Наша сеть партнеров Banwar
Некомерційне партнерство «Владивостоцький тюнінг-клуб ретроавтомобілів« іноходець »існує з 2000 року. У 2008 році клуб офіційно зареєстрований. У клубі складаються власники автомашин, знятих з виробництва і використовуваних їх по проектному призначенням. Відмінність клубу від музею полягає в тюнінгу та поліпшенні експлуатаційних якостей наявних авто при збереженні їх загального зовнішнього вигляду. Клуб регулярно бере участь в культурно-масових заходах як у Владивостоці, так і за запрошеннями в інших містах.
Часто задають питання: «Що таке тюнінг?», «Чому тюнінг-клуб?», «Чому іноходець?». Пропоную в якості відповіді свої спостереження, роздуми і деякі умовиводи через багато років (більше 30) захоплення тюнінгом ретротехніки, коротко ретротюнінгом.
Ретротюнінг - штучне виробництво. Ніхто не зробить машину краще, ніж зробиш її сам. Загальна концепція клубу - максимально зберігши оригінальний дизайн, підняти технічні якості до сучасного рівня. У звичному розумінні «автотюнінг» - це зміни і доповнення, які вносить власник для поліпшення якостей машини або її індивідуалізації. Якщо говорити про автомобілі в цілому, більш прийнятний термін «стайлінг» - дослівно: моделювання, дизайн. І справді: будь-які зміни, спрямовані на зовнішню індивідуалізацію, краще пояснюються поняттями стиль або (як процес) стайлінг, дизайн. Якщо ж переробляються вузли, системи, агрегати для поліпшення технічних, економічних, експлуатаційних характеристик, параметрів безпеки ..., то більш прийнятний термін реконструкція або модернізація. А якщо вже ведеться тонка доведення деталі або навіть окремого параметра роботи системи, ось це і є «чистопорідний» тюнінг, т. Е. Настройка, регулювання. Приклади стайлінгу - завжди помітні, навіть епатажні екземпляри. Питання гармонії, відповідності, загальноприйнятою недоречні, все залежить від смаку (який, втім, виховується) і можливостей автора. З розширенням технологічних можливостей збільшується і кількість напрямків і видів. Це і аерографія, і «ліфтинг», і зміна типу кузова на відкритий або навпаки, і установка аеродинамічних елементів - «обважень», і кольорографічні аплікація, включаючи тонування скління, і т.д.
оригінал:
А також:
Реконструкція (в даному контексті) - це показник інженерного рівня автора. Саме рівня, а не освіти. Типова, дуже життєва ситуація: і освіту є, і дисертація є, і посаду пристойна, яка передбачає досвід, а інженерну проблему вирішує «ботанік». Якраз в клубі і проявляються таланти з інженерним чуттям, які не мають змоги проводити науково-дослідні і дослідно-конструкторські роботи, але при цьому домагаються вельми і вельми вражаючих результатів.
Отже, тільки клуб зі своєю гнучкістю і демократичністю, з образом тюнінгу на іконостасі здатний об'єднати творчих людей різного віку, освіти, віросповідання і т.д. Найчастіше життєві принципи, цінності творчої людини відмінні від позицій маси, тобто він інакше йде по життю. Тому і клуб називається «іноходець».
Тюнінг. З побутового, які не технічного побуту виникають ось такі асоціації: якщо стайлінг - це індпошиття, реконструкція - клонування, то тюнінг, (а ретротюнінг-стократ) - це делікатес, блюдо для гурманів. Тут немає звичайного, типового - тільки ексклюзив; тут немає рівня хорошого, відмінного - тільки чудовий; тут немає нічого поверхневого - все надзвичайно обгрунтовано, багаторазово випробувано, не раз перероблено. Прикладів подібної роботи і в вузлах, і в деталях дуже багато, але найсумніше, ймовірно те, що з якістю істинного тюнінгу зробити такий величезний і різноплановий об'єкт як автомобіль, одного людського життя не вистачить, отже персонального авторства в сенсі тюнінгу всього автомобіля - від драбини до програми самодіагностики, просто не може бути. Пара приклад не верстатних, а саме «хенд-мейд» виробів.
Накапотная скульптура:
Дизайн навіяний зразками-прототипами, і, безумовно, характером автора. Форма диктується загальними лініями обводів передка і приватними деталями - розташуванням щілин вентиляції, формою фар ... Враховано і аеродинаміка: на ходу не звучить, не збирає пил на капоті в аеродинамічній тіні. Підібрано матеріал, відповідний виготовлення «вручну» єдиного екземпляра. Підібрано матеріал покриття, відповідний матеріалу інших деталей орнаменту і специфіці експлуатації - вплив зовнішньої агресивного середовища. Спосіб кріплення надійний, зручний, шкідливу дію мінімізовано.
Інша ілюстрація. Ручка-підлокітник 21-ої "Волги"
Збільшеного для зручності розміру підлокітник за формою близький до оригіналу. Ручним різьбленням форма приведена до зручної для будь-якого положення руки. Матеріал - витримана деревина амурського оксамиту, обробка - шліфування, вощіння (технологія підготовки окладів при іконопису). Звичайно ж з таким фундаментальним підходом робляться і сучасні авто, але принципова відмінність в масштабах, задіяних ресурсах і «конвеєрного» продукції.
Справедливості заради треба відзначити, що тюнінг авто-мото-ретротехніки у всіх його проявах бік-о-пліч існує з реставрацією. При тому, що реставраторам не доводиться вирішувати питання компонувальні, експлуатаційні ... (там інші цілі), по детальна ретельність доведення експонатів часто не менш трудомістка. Але це тема окремої статті. Головне те, що історію автомобілізму і мотоціклостроенія нам розкривають авто-мототюнери, реставратори і колекціонери. Спасибі, ентузіасти!
», «Чому тюнінг-клуб?
», «Чому іноходець?