палива
  3. електронасос
  4. ТНВД
  5. ТННД

Наша сеть партнеров Banwar

Паливні насоси сучасного авто

Будь-який сучасний двигунів оснащений пристроєм харчування, що забезпечує змішування палива з повітрям. Особливості тієї чи іншої системи харчування виявляються в залежності від того, який силовий агрегат використовується і що він «п'є». Як правило, найпопулярнішим вважається бензиновий мотор.

Щоб в системі харчування (ТСП) відбувалося нормальне змішування паливної рідини, вона повинна своєчасно отримувати її з резервуара. Качає пальне насос, передбачений в конструкції будь-якої системи.

різновиди насосів

УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі"

зміст

Сьогодні застосовують два типи бензинових насосів, які розрізняються по конструкції і місця установки. Однак принцип дії у всіх моделей однаковий - качати пальне під напором, гарантуючи його нормальну подачу в циліндри силового агрегату.

Отже, за конструктивними особливостями і пристрою прийнято ділити насоси на:

  • стандартні, з механічним принципом дії;
  • високопродуктивні або електричні.

Механічний нагнітач палива

механічний бензонасос

Перша різновид насосів застосовується на авто, оснащених карбом. У більшості випадках розміщується на ГБЦ мотора. Таким чином, конструктори домагаються прямого і короткого приводу з розподілвалом. Закачування пального здійснюється за рахунок розрядження, створюваного діафрагмою насоса.

Діафрагма або мембрана розташована всередині корпусу насоса. Знизу вона подпружинена, в середині - зафіксована до штоку, який, в свою чергу, інтегрований з приводом. Нагорі розміщені два клапани: один впускає паливо, другий - випускає. Передбачені також в пристрої штуцери, їх теж два. Один втягує паливо, другий - викачує. Робочою зоною будь-якого механічного насоса вважається порожнину, розташована над діафрагмою.

Принцип функціонування грунтується на приведення ексцентрикового кулачка в рух. Він розташований на распредвали. Коли останній обертається, кулачок передає рух насосу через привід.

схема насоса

Детальніше це виглядає наступним чином.

  1. Після запуску двигуна распредвал починає обертатися, тим самим, активізуючи штовхає елемент.
  2. Останній запускає важіль.
  3. Той в свою черга тягне вісь з діафрагмою, долаючи натиск пружини.
  4. У просторі над діафрагмою або в робочій порожнині створюється розрядження.
  5. Впускний клапан за рахунок ефекту розрядження відкривається, і паливо закачується всередину.
  6. Після провертання распредвала на один виток, штовхач повертається на місце за рахунок роботи пружини.
  7. Одночасно стають на свої початкові позиції важіль приводу і діафрагма з віссю.
  8. Через це в пазухах зростає натиск, впуск закривається, випуск відкривається.
  9. Тиск виштовхує пальне з порожнини в карбюратор.

Виходить, що всі дії стандартного насоса засновані на змінюються властивості тиску. Однак це зовсім не означає, що карбу обов'язково потрібно високий тиск, як наприклад, системам впорскування дизельних моторів. Ні, просто механічний насос повинен його створювати в невеликій кількості. Напору повинно вистачити на впуск і випуск палива, ось і все.

Таким чином, бензиновий насос механічного типу працює постійно, поки крутить двигун. З початком прокрутки распредвала в насосі відбувається розрядження, на завершальному обороті вала - підвищується натиск рідини. Тим самим, відбувається чергування спаду і зростання тиску, що і є принципом роботи механічного насоса.

Очевидно, що після зупинки мотора бензонасос більше не діє. Але в ньому передбачений ручний режим. Наприклад, взимку рекомендується спочатку підкачати паливо трохи в карбюратор, а тільки потім пускати двигун стартером.

Цікавий момент. У карбюраторі інженери передбачили запасні камери, в яких набирається паливо про запас при роботі двигуна. Воно використовується в момент розрядження, коли випускний клапан ще закритий. Розумне і дієве рішення для пристрою.

електронасос

електричний бензонасос

Використовується на інжекторних агрегатах, в яких пальне надходить в двигун не через карбюратор, а за допомогою уприскування. У такій системі механічний насос не потрібен, так як він не зуміє забезпечити потрібного тиску.

Впорскування апріорі має на увазі наявність сильного напору рідини. Згадаймо, що інжектор перекочував в бензинові системи з дизельних моторів. А вони без високого тиску просто не здатні працювати.

Паливний електронасос розміщується в двох місцях: в паливній магістралі або всередині бака. Останній варіант зустрічається набагато частіше. І це викликано кількома цілями. По-перше, перебуваючи всередині бака, насос омивається рідиною, що забезпечує його охолодження і захист від перегріву. По-друге, тут він надійно захований, і ризик механічних пошкоджень знижується в рази.

Як відомо, сьогодні стали поширені бензинові системи безпосереднього уприскування. Це таке ж дизельне пристрій, тільки на бензині, де уприскування йде безпосередньо в циліндри під високим тиском. Звичайний електронасос тут не впорається, тому конструктори передбачили ТНВД. Цей нагнітач працює в парі з електронасосом.

Розподіл обов'язків між ними відбувається так:

  • електронасос погружного типу (той, що в резервуарі) створює всі умови для нормального надходження в систему пального;
  • ТНВД забезпечує значний напір рідини перед надходженням її безпосередньо на форсунки.

Бензонасос з шестерінками

Моделей електронасосів сьогодні досить багато. Однак лише три різновиди набули широкого поширення. Це пристрої, що функціонують за рахунок шестерень, роликів та турбіни.

Почнемо з насоса шестерні типу. Його функціонування засноване на русі ексцентрика. Встановлюється такий агрегат в паливну магістраль. Дві шестерні з внутрішнім зачепленням, вміщені одна в іншу, виконують головні функції - забезпечують закачування палива. Провідною є внутрішня шестерня, яка безпосередньо пов'язана з електричним мотором насоса. Вона зміщена щодо другої шестерні, надає на неї прямий вплив.

Роликовий насос або роторно-роликовий встановлюється аналогічно - в паливну магістраль. У його конструкції також передбачений електромоторчик. Замість шестерень працює диск з роликами. Він встановлений безпосередньо на ротор, і все це разом поміщено в обойму нагнітача палива. Як і ведуча шестерня, ротор кілька зміщений по відношенню до нагнітача, тим самим, забезпечуючи ексцентрикове розташування. Нагнетатель, в свою чергу, оснащений двома виходами: через перший пальне надходить, через другий - виштовхується.

Принцип функціонування такого насоса простий. Обороти ротора формують розрядження, і бензин закачується. Ролики переносять паливну рідину далі, в зону виходу, але попередньо йому забезпечується тиск за рахунок ексцентрикової конструкції. Іншими словами, бензин через це стискається, що і утворює його тиск.

Іншими словами, бензин через це стискається, що і утворює його тиск

Магістральний електричний бензонасос

Нарешті, турбінний або відцентровий насос, який більш поширений сьогодні, є погружной різновидом. Його поміщають всередину бака, і безпосередньо до виходів агрегату під'єднують шланги і трубки. Подача бензину в такому насосі здійснюється за допомогою крильчатки. Остання має багато лопатей, і захищена вона спеціальною камерою. В ході обертання створюються завихрення, які засмоктують паливо і стискають його, забезпечуючи необхідний тиск перед подачею.

Вище були наведені спрощені схеми роботи електронасосів. Насправді ж все набагато складніше, доводиться враховувати контактну систему, підключену до бортової мережі, конструкцію самих клапанів і багато іншого. Паливний насос електричного типу в обов'язковому порядку контролюється БО, включається в роботу тільки до спрацьовування стартера пристрою, а його мережа харчування захищена запобіжниками і реле.

ТНВД

Даний тип насоса працює в парі з електричним занурювальним пристроєм. До завдань ТНВД входить регулювання впорскування в певний момент. Ця та інші його функції роблять насос найбільш важливим в инжекторной системі.

Ця та інші його функції роблять насос найбільш важливим в инжекторной системі

ТНВД

Звичайно ж, ТНВД здебільшого доля дизельних агрегатів. Однак і в бензинових системах він зустрічається. Це повинно бути пристрій, що використовує безпосереднє уприскування. Примітно, що до ТНВД бензинового двигуна пред'являються куди менше вимог, ніж до його аналогу - дизельному варіанту. В останньому випадку тиск, що видається насосом, має бути ще вищим.

ТНВД - один з найдорожчих вузлів автомобіля. Це пояснюється використанням в його конструкції плунжерній пари. Виготовлення її не з легких. Ще за часів СРСР на всю країну був один єдиний завод, на якому робили плунжерні пари.

Складність в тому, що між плунжерами повинен бути мізерний зазор або прецизионное сполучення. Це забезпечує Надплавний роботу плунжерного насоса, коли під дією власної маси елемент входить в циліндр.

В основні завдання ТНВД входить своєчасна подача пального в ТС і його розподіл в циліндри двигуна. Без форсунок уявити роботу такого насоса неможливо. Вони виступають в якості зв'язки в ланцюзі, інтегровані з ТНВД, з одного боку, і камерою згоряння - з іншого.

ТННД

Це добавка до насоса, коли потрібно забезпечити в системі ще більший тиск. ТННД встановлюється, як правило, на корпус ТНВД або знаходить місце поруч, щоб не потрібно було прокладати довгі комунікації між обома насосами. Крім трубок, комунікацію становлять фільтри грубого і тонкого очищення.

Крім трубок, комунікацію становлять фільтри грубого і тонкого очищення

ТННД

ТННД - теж насос, але він забезпечує низький тиск. Функціонування його має на увазі два основні режими:

  • попередній, коли йде підготовка;
  • основний або робочий.

Попередній етап включає рух поршня вгору. На нього впливає ексцентрик, стягуючи пружину. Потім починається рух палива в камерах і між фільтрами. Що стосується основного режиму, то він починається при русі палива вниз.

ТННД транспортує паливо більше, ніж цього може зажадати силова установка. Тим самим, в паливній системі створюються ідеальні умови. Проте, щоб уникнути поломок, паливна рідина подається в менших обсягах, коли рівень напруги і тиску зростає. Поршень автоматично зависає, рухається повільно. Навпаки, коли пальне потрібно в більшій кількості, поршень рухається куди активніше і швидше.

Паливний насос має потребу в турботі автовласника так само, як і інші важливі системи. Його слід своєчасно чистити, змінювати складові, що вийшли з ладу. І тоді він прослужить справно і довго.

Втомився платити за штрафи? Вихід є!

Забудьте про штрафи з камер! Абсолютно легальна новинка - Глушилка камер ГИБДД, приховує ваші номери від камер, які стоять по всіх містах. Детальніше за посиланням.

  • Абсолютно легально (стаття 12.2);
  • Приховує від фото-відеофіксації;
  • Підходить для всіх автомобілів;
  • Працює через роз'єм прикурювача;
  • Не викликає перешкод в радіоприймачі і стільникових телефонах.
Не вірите?
Втомився платити за штрафи?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов