Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пристрій (основні компоненти, елементи) пересувних компресорів Atlas Copco

  1. Пристрій (основні компоненти, елементи) пересувних компресорів Atlas Copco двигун
  2. компресор
  3. Масляна система компресора
  4. регулювання
  5. Система охолодження
  6. запобіжні пристрої
  7. Рама і вісь
  8. корпус
  9. Підйомна проушина
  10. Панель управління
  11. Табличка з технічними даними
  12. Серійний номер
  13. Основні компоненти
  14. Система регулювання компресора
  15. Повітрянний струм
  16. масляна система
  17. Безперервна система регулювання
  18. У систему входять

Пристрій (основні компоненти, елементи) пересувних компресорів Atlas Copco

двигун

Наша сеть партнеров Banwar

Компресори працюють від дизельного двигуна з рідинним охолодженням. Потужність двигуна до компресора передається через надміцний муфту.


компресор

У корпусі компресора розташовані два гвинтових ротора, встановлених на кулькових і роликових підшипниках. Від ведучого ротора, який приводиться двигуном, потужність передається на ведений ротор. Цей елемент забезпечує подачу повітря без пульсацій. Уприскування масла забезпечує ущільнення, охолодження і змащення.


Масляна система компресора

Подача масла здійснюється за рахунок тиску повітря. У цій системі немає масляного насоса. Масло відділяється від повітря спочатку в воздухомасляном балоні, за рахунок відцентрової сили, а потім в маслоотделителе. Балон має індикатор рівня масла.


регулювання

Компресор має систему безперервного регулювання і продувний клапан, вбудований в розвантажувальний пристрій. Під час роботи даний клапан закритий тиском повітряного ресивера, і відкривається тиском повітряного ресивера через секцію компресора при зупинці компресора. Коли збільшується споживання повітря, тиск повітрозбірника буде зменшуватися і навпаки. Зміна тиску ресивера контролює регулюючий клапан, який спрямовує повітря на розвантажувальний пристрій і регулятор швидкості двигуна, забезпечуючи подачу повітря відповідно до витратою повітря. Воздухосборник тиску обслуговується між відбором заздалегідь працюючого тиску і соответсствующей розвантаження тиску.


Система охолодження

Компресори працюють від дизельного двигуна з рідинним охолодженням. Всі компресори оснащені пристроєм охолодження масла. Охолоджуючий повітря створюється вентилятором, я ий наводиться від двигуна.


запобіжні пристрої

Вимикач теплового захисту охороняє компресор від перегріву. Повітряний ресивер має запобіжний клапан. Двигун обладнаний вимикачами низького тиску масла і високої температури масла.


Рама і вісь

Установка двигун-компресор спирається на раму через гумові буфери. Стандартна установка має нерегульовану буксирну балку з буксирного вушком. В якості опції установка може бути укомплектована регульованою буксирного балкою, інерційним і стоянковим гальмом, а також буксирними вушками типу AC, DIN, куля, ITA, GB, NATO (див. Глава Наявні опції). Гальмівна система складається з суміщеного стоянкових та інерційного гальма. При русі заднім ходом інерційний гальмо не включається автоматично.


корпус

У контурної передньої і задньої частини корпусу є отвори для впуску й випуску повітря, що охолоджує і навісні двері для обслуговування і ремонту. Зсередини корпус покритий звукопоглинальним матеріалом.


Підйомна проушина

Доступ до підйомної вушку здійснюється через невеликі двері зверху установки.


Панель управління

Панель управління, на якій знаходяться повітряний манометр, контрольний перемикач і т.д., розташована в задній частині установки.


Табличка з технічними даними

На компресорі є табличка технічних даних, на якій вказано код вироби, номер установки і робочий тиск (дивись главу Табличка з технічними даними).


Серійний номер

Серійний номер розташований з правого боку, в напрямку вперед, на верхньому краї рами, а також на табличці.


Основні компоненти

XAHS 146 Dd, XATS 156 Dd і XA (S) 186 Dd з деякими опціями
XAHS 146 Dd, XATS 156 Dd і XA (S) 186 Dd з деякими опціями

A Генератор AFce Повітряний фільтр (секція компресора) AFe Повітряний фільтр (Двигун) AOV Крани випуску повітря AR Повітряний ресивер BH Рукоятка гальма CC Радіатор охолоджуючої рідини CE Секція компресора CLS Перемикач рівня охолоджуючої рідини CP Панель управління CT Бак охолоджуючої рідини DPoc Сливная пробка маслоохладителя DSe Щуп для вимірювання рівня масла в двигуні E Двигун EP Випускна труба F Вентилятор FCeo Наливна пробка (масло в двигуні) FCft Наливна пробка (паливний бак) FCc Наливна пробка (Охолоджуюча рідина) A Генератор AFce в оздушний фільтр (секція компресора) AFe Повітряний фільтр (Двигун) AOV Крани випуску повітря AR Повітряний ресивер BH Рукоятка гальма CC Радіатор охолоджуючої рідини CE Секція компресора CLS Перемикач рівня охолоджуючої рідини CP Панель управління CT Бак охолоджуючої рідини DPoc Сливная пробка маслоохладителя DSe Щуп для вимірювання рівня масла в двигуні E Двигун EP Випускна труба F Вентилятор FCeo Наливна пробка (масло в двигуні) FCft Наливна пробка (паливний бак) FCc Наливна пробка (Охолоджуюча рідина)

XAVS 166 Dd і XAHS 186 Dd з деякими опціями
XAVS 166 Dd і XAHS 186 Dd з деякими опціями

A Генератор AFce Повітряний фільтр (секція компресора) AFe Повітряний фільтр (Двигун) AOV Крани випуску повітря AR Повітряний ресивер BH Рукоятка гальма CC Радіатор охолоджуючої рідини CE Секція компресора CLS Перемикач рівня охолоджуючої рідини CP Панель управління CT Бак охолоджуючої рідини DPoc Сливная пробка маслоохладителя DSe Щуп для вимірювання рівня масла в двігателеE Двигун EP Випускна труба F Вентилятор FCeo Наливна пробка (масло в двигуні) FCft Наливна пробка (паливний бак) FCc Наливна пробка (Охолоджуюча рідина) FF паливний філь тр FFfp Паливний передфільтр FLG Манометр рівня палива FPco Пробка (масляної компресор) FT Паливний бак IC Проміжний холодильник MPV Клапан мінімального тиску OC Маслоохладитель OFce Масляний фільтр (секція компресора) OFe Масляний фільтр (двигуна) OLG Покажчик рівня масла (секція компресора) RV Регулюючий клапан S Стартер SL Опорна стійка SN Серійний номер SV Запобіжний клапан TB Буксирна балка VIce Індикатор вакууму (секція компресора) VIe Індикатор вакууму (Двигун) VV клапан евакуатора

Система регулювання компресора

Система регулювання компресора

AFce Повітряний фільтр (секція компресора) AFe Повітряний фільтр (Двигун) AOV Крани випуску повітря AR Повітряний ресивер BDV Продувний клапан BOV Продувний клапан CE Секція компресора CH Корпус муфти CV Зворотний клапан DP Сливная пробка E Двигун F Вентилятор FP Наливна пробка FR Обмежувач протоку LV Завантажувальний клапан MPV клапан мінімального тиску NRV Запірний клапан OCce Маслоохладитель (секція компресора) OF Масляні фільтри OLG Покажчик рівня масла OS Масловіддільник PG Манометр RV Регулюючий клапан SC Запобіжна касета (опція) SL Лін я відкачування SR Регулятор швидкості SV Запобіжний клапан TS Вимикач температури UA Розвантажувальний пристрій UV Розвантажувальний клапан VH Отвір виходу VI Індикатор вакууму VV Клапан евакуатора

Повітрянний струм

У систему входять:

[AF] Повітряний фільтр
[AR / OS] Повітряний ресивер / маслоотделитель
[CE] Секція компресора
[UA / UV] Розвантажувальний пристрій c розвантажувальним клапаном
[BVD] Продувка клапанів
[LV] Завантажувальний клапан

Повітря втягується через повітряний фільтр (AFce) і стискається в секції компресора (CE). Вихід елемент стисненого повітря і масла проходить в збірники повітря / масло сепаратор (AR / OS). Перевір клапан (СV) запобігаючи повернення стисненого повітря коли компресор зупинений. У збірники повітря м / АСЛО сепаратор (AR / OS), найбільше масло виходить з повітря / масла перемішування: інше масло видаляється через елемент сепаратора.

Масло збирається в збірнику і на дно елемента сепаратора. З ресивера повітря виходить через клапан мінімального тиску (MPV), яке не допускає падіння тиску в ресивері нижче мінімального робочого тиску навіть при відкритих кранах випуску повітря (вказано в розділі Обмеження). Це забезпечує адекватний уприскування масла і скорочує витрату масла. У цій системі встановлений температурний перемикач (TS) і манометр робочого тиску (WPG).

У разгрузочном пристрої встановлений продувочний клапан (BDV) для автоматичного скидання тиску з повітряного ресивера (AR) при зупинці компресора.


масляна система

У систему входять:

[AR / OS] Повітряний ресивер / маслоотделитель
[OC] Масляний радіатор
[OF] Масляної фільтр

Нижня частина повітрозбірника (AR) підходить як масляний бак. Під дією тиску повітря з повітряного ресивера / масловіддільника (AR / OS) масло надходить через маслоохладитель (OCce) і масляний фільтр (OF) в секцію компресора (CE).

У нижній частині корпусу секції компресора розташована масляна магістраль. Масло для змащення ротора, охолоджується і опечатується впорскуючи через отвори в канали. Змазиваніе підшипників ощуществляется масляним сприсківаніем в гніздо. Впорснути масло, змішане зі стисненим повітрям, з секції компресора знову надходить в повітряний ресивер, де воно відділяється від повітря, як описано в розділі Повітряний потік. Масло, яке збирається вгорі елемента сепаратора, повертається в систему через лінію продувки (SL), яка пердотвращает з обмежувачем витоку (FR). Масляний фільтр обходить клапана відкритий, коли тиск знижується близько фільтра вище нормального тому, що Сасорі фільтр. Масло потім обходить фільтр без існуючого фільтра. З цієї причини, масляної фільтр повинен бути переставлено на відрегульований інтервал (дивись главу Профілактична експлуатація режиму для компресора).


Безперервна система регулювання

Безперервна система регулювання


У систему входять

[RV] Регулювання клапаном
[UA] Розвантажувальний пристрій
[SR] Регулятор швидкості

Компресор підготовлений з безперервною системою регулювання. У цю систему входить продувочний клапан, вбудований в розвантажувальний пристрій (UA). Під час роботи даний клапан закритий тиском повітряного ресивера, і відкривається тиском повітряного ресивера через секцію компресора при зупинці компресора. Коли збільшується споживання повітря, тиск повітрозбірника буде зменшуватися і навпаки. Зміна тиску ресивера контролює регулюючий клапан, який спрямовує повітря на розвантажувальний пристрій, забезпечуючи подачу повітря відповідно до витратою повітря. Воздухосборник тиску обслуговується між відбором заздалегідь працюючого тиску і соответсствующей розвантаження тиску. При запуску компресора розвантажувальний клапан (UV) підтримується у відкритому стані за рахунок сили стискання пружини, і двигун працює на максимальній швидкості. Секція компресора (CE) всмоктує повітря, і в повітряному ресівері (AR) створюється тиск. Подача повітря регулюється в діапазоні від максимальної продуктивності (100%) до нульової (0%) за рахунок:

1. Регулювання швидкості двигуна в діапазоні від швидкості максимального навантаження до швидкості розвантаження (продуктивність гвинтового компресора пропорційна швидкості обертання).

2. Дроселювання впуску повітря.

3. Продувний клапан (BOV).

Якщо витрата повітря дорівнює або перевищує максимальну подачу повітря, то швидкість двигуна підтримується на рівні швидкості максимального навантаження, а розвантажувальний клапан повністю відкритий.

Якщо витрата повітря менше максимальної подачі повітря, то регулюючий клапан подає робочий повітря на розвантажувальний клапан (UV), щоб зменшити подачу повітря, і підтримує тиск в повітряному ресівері між нормальним робочим тиском і відповідним розвантажувальним тиском, яке приблизно на 1,5 бар (22 фунт. / кв. дюйм) вище нормального робочого тиску. Коли витрата повітря поновлюється, продувний клапан (BOV) закривається, а розвантажувальний клапан (UV) поступово відкриває повітрозабірник, і регулятор швидкості (SR) збільшує швидкість двигуна. Конструкція регулюючого клапана (RV) така, що будь-яке підвищення з (ніженіе) тиску в повітряному ресівері вище встановленого тиску відкриття клапана викликає пропорційне підвищення (зниження) тиску регулювання на розвантажувальному клапані і регуляторі швидкості. Частина контрольованого повітря виходить в атмосферу, а будь-який конденсат виходить через отвір (VH).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов