Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Принцип роботи паливної системи двигуна інжектор

  1. ТСД бензинового агрегату
  2. ТСД дизельного агрегату
  3. Кілька слів по паливу

Наша сеть партнеров Banwar

Принцип роботи паливної системи двигуна

ТСД або система харчування мотора зумовлена ​​для пуску, очищення та зберігання пального. Саме ТСД у відповіді за вироблення паливної суміші, її подачу в циліндри і регулювання на різних оборотах. У бензинових ТСД в якості палива виступає бензин, в дизельних - солярка.

ТСД бензинового агрегату

УВАГА! Знайдений абсолютно простий спосіб скоротити витрату палива! Не вірите? Автомеханік з 15-річним стажем теж не вірив, поки не спробував. А тепер він економить на бензині 35 000 рублів на рік! Читати далі"

Сьогодні велика частина автомобілів оснащені інжекторними системами. Однак зустрічаються ще й карбюраторні автомобілі. Розглянемо, як оснащені ТСД обох систем докладніше.

ТСД на карбюраторі має свою унікальну принципову схему. Складовими елементами в ній виступають паливний резервуар, насос, комунікації, фільтри. Однією з особливостей карбюраторної системи можна назвати те, що тут використовується повітряний фільтр.

Паливний резервуар здатний вміщати від 40 до 80 літрів пального (це в середньому). Встановлюється в більшості випадків ззаду автомобіля, наповнюється рідиною через горловину. Залитий в резервуар бензин зобов'язаний проходити фільтрацію. З цією метою встановлюється сітчастий фільтр, що затримує великі частинки сміття. Крім того, в баку передбачений ДУТ - датчик рівня бензину. Його дані відображаються на приладовій панелі автомобіля.

Паливний насос

Насос - важлива ланка, як в карбюраторних, так і в інжекторних ТСД. Тільки в першому випадку він, як правило, встановлюється не всередині резервуара, а зовні. Саме насос підтримує необхідний робочий тиск в системі, оснащується фільтрами і т.д. На інжекторних системах встановлюється електронний насос, на карбюраторних - механічний.

На інжекторних ТСД прийнято ставити не один, а два фільтри. Один вбудовується безпосередньо всередину паливного насоса. Це сітка, що затримує великі частинки сміття. Інший фільтр називається тонким, його ставлять на ділянці паливних комунікацій, як правило, під порогом або під капотом.

Нинішні фільтри оснащені також спеціальним клапаном. Він регулює тиск в системі, шляхом зливу залишкового бензину по зворотному каналу назад в резервуар.

Паливні комунікації складаються з шлангів і трубок. Вони повинні бути несприйнятливі до бензину, інакше він їх просто проїсть. Паливо постійно циркулює по цих трубках, створюється постійний тиск.

Паливо постійно циркулює по цих трубках, створюється постійний тиск

Повітряний фільтр

Як і говорилося вище, одним із значущих ланок карбюраторної ТСД є повітряний фільтр. Він призначений для очищення повітря, що надходить в карбюратор. Якщо в повітрі буде багато пилу, то дрібні частинки осядуть на змазаних маслом деталях, і це призведе до швидкого зносу. Прийнято ділити повітряні фільтри на сухі і масляні. Останні відрізняються тим, що оснащуються крім корпусу з фільтром масляною ванною і повітрозабірником. Сухий повітряний фільтр - просто картоновий корпус і повітрозабірник.

Карбюратор - складний пристрій, прилад. Тут відбувається приготування горючої суміші ТВС. Воно передається далі в циліндри двигуна. Інжекторниє ТСД карбюраторів не мають, паливо розпорошується форсунками в проходить потік повітря.

Таким чином, харчування ТСД виглядає на карбюраторному двигуні так.

Схема харчування карбюраторного ДВС

Бензин в конкретному випадку, качати насосом, надходить в карбюратор через фільтри. Паливо подається з резервуара.

Інжекторна ТСД замість карбюратора оснащена форсунками. Тут багато різних датчиків, а управління ними виконує БО. Однозначно в инжекторной системі харчування змінений процес отримання ТВС. Спочатку сам насос вже подає пальне під сильним тиском. Потім через рейку, на якій встановлені форсунки, рідина подається в певний циліндр двигуна.

Роль БО визначати, скільки рідини треба подавати в той чи інший циліндр. На показники впливає багато чого: обсяг повітря, жар двигуна, амплітуда обертання КВШ вала і багато іншого. Датчики видають інформацію про все це блоку управління, який зчитує інформацію і робить відповідні висновки. Таким чином, здійснюється автоматичний контроль подачі пального.

Принцип роботи інжекторного двигуна

На сьогоднішній день інжекторні системи в порівнянні з карбюраторними мають багато переваг. Це і зниження токсичності вихлопу, і зменшення витрати палива, і підвищення потужності двигуна, і багато іншого.

Примітно, що система харчування двигуна по-різному реагує на ті чи інші режими їзди.

  1. Багата ТВС створюється при заводі мотора «на холодну». І це зрозуміло, адже потрібно такий склад, в якому бензину більше, ніж повітря. Однак в такому режимі рух заборонено, так як це викликає збільшення витрати палива і швидкий знос елементів двигуна. Тому, особливо на карбюраторних автомобілях рекомендується спочатку прогрівати мотор кілька хвилин, а вже потім стартувати з місця.
  2. У режимі ХХ ТВС вже збіднена. Утворюється при русі з гірки на спуск або при роботі мотора в сильно прогрітому стані.
  3. Змінюється склад суміші і при русі з частковими навантаженнями, при прискоренні.

ТСД дизельного агрегату

Дизельні мотори для деяких людей асоціюються з підвищеним шумом, великою кількістю вібрацій і високою детонацією. Насправді, це застаріла інформація. Сучасні дизельні агрегати, завдяки використанню новітніх самоврядних СУ і технологічним коректувань, працюють майже так само тихо, як і бензинові мотори.

Сучасні дизельні агрегати, завдяки використанню новітніх самоврядних СУ і технологічним коректувань, працюють майже так само тихо, як і бензинові мотори

Система харчування Коммон Рейл

Система харчування - одне з найважливіших ланок. Вона сформувалася разом з іншими частинами автомобільної системи. Чого тільки варта система Коммон Рейл, яка підкорила мільйони фанатів по всьому світу.

Дизельний мотор, як і бензиновий, є двигуном внутрішнього згоряння. За конструкцією він мало відрізняється він нього, адже основу агрегатів складають циліндри, поршні і інші частини. Але в дизельних ДВС ступінь стиснення і тиск набагато вище. Через це дизельний силовий агрегат значно важче бензинового. Це робиться для того щоб мотор краще протистояв високих навантажень.

Головна відмінність дизельного агрегату - в способі формування ТВС, запаленні і згорянні. Якщо в бензиновому двигуні ТВЗ формується в системі впуску, і її займання здійснюється від свічки запалювання, в дизельному агрегаті все по-іншому.

  1. В першу чергу повітря і солярка надходять в циліндри ДВС порізно. Першим йде повітря, який розжарюється і стискається до високих позначок. Потім надходить солярка, теж під великим тиском, щоб займання проходило мимовільно, адже свічок в дизельному автомобілі немає.
  2. Роль свічки в дизельних агрегатах виконують нагрівальні елементи, які швиденько обігрівають повітря в камері, поки ще двигун холодний.

Тепер про принцип роботи. Дизельне паливо закачується з резервуара за допомогою насоса, і після фільтрації через ТНВД подається на форсунки. Останні розпилюють солярку.

Останні розпилюють солярку

Як працює дизельний мотор

Примітно, що в системі дизеля прийнято говорити про два типи тиску. Низьке утворюється в області попередньої підготовки ТВС, ще перед відправкою солярки в відділ високого тиску. Що стосується високого тиску, то воно утворюється безпосереднє в відсіку доопрацювання суміші, коли вона переходить в робочу камеру.

ТСД дизельного мотора виконує разом кілька функцій: подає пальне в чітко отмеренном обсязі, в потрібний момент, і під конкретним тиском. Через велику кількість вимог, ТСД дизеля більш складна, ніж паливна система бензинового агрегату. І коштує вона теж, дорожче.

У дизельних автомобілях велику роль відіграє ТНВД. Цей насос відповідає за високий тиск, його достатність. Якщо у бензиновій машині Режим потужності агрегату варіюється натисканнями на педаль газу, то в нових дизельних автомобілях обсяг подається солярки від цього не збільшується, а змінюється тільки програма, що управляє регуляторами.

Кілька слів по паливу

Так, для забезпечення економічної та надійної роботи двигуна паливо завжди повинне мати достатню детонастойкостью і добре, швидко випаровуватися. Слово детонаційний означає вибуховий. Іншими словами, паливо згоряти дуже швидко, як при вибуху, не повинно. Очевидно, що це неприпустимо, тому що матиме місце високе навантаження на поршні, підшипники. Одночасно збільшиться витрата палива, а потужність двигуна зменшиться. При підвищеній детонації збільшується також димність вихлопу, клапан і поршні прогорають.

При підвищеній детонації збільшується також димність вихлопу, клапан і поршні прогорають

Детонаційні властивості палива

Як правило, детонаційні властивості пов'язують в першу чергу з бензиновим паливом. Воно й зрозуміло, адже в бензині є гептан - високодетанірующее речовина. Якби не ізооктан - друга речовина в бензині, паливо б просто вибухало.

Відповідно з цими поняттями виділяють октанове число палива. Процентне співвідношення изооктана і гептана має бути ідеальним, щоб і детонаційні властивості пального були на належному рівні.

Таким чином, принцип роботи ТСД обох систем в деяких моментах аналогічний, однак в іншому різниця між дизельної і бензинової системами харчування величезна.

Втомився платити за штрафи? Вихід є!

Забудьте про штрафи з камер! Абсолютно легальна новинка - Глушилка камер ГИБДД, приховує ваші номери від камер, які стоять по всіх містах. Детальніше за посиланням.

  • Абсолютно легально (стаття 12.2);
  • Приховує від фото-відеофіксації;
  • Підходить для всіх автомобілів;
  • Працює через роз'єм прикурювача;
  • Не викликає перешкод в радіоприймачі і стільникових телефонах.
Не вірите?
Втомився платити за штрафи?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов