Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пристрій, заправка, діагностика автомобільного кондиціонера

  1. Випарник автомобільного кондиціонера Являє собою теплообмінник, зроблений з алюмінію або міді. Розташовується,...
  2. Муфта компресора кондиціонера
  3. Конденсатор - радіатор кондиціонера
  4. Принцип роботи кондиціонера автомобіля
  5. Ресивер / Акумулятор осушувач (фільтр осушувач)
  6. Акумулятор кондиціонера автомобіля
  7. Терморегулюючий клапан (ТРВ) автомобільного кондиціонера
  8. Розширювальна трубка кондиціонера
  9. Як заправити кондиціонер автомобіля своїми руками
  10. Як часто потрібно заправляти кондиціонер автомобіля
  11. Як визначити недолік фреону автокондиционера
  12. Властивості фреону автокондиционера
  13. Масло для автомобільного кондиціонера
  14. Норма заправки фреону кондиціонера автомобіля
  15. Як розрізнити, де який штуцер кондиціонера
  16. Заправка холодоагенту через всмоктування
  17. Інструкція по заправці автомобільного кондиціонера самостійно в гаражних умовах
  18. Як заправити автокондиціонер самостійно. Відео
  19. Діагностика автомобільного кондиціонера своїми руками. Відео

Випарник автомобільного кондиціонера

Наша сеть партнеров Banwar

Являє собою теплообмінник, зроблений з алюмінію або міді. Розташовується, як правило, під передньою панеллю салону автомобіля / фото 1 /, також існують підвісні варіанти випарників / фото 2 /. Тому випарник повинен володіти максимальною тепловіддачею при мінімальних розмірах. Через оребрені трубки випарника, вентилятор проганяє теплий забортний повітря або повітря з салону автомобіля (режим рециркуляції). Являє собою теплообмінник, зроблений з алюмінію або міді

У випарник надходить рідкий холодоагент низького тиску і температури. Тепло з повітря салону автомобіля переходить до холодоагенту, який при цьому закипає і переходить з рідкого стану в пар. У системах, в яких застосовується розширювальний клапан, весь обсяг рідкого холодоагенту, що надійшов в випарник перетворюється в пар. У системах з розширювальної трубкою, рідина переходить в пар не вся.
При проходженні через випарник повітря охолоджується і ставати суші. При цьому волога конденсується, стікає вниз і через дренажну трубку видаляється за межі автомобіля. Повітря в салоні автомобіля стає сухим, а умови більш комфортними.

компресор кондиціонера

Компресор кондиціонера є головним елементом системи і служить для стиснення газоподібного холодоагенту низького тиску і забезпечення циркуляції холодоагенту в системі. Є більше 40 різних видів компресорів, які використовуються сьогодні, але найбільшого поширення набули поршневі і роторно - лопатеві.
Компресор кондиціонера є головним елементом системи і служить для стиснення газоподібного холодоагенту низького тиску і забезпечення циркуляції холодоагенту в системі

Поршневі компресори кондиціонера мають один і більше поршнів, об'єднаних за різними схемами: в ряд, співвісно один одному, горизонтально опозітний (поршні спрямовані в різні боки) або V-образно. Більшість використовуваних в даний час компресорів автокондиционера мають кілька поршнів, які приводяться в рух «гойдає шайбою», яка насаджена на вал компресора. При обертанні вала, що коливається шайба переміщує поршні в осьовому напрямку, змушуючи їх стискати холодоагент.

Дивіться також: Ремонт компресора кондиціонера з використанням презерватива

Компресори автокондиционера лопатевого типу складаються з ротора, що має кілька лопат і корпусу прецизійної форми. При обертанні ротора лопаті утворюють порожнини з перемінним обсягом. Холодоагент через впускний отвір потрапляє в чергову порожнину. Далі, при обертанні ротора, обсяг цієї порожнини зменшується. Випускний отвір розташований там, де лопаті досягають меншого розміру, холодоагент, відповідно, найбільшого тиску.
Компресори автокондиционера лопатевого типу складаються з ротора, що має кілька лопат і корпусу прецизійної форми

Привід компресора кондиціонера здійснюється приводним ременем від шківа колінчастого вала автомобіля через шків електромагнітної муфти. Муфта з електромагнітним керуванням роз'єднує сам компресор і його приводний шків, коли це необхідно, або коли робота компресора не потрібно. У старих конструкціях компресорів муфта являє собою соленоїд, об'єднаний з провідним шківом компресора і обертається разом з ним. У всіх нових конструкціях компресорів муфта нерухома. У більшості компресорів соленоїд розташований за провідним шківом компресора, або збоку від нього, а натискний диск муфти - перед шківом. При включенні системи кондиціонування на соленоїд підключений до джерела живлення, виникає магнітне поле, притискає натискний диск до ведучого шківа. Так що обертає момент надходить до компресора. см.ріс.

При роботі автомобільного кондиціонера, компресор «відбирає» від двигуна від 1,5 до 15 л.с.мощності.

Змащення тертьових частин компресора здійснюється спеціальним компресорним маслом, яке циркулює в системі, розчинена в холодоагенті. Марка масла залежить від використовуваного в системі холодоагенту. Для кожного конкретного типу компресора рекомендований свій перелік масел компресорних масел

Муфта компресора кондиціонера

Це вузол, який встановлюється спереду компресора, складається з електромагнітної котушки (для створення електромагнітного поля), шківа, який приводиться в рух ременем, і притискної пластини. Врахуйте, що притискна пластина безпосередньо з'єднана з основним валом компресора, в той час як котушка і шків встановлюються зовні на передній кришці компресора. Коли на котушку підключений до джерела живлення, вона створює магнітне поле, яке притягує притискну пластину до шківа, приводячи в рух вал компресора. В цей час притискна пластина обертається зі шківом. Ще раз, так як притискна пластина з'єднана з валом компресора, то на нього передається крутний момент і компресор починає нагнітати холодоагент.

Читайте також: Принцип роботи кондиціонера і кліматичної системи автомобіля

В діагностиці несправностей муфти компресора існує багато плутанини. Муфта може не працювати через поломки підшипника шківа. Підшипник зазвичай змінюється, ЯКЩО зношений підшипник виявлений, і працівник сервісу має необхідні інструменти, щоб поставити інший підшипник на місце. У більшості випадків, підшипники, як окремі запасні частини відсутні в асортименті звичайних магазинів запчастин, їх можна знайти тільки в спеціалізованих магазинах або сервісних центрах по ремонту автомобільних кондиціонерів.

Якщо муфту необхідно замінити, тому що вона «згоріла» (притискна пластина і шків не можуть обертатися разом) - то це може бути ознакою внутрішніх проблем компресора, які можуть привести до серйозної поломки. Потрібно провести поглиблену діагностику.

Потрібно провести поглиблену діагностику

Крім того, існує багато, так званих, несправностей пов'язаних з притискною пластиною, які є результатом неправильно виставленого зазору. Це відстань або зазор між притискною пластиною компресора і шківом. У більшості компресорів цей зазор може регулюватися. Якщо зазор занадто великий, то магнітне поле, що створюється електромагнітної котушкою, мало сильне, що б тягнути притискну пластину в контакт зі шківом. Якщо ж зазор занадто малий, то пластина може тертися об шків, маючи «спалений» вид. Хоча це не на 100% доведено, але практика показує, що нормальний зазор повинен бути товщиною між монетою 50 копійок і 2 руб.

Конденсатор - радіатор кондиціонера

Радіатор кондиціонера являє собою алюмінієвий або мідний теплообмінник, який виконує функцію перетворення газоподібного високотемпературного холодоагенту, що надходить з компресора, в рідкий, з виділенням тепла в атомосферу. Підігріті і стислі компресором пари холодоагенту, надходять у верхню частину конденсатора, просуваючись по трубках, віддають їм своє тепло, це тепло надходить до ребер охолодження трубок, а звідти несеться в атмосферу.
Радіатор кондиціонера являє собою алюмінієвий або мідний теплообмінник, який виконує функцію перетворення газоподібного високотемпературного холодоагенту, що надходить з компресора, в рідкий, з виділенням тепла в атомосферу

Пари холодоагенту, при проходженні через трубки конденсатора, перетворюються в рідину, з виділенням великої кількості теплоти, званої прихованої теплотою пароутворення. У верхніх двох третинах конденсатора протікає пар, а в нижній третині рідина. Рідина, що має низький тиск, після конденсатора відправляється в випарник.
В автомобільних кондиціонерах застосовується кілька конструкцій конденсаторів. Але найбільш часто зустрічаються конденсатори двох типів - стрічкові / фото 1 /., Або серпантинні і многопроточние (MFC- multi flow condensor) / фото 2 /.
Конденсор, як правило, встановлюється перед радіатором охолодження двигуна.

Принцип роботи кондиціонера автомобіля

На даний момент в автомобільних системах кондиціонування повітря \ фото 1 \ використовуються дві основні схеми:

- з ресивером осушувачем і теплорегулюючі вентилем \ схема 1 \;

- з акумулятором і розширювальної трубкою \ схема 2 \;
- з акумулятором і розширювальної трубкою \ схема 2 \;   Почнемо з розгляду системи з ресивером і теплорегулюючі вентилем \ схема 1 \

Почнемо з розгляду системи з ресивером і теплорегулюючі вентилем \ схема 1 \.

На всмоктуючої стороні знаходиться випарник і трубопровід по якому холодоагент надходить у компресор. На компресорі розташовується датчик тиску і сервісний штуцер низького тиску.

На нагнітаючої стороні знаходяться конденсатор, ресивер - осушувач, розширювальний клапан з балоном термодатчика, трубопровід з сервісним штуцером високого тиску і датчик тиску.

При включенні електромагнітної муфти компресора, газоподібний холодоагент всмоктується і стискається компресором до високих температур і тиску, після чого надходить в конденсатор, де газ високого тиску і температури переходить з газоподібного стану в рідину, віддаючи «приховане тепло конденсації» повітрю, що проходить через конденсатор. Температрура холодоагенту на вході в компресор становить 80, а на виході 50 градусів Цельсія.

Теплий рідкий холодоагент надходить у ресивер - осушувач, де відбувається його фільтрація від дрібних частинок і пилу, видалення вологи. Далі ждікій холодоагент високого тиску надходить в розширювальний клапан, де він випаровується і переходить в стан рідина - пар з низькою температурою і тиском (-2 градуси, 2 бар). Далі цей холодоагент потрапляє в випарник, де з туманообразного стану переходить в газоподібного (рідкий холодоагент при низькому тиску кипить, віднімаючи теплоту від стінок випарника) і всмоктується компресором для повторного циклу.

В іншій системі - з акумулятором і розширювальної трубкою, на виході з випарника встановлено акумулятор, де відбувається видалення вологи з холодоагенту з перегрівом рідкого холодоагенту, який може надійти з випарника. Тобто функцію ресивера осушувача виконує акумулятор і фільтруючий елемент розширювальної трубки. Акумулятор охороняє компресор від попадання в нього рідкого холодоагент, який може вивести його з ладу внаслідок гідроудару. Компресор в цій схемі працює циклічно, отримуючи команди на пуск-зупинку від блоку управління за сигналами з датчиків тиску і температури.

Існують системи з двома і трьома випарниками, в цьому випадку збільшується система фреонопроводов, де з'являються нові елементи-трійники на всмоктуючої і нагнітальної частини.

Ресивер / Акумулятор осушувач (фільтр осушувач)

Ресивер - осушувач це елемент, який забезпечує очистку, видалення вологи і накопичення холодоагенту. Крім того служить резервуаром для збору холодоагенту, що надійшов з конденсатора.Устанавлівается на лінії виского тиску, між випускним патрубком конденсатора і впускним патрубком терморасшірітельного вентиля. Ресивер - осушувач це елемент, який забезпечує очистку, видалення вологи і накопичення холодоагенту Застосовується в системах кондиціонування повітря з розширювальним клапаном. Вода, яка може потрапити в систему автокондиционера може замерзнути і утруднити рух холодоагенту в магістралі, що, крім відсутності охолоджуючого дії випарника, може послужити причиною виходу з ладу і поломки компресора. Крім того, вода і холодоагент, вступивши в рекцію, можуть утворити корозійно небезпечні кислотні сполуки, що негативно позначиться на функціонуванні деталей автокондиціонера і помітно зменшить термін служби системи кондиціонування.

Ресивер - осушувач складається з бачка, фільтруючого елемента (адсорбенту), пристрої для видалення вологи, забірної трубки, а також на деяких моделях є оглядове віконце для контролю за рівнем і станом холодоагенту в системі \ Схема 1 \. На корпусі ресивера-осушувача можуть встановлюватися датчики тиску. Адсорбент має пористу кристалічну структуру, найдрібніші пори з'єднані вузькими каналами, тому в порожнину пір проникають лише ті молекули, розмір яких менше діаметра каналу. Тому вся активна поверхня і об'єм пор використовуються для утримання молекул води і не засмічуються іншими речовинами з більшими молекулами (зокрема фреоном і маслом).

Як адсорбенти використовуються: силікагель, активна окис аллюмініня, цеоліти NaA, NaAm. В системі з холодоагентом R-134a в якості осушувача використовують цеоліт ХН-9.

На деяких моделях ресіверів-осушувачів може перебувати запобіжний клапан з плавкою вставкою. При підвищенні температури ресивера до 90-100 градусів вствка плавиться і весь холодоагент випускається в атмосферу.

Акумулятор кондиціонера автомобіля

У системах кондиціонування повітря з розширювального трубкою використовується акумулятор, який розташовується між випарником і компресором. Служить для доіспаренія холодоагенту і захисту компресора від попадання рідкого фреону в компресор, таким чином акумулятор предотварщает гідроудар. Крім того акумулятор, як і ресивер - осушувач виконує функції осушення та фільтрації холодоагенту. На корпусі акумулятора можуть встановлюватися датчики низького тиску \ Схема 2 \.
У системах кондиціонування повітря з розширювального трубкою використовується акумулятор, який розташовується між випарником і компресором
Зарубіжні виробники рекомендують проводити заміну ресивера осушувача і акумулятора не рідше ніж через 70 000 миль пробігу або 5-6 років експлуатації автомобільного кондиціонера. Вітчизняні виробники, враховуючи умови експлуатації та обслуговування автомобілів в нашій країні - не рідше 1 разу в 18 місяців або через кожні 20 000 км пробігу.

Терморегулюючий клапан (ТРВ) автомобільного кондиціонера

Розширювальний клапан це усройство для регулювання кількості холодоагенту, що надходить у випарник.

Розширювальний клапан є дроселем змінного перерізу
Розширювальний клапан є дроселем змінного перерізу. Розширювальний клапан встановлюється після фільтра осушувача, на впускному патрубку випарника.

Розширювальний клапан знижує тиск і температуру холодоагенту настільки, щоб при проходженні його через випарник, забезпечити його випаровування і інтенсивний теплообмін. Калібрований отвір знижує тиск входить до клапан рідини. Холодоагент, що надходить з фільтра осушувача, являє собою рідину, під високим тиском. Проходячи через отвір терморегулюючого вентиля, холодоагент розпорошується, при цьому температура і тиск холодоагенту знижується. Все це полегшує подальший процес випаровування холодоагенту у випарнику.

Як відбувається процес регулювання кількості холодоагенту, що проходить через терморегулюючий вентиль?

Балон термодатчика знаходиться в термоконтакт з випускним патрубком випарника. Усередині балона капілярної трубки і сильфона знаходиться газ - холодоагент R12. При підвищенні температури випускного патрубка випарника, тиск холодоагенту R12 в термодатчика збільшується і сильфон розтягується. Дно сильфона, через тягу тисне на кульку або голку, який переміщаючись, збільшує потік холодоагенту, що проходить через розширювальний клапан, викликаючи зниження температури вихідний трубки і випарника. Тиску холодоагенту R12 в термодатчика зменшується, сильфон стискується, кулька перекриває дросель, викликаючи зменшення потоку холодоагенту.

Розширювальна трубка кондиціонера

Розширювальна трубка є дроселем постійного перетину.

Призначена для управління потоком холодоагенту, що надходить у випарник. Різниця тиску конденсації і кипіння холодоагенту створюється за рахунок гідравлічного опору по всій довжині.

Розширювальна трубка розташована між конденсатором і випарником.

Розширювальна трубка складається з: корпусу з гумовими кільцями ущільнювачів, сітчастого фільтра та трубки постійного діаметру \ Схема 2 \.
Розширювальна трубка складається з: корпусу з гумовими кільцями ущільнювачів, сітчастого фільтра та трубки постійного діаметру \ Схема 2 \

Як заправити кондиціонер автомобіля своїми руками

Фреон грає ключову роль в системі кондиціонування і з часом може статися його витік. Нормальна річна втрата фреону становить 15%. Заправити кондиціонер в машині слід через 3 роки, а в разі старого агрегату заправка повинна відбуватися частіше. Однак при будь-якому результаті заправка кондиціонера своїми руками проводиться однаковим методом.

Як часто потрібно заправляти кондиціонер автомобіля

По закінченню певного часу, будь-яка система кондиціонування потроху розгерметизується. В середньому за рік може витікати до 50 грам фреону. Місцезнаходження подібної витоку, найчастіше, важко визначуване, а якщо це відбувається в декількох місцях одночасно, то практично неможливо. З цієї причини втрата холодоагенту за 3 роки може перевищити половину від початкового обсягу, що призведе до погіршення роботи клімат-контролю.

Часто при незначних втратах фреону доцільніше у всіх планах, просто долити необхідну кількість холодоагенту. Постійне відновлення фреону в системі кондиціонування рекомендовано і просто необхідно. Так як аналіз тиску в системі кондиціонування не показує скільки фреону залишилося, то для того, щоб відновити необхідну його норму, необхідні наступні дії:

Як визначити недолік фреону автокондиционера

Відкриваємо капот і протираємо вічко за переднім бампером. Просимо кого-небудь включити кондиціонер на повну потужність.
1. Спочатку з'являється рідина з бульбашками, потім бульбашок стає менше, і потім дуже мало. Висновок: все ОК.
2. Спочатку з'являється рідина з бульбашками, потім бульбашок стало менше, але бульбашки постійно. Висновок: фреону мало.
3. Йде муть молочно-білого кольору або рідина, вся в дрібних бульбашках. Висновок: фреону дуже недостатньо.

Властивості фреону автокондиционера

У автокондиціонер до 1993 р.в. використовувався фреон R12, після його заборони (в зв'язку з руйнуванням озонового шару) відбувся перехід на R134а.

Масло для автомобільного кондиціонера

Існують свої норми заправки маслом для будь-якого холодильного агрегату. Не варто лити масло понад мери.Еслі при витоку фреону відбулася незначна витоку масла, то його можна не додавати. Хоча це дуже люблять робити деякі заправники (особливо якщо у них в кутку боксу коштує 200 літрова бочка дешевого масла для побутових холодильників яку не завадить кому небудь продати роздрібними порціями по дорогою ціною) .Якщо додавати масло при кожній заправці, то в кращому випадку кондиціонер стане гірше охолоджувати повітря, в гіршому ... .не хочеться думати

Норма заправки фреону кондиціонера автомобіля

Для різних автомобілів встановлені різні норми заправки холодоагенту як правило норма заправки вказана на табличці під капотом або мануале по авто. При її відсутності існують таблиці і програми.

Як розрізнити, де який штуцер кондиціонера

Це видно на око - трубка, що йде від компресора на конденсатор - нагнітання і штуцер знаходиться на ній - високого тиску. Якщо ж товща трубка зі штуцером йде до випарника в салон - це всмоктуючий штуцер, до якого і підключається перехідник для заправки. На деяких моделях автомобілів (наприклад Renault) він до того ж є і єдиним. Усмоктувальна трубка завжди більше за діаметром, ніж нагнітальна.

Заправка холодоагенту через всмоктування

Прикручуємо шланг на манометрический колектор і на балон з холодоагентом, до колектора на правий штуцер, шланг від вакууму - на середній штуцер, і шланг від системи - на лівий. Якщо ви хочете тільки дозаправити, тоді вакуумника підключати не обов'язково, вентиль на вільний штуцер потрібно закрити, а заправні шланги продути. Продув, не забудьте затягнути з'єднання на заправну клапані, і можете заправляти. При заправці без ваг, визначати достатність заправки можна використовуючи електронний термометр, визначаючи температуру всмоктуючих і нагнітають трубок. Існують спеціальні прилади для заправки по переохолодження-перегріву, але коштують вони досить дорого.

Таку заправку може зробити людина має достатній досвід подібної работи. знову ж в разі якщо в системі є не менше 40-50% хладагента.Іначе нормальних режимів роботи вам добитися не вдасться. У разі ж повної заправки - все досить просто; перевіряємо на герметичність (бажано мати набір для опресовування азотом), вакууміруем, і заправляємо (при необхідності додаємо масло), не забуваючи про ваги, щоб не перезаправити кондиціонер, оскільки це ні до чого доброго не приведе .. По всмоктуванню холодоагент заправляється тільки в газоподібному стані. при включеному компресорі.

Інструкція по заправці автомобільного кондиціонера самостійно в гаражних умовах

Інструкція по заправці автомобільного кондиціонера самостійно в гаражних умовах

Як заправити автокондиціонер самостійно. Відео

Як самостійно перевірити автомобільний кондиціонер

Для того, щоб зайвий раз не записуватися на прийом в автосервіс, розглянемо нескладний спосіб діагностики кондиціонера. Вся методика перевірки автомобільного кондиціонера годиться для випадку, коли температура вуличного повітря не нижче 5 С.
Почнемо з самого простого, перевіримо, надходить-ли холодне повітря в салон. Для цього необхідно: завести автомобіль, встановити ручку терморегулятора в положення з найнижчою температурою (для систем з клімат-контролем встановлюємо найменше значення температури в салоні - найчастіше це 17 С), включити на максимальне положення салонний вентилятор і включити сам кондиціонер - кнопка з написом АС або намальованою сніжинкою. Тепер перевіряємо надходження холодного повітря з дефлектора. Результат ми повинні відчути досить швидко. Для розгону системи досить 1-2 хвилин. В робочому стані при вуличній температурі 25 С, температура потоку повітря з дефлектора приблизно 10 С. Ми не дарма враховуємо температуру зовнішнього повітря, так як при холодній температурі повітря з вулиці можна прийняти за повітря охолоджений кондиціонером. До того ж при низькій температурі кондиціонер просто не включиться.

Діагностика автомобільного кондиціонера своїми руками. Відео

Пристрій автомобільного кондиціонера

5 (100%) 1 голос [а]

Як відбувається процес регулювання кількості холодоагенту, що проходить через терморегулюючий вентиль?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов