Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пристрій і принцип роботи магнітної підвіски

  1. Способи практичного застосування
  2. Види магнітних підвісок
  3. підвіска SKF
  4. Магнітна підвіска BOSE

Наша сеть партнеров Banwar

Практичне застосування теорії електромагнітного поля знайшли досить недавно, особливо в галузі автомобілебудування. Дуже багато вчених працюють над розвитком способів різного застосування явища магнітної індукції. Отриманий ефект, левітація, зможе відкрити масу всього того, що раніше було науці недоступно. Цей ефект польоту діелектрика в магнітному полі до певного часу викликав у вчених чисто пізнавальний інтерес, але після 80-х років минулого століття до цієї теорії дісталися відмінні конструктори. У 1982 був винайдений поїзд на магнітній подушці, а потім М-Bahnсмог парити над автомобільною трасою і зміг розвинути швидкість до 500 км / ч. Практичне застосування теорії електромагнітного поля знайшли досить недавно, особливо в галузі автомобілебудування

Магнітна підвіска на автомобілі

Способи практичного застосування

Однак застосувати ці технології в автомобілебудуванні дуже складно, адже звичайний седан їздить по місту на колесах, і швидкість в півтисячі кілометрів йому явно ні до чого. Адже якщо почати застосовувати магнітні подушки повсюдно, то це ми побачимо два основних мінуса:

  • Необхідність зведення спеціальних доріг.
  • Вбиває в корені багатозадачність автомобілів.

І дійсно, неможливо собі уявити вже буде позашляховик або 18-ти колесник, тому що як мінімум потрібно буде будувати спеціальні дороги по всьому світу, а це трильйони трильйонів доларів. Однак зараз конструктори вирішили проводити досліди по впровадженню ефекту магнітного поля в автомобілебудування. Тут і з'явилася магнітна підвіска. За розрахунками інженерів підвіска знаходиться під управлінням бортового комп'ютера машини і повинна на основі ефекту левітації забезпечувати плавність ходу, яку неможливо досягти механічними способами. також така підвіска автомобіля повинна забезпечувати більш стабільну керованість.

Види магнітних підвісок

Зараз магнітна підвіска еволюціонує по декількох шляхах, назви яких співпадають з назвами їх виробників: підвіска від Delphi, SKFі Боуза.

Почнемо по порядку. Підвіска від Delphiпредставляет собою однотрубний амортизатор, в якому міститься магнітно-реологическая рідина. Розмір магнітних частинок досягає всього лише 10 мікрон. Амортизатор зсередини покритий спеціальним складом, якій перешкоджає стягання цих частинок. Головка поршня, що переміщається по корпусу це, по суті своїй, електромагніт, який повністю контролюється бортовим комп'ютером.

Під дією спрямованого впливу електромагніту мікрочастинки можуть вибудовуватися в певний позиції, тим самим змінюючи в'язкість рідини і умови роботи амортизатора. Тим самим підвіска автомобіля змінює характеристики своєї роботи.

Реакція підвіски автомобіля складає всього лише 1 мілісекунду, що швидше ніж в технологіях заснованих на електромагнітних клапанах. Потужність електрики необхідна для повноцінної роботи досягає всього 20 Вт. Якщо підвіска порушена, або в ній відсутня харчування то магнітні амортизатори працюють як звичайні гідравлічні. Цей факт показує наскільки така підвіска автомобіля універсальна.

підвіска SKF

Шведська компанія SKFпошла трохи іншим шляхом, ніж наш попередній варіант. Вони вирішили, що головне для автомобіля - це надійність конструкції і простота обслуговування. Амортизуючі елементи цього типу виконані в дещо іншій формі і сильно відрізняються від звичайного амортизатори. Демпфуючих елемент виконаний у вигляді капсули складається з двох електромагнітів. Бортовий комп'ютер автомобіля реагує на свідчення особливих колісних датчиків і змінює потужність магнітів в режимі реального часу. Тим самим моментально змінюється жорсткість пом'якшує елемента. Також як і в минулому варіанті універсальність автомобіля повністю зберігається - роль пружного елемента виконує звичайна пружина, так що при відсутності харчування або поломки машина залишається повністю працездатною. Навіть при дуже довго стоянці кузов машини не просідає, так як акумуляторна батарея не забракне.

Магнітна підвіска BOSE

Але найбільш значимий і вагомі внесок у розвиток магнітних підвісок зробив господар однойменної компанії Амар Боуз, який є, крім того, професором американського технічного університету. Містер Боуз запропонував, прямо скажемо, не революційну технологію, але до нього ніхто ще не добивався таких результатів. Підвіска автомобіля по його конструкції повинна мати окремий лінійний двигун, який має декілька режимів роботи і працює в залежності від обраного або як пружний, або як демпфуючий елементи. У корпусі розташований шток на якому закріплені електромагніти. Шток здійснює зворотно поступальні рухи по осі статора, що також є в корпусі.

Дана конструкція дозволяє ефективно гасити коливання, що виникають через характерних нерівностей дороги. Також з такою підвіскою можна уявити собі всю повноту контролю над машиною. Наприклад, при різкому догляді в віраж правильно налаштований бортовий комп'ютер перерозподілить навантаження на заднє колесо з боку повороту. А навпаки, заходячи в поворот, комп'ютер може перенести навантаження на передні колеса. Як стає зрозуміло -контроль над підвіскою повний. Також є можливість роботи такої підвіски в режимі генератора енергії, так що можна встановити окремий акумулятор для харчування підвіски, і витрата бензину не збільшиться.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов