Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Привид» за кермом: Дизайнер назвав типові ознаки автореклами різного класу

Наша сеть партнеров Banwar

Відомий дизайнер Артемій Лебедєв, знаменитий своїми епатажними висловлюваннями і «оригінальними» дизайнерськими рішеннями в розробці логотипів, в своєму особистому блозі соцмережі Livejournal поділився особистими спостереженнями, які стосуються автомобільної реклами.

Відомий дизайнер Артемій Лебедєв, знаменитий своїми епатажними висловлюваннями і «оригінальними» дизайнерськими рішеннями в розробці логотипів, в своєму особистому блозі соцмережі Livejournal поділився особистими спостереженнями, які стосуються автомобільної реклами

Дизайнер назвав типові ознаки автореклами різного класу. За його словами, в залежності від класу авто, значно змінюються деякі елементи рекламного ролика. Найчастіше, сюжет у відео роликів один і той же: з якоїсь трасі, якийсь хлопець, дівчина їдуть за кермом нового автомобіля, посміхаються, сидять з серйозним обличчям, говорять по телефону і так далі - в їх діях логіка виявляється рідко. Однак, як зауважив Лебедєв, вартість автомобіля занадто очевидно корелює з тими, хто займають водійське крісло.

Так, якщо авто А-класу - «для секретарок», як висловився Артемій - за кермом завжди буде знаходитися досить юна дівчина, а у випадку з В-сегментом - хлопець-студент. Умовний банкір середніх років виявиться в водійському сидінні, якщо рекламують автомобіль Е-класу, а якщо мова заходить про «люксових» машинах, то водія суперкарів, найчастіше, повністю не показують публіці, обмежуючись лише його силуетом. У рекламі, наприклад, універсала, обов'язково продемонструють всіх пасажирів, від чоловіка-водія і його сидить поруч дружини до пари дітей на задніх сидіннях, які про щось сперечаються між собою.

«У всіх рекламах розкішних і дорогих машин за кермом сидить« привид », тому що не дай бог припустити, що у покупців цих машин є якісь загальні стереотипні ознаки», - так прокоментував цей факт сам дизайнер.


Олексій Лопатин

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов