Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пристрій і принцип роботи спідометра з електричним приводом

Наша сеть партнеров Banwar

Так як зараз швидкості автомобілів дуже великі, а їх вплив на безпеку водія і його пасажирів дуже вагомо, без спідометра важко уявити життя сучасної автомобіліста Так як зараз швидкості автомобілів дуже великі, а їх вплив на безпеку водія і його пасажирів дуже вагомо, без спідометра важко уявити життя сучасної автомобіліста.

Спідометр не тільки може прикрасити приладову панель, але і зберегти гроші, час, а часто і життя. Як ми визначатиме швидкість машини, але по миготіння же будівель за вікном? Очі навіть водія з досвідом, звикають до швидкості, і 100 км / год можуть здаватися черепашачим кроком.

Швидкість, про яку ми зараз розмовляємо «миттєва». Саме вона дуже важлива при енергійному маневрі або різкому гальмуванні. Однак спідометр включає в себе і одометр, який в точності до 100 м, може визначити яке ви пройшли відстань. Якщо ж ви хочете, щоб дані були точнішими, то вам варто придбати систему GPS.

Так яке ж пристрій і принцип роботи спідометра з електричним приводом?

Щоб відповісти на це питання, для початку треба розібратися з його більш простим побратимом, спідометром з механічним приводом. Він приводиться в дію від трансмісії з гнучким валом, за допомогою особливого троса, який дуже точно може передати обертання. Так як один і той же спідометр можна встановити на різні типи авто, в ньому знаходиться спеціальний редуктор, який допоможе підібрати передавальне число обертів для даного автомобіля. Якщо автомобіль із заднім приводом, то спідометр найчастіше контролює обертання вторинного валу коробки передач. Отже, його показання будуть прямо залежати від виміру шин, похибки приладу і передавального числа редуктора. Наприклад, на «Жигулі» заміна пари 4,44 на 3,9 призведе до того, що прилад буде показувати дані з похибкою 15%. У цих випадках, заміна редуктора спідометра просто обов'язкова. Через те, що зубчатки редуктора не гумові, ідеально підібрати розмір шин і спідометра практично неможливо, цього також перешкоджає і знос деталей. Помилка в показаннях таких приладів буде дорівнює ~ 10%, часто саме цим можна пояснити ті рекорди, які ставлять дворові гонщики.

Спідометри, які встановлюються на преднепріводний автомобілі з поперечним двигуном, часто беруть дані з датчика, який пристосовується на ліве колесо після головної пари. Значить на похибка спідометра, крім розміру шини впливає ще й ефект заокруглення дороги. На поворотах вправо, приладова швидкість буде трохи більше, вліво - менше.

Як на швидкості можуть позначитися шини нештатного розміру?

Наприклад, якщо ви поміняєте шину 175 / 70R13 на 165 / 70R13, або на оборот, то показання спідометра і в тому і в іншому випадку зміняться на 2,5%. Це ніби як трохи. Але питання ще полягає в тому, як така похибка буде впливати на: знос шин, роботу редуктора і самого спідометра, тиск в шинах і т.д. Така деформація дуже «хитра», платою можуть виступити: підвищена витрата палива і падіння максимально можливої ​​швидкості, яка на спідометрі буде завищена.

Влаштований механічний спідометр дуже просто: зверху магнітного диска, який приводиться в дію тросом, розташовується обертовий елемент (з невеликим проміжком), найчастіше він виглядає як ковпак зроблений з алюмінію, з поворотною пружиною і стрілкою. При обертанні диска його силові магнітні лінії збуджують на котушці точки, які створюють магнітне поле. Коли поля взаємодіють, котушка починає захоплюватися за диском, однак обмежує її поворот пружина, яка змінює кут в залежності від швидкості обертання двигуна. Відповідно до таріровкой приладу відградуйовану циферблат, все це залежить від жорсткості поворотної пружини. Якщо жорсткість буде змінена, шлях навіть незначно, то це сильно вплине на показання приладу.

Одометр - це набір барабанів, на які нанесені цифри. Кожен з них пов'язаний з сусіднім, відношення дорівнює один до десяти. Коли починається рух, крайній (який показує кілометри) починає свій відлік. Коли перший робить оборот, то другий показує, що ви проїхали 10 км. За аналогічною схемою відраховується 100 і 1000 км. Одометри, які робилися за радянських часів, можуть вести рахунок до 99 999 км, після чого слід їх обнулення. Зараз же багато виробників ставлять на свої автомобілі шестизначні одометри. Деякі з них оснащені, так званим лічильником короткого, які показує точні дані (до кілометра) в перші 1000 км. Водій може обнулити його, всього лише натиснувши певну кнопку.

Працездатність механічного спідометра, на жаль, залежить від зносу його деталей, а також зносу приводу. Гнучкий вал важливо прокласти без різких перегинів, що не вийде зробити на кожному автомобілі. В іншому випадку механізм буде шуміти, трос швидко зношуватися, а стрілка - коливатися. Ускладнює розбирання та складання приладового щитка - тросовий привід. В результаті чого, від троса почали відмовлятися, замінюючи його електронним спідометром. Працює такий прилад по сигналу датчика швидкості. Такий датчик поєднується з редуктором. Його можна встановити і на стару машину, для цього треба відкрутити ковпачок з накаткою і прикрутити трос. Вперше електронні спідометри з'явилися на вітчизняних автомобілях ВАЗ-2110 і ГАЗ-3110, також такими пристроями був укомплектований останній варіант «ІЖ-Ода».

За зовнішнім виглядом ці пристрої складно помітні, а ось по влаштуванню і принципу роботи, спідометри з електричним приводом зовсім не схожі на механічні. Стрілка у таких приладів абсолютно однакова, все датчики теж на місці. Однак стрілка в цьому випадку - це деталь, яка змінює число імпульсів від датчика швидкості. Наскільки вона повернеться, залежить від того, скільки часу минуло імпульсів в одиницю часу. Одометр також дуже схожий на механічний, однак декади тут підкоряються керованого електронікою механізму.

Електронні спідометри на багато точніше ніж їх механічний зібратися, але і в них є своя похибка, становить вона приблизно 5%. Прилади, які повністю складаються з електроніки, природно досконаліше. В Європі не рідкістю буде зустріти табло над дорогою, де буде висвітлений ваша швидкість з граничною точністю. І якщо порівняти її зі швидкістю на вашому спідометрі, то можна зрозуміти ступінь похибки приладу.

Як ми визначатиме швидкість машини, але по миготіння же будівель за вікном?
Так яке ж пристрій і принцип роботи спідометра з електричним приводом?
Як на швидкості можуть позначитися шини нештатного розміру?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов