Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Пробіги японських авто: реальність чи підтасовування?

  1. Пробіги японських авто: реальність чи підтасовування? Японія - країна з одними з найбільш протяжних...
  2. Пробіги японських авто: реальність чи підтасовування?

Пробіги японських авто: реальність чи підтасовування?

Наша сеть партнеров Banwar

Японія - країна з одними з найбільш протяжних автодоріг в світі, загальна довжина яких перевищує 1.2 мільйона кілометрів, причому, щорічно японцям вдається збільшувати протяжність доріг за рахунок побудови нових тунелів, мостів і швидкісних магістралей. Для порівняння, у величезній Росії загальна протяжність асфальтованих доріг за різними оцінками коливається від 512 до 590 тис. Кілометрів.

Японія - другий за величиною автомобільний ринок в світі після США: близько 43 млн. Легкових машин знаходиться у володінні японців. Причому до 70% автопарку зосереджено в руках міських жителів. Здавалося б, за таких умов, японці повинні масу часу проводити за кермом. Але за фактом середньостатистичний японський автовласник відносно небагато часу віддає водінню. І справа полягає в простих життєвих орієнтирах, якими керується японське суспільство.

І справа полягає в простих життєвих орієнтирах, якими керується японське суспільство

У японських сім'ях зазвичай по дві машини, на одній з них глава сім'ї їздить вранці на роботу, а ввечері назад, а на другий японки возять дітей в школи і їздять в магазин. Така середньостатистична картина. Тобто, якщо японець не використовує автомобіль, як "робочу конячку", то його маршрут описується трикутником "робота - дім - магазин" і все в межах міста.

На далекі відстані японці пересуваються за допомогою відмінної добре розгалуженої мережі залізниць. Просто тому, що це дешевше і можна відпочити з комфортом в дорозі. А, вирушаючи в подорож, краще користуватися послугами тур-оператора, рідкісні обтяжують себе багажем і замовленням готелів, і прорахунком сум на бензин. Мало хто за межами Японії знають про те, що японці в більшості своїй вважають за краще подорожувати групами. Це знову ж таки просто дешевше.

Звертаючись до документальних об'єктивним фактам, можна виявити, що структура попиту на автомобілі в Японії роками залишається без значних змін: на верхніх рядках тримаються малолітражні автомобілі з двигуном об'ємом 1.0 - 1.5 літра. На підтвердження цього можна навести рейтинг продажів автомобілів в Японії за 2006 і 2005 роки. це Toyota Vitz і Honda Fit . Невеликі міські автомобілі - найпопулярніші транспортні засоби в Японії. Toyota Corolla і автомобілі з її серії є взагалі найбільш затребуваними. А це типові міські автомобілі. Попит в даному випадку є об'єктивним відображенням стилю життя суспільства.

Скільки ж в середньому в рік накручують японські автолюбителі? Зацікавившись цією темою ми провели опитування на декількох японських Інтернет автофорум, в ході яких з'ясувалося, що в середньому в рік японці проїжджають 12-15 тис. Км. Інформація, отримана в ході опитувань, підтверджується і даними аукціонної статистики за два роки.

Чому саме аукціонної статистики? На сьогоднішній день найбільш масовим каналом збуту японських уживаних машин є автомобільні аукціони. Для аналізу ми взяли 1.3 млн. Машин, які були продані на автоаукционах Японії за минулий рік. Оперуючи даними цієї статистики, ми можемо судити про середньорічному пробігу японських авто. Проаналізувавши заявлені пробіги у більш ніж 66 000 автомобілів конкретних марок, серед яких Toyota Mark II , Toyota Corolla , Subaru Forester , Honda CR-V , Honda Accord , Mitsubishi Pajero , Nissan X-trail , Suzuki Escudo , Toyota Land Cruiser і т.д., всього 18 марок (вибрані автомобілі були випущені в 2000, 2001 і 2002 роках) вдалося встановити, що середньорічний пробіг незалежно від типу кузова автомобіля коливається в межах 11-16 тис. кілометрів. Ці дані підтверджують відомості, отримані від самих японців.

Ці дані підтверджують відомості, отримані від самих японців

Тут виникає друге питання: а куди діваються машини з великим пробігом? Такі машини попадаються в аукціонної статистикою, проте, як можна переконатися, мають погані оцінки . Оскільки це якраз "робочі машини", тобто таксі, автомобілі, які використовувалися розвізник, комерційні машини і т.д. Відсоток цих автомобілів згідно з даними Статистичного бюро Департаменту інженерних робіт і дорожньої безпеки при Міністерстві землекористування, інфраструктури і транспорту Японії становить менше 20%.

Куди ж відправляються автомобілі з дійсно великим пробігом? Деякі з них скуповують за безцінь продавці з Япономорского узбережжя Японії, які потім їх відновлюють, часто скручують пробіги і продають на експорт зі своїх стоянок. Решта йде прямо під прес.

На Японських аукціонах скручування пробігу заборонена. Допустимий варіант спотворення дійсного пробігу - заміна одометра. Але це має бути відображено в документах автомобіля, і інспектор ставить позначку в аукціонному аркуші. В іншому, іноді інспектор не впевнений в реальності пробігу, що теж окремо позначається в аукціонному аркуші.

У більшості випадків пробіг японських автомобілів скручується вже в Росії, ця процедура коштує всього 600-800 рублів, підробити аукціонний лист вже теж не проблема. Проходить ця процедура досить просто: в Росію прибуває битий автомобіль, який по вже відпрацьованою технологією протягом всього одного тижня переходить в гарний стан. Іноді до нього підбирається прийнятний аукціонний лист, до якого вносяться "потрібні" коригування.

Отже, на підставі фактичної інформації можна зробити висновок: або має місце бути тотальний Всеяпонський змова по скрутці пробігів надходять на аукціони автомобілів, або ж дійсно японці мало їздять на своїх машинах.

PS Відповідно до проведеного на Drom.ru опитуванням середньорічний пробіг японських машин в Росії склав 24 000 км, що майже в два рази більше пробігів в Японії. Також досить цікаві результати опитування на тему " Ви вірите в те, що японці мало їздять? ".

Пробіги японських авто: реальність чи підтасовування?

Японія - країна з одними з найбільш протяжних автодоріг в світі, загальна довжина яких перевищує 1.2 мільйона кілометрів, причому, щорічно японцям вдається збільшувати протяжність доріг за рахунок побудови нових тунелів, мостів і швидкісних магістралей. Для порівняння, у величезній Росії загальна протяжність асфальтованих доріг за різними оцінками коливається від 512 до 590 тис. Кілометрів.

Японія - другий за величиною автомобільний ринок в світі після США: близько 43 млн. Легкових машин знаходиться у володінні японців. Причому до 70% автопарку зосереджено в руках міських жителів. Здавалося б, за таких умов, японці повинні масу часу проводити за кермом. Але за фактом середньостатистичний японський автовласник відносно небагато часу віддає водінню. І справа полягає в простих життєвих орієнтирах, якими керується японське суспільство.

І справа полягає в простих життєвих орієнтирах, якими керується японське суспільство

У японських сім'ях зазвичай по дві машини, на одній з них глава сім'ї їздить вранці на роботу, а ввечері назад, а на другий японки возять дітей в школи і їздять в магазин. Така середньостатистична картина. Тобто, якщо японець не використовує автомобіль, як "робочу конячку", то його маршрут описується трикутником "робота - дім - магазин" і все в межах міста.

На далекі відстані японці пересуваються за допомогою відмінної добре розгалуженої мережі залізниць. Просто тому, що це дешевше і можна відпочити з комфортом в дорозі. А, вирушаючи в подорож, краще користуватися послугами тур-оператора, рідкісні обтяжують себе багажем і замовленням готелів, і прорахунком сум на бензин. Мало хто за межами Японії знають про те, що японці в більшості своїй вважають за краще подорожувати групами. Це знову ж таки просто дешевше.

Звертаючись до документальних об'єктивним фактам, можна виявити, що структура попиту на автомобілі в Японії роками залишається без значних змін: на верхніх рядках тримаються малолітражні автомобілі з двигуном об'ємом 1.0 - 1.5 літра. На підтвердження цього можна навести рейтинг продажів автомобілів в Японії за 2006 і 2005 роки. це Toyota Vitz і Honda Fit . Невеликі міські автомобілі - найпопулярніші транспортні засоби в Японії. Toyota Corolla і автомобілі з її серії є взагалі найбільш затребуваними. А це типові міські автомобілі. Попит в даному випадку є об'єктивним відображенням стилю життя суспільства.

Скільки ж в середньому в рік накручують японські автолюбителі? Зацікавившись цією темою ми провели опитування на декількох японських Інтернет автофорум, в ході яких з'ясувалося, що в середньому в рік японці проїжджають 12-15 тис. Км. Інформація, отримана в ході опитувань, підтверджується і даними аукціонної статистики за два роки.

Чому саме аукціонної статистики? На сьогоднішній день найбільш масовим каналом збуту японських уживаних машин є автомобільні аукціони. Для аналізу ми взяли 1.3 млн. Машин, які були продані на автоаукционах Японії за минулий рік. Оперуючи даними цієї статистики, ми можемо судити про середньорічному пробігу японських авто. Проаналізувавши заявлені пробіги у більш ніж 66 000 автомобілів конкретних марок, серед яких Toyota Mark II , Toyota Corolla , Subaru Forester , Honda CR-V , Honda Accord , Mitsubishi Pajero , Nissan X-trail , Suzuki Escudo , Toyota Land Cruiser і т.д., всього 18 марок (вибрані автомобілі були випущені в 2000, 2001 і 2002 роках) вдалося встановити, що середньорічний пробіг незалежно від типу кузова автомобіля коливається в межах 11-16 тис. кілометрів. Ці дані підтверджують відомості, отримані від самих японців.

Ці дані підтверджують відомості, отримані від самих японців

Тут виникає друге питання: а куди діваються машини з великим пробігом? Такі машини попадаються в аукціонної статистикою, проте, як можна переконатися, мають погані оцінки . Оскільки це якраз "робочі машини", тобто таксі, автомобілі, які використовувалися розвізник, комерційні машини і т.д. Відсоток цих автомобілів згідно з даними Статистичного бюро Департаменту інженерних робіт і дорожньої безпеки при Міністерстві землекористування, інфраструктури і транспорту Японії становить менше 20%.

Куди ж відправляються автомобілі з дійсно великим пробігом? Деякі з них скуповують за безцінь продавці з Япономорского узбережжя Японії, які потім їх відновлюють, часто скручують пробіги і продають на експорт зі своїх стоянок. Решта йде прямо під прес.

На Японських аукціонах скручування пробігу заборонена. Допустимий варіант спотворення дійсного пробігу - заміна одометра. Але це має бути відображено в документах автомобіля, і інспектор ставить позначку в аукціонному аркуші. В іншому, іноді інспектор не впевнений в реальності пробігу, що теж окремо позначається в аукціонному аркуші.

У більшості випадків пробіг японських автомобілів скручується вже в Росії, ця процедура коштує всього 600-800 рублів, підробити аукціонний лист вже теж не проблема. Проходить ця процедура досить просто: в Росію прибуває битий автомобіль, який по вже відпрацьованою технологією протягом всього одного тижня переходить в гарний стан. Іноді до нього підбирається прийнятний аукціонний лист, до якого вносяться "потрібні" коригування.

Отже, на підставі фактичної інформації можна зробити висновок: або має місце бути тотальний Всеяпонський змова по скрутці пробігів надходять на аукціони автомобілів, або ж дійсно японці мало їздять на своїх машинах.

PS Відповідно до проведеного на Drom.ru опитуванням середньорічний пробіг японських машин в Росії склав 24 000 км, що майже в два рази більше пробігів в Японії. Також досить цікаві результати опитування на тему " Ви вірите в те, що японці мало їздять? ".

Пробіги японських авто: реальність чи підтасовування?

Японія - країна з одними з найбільш протяжних автодоріг в світі, загальна довжина яких перевищує 1.2 мільйона кілометрів, причому, щорічно японцям вдається збільшувати протяжність доріг за рахунок побудови нових тунелів, мостів і швидкісних магістралей. Для порівняння, у величезній Росії загальна протяжність асфальтованих доріг за різними оцінками коливається від 512 до 590 тис. Кілометрів.

Японія - другий за величиною автомобільний ринок в світі після США: близько 43 млн. Легкових машин знаходиться у володінні японців. Причому до 70% автопарку зосереджено в руках міських жителів. Здавалося б, за таких умов, японці повинні масу часу проводити за кермом. Але за фактом середньостатистичний японський автовласник відносно небагато часу віддає водінню. І справа полягає в простих життєвих орієнтирах, якими керується японське суспільство.

І справа полягає в простих життєвих орієнтирах, якими керується японське суспільство

У японських сім'ях зазвичай по дві машини, на одній з них глава сім'ї їздить вранці на роботу, а ввечері назад, а на другий японки возять дітей в школи і їздять в магазин. Така середньостатистична картина. Тобто, якщо японець не використовує автомобіль, як "робочу конячку", то його маршрут описується трикутником "робота - дім - магазин" і все в межах міста.

На далекі відстані японці пересуваються за допомогою відмінної добре розгалуженої мережі залізниць. Просто тому, що це дешевше і можна відпочити з комфортом в дорозі. А, вирушаючи в подорож, краще користуватися послугами тур-оператора, рідкісні обтяжують себе багажем і замовленням готелів, і прорахунком сум на бензин. Мало хто за межами Японії знають про те, що японці в більшості своїй вважають за краще подорожувати групами. Це знову ж таки просто дешевше.

Звертаючись до документальних об'єктивним фактам, можна виявити, що структура попиту на автомобілі в Японії роками залишається без значних змін: на верхніх рядках тримаються малолітражні автомобілі з двигуном об'ємом 1.0 - 1.5 літра. На підтвердження цього можна навести рейтинг продажів автомобілів в Японії за 2006 і 2005 роки. це Toyota Vitz і Honda Fit . Невеликі міські автомобілі - найпопулярніші транспортні засоби в Японії. Toyota Corolla і автомобілі з її серії є взагалі найбільш затребуваними. А це типові міські автомобілі. Попит в даному випадку є об'єктивним відображенням стилю життя суспільства.

Скільки ж в середньому в рік накручують японські автолюбителі? Зацікавившись цією темою ми провели опитування на декількох японських Інтернет автофорум, в ході яких з'ясувалося, що в середньому в рік японці проїжджають 12-15 тис. Км. Інформація, отримана в ході опитувань, підтверджується і даними аукціонної статистики за два роки.

Чому саме аукціонної статистики? На сьогоднішній день найбільш масовим каналом збуту японських уживаних машин є автомобільні аукціони. Для аналізу ми взяли 1.3 млн. Машин, які були продані на автоаукционах Японії за минулий рік. Оперуючи даними цієї статистики, ми можемо судити про середньорічному пробігу японських авто. Проаналізувавши заявлені пробіги у більш ніж 66 000 автомобілів конкретних марок, серед яких Toyota Mark II , Toyota Corolla , Subaru Forester , Honda CR-V , Honda Accord , Mitsubishi Pajero , Nissan X-trail , Suzuki Escudo , Toyota Land Cruiser і т.д., всього 18 марок (вибрані автомобілі були випущені в 2000, 2001 і 2002 роках) вдалося встановити, що середньорічний пробіг незалежно від типу кузова автомобіля коливається в межах 11-16 тис. кілометрів. Ці дані підтверджують відомості, отримані від самих японців.

Ці дані підтверджують відомості, отримані від самих японців

Тут виникає друге питання: а куди діваються машини з великим пробігом? Такі машини попадаються в аукціонної статистикою, проте, як можна переконатися, мають погані оцінки . Оскільки це якраз "робочі машини", тобто таксі, автомобілі, які використовувалися розвізник, комерційні машини і т.д. Відсоток цих автомобілів згідно з даними Статистичного бюро Департаменту інженерних робіт і дорожньої безпеки при Міністерстві землекористування, інфраструктури і транспорту Японії становить менше 20%.

Куди ж відправляються автомобілі з дійсно великим пробігом? Деякі з них скуповують за безцінь продавці з Япономорского узбережжя Японії, які потім їх відновлюють, часто скручують пробіги і продають на експорт зі своїх стоянок. Решта йде прямо під прес.

На Японських аукціонах скручування пробігу заборонена. Допустимий варіант спотворення дійсного пробігу - заміна одометра. Але це має бути відображено в документах автомобіля, і інспектор ставить позначку в аукціонному аркуші. В іншому, іноді інспектор не впевнений в реальності пробігу, що теж окремо позначається в аукціонному аркуші.

У більшості випадків пробіг японських автомобілів скручується вже в Росії, ця процедура коштує всього 600-800 рублів, підробити аукціонний лист вже теж не проблема. Проходить ця процедура досить просто: в Росію прибуває битий автомобіль, який по вже відпрацьованою технологією протягом всього одного тижня переходить в гарний стан. Іноді до нього підбирається прийнятний аукціонний лист, до якого вносяться "потрібні" коригування.

Отже, на підставі фактичної інформації можна зробити висновок: або має місце бути тотальний Всеяпонський змова по скрутці пробігів надходять на аукціони автомобілів, або ж дійсно японці мало їздять на своїх машинах.

PS Відповідно до проведеного на Drom.ru опитуванням середньорічний пробіг японських машин в Росії склав 24 000 км, що майже в два рази більше пробігів в Японії. Також досить цікаві результати опитування на тему " Ви вірите в те, що японці мало їздять? ".

Пробіги японських авто: реальність чи підтасовування?
Пробіги японських авто: реальність чи підтасовування?
Пробіги японських авто: реальність чи підтасовування?
Скільки ж в середньому в рік накручують японські автолюбителі?
Чому саме аукціонної статистики?
Тут виникає друге питання: а куди діваються машини з великим пробігом?
Куди ж відправляються автомобілі з дійсно великим пробігом?
Пробіги японських авто: реальність чи підтасовування?
Скільки ж в середньому в рік накручують японські автолюбителі?
Чому саме аукціонної статистики?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов