Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Про шипованих покришках

  1. міські покришки
  2. Позашляхові шини загального призначення
  3. Позашляхові гоночні шини
  4. Шини для фат-байків
  5. Що вибрати
  6. Установка шипів тільки на переднє колесо

Наша сеть партнеров Banwar

Я вже досить давно користуюся шиповану гумою взимку, і вона не раз рятувала мене від падінь. Тому питання про те, чи потрібна шиповка взимку, тут навіть не ставиться. Інша розмова - яку модель вибрати з безлічі представлених на ринку.

Відразу обмовлюся, що тут я не розглядаю дворядні покришки. Не бачу жодної причини, щоб купувати їх. Вони дуже важкі (багато в чому тому що дешеві), тонкі, погано тримають на льоду. Словом, плацебо. Якраз падіння на дворядної гумі, буває, призводять до поганих наслідків, коли людина починає їхати так, ніби він на «нормальних» шипах. Благо, зараз є широкий вибір 4-рядних покришок всіх класів.

міські покришки

Я вже досить давно користуюся шиповану гумою взимку, і вона не раз рятувала мене від падінь

Типові представники: Schwalbe Marathon Winter, Nokian W240. Для них характерна невелика товщина (до 50 мм), згладжений малюнок протектора, міцні боковини з дротовим каркасом, негострі шипи зі сталевими стаканчиками. Ці шини досить зносостійкі, важко вбиває на асфальті, не надто бояться солі, - словом, цілком підходять для щоденної їзди. Проста і дубова конструкція шин обумовлює їх вага в районі 1 кг.

Зворотний бік медалі - через невеликої товщини вони дуже погано поводяться на снігу. Не треба думати, ніби в місті снігу не буває: коли ви їдете на тонкій шині, будь сніговий нанос призводить до того, що велосипед починає нишпорити, є ризик виїхати під колеса попутним машинам або впасти. Особливо погано їхати по місту відразу після снігопаду: машини вже умялі сніг, в результаті, їзда перетворюється на безперервну боротьбу з велосипедом. Само собою, такі шини абсолютно не підходять для заміської їзди поза якісно розчищених доріг.

На жаль, велосипеди з 28 "колесами - гібриди, дорожники, ціклокроссери - часто обмежені у виборі тільки цим класом шин (більш товсті шини для найнеров просто не влізуть), що відповідно обмежує їх можливості на снігу. Те ж саме відноситься і до велосипедів з «нестандартними» колесами (20 ", 24" і т. п.), для яких інших шин просто немає.

Позашляхові шини загального призначення

Типові представники: Nokian Extreme 294, Schwalbe Ice Spiker. Ці шини вже призначені для бездоріжжя, але ще порівняно недорогі в експлуатації і не дуже бояться асфальту. Є дротяний каркас, шипи можуть бути негострими, боковини тонше, ніж у міських, але ще не відверто «паперові». Вага у таких шин близько 1 кг, тому вони відчутно обмежують динаміку велосипеда в порівнянні з літньою позашляхової гумою, яка зазвичай важить рази в два менше.

Шини помірною за сучасними мірками товщини, порядку 2.1 ", тому вже досить непогано поводяться на снігу. В принципі, для звичайних поїздок на гірському велосипеді це золота середина: шини вже досить непогано поводяться в складних дорожніх умовах, але ще порівняно недорогі в експлуатації .

Позашляхові гоночні шини

Типові представники: Nokian WXC300, Schwalbe Ice Spiker Pro. Такі шини в першу чергу призначені для швидкої їзди в дуже важких дорожніх умовах. У них часто більше шипів, ніж у шин загального призначення, каркас тільки кевларовий, шипи - гострі в алюмінієвих стаканчиках, боковини витончені до межі (хоча в 2014 році з'явилися шини і з посиленими боковинами). Самі шини як правило ширше (до 2.35 "), що значно покращує їх поведінку на снігу. Вага у цих шин помітно нижче, ніж у більш простих моделей, близько 600-800 м

Гоночні шини забезпечують хороші ходові якості, які можна порівняти з річною зубастої гумою, плюс відмінну поведінку на льоду, але за це доводиться розплачуватися низьким ресурсом, ОСОБЛИВО якщо багато їздити по асфальту. Гострі шипи тупляться, алюмінієві стаканчики гниють, відомий випадок, коли боковину у такий шини порвав шкідливий кіт. Логічно, що часта їзда по дорогам загального користування на такій гумі призведе до прискореного зносу і необхідності регулярно міняти шини (досить недешеві самі по собі).

Шини для фат-байків

Тут поки що єдиний варіант це шини серії 45NRTH Dillinger в размерностях 26x4.0 "з 240 шипами і 26x4.8" з 258 шипами (ціна в районі 150 євро). Можна трохи заощадити, купивши нешипованих варіант приблизно за 110 євро, і шиповані шину самостійно за бажаною схемою (1 шип варто 0,15 євро в складі набору Schwalbe з 50 шипів і інструменту для установки).

Також фат-байкери іноді використовують гуму 26х2,35 "від Nokian і Schwalbe. При установці її на широкі ободи (йшлося про 65 мм) товщини покришки вистачає для того, щоб вона не пробивалася, а пляма контакту виходить набагато більше, ніж у традиційних велосипедів.

Що вибрати

Власникам гірських велосипедів я раджу вибирати між двома видами позашляхових шин. Якщо хочеться заощадити і є бажання їздити по солоному асфальту, то дивіться на шини загального призначення. Якщо ходові якості вам важливіші, ніж вартість експлуатації, - вибирайте гоночні шини, та товстіший.

Якщо в ваш велосипед не влазить гума 2.1 ", то залишається вибирати з міських четирехрядок. Для міста такі шини НАБАГАТО краще, ніж нічого (тобто нешипованная гума). Але пам'ятайте, що в заміських поїздках в разі потрапляння на сніг або« складний »лід вам буде їхати набагато важче, ніж власникам позашляхової гуми.

Установка шипів тільки на переднє колесо

Як відомо, у велосипеда найбільш критично зчеплення переднього колеса, тоді як буксує заднє - це не так страшно. У свою чергу, задня шина сильніше впливає на накат і більше зношується. Тому на початку зими я ставлю передню шиповку першої, коли заморозки тільки-тільки починаються. Задню шиповку ставлю вже в момент приходу справжньої зими, зі снігом і морозами. З настанням весни поступаю в зворотному порядку, знімаючи задню шиповку, коли починаються поїздки переважно по асфальту.

Це дозволяє схитрувати, поліпшивши поведінку велосипеда з малим збитком безпеки. Але варто потрапити з нешипованной задньої покришкою на хороший лід (що часто буває за містом, коли в місті ще / вже +10 і сухий асфальт) - і почнуться падіння. Тому сильно покладатися на цю хитрість теж не варто - пам'ятайте, що візит до хірурга коштує дорожче комплекту гуми!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов