Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Про датчик тиску масла на ВАЗ 2107

  1. Проблеми з ДДМ
  2. Діагностика несправностей та методика усунення

Наша сеть партнеров Banwar

На будь-якому автомобілі з плином часу виникають різні збої і поломки деяких вузлів і деталей. Одним з таких елементів є датчик тиску масла на автомобілі ВАЗ 2107. Всім відомо про те, що двигун довго не пропрацює без наявності масла в системі. Масло в двигуні не тільки сприяє зниженню зносу деталей, що труться, але ще і охолоджує мотор, запобігаючи його перегрів. З цього випливає, що дуже важливо контролювати рівень і якість масла в системі, а також ще один показник - це тиск.

З цього випливає, що дуже важливо контролювати рівень і якість масла в системі, а також ще один показник - це тиск

Основне призначення даного датчика полягає в здійсненні контролю тиску масла в системі змащення двигуна. Інформація від нього, передається на лампочку, що розташовується в панелі приладів, і є досить важливою для водія. За допомогою покажчика тиску масла в системі водій визначає коректність функціонування мотора.

Датчик тиску масла (ДДМ) на автомобілі сімейства Лада ВАЗ 2107 розташовується безпосередньо в лівій нижній частині мотора. У внутрішній конструкції вироби знаходиться активний елемент, який спрацьовує на перепади тиску. При перепадах тиску відбувається відповідна зміна величини сили струму, що фіксується вимірювальним приладом. Цей прилад називається покажчиком, що розташовується в салоні автомобіля на панелі приладів.

Спочатку слід зазначити, що ДДМ бувають двох типів: електронні і механічні. Різниця між цими виробами полягає в тому, що перший варіант є аварійним, тобто при зниженні тиску, відбувається включення світлової сигналізації. Другий варіант є більш надійним, тому що з його допомогою можна не тільки визначати наявність тиску, але ще і контролювати його значення.

Другий варіант є більш надійним, тому що з його допомогою можна не тільки визначати наявність тиску, але ще і контролювати його значення

На карбюраторних автомобілях ВАЗ 2107, а також на сучасних моделях «сімки» - інжекторних, використовуються тільки електронні датчики тиску.

Це означає, що інформація передається на покажчик у вигляді індикатора (лампочки). Роль індикатора тиску масла полягає в тому, щоб сигналізувати водія про несправності. При цьому на панелі приладів загоряється спеціальний індикатор у вигляді баночки, в результаті чого потрібно зупинитися і заглушити мотор.

Важливо знати! Якщо загоряється індикатор масла, то можливо стався витік мастильної рідини, тому слід переконатися в тому, що мастило в двигуні є, перш ніж продовжувати рух.

Проблеми з ДДМ

Якщо загоряється індикатор на панелі приладів, то потрібно заглушити мотор, після чого за допомогою щупа перевірити рівень масла. Якщо рівень в нормі, то причиною світлової сигналізації є несправність датчика. Це буває в тому випадку, якщо датчик тиску масла засмітився.

Часто у водіїв виникають питання про те, чому загоряється індикатор, і які причини несправності можуть бути, якщо датчик справний і рівень масла в нормі. Якщо перевірка тиску масла і датчика на справність показала відсутність проблем, тоді причинами світіння індикатора можуть бути наступні фактори:

  • несправність електропроводки датчика;
  • проблеми з функціонуванням масляного насоса;
  • великий зазор в підшипниках колінчастого вала.

Як показує практика, найчастіше з ладу виходить датчик або виникає витік масла. Якщо виник витік, тоді продовжувати рух заборонено. Необхідно викликати евакуатор, після чого вдома або на СТО виявити причину витоку. Якщо несправний датчик, то необхідно його замінити на новий. Вартість виробу не перевищує 100 рублів.

Діагностика несправностей та методика усунення

Якщо рівень масла нижче норми, то слід його долити до позначки на щупі «MAX». Для перевірки справності самого датчика, потрібно скористатися такими способами:

  • використовувати манометр;
  • підключити датчик до компресора.

Якщо в наявності є манометр, то перевірити справність виробу не складе особливих труднощів. Для цього необхідно прогріти двигун до робочої температури, після чого заглушити його вкрутити замість електронного вироби, манометр. Таким чином, вдається перевірити не тільки справність ДДМ, але ще і тиск в системі.

Другий варіант передбачає зняття ДДМ з автомобіля. Після цього буде потрібно скористатися насосом з манометром і тестером. Процедура дуже проста, для цього необхідно виріб підключити до шлангу від насоса, а тестер встановити в режим прозвонки. Один щуп тестера підключити до висновку ДДМ, а другий до його «масі». При закачуванні повітря, ланцюг буде розриватися, в результаті чого тестер не даватиме прозвонку. Якщо ж тестер «пищить» при тиску і без нього, то датчик не справний і потрібно його заміна.

ДДМ не підлягають ремонту, тому після того, як він вийшов з ладу, його необхідно тільки замінити на новий. Важливо також відзначити той факт, що з метою повного контролю за тиском в системі рекомендується встановити разом з електронним датчиком механічний. Зробити це не складе великих труднощів. Для початку потрібно придбати спеціальний трійник, як показано на фото нижче.

За допомогою такого трійника можна встановити і електронний і механічний ДДМ. Буде потрібно придбати також покажчик тиску (манометр) в салон автомобіля. Кращий варіант - це придбати манометр для автомобілів ВАЗ 2106 або НИВА 2131.

Підключення даного датчика виконується згідно наступних вказівок, як показано на фото нижче. При цьому важливо розуміти, що провід до датчика аварійного тиску масла підключати не обов'язково, так як на панелі приладів є штатний індикатор.

При цьому важливо розуміти, що провід до датчика аварійного тиску масла підключати не обов'язково, так як на панелі приладів є штатний індикатор

Де встановлювати покажчик - це справа особиста власника автомобіля. Більшість водіїв встановлюють даний виріб замість штатних годин, допрацювавши трохи отвір для установки. В результаті виходить ось така картина.

В результаті виходить ось така картина

Нижче представлено фото, як це виглядає установка ДДМ під капотом.

Нижче представлено фото, як це виглядає установка ДДМ під капотом

На завершення слід зазначити, що така проста доопрацювання дозволить не тільки уникнути необхідності зайвий раз перевіряти справність електронного датчика, але ще і дасть можливість постійно контролювати тиск в системі, що дуже важливо для водія.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов