Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пристрій і обслуговування генератора 9402.3701 двигунів УМЗ-421

  1. Основні технічні характеристики генератора 9402.3701-17.
  2. Установка і підключення генератора 9402.3701-17 на двигуні УМЗ-4213 або УМЗ-4216.
  3. Електрична схема підключення генератора 9402.3701-17 до системи електрообладнання автомобіля ГАЗ або УАЗ.
  4. Можливі несправності генератора 9402.3701-17.
  5. Генератор працює, акумуляторна батарея заряджається слабо або перезаряджається.
  6. Перевірка справності генератора 9402.3701-17 в процесі експлуатації.
  7. У роторі необхідно перевірити:
  8. У статорі необхідно перевірити:
  9. Електрична схема для перевірки електричних характеристик генератора 9402.3701-17.
  10. Ремонт і технічне обслуговування генератора 9402.3701-17.
  11. Схожі статті:

Наша сеть партнеров Banwar

Генератор 9402.3701-17 трифазний, синхронний, змінного струму із вбудованим випрямним обмежувальним блоком і регулятором напруги. Встановлюється на двигуни УМЗ-421.10, УМЗ-4213.10, УМЗ-4215.10, УМЗ-4216.10, УМЗ-4217.10 автомобілів ГАЗ і УАЗ. Привід генератора здійснюється від шківа колінчастого вала двигуна за допомогою клинового ременя.

Основні технічні характеристики генератора 9402.3701-17.

- Напрямок обертання (з боку шківа): праве
- Номінальна напруга, В: 14
- Максимальний струм, А: 72
- Струм віддачі (А), при напрузі 13 В, температурі навколишнього середовища 25 ± 10 градусів в гарячому стані і частоті обертання ротора, хв-1:
1100 - 0
1800 - 41
2000 - 46
3000 - 60
4000 - 66
5000 - 70
6000 - 72
- Струм збудження А, не більше: 5.4 + -0.3
- Максимальна частота обертання ротора генератора, хв-1: 17400-870
- Регульована напруга генератора при температурі навколишнього середовища від мінус 50 + 3 градуси до плюс 100 + -3 градуси при струмі навантаження 5 + -0.25 А і частоті обертання ротора 6000 + -300 хв-1: 13.3-14.9 Вольт
- Регульована напруга генератора при температурі навколишнього середовища 25 + 3 градуси і зміні струму навантаження від 5 + -0.25 до 65 ± 3 Ампер, при частоті обертання 6000 + -180 хв-1: 13.5-14.5 Вольт.

Установка і підключення генератора 9402.3701-17 на двигуні УМЗ-4213 або УМЗ-4216.

Перед установкою генератора на двигун треба видалити який консервує склад з посадочних місць, перевірити обертання ротора і відсутність торкання за кришки. Встановити генератор на кронштейн двигуна. Надійно приєднати дроти до висновків «B +», «D +». Установка ременя на шків генератора повинна проводитися без застосування інструментів, що мають гострі кромки. Натяг ременя здійснюється за допомогою настановної планки.

Електрична схема підключення генератора 9402.3701-17 до системи електрообладнання автомобіля ГАЗ або УАЗ.

3701-17 до системи електрообладнання автомобіля ГАЗ або УАЗ

Можливі несправності генератора 9402.3701-17.
Контрольна лампа горить або періодично спалахує при русі автомобіля.

- Проскальзованіе ременя приводу
- Обрив ланцюга харчування обмотки збудження
- Несправний регулятор напруги
- Обрив або замикання на корпус обмотки збудження
- Обрив або коротке замикання діодів випрямного блоку

Генератор працює, акумуляторна батарея заряджається слабо або перезаряджається.

- Несправний регулятор напруги
- Замикання обмотки ротора на корпус

Перевірка справності генератора 9402.3701-17 в процесі експлуатації.

В процесі експлуатації генератор контролюється на працездатність за допомогою сигнальної лампи контролю заряду акумуляторної батареї розташованої на панелі приладів. При справному генераторі і непрацюючому двигуні, коли запалювання включено, лампа горить. При роботі двигуна на середніх оборотах, включених фарах і зарядженій батареї лампа повинна гаснути.

Якщо лампа не гасне при працюючому на середніх оборотах двигуні, то значить генератор несправний і його необхідно перевірити на спеціальному стенді. Якщо генератор справний, то все його параметри повинні відповідати основним технічним даними. При несправності генератор необхідно розібрати і перевірити його основні складові частини: ротор, статор, випрямний блок, регулятор напруги.

У роторі необхідно перевірити:

- опір обмотки збудження;
- відсутність замикання обмотки збудження на корпус напругою 220 Вольт.

У статорі необхідно перевірити:

- цілісність фаз;
- відсутність межвиткового замикання обмотки статора;
- відсутність замикання обмотки статора щодо корпуса напругою 220 Вольт.

У випрямному блоці перевіряють відсутність пробою або обриву ланцюга діодів блоку за допомогою послідовно включеної лампочки і джерела живлення напругою, не більше 14 Вольт.

Електрична схема для перевірки електричних характеристик генератора 9402.3701-17.

3701-17

Ремонт і технічне обслуговування генератора 9402.3701-17.

В процесі експлуатації при кожному другому технічному обслуговуванні необхідно перевірити надійність кріплення генератора до двигуна, натяг ременя і з'єднання проводів з його висновками. Через кожні 125 000 км пробігу необхідно:

- зняти щіткотримач з регулятором напруги в зборі, очистити від пилу і бруду;
- перевірити висоту щіток і зусилля стиснення щіткових пружин, виліт щіток з щіткотримача при зміні зусилля стиснення повинен бути 2.2-2.4 мм, зусилля стиснення пружин повинно бути 285-450 г;
- при необхідності замінити щіткотримач;
- уважно оглянути підшипники, в разі виявлення дефекту замінить їх;
- зібрати генератор;
- перевірити його електричні параметри.

При необхідності розбирання генератора для усунення несправності, треба зняти його з двигуна, очистити від пилу і бруду, і розібрати. При установці акумуляторної батареї на автомобіль і її підключенні необхідно дотримуватись полярності: плюс підключається до клеми «B +», а мінус - на корпус. При виробництві зварювальних робіт на автомобілі треба відключити дроти від клем «B +», «D +».

Схожі статті:

  • Пристрій генератора 9422.3701 з регулятором напруги Я212А11Е і вбудованим випрямним блоком, і його робота.
  • Перевірка справності і регулювань стартера двигуна УМЗ-421 після заміни його частин або ремонту.
  • Генератори Г250П2, 665.3701-01, 161.3771 для автомобілів УАЗ з двигуном УМЗ-4178 і ЗМЗ-4021, огляд і обслуговування.
  • Генератор 9422.3701, перевірка регулятора, статора, ротора, блоку діодів, обслуговування та можливі несправності.
  • Генератори 1631.3701 і 192.3771 для двигунів ЗМЗ-4021, перевірка справності, електрична схема.
  • Робота карбюратора К-151 в умовах жаркого і холодного клімату, особливості регулювань при високих і низьких температурах.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов