Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пристрій задньої підвіски кіа ріо 3

завантажити

Наша сеть партнеров Banwar

Варіант зниження шуму / гулу від арок коліс - нетривіальним методом, тобто не звичним для всіх способом (додаткова шумоізоляція зони арок Кіа Ріо, аналогічно для Хендай Соляріс застосовуємо вібродемпфери).

Що ж таке "вибродемпфер" ?! Динамічний вибродемпфер - виріб встановлюється на елементи підвіски і кузова для підвищення комфорту експлуатації автомобіля. В основі наступний принцип: демпфер представляє собою динамічний віброгасники, виконаний у вигляді невеликого вантажу, який пружно кріпиться елементі підвіски або кузова. Робота демпфера полягає в тому, що цей вантаж коливається на гумовому підвісі в певній фазі, через що виникає сила протилежно спрямована силі яка збуджує коливання передаються в салон автомобіля і характеризуються як "гул від коліс". Результат після установки наступний: зменшується гул від гуми, дзвін від ляпасів по стиках поганого асфальту менш виражений, проїзд невеликих перешкод стає більш м'яким. Стає менш виражена різниця переходу між поганим і хорошим дорожнім покриттям. З'являється відчуття більш пружною і "зібраної" підвіски. Технологія "штатно" застосовується на автомобілях класу вище середнього.

Технологія штатно застосовується на автомобілях класу вище середнього

Розглянемо конструкцію передньої підвіски KIA Rio III, Hyundai Solaris. Передня підвіска автомобіля KIA Rio незалежна, важільно-пружинна типу Макферсон, з телескопічними амортизаторними стійками, крученими пружинами, поперечними важелями, стабілізатором поперечної стійкості торсіонного типу.

Передня підвіска автомобіля KIA Rio незалежна, важільно-пружинна типу Макферсон, з телескопічними амортизаторними стійками, крученими пружинами, поперечними важелями, стабілізатором поперечної стійкості торсіонного типу

Досвідченим і теоретичним шляхом з'ясовано, що вплив "вибродемпфер" найбільш ефективно необхідно застосовувати на амортизатор і поперечний важіль. На фото представлені дослідні зразки "динамічних демпферов" застосовані для монтажу на поперечні важелі передньої підвіски і амортизатори, вагою близько 240 гр. і 340 гр. Розміри підібрані таким чином щоб оптимально вписатися в простір. Кріпиться через перехідною кронштейн під гайку кріплення стійки стабілізатора і безпосередньо через існуюче отвір на поперечні важіль. Додатково можна встановити на передні лонжерони - замість штатних болтів кріплення бампера.

Зовнішній вигляд встановленого вироби на важіль передньої підвіски:

Зовнішній вигляд встановленого вироби на передній амортизатор, кріплення на передні амортизатори а / м необхідно виготовляти самостійно "за місцем", варіант виконання:

Зовнішній вигляд встановленого вироби на передні лонжерони:

Розглянемо конструкцію задньої підвіски KIA Rio III, Hyundai Solaris. Задня підвіска автомобіля незалежна, пружинна, з поперечною балкою і гідравлічними амортизаторами. До балці задньої підвіски приварені кронштейни для кріплення амортизаторів і нижні опори пружин. Маточини задніх коліс прикріплені до поздовжніх важелів задньої підвіски чотирма болтами. Спереду до балки приварені втулки, в які запресовані резинометалличні шарніри (сайлентблоки) кріплення балки до кузова. На кронштейнах балки задньої підвіски болтами закріплені нижні шарніри гідравлічних амортизаторів двосторонньої дії. Верхні шарніри амортизаторів прикріплені до кузова.

Шляхом ходових випробувань з'ясовано що позитивний ефект дає установка на елементи задньої балки в районі кріплення маточини, а так само зниження гулу дає установка на кузов - в багажнику на арки задніх коліс, але для цього потрібен демонтаж обшивок.

Дані вироби необхідно використовувати на автомобілі з технічно справною підвіскою. "Вибродемпфер" не прибирає 100% все шуми, а лише зменшує їх негативний вплив і вплив.

Першоджерело і більш детальна інформація - Демпфери на передній підвісці Skoda Octavia A5, Демпфери на задній підвісці Skoda Octavia A5 Якщо хтось хоче спробувати, поекспериментувати з установкою таких елементів - допоможу! Пишіть, запитуйте.


Заміна гальмівної рідини форд мондео 3

Що ж таке "вибродемпфер" ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов