Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Про дорогу в Санкт-Петербург і не тільки

Наша сеть партнеров Banwar

Траса М-10, об'їзна М-11 і все, що з цим пов'язано Траса М-10, об'їзна М-11 і все, що з цим пов'язано   За вже сформованою традицією початок нашого нелегкого, але цілком захоплюючого шляху ми зафіксували в місті-геморої з маловідомим назвою Москва

За вже сформованою традицією початок нашого нелегкого, але цілком захоплюючого шляху ми зафіксували в місті-геморої з маловідомим назвою Москва.

Екіпаж: три відважних мандрівники мама, тато і дочка.

Бойова машина: Вольво ХС90, 2012 року в., Бензин, турбований двигун 2,5 л., 215 к.с.

Заправки: ЛУКОЙЛ (Москва, Пітер, Новгородська обл.) І Шелл (Великий Новгород).

Технічні засоби: транспондер, навігатор, радар-детектор, відеореєстратор.

Платний ділянку Москва-Солнєчногорськ

13 травня в 7 годині ранку ми вже «топталися» у першого в'їзду на платний ділянку дороги М-11. Транспондер був надійно прикріплений до лобового скла і грошей на його рахунку було більш ніж достатньо.

І тут сталося непередбачене: з якоїсь невідомої причини наш транспондер був відхилений системою і шлагбаум не дався. Ми зробили спробу проїхати через інший термінал, та ж історія ...

Загалом, довелося натиснути на кнопку автомата і отримати квиток. Поїхали. Дорога цілком рівна і комфортна, крім нас майже нікого не було на дорозі. Крейсерська швидкість 150-170 км / ч.

Камери, покликані збагачувати ГИБДД за наш з вами рахунок, на платних ділянках відсутні так само, як і інфраструктура у вигляді туалетів, острівців для відпочинку, заправок і кафе. Розділова лінія між напрямками руху посилена вертикальним металевою огорожею, які також встановлені по краях проїжджої частини в обидві сторони. Рідко зустрічаються кишеньки, де можна зупинитися, хоча далекобійники вже зайняли деякі «галявини» на прилеглій території. Так що, пані та панове, тільки вперед!

Пролетіли цю ділянку приблизно за півгодини і на виїзді приготували 400 руб. Колеги, майте на увазі, що на цій ділянці дороги для транспондера немає ніяких знижок! Коли віддавали гроші, поставили запитання контролеру, чому нас «не пустив» шлагбаум на в'їзді. Перевірили транспондер на предмет працездатності і з'ясувалося, що ми, виявляється, просто не зареєстровані на цій ділянці дороги. А ось на наступній ділянці (тому, що в об'їзд Твері і Вишнього Волочку), як обіцяв нам збирач грошей, шлагбаум люб'язно дозволить нам їхати далі.

На виїзді з першого платного ділянки цілодобово працює пункт продажу і обслуговування цих самих транспондерів.

Я не полінувався відвідати його з метою з'ясувати, чому мій гаджет був відхилений. Дівчинка, на моє прохання, якимось невідомим чином активувала транспондер для всіх існуючих платних доріг, де він повинен працювати і моє артеріальний тиск знову прийшло в норму.

Колеги, вивчайте особистий кабінет на сайті Росавтодору, десь там зарита функція активації транспондерів для проїзду по платних ділянок доріг!

Виїзд на трасу М-10

І знову звична всім дорога до Пітера.

Колеги, ахтунг! На узбіччях, в кущах і заростях знову чергують стукачі- «дружинники» з добре замаскованими камерами. У убиті села, які ми проїжджали, теж пришкандибала «цивілізація». Грона працюють і модельних камер! Будьте гранично уважні! Оновлюйте бази в навігаторах і антирадари! Дивіться по сторонам, звертайте увагу на стоять на узбіччях убиті дешеві автомобілі, за ними запросто можуть бути заховані відеокамери. Загалом, за кермом не спати!

Асфальтове покриття ділянки траси М-10 від Солнечногорска до в'їзду на платний Тверській відрізок цілком стерпне. Заправок достатню кількість, багато брендових (Лукойл, ВР, Shell, Роснефть, ТНК) і ще більше якихось невідомих.

Платний ділянку №2 (334-й км - 543-й км, об'їзд Торжка і Вишнього Волочку)

Асфальтове покриття рівне і гладке, цілком вільно і комфортно. Камери відсутні, крейсерська швидкість 150-170 км / ч. Картина навколо така ж, як і на першому платному. Напевно, створять інфраструктуру коли-небудь наші «благодеятелі»!

Транспондер в цей раз відкрив шлагбаум, і ми проїхали цю ділянку з усіма належними нам знижками, зазначеними на сайті Росавтодор.

І знову на М-10

На М-10 виїхали в кінці Тверській області. З замаскованими камерами така ж історія. Будьте уважні! У населених пунктах їх менше, але вони є, краще тут не ризикувати, а їхати як годиться.

Зупинилися на хвилинку попити чаю. Поруч працював пересувний пост ДПС. Поговорив з ДПС-ником. Він сказав, що з 1 червня буде введений в експлуатацію Новгородський ділянку траси М-11. До речі, будьте уважні при в'їзді на платний ділянку № 2 з боку Москви, що не проскочите з'їзд на неї! Загальний покажчик є, а ось кілька з'їздів з М-10 трохи бентежать. Знижуйте швидкість і дивіться, куди веде розв'язка.

Великий Новгород і Новгородська область (М-10)

Перевірених брендових заправок уздовж траси істотно менше. Заправляйте повні баки в районі Валдая (там перевірений Лукойл) і тоді спокійно доїдете до Пітера.

За Валдаєм, в сторону Великого Новгорода активно ведеться ремонт дороги. Ось уже скільки років! Зниження швидкості, звуження дороги, невелика пробка. Але терпимо. Приблизно кілометра 2-3. Потім знову поїхали. Дорожнє покриття досить стерпне, їхати цілком комфортно. Як згадаєш Вишній Волочек, серце кров'ю обливається!

Коли поїдете з Пітера, на виїзді з міста заправляйте повні баки на брендових заправках (особливо, у кого машина чутлива до палива).

На зворотному шляху ми виїхали з Пітера на половині бака, і я був змушений заїхати в Великий Новгород на дозаправку. Заправлявся на заправці Шелл. Супер! Враження найпозитивніші: чистенько, комфортно, якісно.

На виїзді з Великого Новгорода в сторону Москви зустріли дві заправки Лукойл (інформація для фанатів цього бренду). А ось на трасі перша брендовий заправка попалася нам приблизно через 180 км. Контролюйте стан палива в баку!

Вкрай неприємно здивували дороги в самому Великому Новгороді: ями на проїжджих частинах діаметром до метра і глибиною 30-40 см, таких ям і вибоїн приблизно 70%. Водії дивляться, як то кажуть, тільки «собі під ноги». Дуже нагадало Вишній Волочек (для тих, хто в курсі). М-дя ...

Ленінградська область (М-10). Санкт-Петербург

На цій ділянці траси до самого Пітера мало що змінилося. Їхали собі і їхали. Дорожнє покриття стерпне, заправки стали з'являтися пітерські, трохи брендових, ще більше нікому не відомих. Тут вже на ваш вибір. ДПС--ників не зустрічали взагалі. У сам Пітер в'їхали досить швидко, ніяких ремонтних робіт на в'їзді в місто, та й в самому місті. Загалом непогано.

Для тих, хто ніколи не бував в Пітері. Люди їздять за принципом «Їду як можу». Будьте гранично уважні, поворотники не включаються, перестроювання з розряду «дивовижне поруч», рух по місту як у пісні «Заправлені в планшети космічні карти!».

Дуже багато доріг з одностороннім рухом. Найкраще використовувати навігатор, він серйозно виручає.

І ще: в Пітері є одна фішка. Це дозволяє для вас сигнал світлофора і одночасно дозволяючий сигнал для пішоходів.

Спочатку трохи вводить в ступор, потім звикаєш. Тільки обов'язково пропускайте пішоходів!

В цілому, дороги в Пітері такі ж, як і в Москві: десь хороші, десь погані, десь ніякі, а десь ремонт. Всього потроху.

Де ми зупинилися

Для людей існує багато різних способів знайти собі притулок в період проведення відпустки або вихідних.

Ми, як завжди, довго вивчали інформацію на букінг і в черговий раз абсолютно не прогадали. В результаті наш вибір припав на, що на набережній Фонтанки. Відмінне місце розташування самого міні-готелю, в крокової доступності Фонтанка, Літній сад, Михайлівський Замок, до набережної Неви прогулянковим кроком хвилин 10-15.

Номер сучасний, двокімнатний з ванною кімнатою, де підігрівається пол. Ніякого шуму, вхід і в'їзд в тихий внутрішній двір, де завжди є місце для машини, що дуже важливо.

У 5 хвилинах ходьби через двір кафе «Тарілка», яке надає 10% -ву знижку на харчування жителям нашого готелю.

Дрібничка, а приємно! Персонал міні-готелю ввічливий, чемний і доброзичливий. Загалом враження від проживання і сервісу вельми позитивні.

Що нам вдалося подивитися в Пітері і околицях

По-перше, треба згадати про дві речі.

Перше - те, що це місто ми відвідували неодноразово і багато встигли подивитися в минулі рази. Це Петропавлівська фортеця, криголам «Красін», підводний човен, яка стоїть на воді недалеко від «Красіна», Петродворец, Музей мікромініатюри «Російський лівша», Музей паровозів на Варшавському вокзалі, Бурштинова кімната в Царському селі, Музей оборони і блокади Ленінграда.

А друге - те, що ми намагаємося не повторюватися у відвідинах одних і тих же місць, але іноді просто хочеться ще раз поглянути на те, що перш справило на тебе враження.

У цей раз, все 4 дні, які ми перебували в Пітері, було абсолютно сонячно і навіть жарко, без дощів. Ми відвідали всі то, що було заплановано.

А саме: зробили денну екскурсію по каналах і мостах Санкт-Петербурга, нічну по Неві (подивилися, як розводять мости), з'їздили в Кронштадт подивитися на форти. Також відвідали музей Фаберже на Фонтанці, пройшлися по Ермітажу, відвідали музей В. Цоя і дуже цікаве кафе «Республіка кішок».

Ми не могли не з'їздити в Петергоф, т. К. Дуже любимо це місце, тим більше, що головний палац був відкритий після реставрації і на це варто було поглянути. Ще раз відвідали Музей оборони і блокади Ленінграда. Дуже сильне місце! Якщо будете в Пітері, не полінуйтеся зайти в цей музей.

І ось ще одне цікаве місце для відвідування - експозиція «Гранд Макет Росія».

Зрозуміло, що про все перерахованому можна прочитати на сайтах, тому зупинятися на детальному описі таких місць, як Ермітаж, Музей Фаберже, Петергоф я не буду. Просто подивіться фотографії, які ми зробили. Всього у нас вийшло більше 500 фотографій, привожу лише деякі з них.

Трохи про Пітері

Коротенько постараюся розповісти про те, що ми бачили в Пітері в цей раз.

Як говорилося трохи вище, погода все 4 дні наших відвідин Північної столиці стояла досить спекотна і ми багато гуляли. Звичайно ж, це місто не перестає дивувати тим, що кожен раз, приїжджаючи сюди, відкриваєш для себе щось нове і незвичайне.

Новим в цьому році для нас стало те, що весь центр міста був обставлений мішками, до країв набитими сміттям, які не закривалися ні вдень, ні вночі. Ці мішки були всюди: на набережній Неви, уздовж Фонтанки, у дворах, на кутах будинків, перехрестях вулиць. Це було щось! Петро I за це негайно відправив би мера і всіх комунальників до Сибіру в кайданах.

Ввійти у внутрішні двори будинків, розташованих уздовж центральних вулиць, тепер неможливо, т. К. Все вони наглухо закриті воротами з кодонаборная замками. Для жителів цих будинків таке рішення, напевно, добре, але ми, як туристи, не змогли подивитися чимало історичних пам'яток, розташованих саме у внутрішніх дворах центральній частині Пітера.

Приємно здивувало те, що кафе, піцерій, суші-барів і т. Д. В місті в надлишку, якість приготування страв та обслуговування на пристойному рівні, а ціни цілком демократичні.

Полчища гучних і кричущих безцеремонні китайців заполонили в Пітері кожну щілину. Вони були завжди і всюди. На вулицях і набережних, в Ермітажі і на суденцях, розсікають по Неві і каналах, в Кронштадті і Петергофі ... Ну ладно в Москві, але чому їх так багато в Пітері, в чому він-то так завинив? Для мене це питання без відповіді.

пам'ятки

Отже, наше ознайомлення з визначними пам'ятками Пітера ми почали з Музею Фаберже, що на Фонтанці. Музей дуже красивий, чудові зали та інтер'єр. Експозиції просто незрівнянні. Відвідати обов'язково варто, задоволення від побаченого гарантовано. Фотографувати дозволяють, тільки без спалаху.

Ермітаж не потребує особливого представлення. Він величезний, але раз в житті його відвідати варто.

Хлопці, не намагайтеся обійти його за один день, краще виберіть одну-дві постійних експозиції на офіційному сайті, запишіть номери залів, обов'язково візьміть у фойє путівник і неспішно походіть по поверхах. Такими місцями як Ермітаж «переїдати» не можна!

Петропавлівська фортеця ... Дуже люблю це місце. До відвідування рекомендую однозначно. Пофотографіруйте її з набережної Неви, фотки виходять виняткової краси!

Екскурсія «Канали і мости Санкт-Петербурга». Хто її тільки не пропонує! Ціни приблизно скрізь однакові. І катають з ранку до самого вечора, розповідають послідовно і інформативно. Рекомендую.

Раз в житті, хоча б, поїдьте на теплоході вночі по Неві, подивіться на зачаровує Пітер і на те, як розводять мости. Видовище невимовної краси! Екскурсія триває приблизно годину-півтора, так що не втомитеся. Тільки одягайтеся тепліше і обов'язково беріть з собою фотік. Позитивні емоції гарантовані!

Кафе «Республіка кішок» нас приємно здивувало. У них є свій сайт, подивіться адресу там. Все дуже мило, дівчатка захоплено розповідають про те, як вони містять кішок, про їх характерах і унікальності. Самі кішки, а їх там 28 представників різних порід - це те, на що варто обов'язково подивитися і дорослим, і дітям, і бабок, і дід! Отримайте велике задоволення.

Музей блокади і оборони Ленінграда. Енергетично дуже сильне місце. Для пітерців блокада - це окрема і особлива частина історії, яка буде безмежно близькою ще багатьом поколінням жителів цього міста. До відвідування рекомендую. Без варіантів!

У багатьох дворах в центрі міста висять ось такі таблички. Люди не забувають про своє минуле.

Експозиція «Гранд Макет Росія» (сайт є в інтернеті). Унікальне місце, розташоване зовсім не в центрі Пітера. Такого ми не бачили ніколи. Вся Росія в мініатюрі, все запалюється, рухається, переміщається, звучить.

До відвідування рекомендую однозначно, тим більше, що там свій внутрішній паркінг. Ніяких проблем поставити машину на час відвідування експозиції. Всередині будівлі на першому поверсі є хороше кафе.

Але, коли ви будете йти звідти, не поспішайте купувати сувеніри: на самому виході є щит з магнітиками. Пошукайте себе на них! Виявляється, поки ви розглядаєте макет, по залу ходить дівчина з фотоапаратом і таємно фотографує відвідувачів. Вартість такого магнітика 350 руб., Але це і прикольно, і на пам'ять. До відвідування рекомендую однозначно!

Петергоф і форти Кронштадта

Тепер плавно переміщаємося з Пітера в сторону Петергофа і Кронштадта.

Відвідування цих двох місць ми вирішили поєднати в один день.

Першим для відвідування був запланований Кронштадт.

Взагалі, Кронштадт маленьке провінційне місто, де, як і в інших подібних місцях, є краєзнавчий музей і інші визначні пам'ятки місцевого значення, про які можна почитати в інтернеті.

Головним об'єктом нашого цікавості стали форти. До них ми добиралися по Каду (це аналог московського МКАДа).

Першим для огляду постав форт «Великий князь Костянтин». Ви не проїдете його, т. К. Покажчик точно призводить на величезну стоянку, де можна поставити машину і приступити до огляду самого форту. Треба сказати, що саме видовище вражає. Нам дозволили там перебувати стільки, скільки ми захочемо. Ми лазили в катакомби, ходили по коридорах і зовнішнім спорудам, піднімалися на дахи.

Не знаю, наскільки фото змогли передати велич і могутність цієї форту, поруч з яким є маяковий музей, єдиний в Росії. Обов'язково відвідайте його.

У 300 метрах від форту «Великий князь Костянтин» на пагорбі є ще одна споруда, також споруджена у вигляді берегового форту.

Не полінуйтеся забратися на пагорб і подивитися навколо. Пейзаж дивовижної краси ... Вдалині видно острівні форти (про них трохи нижче), що проходять повз пороми і невеликі судна. А вдалині відкривається Кронштадт.

Від форту «Великий князь Костянтин» раз на годину відходить екскурсійний теплоходік, на якому можна відправитися на екскурсію по воді навколо острівних фортів.

Погулявши по берегових фортів, ми стрибнули в машину і попрямували в Кронштадт, щоб встигнути на екскурсію по воді до острівних фортів з висадкою на один з них.

Теплоходік повинен був відправитися від Зимової пристані (Арсенальний пров., Буд.1). На жаль, екскурсія не набрала потрібну кількість пасажирів, т. К. Був будній день і нам довелося їхати на оглядову водну екскурсію.

Розповідь гіда був найцікавішим, кораблик максимально наближався до острівних фортів і ми заворожено дивилися на унікальні творіння рук людських, відмінно збереглися до наших днів, які були споруджені на дерев'яних палях, вбитих вручну в дно Фінської затоки.

Спочатку головною нашою метою була висадка на форте "Олександр I», який також називають «чумні» (про історію фортів можна почитати в інтернеті), але, як з'ясувалося, цей форт прибрали до рук військові моряки і доступ туди був закритий.

Для тих, хто не в курсі. Все, звичайно ж, дивилися популярну передачу «Форт Боярд».

Так ось, виявляється французи за скажені гроші викупили у Росії креслення форту «Олександр I» і побудували форт «Боярд», який є абсолютно точною копією Чумного форту. Такі справи…

Після захоплюючої екскурсії по фортів ми попрямували в Петергоф. Це місце ми не могли пропустити.

Кожен раз, приїжджаючи до Пітера, ми обов'язково відвідуємо Петергоф. Ось де починаєш розуміти, наскільки Петро I був великим мислителем, могутнім управлінцем, талановитим інженером, будівельником і зодчим! Народу, звичайно ж, в цей день було багато.

Китайців незліченна кількість! Вони сиділи на узбіччях, траві, ходили навколо фонтанів численними доріжками і без угаву верещали про те, що як усім їм буде добре, коли Пітер стане однією з провінцій Китаю.

Архітектура Петергофа у всіх своїх проявах вражає око людський Неповторної краси фонтани, відреставрований Палац Петра, доріжки, фігурно підстрижені дерева і кущі ... Так про що я? Просто подивіться фото!

До речі, сюди по воді можна дістатися за півгодини на «Метеорі», який ходить з Пітера через кожні 15-20 хв. Так що вибір, на чому доїхати до Петродворца, у вас є.

Віктору Цою присвячується

Зовсім коротенькій екскурсією для нас стало відвідування котельні «Камчатка», де ентузіастами був організований своєрідний пам'ятник творчості В. Цоя.

Коли ми увійшли всередину, бармен тут же включив відео із записами пісень Цоя. Ми присіли на диванчик, де музичний андеграунд 80-х складав і співав класні пісні, запиваючи своє спілкування дешевим портвейном.

Тут же зберігається гітара, на якій грав В. Цой

і знаходяться атрибути і фотографії того часу.

Зовні на стіні будинку, який колись опалював В. Цой, закріплена меморіальна дошка.

Ех, які ж були часи ... Шкода, що нічого не можна повернути ... Де мій гранований стакан і "Три сокири"? (Тоді так називали потвейн "777", хто не в курсі).

А ввечері, трохи втомившись від денних екскурсій, ми вирушали в Літній сад, такий собі оазис в центрі Пітера, що навпроти Михайлівського замку, посидіти в прохолоді дерев і помилуватися фонтанами. Місце унікальне, як і весь центр Пітера.

Додому!

Ну ось ... 4 дня і пройшли.

Ми попрощалися з адміністратором міні-готелю Жасмин, стрибнули в машину і поїхали на виїзд з міста.

У бік Москви навігатор повів нас в об'їзд по Петрозаводскому шосе через Колпіно і в результаті ми виїхали на Московське шосе в районі СНТ «Ям-Іжора». Наш розумний прилад прийняв таке рішення через те, що на Московському шосе всю ділянку на виїзді з Пітера і далі в бік Москви був забитий наглухо. приблизно кілометрів на 30. Загалом, мініатюрне диво техніки не підвело!

Всю дорогу їхали швидко, невелика пробка в Новгородській області на ремонтній дільниці дороги (див. Вище), а так, в принципі, ніяких проблем з дорогою і ДПС-никами.

В цілому дорога від Москви до Пітера, включаючи платні ділянки, цілком стерпна і по грошах, і по дорожньому покриттю. Спірним залишається Солнечногорский дільниці. Якщо вам не шкода грошей і хочеться їхати з вітерцем, тоді їдьте по платному відрізку. Але в загальному, це зовсім не обов'язково. А ось Тверській ділянку треба проїжджати по платному ділянці однозначно. 1 червня відкриють Новгородський відрізок траси М-11, будуть нові враження, ось їх і обговоримо.

Всім удачі і позитивних вражень від поїздок!

Ну ладно в Москві, але чому їх так багато в Пітері, в чому він-то так завинив?
Так про що я?
Де мій гранований стакан і "Три сокири"?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов