Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

пристрій електробензонасоса

  1. 1. Призначення електробензонасоса
  2. 2. Як працює електробензонасос
  3. 3. З чого складається електробензонасос

Наша сеть партнеров Banwar

Уявіть собі таку ситуацію: ви проспали, поспішайте на роботу або діти спізнюються в школу Уявіть собі таку ситуацію: ви проспали, поспішайте на роботу або діти спізнюються в школу. Отже, ви швидко допиває ще дуже гарячу каву, похапцем берете ключі і плащ і мчимо до автомобіля щоб його прогріти. Пробуєте його завести, а він ніяк не реагує на ваші дії. Ви намагаєтеся ще раз, і ще, збираєте всю волю в кулак, і пробуєте в «останній втретє», але незабаром розумієте, що сьогодні таки не ваш день. Ось це і називається законом підлості, або, можливо, несправністю електробензонасоса?

Як так? Придивіться до одометру в вашому автомобілі: якщо він показує 80 000 км, а тим більше 170 000 км, причина того, що ваш автомобіль не заводиться очевидна. Швидше за все, в бензонасос більше не проводиться транспортування пального під достатніми показниками тиску. Також, дуже часто водії скаржаться на те, що автомобіль постійно глухне на півдорозі, або ж рівень потужності двигуна при експлуатації бажає кращого. Причина в недостатності тиску в паливному насосі.

Як не крути, але така, здавалося б невелика деталь як бензонасос, здатна передбачити хід роботи цілого двигуна. Тому, кожному автолюбителю необхідно знати з чого він власне полягає і за яким принципом він працює. Так як наука і технології стрімко йдуть вперед, і поряд з механічними бензонасос, на сьогодні, повсюдно в паливні баки встановлюють бензонасоси з електроприводом, ми теж не будемо відставати і розповімо про конструкцію і принцип роботи саме електробензонасоса. Отже, що це і «з чим його їдять»? Давайте подивимося.

1. Призначення електробензонасоса

Ні для кого не секрет, що на сьогодні весь сучасний автомобільний транспорт комплектується двома видами насосів: механічним і електричним. Головною відмінністю першого від другого є сфера використання бензонасоса. Так, механічний паливний насос прийнято використовувати в автомобілях карбюраторного типу. Саме тут виробляється подача бензину в карбюратор під низьким тиском. Електричним бензонасосом комплектують автомобілі з паливними системами безпосередньо інжекторного типу, де бензин подається під тиском. У чому ж призначення електробензонасоса?

Якщо говорити в цілому, електробензонасос є досить складним за конструкцією і функцій вузол автомобіля. Його функції ідентичні роботі диафрагменного або плунжерного насоса. Що ж він робить? Електробензонасос використовується для подачі палива до форсунок по топливопроводам. Як відомо кожному автолюбителю, нормальна робота форсунок в автомобілі безпосередньо залежить від створення в паливній системі певного тиску. Виходячи з цього, конструктори автомобілів встигли передбачити роботу електробензонасоса ще до запуску двигуна.

Якщо коротко говорити про побудову електробензонасоса, то можна сказати, що він складається з електричного двигуна і, звичайно ж, механічного насоса (може бути різний: роликовий, вихровий, шестерний, а також турбінний) Якщо коротко говорити про побудову електробензонасоса, то можна сказати, що він складається з електричного двигуна і, звичайно ж, механічного насоса (може бути різний: роликовий, вихровий, шестерний, а також турбінний). Сам електробензонасос не має окремої системи змащення, так як він і без того постійно знаходиться в паливі, тому паливо самостійно є для такого виду бензонасоса і охолоджувальною рідиною і рідиною для змащення вузла. Місцезнаходження електробензонасоса визначається маркою автомобіля.

Бензонасос на електричній тязі може бути встановлений як всередині бака, так і зовні бака прямо біля нього. Якщо говорити про працездатність електробензонасоса, слід зазначити, що, в середньому, він може прокачати десь 1-2 літра в хвилину. Така робота можлива при тиску в 2,5-5 атмосфер. Вирівнювання робочого тиску до необхідного продуктивного показника можна скориставшись спеціальним регулятором в паливній річці.

Якщо говорити про поломки, то можна сказати що вони бувають двох типів: механічні і електричні. Як показує практика, останні трапляються досить рідко. Якщо пробіг вашого автомобіля дорівнює 150 тисячам, єдине що може вийти з ладу так це щітка або колектор електромотора.

Як правило, електричні насоси, на відміну від механічних, які кріплять із зовнішньої сторони паливного бака, встановлюються на внутрішній його стороні. Бувають і такі моделі автомобілів, які використовують і два бензонасоса. Один виконує свої функції на досить великих обсягах під малим тиском, безпосередньо всередині бака, а інший експлуатується на незначних обсягах під великим тиском, на самому двигуні або зовсім близько нього. Як правило, під малим тиском працюють саме механічні бензонасос. Тепер давайте детальніше розглянемо принцип роботи електричного бензонасоса.

2. Як працює електробензонасос

Якщо говорити в загальному, електричний бензонасос проробляє проштовхування бензину в двигун. Якщо брати до уваги старовинні автомобілі, на таких бензонасос працює з неизменимо швидкістю. Навпаки, швидкість роботи паливного насоса в сучасних автомобілях прямо залежить від вимог двигуна.

Як правило, контроль над всією роботою електричного бензонасоса проводиться електронною системою автомобіля, яка крім положення дроселя і змісту вихлопів бере до уваги і співвідношення повітря до палива Як правило, контроль над всією роботою електричного бензонасоса проводиться електронною системою автомобіля, яка крім положення дроселя і змісту вихлопів бере до уваги і співвідношення повітря до палива. Виходячи з того факту, що Електробензонасос призначені для роботи під тиском, вони схильні швидко нагріватися і видавати шум. Власне тому їх і поміщають в паливний бак, так як бензин здатний охолодити паливний насос і, до того ж, заглушити всі існуючі шуми.

Як правило, електричний бензонасос від того і електричний, що його запускають за допомогою електродвигуна. У той час як ви включаєте запалювання повертаючи замок на включення, саме в цей момент з бортового комп'ютера виходить сигнал на запуск бензонасоса. Потім до паливного насоса надходить електричний заряд. Движок, який знаходиться всередині насоса протягом декількох секунд обертається і при цьому працює над створенням в паливній системі потрібного тиску. Важливим є той факт, що якщо в комп'ютер протягом двох секунд не надходить сигнал про роботу двигуна, в такому випадку насос виробляє автоматичне вимикання. Дана операція проводиться з метою безпеки.

Саме в ці перші секунди після того, як двигун запустився можна почути як же працює паливний насос. Після запуску, відбувається засмоктування пального через трубочку прямо в насос, яке після цього виводиться з паливного насоса за допомогою одностороннього клапана. Після цього пальне потрапляє в паливний фільтр , Що виконує функції затримування сміття і іншого бруду, а потім вже надходить безпосередньо в сам двигун.

Робота паливного насоса безпосередньо залежить від роботи двигуна, тому якщо двигун не працює, не буде працювати і електробензонасос. Як ми вже говорили, несправності електричного характеру трапляються досить рідко. Набагато частіше можна спостерігати знос нагнітаючої частини. Як показує практика, причиною такої поломки є присутні в пальному різноманітні механічні домішки, які можуть абразивно діяти на поверхні, що труться насоса. Такі домішки можуть найбільше нашкодити в тому випадку, коли паливний бак майже порожній. На значну втрату тиску може вплинути забруднення сітки топливоприемника, а також несвоєчасна заміна фільтра тонкої очистки палива. Діагностувати поломку можна загальноприйнятим способом використовуючи манометр тиску в паливній системі, саме в той момент, коли двигун знаходиться в робочому стані.

Важливо пам'ятати, що якщо ви хочете замінити паливний фільтр, вам потрібно пам'ятати, що заміна повинна проводитися безпосередньо перед самою перевіркою, для того, щоб запобігти можливі спотворення в показаннях   манометра Важливо пам'ятати, що якщо ви хочете замінити паливний фільтр, вам потрібно пам'ятати, що заміна повинна проводитися безпосередньо перед самою перевіркою, для того, щоб запобігти можливі спотворення в показаннях манометра. Якщо ви виявили, що відмітка показує низький тиск, фахівці радять провести перевірку, а можливо і очищення сітки топливоприемника.

Якщо після виконаних операцій тиск буде як і раніше нижче двох атмосфер, вам потрібно провести заміну електробензонасоса. Повністю виконати таку операцію в домашніх умовах і без участі фахівців неможливо. Єдине що ви зможете зробити, так це перевірити електричну частину насоса. Як правило, справно працює електродвигун видає звуки, схожі на дзижчання при включеному запалюванні.

Не зайвим було б відзначити, що саме при роботі механічної частини електробензонасоса і досягається тиск в системі. Важливо пам'ятати, що несправний електробензонасос по суті не підлягає ремонту на СТО, техцентри можуть призвести хіба що його заміну. Тим не менш, деяких сервісів вдається успішно відреставрувати паливний насос. До слова, ціна на новий насос становить одну третю за все вузла.

Багато хто задається питанням, як же продовжити працездатність паливного насоса. По-перше, потрібно завжди стежити, щоб в баку постійно було паливо нормальної якості і, бажано, заповнювало бак на не менше дві третини обсягу. Звичайно, в ідеалі бак повинен завжди бути повним. На сьогодні, сучасні автомобілі використовують плоскі баки, тому навіть 10-15 літрів при маневрах можуть оголити насос в значній мірі. Це загрожує насосу тим, що він буде захоплювати повітря, а в процесі експлуатації це вкрай небажано. Якщо ж в зимову пору, бак буде недостатньо наповнений, то по велике ймовірності в ньому утворюється конденсат. Фахівці радять особливо ретельно підійти до цієї проблеми, яка може доставити багато незручностей.

Найбільш поширеними «шкідниками» електробензонасоса є, як ми вже говорили, механічні домішки Найбільш поширеними «шкідниками» електробензонасоса є, як ми вже говорили, механічні домішки. Боротися з ними можна і потрібно. По-перше, можна заправлятися на АЗС в каністру, а вже після цього заливати паливо в бак, використовуючи додатковий фільтр. Даний спосіб боротьби з механічними домішками є досить ефективним, але вкрай незручним.

Також можна використовувати спеціальні насадки, в основу яких йдуть різні спирти, які можуть виводити з бака воду. Але як не крути, механічні способи на сьогодні є найбільш ефективними і надійними.

3. З чого складається електробензонасос

Якщо говорити в загальному про конструкції будь-якого електробензонасоса, можна сказати що він складається з двох дуже важливих вузлів, а саме з електродвигуна постійного струму, а також Гідронагнітачі. Обидва вузла об'єднані в одному корпусі і з'єднані між собою механічно. Вузол Гідронагнітачі включає в себе запобіжний клапан для скидання надлишкового тиску, а також зворотний клапан, який знаходиться на виході самого бензонасоса (можливо і розміщення і за його межами).

Останній здатний перешкодити зливу палива з магістралі в бензиновий бак Останній здатний перешкодити зливу палива з магістралі в бензиновий бак. Також за його участі відбувається збереження тиску в магістралі при виключенні даного бензонасоса. Сам Гідронагнітачі за принципом дії прийнято ділити на відцентровий і об'ємний. Перший буває турбінним, нагнітає деталь якого нагадує крильчатку з великою кількістю лопатей, а другий буває шестерним і роликовим.

Оскільки електробензонасос є початком подачі паливної системи , Як правило, на його роботу впливають всі попередні вузли, за допомогою яких він систематично прокачує паливо. Виходячи з цього, при будь-якої діагностиці бензонасоса вам потрібно буде прийняти до уваги всі особливості схеми побудови подачі палива, а також вплив окремих вузлів на всю роботу електробензонасоса.

Отже, система подачі палива може будуватися виходячи з двох схем. Першою є «короткий» паливне кільце (повернення палива в бак від початку паливної системи), друга йде по «довгому» кільцю (повернення невикористаного палива форсунками в бак від місця їх установки).

Ось це і називається законом підлості, або, можливо, несправністю електробензонасоса?
Як так?
Отже, що це і «з чим його їдять»?
У чому ж призначення електробензонасоса?
Що ж він робить?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов