Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Принцип дії системи запалювання

  1. Будівельні машини і устаткування, довідник До атегорія: Електрообладнання автомобілів П ублікація:...

Будівельні машини і устаткування, довідник

Наша сеть партнеров Banwar

До атегорія:

Електрообладнання автомобілів


П ублікація:

Принцип дії системи запалювання


Ч ітать далі:




При включеному запалюванні і замкнутих контактах переривника в первинному колі проходить струм низької напруги. Ланцюг струму низької напруги: плюсової висновок батареї - амперметр - затиск AM вимикача 14 запалювання - контактна пластина 15 - контакт 16 - затискач КЗ вимикача - додатковий резистор 13 - первинна обмотка 11 котушки запалювання - затиск 10 переривника - важіль 8 - контакти 7 переривника - корпус автомобіля - мінусовий висновок батареї.

Струм, що проходить по первинній обмотці котушки запалювання, створює навколо витків обмотки наростаючий за величиною магнітний потік, який, перетинаючи витки первинної обмотки, індукує в них е. д. з. самоіндукції (рис. 1), спрямовану проти струму і, отже, сповільнює його наростання, внаслідок чого магнітний потік буде наростати також відносно повільно, і тому в витках вторинної обмотки буде индуктироваться е. д. з. взаємоиндукції величиною не більше 2000 В.

взаємоиндукції величиною не більше 2000 В



Рис. 1. Процеси, що відбуваються в обмотках котушки запалювання за один період роботи переривника: а - зміна сили струму, в первинної ланцюга і напруги U2 у вторинному ланцюзі при замкнутому і розімкнутому стані контактів переривника (масштаб часу з моменту розмикання контактів переривника збільшений в 10 разів) ; б - напрямок струмів і е. д. з. при замиканні і розмиканні контактів переривника

Переривання ланцюга низької напруги відбувається в момент, коли кулачок, набігаючи виступом на важіль 8 переривника, викличе розмикання контактів. В цей час магнітний потік різко зменшується, перетинаючи витки первинної і вторинної обмоток, сердечник і зовнішній магнітопровід. При цьому в первинної обмотці буде индуктироваться е. д. з. самоіндукції величиною близько 200-300 В, а у вторинній обмотці буде индуктироваться е. д. з. до 24 кВ і більше; в осерді і кільцевому муздрамтеатрі з'являться вихрові струми. Електрорушійна сила, індукована у вторинній обмотці, створює між електродами свічки запалювання іскровий розряд, при якому у вторинному ланцюзі з'являється струм.

Шлях струму високої напруги: вторинна обмотка 12 котушки запалювання - подавітельний резистор 5 кришки розподільника-електрод ротора 4 розподільника-іскровий проміжок-електрод кришки 3-подавітельний резистор 2-центральний електрод свічки запалювання-іскровий зазор-бічний електрод-корпус-акумуляторна батарея-амперметр -зажім AM вимикача запалювання контактна пластина 15 вимикача запалювання-контакт 16 вимикача-зажим КЗ-зажим У К Б котушки запалювання-додатковий резистор 13 - затискач ВК-первинна обмотка - вт ричная обмотка.

Е. д. С. самоіндукції, індукована в первинній обмотці при розмиканні контактів переривника, спрямована в бік дії первинного струму і буде прагнути затримати його зникнення. У момент розмикання контактів переривника Е.Д. с. самоіндукції створює між ними іскру.

Для зменшення іскріння між контактами переривника паралельно їм включають конденсатор, внаслідок чого зменшується окислення контактів і підвищується е. д. з. у вторинній обмотці котушки запалювання. У початковий момент розмикання контактів конденсатор заряджається, що зменшує іскріння між ними. При заряді на обкладинках конденсатора з'явиться поступово зростаюча різниця потенціалів. При розімкнутих контактах заряджений конденсатор буде розряджатися через первинну обмотку котушки, створюючи в початковий момент імпульс струму зворотного напрямку, що прискорює зникнення магнітного потоку, внаслідок чого е. д. е., індукована у вторинній обмотці котушки запалювання, значно підвищується.

При пуску двигуна стартером напруга акумуляторної батареї знижується, отже, зменшиться і сила струму в первинній обмотці котушки запалювання, що призводить до зменшення величини високої напруги.

У момент пуску двигуна вимикачем запалювання замикають ланцюг обмотки реле включення стартера і тоді струм, що проходить по обмотці реле, намагнічує сердечник, що викликає притягання якірця. Контакти реле замикаються і закорачивается додатковий резистор 13, що знижує опір первинного кола, а отже, сила струму в ній збільшується. Ланцюг струму низької напруги в первинному ланцюзі при закороченном резистори показана на рис. 40 пунктирними стрілками.

Розглянемо докладніше процес утворення іскрового розряду в системі батарейного запалювання.

Отже, сила струму розриву в первинному ланцюзі залежить від напруги в системі енергопостачання, опору первинної ланцюга, індуктивності первинної обмотки котушки запалювання і часу замкнутого стану контактів.

Після розмикання контактів переривника первинний ланцюг, що складається з конденсатора зй індуктивності Lx і опору Ru представляє собою коливальний контур. У цьому контурі виникає затухаючий коливальний розряд конденсатора, і первинний струм зробить кілька періодів коливань, створюючи змінний магнітний потік.

Насправді, як тільки напруга у вторинному ланцюзі досягає значення Uup, достатнього для пробою іскрового проміжку між електродами свічки, відбудеться електричний розряд. Електричний розряд має дві фази: емкостную і індуктивну.

Ємнісна фаза іскрового розряду являє собою розряд енергії, накопиченої у вторинному ланцюзі, що супроводжується різким падінням напруги. Частина енергії виділяється в індуктивної фази розряду. Велика тривалість індуктивної фази сприятливо відбивається на роботі двигуна, особливо при пуску і на режимі неповних навантажень.

Величина максимальної напруги у вторинному ланцюзі прямо пропорційна силі струму розриву. Сила струму розриву при експлуатації автомобіля залежить від напруги в системі енергопостачання U, опору первинної ланцюга Rx і часу замкнутого стану контактів.

Опір первинної ланцюга Rt в процесі експлуатації автомобіля збільшується за рахунок підгоряння контактів переривника, що призводить до зменшення сили струму розриву і напруги у вторинному ланцюзі U2 max.

Вплив часу замкнутого стану контактів на напругу.

Час замкнутого стану контактів визначається кутом повороту вала переривника від моменту замикання до моменту розмикання контактів, який залежить від величини зазору між ними. Чим більше зазор між контактами, тим менше кут їх замкнутого стану, і навпаки.

При збільшенні зазору між контактами зменшується час замкнутого стану контактів, отже, зменшуються сила струму розриву і напруга у вторинному ланцюзі.

При зменшенні зазору між контактами час їх замкнутого стану збільшується, проте при малому зазорі збільшується іскріння на контактах, що призводить до зниження напруги у вторинному ланцюзі.

Оптимальна величина зазору між контактами переривника 0,30-0,45 мм.

Вплив ємності конденсатора в первинному ланцюзі на напругу. Ємність конденсатора має суттєвий вплив на напругу у вторинному ланцюзі. При підвищенні ємності конденсатора іскріння між контактами буде малим, однак період заряду і розряду конденсатора збільшується, що сповільнить розмагнічування сердечника і зменшить е. д. е., індуковану у вторинному ланцюзі і напругу, що може стати причиною перебоїв при роботі двигуна на великій частоті обертання колінчастого вала двигуна.

При дуже малої місткості конденсатора між контактами переривника буде сильне іскріння, що уповільнює переривання струму, а разом з цим - магнітного потоку первинної обмотки, внаслідок чого зменшиться індукована е. д. з. у вторинній обмотці, і навіть при малій частоті обертання колінчастого вала двигуна між електродами свічки запалювання можуть з'явитися перебої в ціноутворенні. Крім того, збільшаться окислення контактів і перенесення металу з одного контакту на інший.

Необхідна ємність конденсатора підбирається такої величини, щоб іскріння між контактами переривника було найменшим, а напруга у вторинному ланцюзі досягало найбільшої величини. В системі батарейного запалювання застосовують конденсатори ємністю 0,17-0,35 мкФ.

Вплив нагару на ізоляторі на напругу, що підводиться до електродів свічки запалювання. При роботі двигуна через неповне згоряння палива і масла на ізоляторі свічки відбувається відкладення нагару, який, будучи провідником, шунтирует електроди свічки.

У момент розмикання контактів переривника магнітний потік первинної обмотки зникає не миттєво; отже, і індукована е. д. з. у вторинній обмотці не може миттєво наростати до максимальної величини. Так як вторинна ланцюг замикається через шар нагару (шунтирующий резистор), то в період индуктирование е. д. з. у вторинному ланцюзі до появи іскри між електродами свічки створюється струм (струм витоку). Внаслідок цього більша частина е. д. з. витрачається на подолання опору вторинної обмотки і напруга, що підводиться до електродів свічок, зменшується.

Якщо опір нагару більше 1 мОм, то він не робить істотного впливу на напругу у вторинному ланцюзі. При опорі нагару менше 0,5 мОм струм витоку і викликані їм втрати настільки зменшують напругу у вторинному ланцюзі, що воно виявиться недостатнім для створення іскрового розряду між електродами свічки, і займання робочої суміші в циліндрі не відбудеться.

Реклама:


Читати далі: Робочі характеристики системи запалювання

До атегорія: - Електрообладнання автомобілів

Головна → Довідник → Статті → Форум


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов