Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Про що говорить сизий дим з вихлопної труби і аналіз ситуації

  1. Природа появи сизого диму з вихлопної труби автомобіля
  2. Характер димленія і ступінь зносу силового агрегату
  3. Основні причини появи диму синього кольору з глушника автомобіля
  4. Дефекти поршневих кілець
  5. Порушення розмірів циліндра
  6. дефекти циліндрів
  7. Нестандартні варіанти несправностей
  8. В підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Поки машина нова, мало хто звертає увагу на стан вихлопних газів і замислюється про те, що за їх кольором можна визначити несправність . Однак з часом, тим більше, якщо не приділяти обслуговуванню транспортного засобу належної уваги, більш досвідчений сусід по гаражу підкаже про появу нестандартного вихлопу.
Знання причин подібного явища неодмінно допоможе уникнути неприємних моментів в майбутньому особливо при купівлі вживаного авто.
Яка корисна інформація по темі міститься в статті:

  1. Природа появи вихлопів незвичайного забарвлення
  2. Зв'язок появи димленія і зносу силового агрегату
  3. Огляд причини появи вихлопів синього (сизого) кольору
  4. Нестандартні варіанти несправностей
  5. висновки

Природа появи сизого диму з вихлопної труби автомобіля

Незвичайне забарвлення вихлопних газів завжди означає, що несправна котрась із систем або вузлів автомобіля Незвичайне забарвлення вихлопних газів завжди означає, що несправна котрась із систем або вузлів автомобіля. Спираючись на просту спостережливість, є можливість визначити поломку певного механізму.

Якщо, наприклад, вихлоп білого кольору свідчить про присутність в циліндрах охолоджуючої рідини, а чорного - про перенасиченої суміші, то головна причина, коли йде синій дим з глушника - це згоряння масла в ДВС. Звідси йде і його назва - «масляний», що говорить про серйозні проблеми з двигуном.

У той же самий час потрібно брати до уваги, що вихлопні гази можуть мати різні відтінки, а це залежить від багатьох факторів, серед яких:

  • ступінь прогріву мотора;
  • склад і якість моторного масла;
  • кількість обертів;
  • умови зовнішньої освітленості і вологості навколишнього повітря.

Очевидно припустити, що «масляний» вихлоп неодмінно супроводжується підвищеною витратою моторного масла . Це насправді так, наприклад, якщо при штатному витраті 10 г на 100 км пробігу сизий дим з вихлопної труби з'являється тільки в перехідних режимах, то перевищення експлуатаційних норм споживання масла (знос ДВС) буде виражатися таким же способом, тільки тепер вже і в режимі постійного руху.

Характер димленія і ступінь зносу силового агрегату

Досвідчені фахівці, спираючись на власні спостереження або опису клієнтом особливостей димленія, можуть з високою часткою ймовірності припустити характер неполадки. Розглянемо кілька поширених випадків:

  • Якщо синьо-білий вихлоп з'являється тільки при прогріванні двигуна і в міру прогріву поступово зникає, то побоюватися серйозного зносу механізмів немає причин. Такий ефект пояснюється властивістю деталей розширюватися, при нагріванні зазори зменшуються і витік масла припиняється.
  • У разі, коли після прогріву силового агрегату димлення не тільки триває, а й посилюється, можна стверджувати про суттєве зносі елементів ДВС. Причина в наступному - розширення не вистачає для надійної герметизації зазорів і через них гаряче масло легко проникає в циліндри.

Причина в наступному - розширення не вистачає для надійної герметизації зазорів і через них гаряче масло легко проникає в циліндри

Само собою, що синій або синьо-білий дим з глушника супроводжується підвищеною витратою масла. Тому контроль його рівня за допомогою щупа - необхідна операція, яка дає можливість визначити поломку ще на ранніх стадіях її появи. Перевищення норми витрат мастильних матеріалів повинно відразу насторожити власника. Крім того, на сучасних машинах, в силу їх комплектації нейтралізатором, який може очистити гази, не завжди вдається визначити забарвлення вихлопу навіть при наявності збільшеного витрати масла.

Не можна забувати про таке явище як компресія, ступінь якої іноді може вводити в оману. Так, на перший погляд, знос елементів ЦПГ досить часто характеризується втратою компресії і підвищеним тиском картерних газів. Однак в той же час значна кількість масла ущільнює зазори і якщо вони не дуже далекі від стандартних, то показання компрессометра можуть бути в нормі, а іноді і ближче до верхньої межі.

Основні причини появи диму синього кольору з глушника автомобіля

Хоч трохи знає пристрій автомобіля власник, знає, що в камеру згоряння масло може потрапити тільки двома шляхами:

  • через поршневі кільця;
  • через зазор між напрямними втулками і стрижнями клапанів.

Звідси вже можна виділити кілька груп причин, за якими з вихлопної труби з'являється сизий дим і збільшується витрата масла:

  • зміна геометрії циліндра;
  • дефекти поршневих кілець;
  • задираки на поверхні циліндра;
  • знос маслос'емного ковпачка;
  • негерметичність клапана.

Розглянемо детальніше деякі причини з наведеного списку.

Дефекти поршневих кілець

Одна з найпоширеніших причин, що призводять до перевитрати мастильного матеріалу. Компресійні кільця зношуються не тільки по зовнішніх площинах, а й по торцевих через високого тиску газів в циліндрі. Більш того, зношені канавки конструкції здатні створювати ефект «насоса», тобто закачувати масло в безпосередньо в циліндр, навіть якщо маслознімні кільця цілком працездатні.

Порушення розмірів циліндра

В циліндрах часто зношується місце, де зупиняється верхнє кільце при досягненні поршнем ВМТ. Також в середній області циліндра спостерігаються зміни його геометрії в сторону еліпса. При проведенні діагностики важливо точно визначити всі відхилення циліндра від окружності, тільки так вийде позбутися того, що з глушника йде синій дим і помічений перевитрата масла. Для цього проводиться серія незалежних вимірів:

  • в двох вертикальних площинах циліндра;
  • в чотирьох рівнях по горизонталі вузла.

дефекти циліндрів

Такі неприємні речі, як задираки і подряпини на дзеркалі циліндра, також сприяють проникненню масла. Причинами таких дефектів можуть стати:

  • абразивні частинки при незадовільній фільтрації мастила;
  • тривала стоянка авто, внаслідок якої можлива поява корозії на кільцях і циліндрах;
  • недотримання технології ремонту силової установки і застосування неякісних деталей.

Нестандартні варіанти несправностей

Якщо мова заходить про турбированних моторах, то симптоми зміни забарвлення вихлопу можуть бути пов'язані з зносом ущільнень і підшипників ротора компресора Якщо мова заходить про турбированних моторах, то симптоми зміни забарвлення вихлопу можуть бути пов'язані з зносом ущільнень і підшипників ротора компресора. При цьому, дефект ущільнення переднього підшипника турбокомпресора дає характерну картину, яка схожа за зовнішнім чинникам на знос маслос'емних ковпачків, включаючи нагар на свічках запалювання. Дещо складніше визначити поломку ущільнення турбіни через безпосереднього попадання масла в вихлопну систему, де воно догорає.

Досить рідко, але все ж зустрічається, несправність мембрани регулятора АКПП (при наявності вакуумного датчика навантаження). Це також призводить до такого явища, як сизий дим з вихлопної труби, визначити дефект можна за станом свічок, які закидаються маслом, а також розбризкування мастила з свічкових настановних отворів. Масло для коробки має червонуватий колір і специфічний запах - саме це і допоможе діагностувати поломку.

В підсумку

Експлуатація машини з вихлопом синього кольору не тільки некомфортна для оточуючих і пасажирів, а й вкрай згубна для вузлів авто. Тому при перших же ознаках нетипового вихлопу слід проаналізувати ситуацію самостійно або звернутися до майстрів.

Причину слід шукати в вузлах, які активно контактують з маслом, а це, перш за все, циліндро-поршнева група, АКПП з вакуумним датчиком навантаження, а також турбокомпресор.

Оцініть статтю: Поділіться з друзями!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов