Наша сеть партнеров Banwar
Водяний насос тракторів МТЗ-80, МТЗ-82 і його модифікацій пристрою і принципу дії аналогічний насосу 260-1307116-М , Що встановлюється на трактора МТЗ-100 і МТЗ-102. Насос забирає з нижнього радіаторного бака охолоджену рідину і виробляє її нагнітання в сорочку охолодження двигуна, при цьому нагріта рідина з неї витісняється в верхній бак.
Рясне виділення пара, витік води або масла в системі, а також підвищені шуми і стуки є ознаками несправності насоса. Крім того, на обсяг робочої рідини істотно впливають ступінь зносу лопатей крильчатки, стінок корпусу і ущільнень помпи. Насос 240-1307010-А підлягає заміні або ремонту при виявленні на його корпусі тріщин. Заміні можуть підлягати зношені підшипники і ущільнення валика, а також манжети. Якщо осьове переміщення в підшипниках самого валика становить понад 0,6 мм, валик також підлягає заміні. Шарикопідшипники насоса водяного МТЗ необхідно змащувати кожні 60 годин роботи, при цьому підшипникова порожнина заповнюється мастилом до її появи з контрольного отвору.
Торцеве ущільнення крильчатки необхідно перевіряти на його технічний стан. Текстолітова шайба ущільнення може мати сліди зносу і кільцеві риски глибиною, що не перевищує 0,5 мм, при цьому товщина самої шайби не повинна бути менше 2,5 мм. Манжета повинна бути без наскрізних проривів. При післяремонтного збірці помпи манжети встановлюються напрямком одворотів з пружинами в сторону підшипників. Момент затягування гайки маточини повинен складати 16-19 H-м. У зібраному вигляді валик насоса повинен вільно, без заїдання крильчатки провертатися рукою.
1 - шків; 2 - маточина шківа; 3 - маслянка; 4 - валик; 5 - втулка корпусу; 6 - корпус; 7 - крильчатка; 8 - обойма сальника; 9 - манжета сальника; 10 - ущільнююча шайба; 11 - наполеглива пружина сальника; 12 - патрубок; 13 - самоподжимной каркасні сальники; А - порожнину всмоктування; Б - порожнина нагнітання.
рекомендовані товари