Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пристрій, ремонт і схема збірки задньої втулки велосипеда

  1. Коли необхідно провести обслуговування задньої втулки
  2. Як правильно розібрати, очистити і змастити задню втулку
  3. Працюємо з внутрішнім простором втулки
  4. Як правильно провести монтаж

Наша сеть партнеров Banwar

Якщо ігнорувати необхідність періодичного обслуговування задньої втулки велосипеда, то термін експлуатації «залізного друга» може сильно скоротитися

Якщо ігнорувати необхідність періодичного обслуговування задньої втулки велосипеда, то термін експлуатації «залізного друга» може сильно скоротитися. Досвідчені велосипедисти знають, які ознаки будуть свідчити про те, що необхідно провести розбирання / мастило / збірку задньої втулки негайно. Процес цей не становить труднощів, але потрібно все робити в певній послідовності.

Зміст: 1. Коли необхідно провести обслуговування задньої втулки 2. Як правильно розібрати, очистити і змастити задню втулку - Працюємо з внутрішнім простором втулки - Як правильно провести монтаж

Коли необхідно провести обслуговування задньої втулки

Щоб деталі велосипеда завжди знаходилися в ідеальному технічному стані, необхідно регулярно проводити їх обслуговування. Якщо розглядати задню втулку велосипеда, то для неї знадобиться:

  • періодично підтягувати корпус;
  • регулярно міняти кульки підшипників;
  • при черговій розбиранні змащувати всі внутрішні частини корпусу;
  • час від часу регулювати гальмівну втулку.

Демонтувати власне заднє колесо простіше простого, а от процес зняття і розбирання / збірки задньої втулки велосипеда набагато складніше. І тим не менше, без такого регулярного обслуговування даної деталі незабаром може знадобитися її капітальний ремонт або заміна.

Ознаки, які свідчать про необхідність термінового обслуговування задньої втулки велосипеда:

  • при русі відзначається сильний люфт колеса;
  • чітко чути хрускіт підшипників (це означає, що вони просто зносилися);
  • на ходу корпус велосипеда гримить і хитається;
  • накатну динаміка погана.

Варто знати деякі особливості усунення тієї чи іншої ознаки:

  1. Якщо відбувається прокручування корпусу задньої втулки, його розхитаність, то це можна усунути шляхом підтягування кріпильних гайок.
  2. Якщо ж рух заднього колеса утруднено, то, можливо, потрібно буде трохи послабити кріпильну гайку - швидше за все, при її затягуванні було докладено дуже велике зусилля.
  3. При появі сторонніх звуків при русі велосипеда і погіршенні накату знадобиться заміна підшипників або ж повна мастило корпусу задньої втулки.

Як правильно розібрати, очистити і змастити задню втулку

Відразу ж запам'ятайте одну істину: будь-обслуговування рекомендується проводити при заспіцованной втулці. В іншому випадку, шансів зібрати колесо правильно і швидко навряд чи вийде - це зможе зробити тільки вже досвідчений в обслуговуванні велосипедів людина.

Покрокова інструкція по обслуговуванню задньої втулки велосипеда:

  1. Знімаємо касету з осі, використовуючи для цього хлист і знімач.
  2. Розмикаємо стопорне кільце.
  3. Витягуємо всі підшипники і шайби.
    Зверніть увагу: втулка може бути на ПРОМПІДШИПНИК і насипних підшипниках, але в будь-якому випадку дуже важливо запам'ятати їх вихідне розташування у втулці. Це правило потрібно дотримуватися і при виїмці шайб.
  4. Проводимо уважний огляд підшипників - якщо на них є пошкодження, то це означає необхідність їх заміни на нові деталі.
  5. Витягуємо вісь - вона не розбирається.
  6. Корпус задньої втулки велосипеда очищаємо від бруду. Всі внутрішні порожнини обов'язково протираються сухою ганчіркою.
  7. При установці назад кожна деталь ретельно змащується, особливу увагу при проведенні такого процесу потрібно приділити підшипників.
  8. Останній крок - встановлюється стопор і затягується кріпильна гайка. Не варто прикладати для затягування великі зусилля, так як це може вилитися в проблему вільного обертання колеса.

Звичайно, все виглядає досить легко і просто, але є маса нюансів по обслуговуванню задньої втулки велосипеда - їх обов'язково потрібно знати і враховувати в процесі роботи:

  1. По-перше, до безпосередньої розбирання втулки потрібно приступати тільки після того, як буде знята касета. Причому, розбирання втулки проводиться з протилежного боку і, як правило, це зліва. Контргайка, якщо вона взагалі є, викручується ключем на 15 мм, потім знімається стопор (знову ж, при його наявності).
  2. По-друге, потрібно бути гранично уважним при добуванні шайб і кілець - їх потрібно буде розкласти на заздалегідь приготовленому аркуші паперу в точному порядку якщо цей момент випустити з уваги, то збірка задньої втулки велосипеда після її очищення та змащування може перетворитися на справжню муку.
  3. По-третє, після скручування корпусу задньої втулки почне піддаватися її вісь - як раз в цей момент погляду з'являться підшипники. І знову ж таки, потрібно бути гранично акуратним при добуванні підшипників - деталі дрібні, їх легко втратити. Кожен підшипник витягаємо спицею або пінцетом, ретельно протираємо ганчіркою, змоченою в гасі або бензині, і відкладаємо в сторону. Якраз в процесі протирання підшипники потрібно уважно оглянути на предмет пошкоджень, і якщо такі є, то деталь необхідно замінити.

Зверніть увагу: в статтях і інструкціях з обслуговування задньої втулки велосипеда можна зустріти рекомендацію використовувати для протирання підшипників ацетон - це допустимо, але варто враховувати, що аромат від такого засобу буде не найприємніший, та й шкіру на пальцях ацетон може пошкодити Зверніть увагу: в статтях і інструкціях з обслуговування задньої втулки велосипеда можна зустріти рекомендацію використовувати для протирання підшипників ацетон - це допустимо, але варто враховувати, що аромат від такого засобу буде не найприємніший, та й шкіру на пальцях ацетон може пошкодити. І ще один момент - багато «кулібіни» для того щоб не розгубити дрібні підшипники використовують магніт - цього ні в якому разі не можна робити! Справа в тому, що підшипник намагничивается і в процесі експлуатації велосипеда відбувається притягання залізної пилу до цих дрібних деталей - то, що незабаром втулка прийде в непридатність, можна з упевненістю передбачити.

Вкрай небажано плутати при розбиранні / зборці задньої втулки велосипеда ліві і праві деталі - це може привести до люфту колеса. Якщо ж загубиться хоча б одну кульку, то доведеться проводити повноцінну заміну підшипників. Іноді, при розтині втулки поруч з віссю можна спостерігати залізну «потерть» - це означає те, що підшипники повністю стерли, вони підлягають повній заміні.

Працюємо з внутрішнім простором втулки

Після того, як витягли вісь, потрібно її ретельно оглянути Після того, як витягли вісь, потрібно її ретельно оглянути. Як правило, ця деталь велосипеда зношується дуже рідко, але в будь-якому випадку знадобиться ретельно протерти її від бруду і пилу. Робиться це сухою ганчіркою, але в деяких випадках (при сильному забрудненні) можна використовувати бензин. Отже, протираємо лівий конус і оглядаємо правий на міцність кріплення. Тільки після того, як стінки осі повністю висохнуть (якщо для обробки використовувався бензин), можна нанести на неї нову мастило.

Зверніть увагу: ні в якому разі не можна використовувати для задньої втулки велосипеда ланцюгову мастило або якусь іншу - знадобиться придбати спеціальний засіб. Для підшипників часто використовують буксол - цей мастильний матеріал буде найбільш підходящим. Занадто товстий шар мастила накладати не варто - вона, в процесі експлуатації велосипеда, видавлюватиметься назовні і активно поглинати бруд, що призводить до швидкого зношування деталі.

Як правильно провести монтаж

Після проведення вищеописаних робіт потрібно зібрати втулку в початкове положення Після проведення вищеописаних робіт потрібно зібрати втулку в початкове положення. Робиться це в наступній послідовності: праві підшипники - вісь колеса - конус - ліві підшипники - стопор - шайби і заклепки - контргайка.

Практично завжди після складання задньої втулки велосипеда потрібно її регулювання. Це здійснюється тільки з лівого боку - спочатку ключем на 15 мм трохи послаблюється контрящім гайка, потім вона затягується до упору, але при цьому конус повинен утримуватися в фіксованому положенні.

Описаним способом можна повністю позбутися від люфту осі, по крайней мере - звести його до мінімуму. Швидше за все, доведеться не раз провести одну і ту ж операцію, але потрібно домогтися синхронного ходу осі і колеса.

Зверніть увагу: невеликий проворот цілком допустимо, а ось занадто сильне затягування контрящім гайки може привести до утруднення ходу.

На цьому обслуговування задньої втулки велосипеда закінчено. Потрібно буде перевірити якість роботи - випробуйте «залізного друга» на різних швидкостях, визначте, чи є люфт, наскільки міцно зафіксовані всі деталі, чи немає сторонніх звуків. Якщо щось не влаштовує, то процес розбирання / збірки задньої втулки знадобиться повторити.

Обслуговування задньої втулки велосипеда не є чимось архіскладних - з роботою впорається навіть новачок. Але якщо розібрати втулку самостійно не виходить, то потрібно звернутися до фахівців - при сильному тиску на деталь можна її пошкодити, що потребують повної заміни.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов