Наша сеть партнеров Banwar
Відомий дизайнер Артемій Лебедєв, знаменитий своїми епатажними висловлюваннями і «оригінальними» дизайнерськими рішеннями в розробці логотипів, в своєму особистому блозі соцмережі Livejournal поділився особистими спостереженнями, які стосуються автомобільної реклами.
Дизайнер назвав типові ознаки автореклами різного класу. За його словами, в залежності від класу авто, значно змінюються деякі елементи рекламного ролика. Найчастіше, сюжет у відео роликів один і той же: з якоїсь трасі, якийсь хлопець, дівчина їдуть за кермом нового автомобіля, посміхаються, сидять з серйозним обличчям, говорять по телефону і так далі - в їх діях логіка виявляється рідко. Однак, як зауважив Лебедєв, вартість автомобіля занадто очевидно корелює з тими, хто займають водійське крісло.
Так, якщо авто А-класу - «для секретарок», як висловився Артемій - за кермом завжди буде знаходитися досить юна дівчина, а у випадку з В-сегментом - хлопець-студент. Умовний банкір середніх років виявиться в водійському сидінні, якщо рекламують автомобіль Е-класу, а якщо мова заходить про «люксових» машинах, то водія суперкарів, найчастіше, повністю не показують публіці, обмежуючись лише його силуетом. У рекламі, наприклад, універсала, обов'язково продемонструють всіх пасажирів, від чоловіка-водія і його сидить поруч дружини до пари дітей на задніх сидіннях, які про щось сперечаються між собою.
«У всіх рекламах розкішних і дорогих машин за кермом сидить« привид », тому що не дай бог припустити, що у покупців цих машин є якісь загальні стереотипні ознаки», - так прокоментував цей факт сам дизайнер.
Олексій Лопатин