Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Продавці автомобільних акумуляторів в

  1. На що дивитися при виборі автомобільного акумулятора?
  2. сумісність
  3. електротехнічні параметри
  4. технології
  5. додаткова інформація
  6. оптимальний вибір
  7. Особливості національної гарантії на автомобільний акумулятор
  8. Що таке гарантія?
  9. Що говорить закон?
  10. Особливості гарантії стосовно до акумуляторів
  11. Дефекти АКБ, що потрапляють під гарантію
  12. Випадки, коли гарантія на акумулятор не поширюється
  13. На що звернути Рамус?
  14. Реальна ситуація з гарантією на акумулятори

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

На що дивитися при виборі автомобільного акумулятора?

Без акумулятора автомобіль перетворюється на непотріб нерухомість - лише рідкісні сучасні машини допускається заводити з поштовху. Акумулятор служить джерелом живлення не лише для стартера, а й для численних електронних пристроїв, що відповідають за безпеку або комфортабельність транспортного засобу. Саме тому до підбору батареї варто ставитися дуже серйозно - невідповідний пристрій може стати причиною відмови автомобіля в невідповідний момент або навіть його пошкодження. Щоб не допускати подібних помилок, варто уважно розглянути основні характеристики акумулятора для автомобіля.

сумісність

Сучасні акумулятори максимально уніфіковані, що дозволяє полегшити їх вибір, але між батареями все ж є чимало відмінностей. Головною відмінною рисою акумулятора є його номінальну напругу. Виділяють три основних види батарей:

  • 6 Вольт - для мопедів, баггі, деяких квадроциклів та іншої легкої техніки;
  • 12 Вольт - всі легкові автомобілі, більшість мотоциклів і квадроциклів;
  • 24 Вольт - важкі дизельні вантажівки, спецтехніка.

Звичайно, існують і нестандартні акумулятори, проте ними комплектується тільки техніка, виготовлена ​​в одиничному екземплярі.

Більшість сучасних батарей і раніше має класичну свинцево-кислотну компоновку. Її не можна назвати найбільш ефективною, однак така технологія дозволяє досягти оптимального балансу між характеристиками акумулятора і його вартістю. Останнім часом почали набирати популярність гелеві батареї. Принцип їх дії аналогічний, однак такі акумулятори містять дуже густий електроліт, який не допускає виходу газів назовні - це дозволяє поліпшити характеристики пристрою і зробити його максимально безпечним. Існують батареї, створені із застосуванням нікель-металгідридних технології і літієві акумулятори (літій-іонні, літій-полімерні, літій-фосфатні) - зазвичай вони призначаються для гібридних транспортних засобів і несумісні з електромережею звичайного автомобіля.

Існують батареї, створені із застосуванням нікель-металгідридних технології і літієві акумулятори (літій-іонні, літій-полімерні, літій-фосфатні) - зазвичай вони призначаються для гібридних транспортних засобів і несумісні з електромережею звичайного автомобіля

При покупці акумулятора необхідно звертати увагу на його клеми, які розрізняються по товщині і полярності. У вітчизняних і європейських автомобілях застосовується пряма полярність батарей, що передбачає розташування плюсовій клеми справа. Японські і деякі американські автомобілі вимагають установки батарей з зворотною полярністю - теоретично, можна використовувати і інший акумулятор, але для цього знадобиться значно подовжити дроти. Товщина клем може відповідати двом стандартам - найбільш поширений європейський, якому відповідав би діаметр 19,5 мм у контакту «+» і 17,9 мм у «-». Альтернативою йому служить азіатський стандарт, у якого діаметр клем дорівнює 12,7 і 11,1 мм відповідно.

Не можна забувати про зовнішніх габаритах батареї, наприклад, в легенях вантажівках можуть використовуватися 12-вольт пристосування з великим корпусом, які точно не підійдуть для установки на легковик. Покупцеві рекомендується звертати увагу і на тип кріплення акумулятора, який може бути верхнім або нижнім. Закріпити батарею можна і за допомогою саморобного фіксатора, але ніхто не дасть гарантію надійності електросистеми в цьому випадку. Щоб не допустити помилки при покупці, краще перепишіть всю інформацію зі старого акумулятора або візьміть з собою інструкцію по експлуатації транспортного засобу. Продавець допоможе вам розібратися в умовних позначеннях і підбере відповідну батарею.

електротехнічні параметри

Головною характеристикою будь-якого акумулятора - в тому числі і не автомобільного, є його ємність, яка вимірюється в Ампер-годинах (Аг). Підбір оптимальної батареї в цьому випадку здійснюється за рекомендаціями виробника - в інструкції по експлуатації транспорту повинна вказуватися мінімально допустима ємність для гарантованого запуску мотора. Фахівці дають наступні рекомендації по вибору акумуляторів:

  • До 40 Ач - малолітражні легкові авто, які використовуються в теплому кліматі;
  • До 60 Ач - бензинові авто в помірному кліматі;
  • До 80 Ач - бензинові і деякі дизельні авто в холодному кліматі;
  • До 100 Ач - будь-які бензинові і дизельні легкові машини;
  • Понад 100 Ач - комерційна і спеціальна техніка.

Купувати батарею надмірно великої місткості не рекомендується, оскільки генератор не встигатиме заряджати її і з часом відбудеться накопичення сірки в осередках. В умовах суворої зими неповна зарядка потужного акумулятора здатна зменшити термін його служби майже вдвічі.

Перед покупкою слід уважно вивчити характеристики акумулятора

Дуже велике значення має струм холодної прокрутки - він показує, якою буде віддача акумулятора при спробі завести автомобіль після ночі, проведеної під відкритим небом на морозі. Існує два стандарти вимірювання цього показника, які відрізняються базовими умовами - DIN і EN. Продавці іноді йдуть на махінації, намагаючись видати струм по EN за DIN і залучити клієнта завищеними характеристиками акумулятора - щоб уникнути цього, потрібно самостійно поглянути на виріб і знайти відповідні літери після позначення струму холодної прокрутки. Нормальним значенням згідно DIN є струм вище 250 А, відповідно до EN - 420 А і вище.

Розглядаючи характеристики автомобільного акумулятора, обов'язково зверніть увагу на резервну ємність такого компонента. На відміну від основного параметра, вона вимірюється не в Ампер-годинах, а хвилинах, протягом яких батарея зможе працювати без підзарядки з навантаженням в 25 А. Такий стандарт вимірювання відповідає ситуації, в якій генератор виходить з ладу холодної зимової ночі. Показник дозволяє дізнатися, чи вистачить заряду, щоб доїхати додому або до СТО з увімкненими фарами, обігрівом салону і всіма електронними системами. Резервна ємність батареї повинна перевищувати 40 хвилин - оптимальним варіантом вважаються моделі з показником, що становить 60-120 хвилин безперервної автономної роботи автомобіля.

технології

Найбільшого поширення на території Росії отримали обслуговуються акумулятори, які вимагають регулярного доливання дистильованої води для підтримки властивостей електроліту. Головна перевага такої технології - невисока собівартість вироби, а також його чудова надійність. Обслуговується акумулятор не боїться глибокого розряду і може бути відновлений після тривалого зберігання автомобіля під відкритим небом на морозі. Дуже популярна модифікація таких батарей - малообслуговувані пристрої, які вимагають заповнення запасу дистильованої води приблизно один раз на рік проти 2-3 разів у звичайних обслуговуються акумуляторів. Такі пристосування мають збільшений термін експлуатації і велику морозостійкість.

Однак останнім часом на російський ринок вийшли обслуговуються батареї, які зовсім не вимагають доливання електроліту і можуть працювати без втручання людини протягом усього терміну придатності. Рідина в їх банках може бути вбрана в спеціальний скловолоконний наповнювач, який перешкоджає її випаровуванню. Крім того, нещодавно були розроблені і гелеві акумулятори, технічні характеристики яких також дозволяють називати їх не обслуговуються. Завдяки додаванню кремнію в електроліт, він перетворюється в густий гель, який не випаровується і не міняє свого обсягу навіть під впливом сильного нагріву. Гелеві акумулятори вважаються найбільш безпечними - завдяки повній відсутності газоутворення їх можна зберігати навіть у житлових приміщеннях.

Гелеві акумулятори вважаються найбільш безпечними - завдяки повній відсутності газоутворення їх можна зберігати навіть у житлових приміщеннях

Оскільки свинець досить погано переносить тривале перебування в агресивному середовищі, яку представляє собою електроліт на базі сірчаної кислоти, його необхідно легувати для отримання необхідних параметрів надійності. Найчастіше використовується сурма, яка робить батарею набагато більш стійкою до таких дій, як нагрів і переохолодження. Однак акумулятори з великою кількістю сурми мають досить серйозний недолік, який представлений закипанням електроліту при значних відхиленнях електротехнічних параметрів від норми. Щоб усунути цей недолік, були розроблені батареї з іншими легуючими речовинами - найбільшу популярність отримав кальцій.

Кальцієві батареї дуже надійні і довговічні, а також практично не піддаються руйнуванню при впливі на них ударних навантажень і вібрацій. Утворений при контакті з сірчаною кислотою сульфат кальцію покриває свинцеві пластини акумулятора, захищаючи їх від корозії і надмірного перегріву при перезарядці. Як результат, пристрої кальцієвого типу витримують перепади напруги в межах 25% без істотних пошкоджень. Здавалося б, кальцієві батареї, ефективні і недорогі у виробництві, повинні повністю витіснити з ринку пристрої іншого типу. Однак варто звернути увагу на значні недоліки таких акумуляторів:

  • Втрата половини ємності при першому глибокому розряді без можливості її подальшого відновлення;
  • Після втрати 70% ємності існує ймовірність повного виходу з ладу батареї - це може статися, якщо автомобіль довгий час буде стояти з увімкненим електрообладнанням;
  • Кальцієві пристрою забороняється використовувати в автомобілях з несправним електрообладнанням - це гарантовано порушує їх нормальну роботу;
  • При температурі нижче -30 градусів зберігати кальцієвий акумулятор краще в теплому приміщенні - інакше гарантію його справності отримати не вдасться;
  • Для перезарядки такого пристосування буде потрібно дороге зарядний пристрій з електронним управлінням.

Втрата половини ємності при першому глибокому розряді без можливості її подальшого відновлення;   Після втрати 70% ємності існує ймовірність повного виходу з ладу батареї - це може статися, якщо автомобіль довгий час буде стояти з увімкненим електрообладнанням;   Кальцієві пристрою забороняється використовувати в автомобілях з несправним електрообладнанням - це гарантовано порушує їх нормальну роботу;   При температурі нижче -30 градусів зберігати кальцієвий акумулятор краще в теплому приміщенні - інакше гарантію його справності отримати не вдасться;   Для перезарядки такого пристосування буде потрібно дороге зарядний пристрій з електронним управлінням

Щоб позбутися від недоліків кальцієвих і вмістом сурми акумуляторів, багато великих компаній почали випуск гібридних батарей, в яких використовується обидва легованих елементів. Вони мають помірну надійність і ємність, але не пошкоджуються при глибокому розряді і не вимагають дотримання таких же строгих правил. Існують і альтернативні гібридні батареї, в яких другим легирующим елементом крім кальцію є срібло. Такі пристрої дуже надійні і довговічні, а також несприйнятливі до швидкого глибокого розряду, але зі зрозумілих причин дороги. Випускаються і малосурм'янистих акумулятори, в яких вміст легуючого елемента не перевищує 3% - вони несприйнятливі до нагрівання і глибокого розряду, але мають обмежений термін придатності.

додаткова інформація

Обслуговуються акумулятори дозволяють контролювати рівень електроліту без найменших проблем - достатньо відкрутити пробку однієї банки, щоб побачити, чи долив дистильованої води. Однак малообслуговувані і не обслуговуються пристрою такої можливості не надають - без допомоги фахівця отримати доступ до внутрішніх компонентів таких батарей не вдасться. Контроль щільності електроліту здійснюється в них за допомогою спеціального індикатора, званого «магічним оком». Залежно від ступеня зносу батареї він змінює свій колір із зеленого на червоний, сигналізуючи про необхідність обслуговування або заміни джерела живлення. У моделях з білими стінами рівень електроліту вдається заміряти, посвітивши на них ліхтариком.

Багато сучасні акумулятори оснащені поліетиленовим пористим сепаратором, який встановлюється всередині їх корпусу - таке пристосування запобігає замикання пластин між собою і суттєво підвищує термін експлуатації пристрою. Сепаратор покращує характеристики джерела живлення, запобігаючи його руйнування при тривалому впливі вібрацій або сильних ударів. Ще одним захисним компонентом для батареї є відсікач полум'я, який запобігає займанню і вибух при попаданні на корпус іскри. Він застосовується в якісних пристроях обслуговується і малообслуговувані компонування, підвищуючи рівень захисту автомобіля.

При сильному нагріванні батареї сірчана кислота, що міститься в електроліті, здатна випаровуватися, утворюючи їдкий аерозоль. Його поява є загрозою для безпеки транспорту, а також знижує залишковий термін експлуатації пристосування. Щоб усунути ці проблеми, аерозоль необхідно вловлювати і осаджувати назад в резервуари. Для цього застосовують кришки акумуляторів з лабіринтовою формою - вона дозволяє осаджувати електроліт в формі конденсату, що стікає в банки через спеціальні канали.

Акумулятори можуть комплектуватися захисними кришками і ковпачками, які запобігають випадковий контакт клем з металевими деталями автомобіля або проводами - з їх допомогою вдається уникнути появи серйозних неполадок електросистеми. Деякі моделі нестандартних розмірів, наприклад, азіатські батареї або вироби для спеціальної техніки, можуть комплектуватися набором перехідників. У них часто включені накладки, що забезпечують фіксацію широких клем на тонких стрижнях, а також дроти збільшеної довжини для швидкої зміни полярності. Серед особливостей батарей потрібно назвати і наявність ручки для перенесення - вона виручає автомобілістів, яким доводиться піднімати джерело живлення на високий поверх багатоквартирного будинку для його прогріву.

оптимальний вибір

При підборі акумуляторної батареї обов'язково зверніть увагу на її сумісність з вашим автомобілем - досить переплутати напруга або полярність, щоб пристрій не підійшло для транспортного засобу. Оцініть обсяг двигуна і кліматичні умови, в яких буде експлуатуватися автомобіль - від цих параметрів залежить ємність і сила струму холодної прокрутки. Тільки після визначення цих характеристик приступайте до вибору акумулятора за технологією його виготовлення. Якщо автомобіль буде використовуватися в теплому кліматі, варто віддати перевагу кальцієвої моделі, а в холодному - гібридної або малосурм'янистих. Не забувайте перевіряти, чи відповідає обрана вами батарея стандартам надійності і безпеки.

Особливості національної гарантії на автомобільний акумулятор

Сучасний ринок акумуляторів насичений моделями від різних компаній в самих різних цінових сегментах. Причому якість АКБ і технології, реалізовані в них, практично не відрізняються. Більшість моделей різних марок робиться на аналогічному обладнанні і здивувати покупця досить складно. В таких умовах виробники вдаються до різних хитрощів, щоб залучити покупця саме до свого товару. Одна з таких вивертів ─ надання гарантії. Зараз можна зустріти автомобільні акумулятори з гарантією 2, 3 і навіть 4 роки. Але чи варто вірити цим обіцянкам і що на ділі дає ця гарантія, спробуємо розібратися в цьому матеріалі.

Що таке гарантія?

Сенс гарантії на будь-які товари або послуги ─ це запорука виробника за свій продукт або послуги. Виробник бере на себе відповідальність за те, що пропонований продукт відповідає озвученим стандартам і вимогам по регламенту. Якщо він не відповідає заявленим характеристикам, то виробник зобов'язується замінити продукт або відновити всі регламентовані параметри.

Гарантія є певним стимулом до покупки того чи іншого продукту. Адже будь-яка людина при виборі хоче, щоб продукт відповідав заявленим параметрам. За свої гроші ми хочемо отримати товари або послуги, які відповідають нашому уявленню про якість. Гарантія, в тому числі і на автомобільні акумулятори, покликана дати впевненість в гідній якості пропонованої продукції.

Гарантія, в тому числі і на автомобільні акумулятори, покликана дати впевненість в гідній якості пропонованої продукції

Що говорить закон?

Конфліктні ситуації при поверненні автомобільних акумуляторів по гарантії виникають дуже часто. Покупець, продавець і виробник люди і не хочуть втрачати своєї вигоди. Тому при вирішенні конфліктів споживачам доводиться відстоювати свої права, звертаючись до російського законодавства. А конкретно, до федерального закону про захист прав споживачів. Наводити текст цього закону тут не має сенсу. Читачеві буде цікавіше дізнатися деякі витримки з поясненнями. Зокрема цікава стаття 18 цього закону, яка встановлює права споживача в разі виявлення дефектів товару.

При виявленні таких дефектів автомобільного акумулятора (якщо, звичайно, вони не були заявлені продавцем попередньо) покупець має право на такі дії:

  • Вимагати заміні товару на аналогічній;
  • Вимагати заміні на товар Іншої моделі з урахуванням Вже заплаченої суми;
  • Вимагати безоплатного Усунення недоліків товару;
  • Може відмовітіся від покупки и Вимагати повернення сплаченої суми. При цьом покупець зобов'язаний повернути продавцеві дефектний товар.

Інтерес в статті 18 представляет п'ятий пункт. Зокрема, там говориться про ті, что відмовою в задоволенні вимог покупця НЕ может буті Відсутність у него чека або других документів, что підтверджують факт придбання товару. Виробник, дилери та уповноважені сервіси повинні прийняти дефектний товар і зробити його перевірку його якості товару. При цьому закон дає право споживачу самому брати участь у цій перевірці.

При виникненні розбіжностей щодо якості товару виробник або продавець зобов'язані організувати експертизу за свій рахунок. Але, якщо дефекти виникли з причин, за які виробник не несе відповідальності, витрати на експертизу повинен сплатити покупець.

Особливості гарантії стосовно до акумуляторів

Як вже говорилося, виробник надає гарантію тільки на виробничі дефекти, які були пропущені на стадії контролю. Всі подібні дефекти автомобільних акумуляторів виявляються за перші півроку експлуатації. З урахуванням того, що покупець не відразу став використовувати автомобільний акумулятор, можна розширити цей термін до року. Це максимум для виявлення заводського браку. На нашу думку, гарантія на автомобільний акумулятор і повинна складати 1 рік, щоб не вводити в оману людей.

Але фірми-виробники йдуть на різноманітні хитрощі і прийоми, щоб продати свої акумуляторні батареї. Зараз в порядку речей пропонувати гарантію 2 або 3 роки. Деякі компанії, прагнучи виділитися, пропонують навіть 4 роки. Але це не більше, ніж маркетинговий хід. Ніхто реально не забезпечує гарантійні зобов'язання протягом такого терміну. Навіть, якщо батарея вийде з ладу на третьому році експлуатації при гарантії 3 роки, вам відмовлять у виконанні своїх зобов'язань. Після проведення експертизи просто скажуть, що батарея зношена або експлуатувалася неправильно. Адже гарантія на автомобільний акумулятор передбачає тільки відсутність дефектів виробництва протягом заявленого терміну.

Вихід АКБ з ладу з причин, не пов'язаних з виробничим браком, не забезпечується гарантією. І всі ці причини ховаються під формулюваннями «знос батареї» і «неправильна експлуатація». Багато покупців автомобільних акумуляторів навіть нічого не знають про ці причини і правильної експлуатації акумуляторних батарей. Вони наївно вважають, що при оголошенні гарантії строком на 3 роки, виробник зобов'язаний замінити їм акумулятор протягом цього часу незалежно від причини поломки. Альо це зовсім не так.

Якщо АКБ вийшла з ладу через природного зносу, то її чекає утилізація акумуляторних батарей.

Дефекти АКБ, що потрапляють під гарантію

Так, які ж дефекти автомобільного акумулятора потрапляють під гарантію? Головним чином це обрив ланцюга і коротке замикання. Розглянемо їх докладніше.

Обрив ланцюга. Пластини в банках акумулятора зібрані в блоки, які закріплюються містками. Блок водної банку з'єднується блоком протилежної полярності в інших банках за допомогою спеціальних з'єднань. Крайні містки з'єднані з висновками на кришці батареї. У виробництві буває, що з'єднання покриваються окислом і при зварюванні НЕ сплавляються в єдине ціле, а лише трохи схоплюються. При експлуатації через ці з'єднання проходить струм стартера великої величини. У цьому місці відбувається розігрів і подальше окислення. В результаті через деякий час відбувається обрив. Як правило, цей дефект дає про себе знати протягом перших шести місяців експлуатації. У цьому випадку акумулятор повністю виходить з ладу і така ситуація однозначно потрапляє під гарантію.

Коротке замикання. Це ще один випадок, який потрапляє під гарантію. На виробничій лінії при складанні акумуляторів блок пластин може опуститися нерівно і пластина гострим кутом порве сусідній сепаратор. Там, де сталося пошкодження, виникає коротке замикання. Цей виробничий дефект може виникати і з інших причин. Наприклад, деякі виробники економлять на сепараторах між пластинами і замість запасу в 5 міліметрів роблять його 2 мм. В цьому випадку найменший зсув при складанні призводить до замикання. До таких же наслідків може призводити неправильне налаштування обладнання при виготовленні конвертового сепаратора.

Коротке замикання є фабричним дефект. Він повинен проявитися практично відразу після початку експлуатації і потрапляє під гарантію. У цьому випадку акумулятор не вмирає повністю, а значно знижується його пускова потужність. Визначити замикання в банку можна по низької щільності електроліту в ній. В процесі заряду автомобільного акумулятора щільність електроліту в банку з замиканням не піднімається або збільшується дуже повільно. При розряді АКБ пусковим струмом електроліт в цій банці активно кипить. Після проведення експертизи виробник зобов'язаний замінити такий акумулятор по гарантії. Хоча спритні виробники і продавці цілком можуть заявити, що конверт проколовся в результаті вібраційного впливу з вашої вини через їзди по поганих дорогах.

Випадки, коли гарантія на акумулятор не поширюється

Всі виробники заздалегідь домовляються про умови, при яких вони не приймають браковані автомобільні акумулятори по гарантії. На жаль, це не регламентується законами, а лише внутрішніми документами тих чи інших компаній. Так, що конкретні умови здачі по гарантії можна дізнатися у виробника акумулятора. Але можна позначити основні моменти, коли на автомобільний акумулятор не поширюється гарантія:

  • Якщо відсутній або зіпсований гарантійний талон (видаткова накладна компанії-продавця);
  • Вибух АКБ при цілої електричного кола;
  • Пред'явлення батареї на гарантію без електроліту;
  • Порушена маркування акумуляторної батареї;
  • Пошкодження механічного характеру і оплавлення;
  • Колір електроліту сіро-сталевого або коричневого відтінку;
  • Напруга на висновках акумулятора менше 12 вольт;
  • Експлуатація автомобільного акумулятора з порушеннями інструкції;
  • Напруга в бортовій мережі автомобіля не відповідає допустимому або при несправному електрообладнанні;
  • Використання акумулятора не його призначенням;
  • Проведення некваліфікованого обслуговування;
  • Акумулятор зберігався і використовувався погано зарядженим;
  • Низька щільність електроліту через розряду АКБ;
  • Замерзання електроліту через низьку щільності, яка викликана низьким зарядом.

Як бачите, зустрічаються ситуації, коли неможливо об'єктивно встановити через що сталася поломка. Наприклад, замерз електроліт. Якщо він замерз через малого заряду батареї ─ це одне. А якщо він був залитий такої щільності. Зараз не рідкість випадки продажу нових акумуляторів, які в зарядженому стані мають щільність електроліту 1,18─1,2 гр. / Куб. см. Припустимо, ви купили його в теплу пору року. Все було нормально, поки не настали холоди і не замерз електроліт. А виробник заявить, що це у вас батарея експлуатувалася розрядженою. Виходить, що потрібно перевіряти щільність електроліту при покупці в магазині?

На що звернути Рамус?

Покупцям автомобільних акумуляторів слід вимагати при покупці заповнення гарантійного талона і зберігати його протягом всього терміну експлуатації. А бажано ще зберігати і всі документи, що стосуються його придбання в магазині (чеки, накладні і т. П.). Варто також знати ряд ознак, за якими при експертизі виробник виносить вердикт про гарантії. Гарантія на акумуляторну батарею не надається, якщо є такі ознаки:

  • Деформація пластин електродів;
  • Колір пластин і активної маси змінився;
  • Колір електроліту змінився;
  • Рівень електроліту не відповідає вимогам;
  • Змінився колір сепараторів пластин;
  • Сліди корозії решіток позитивних електродів;
  • Активна маса пластин розшарувалася і має зазори на просвіт;
  • Висновки акумулятора оплавлені;
  • На пробках і внутрішній стороні кришки є накип;
  • Опуклі стінки корпусу АКБ;
  • Відклеїлися від нагрівання зотлілі стікери на корпусі батареї.

Реальна ситуація з гарантією на акумулятори

Якщо поглянути на численні форуми та ресурси з відгуками про акумулятор, то відкривається неприваблива правда про гарантії на акумулятори. Практично всі спроби власників здати непрацюючі автомобільні акумулятори по гарантії закінчуються скандалами, а також втраченим часом. Чесно сказати, в такій ситуації винні всі учасники цього процесу. Компанії-виробники заради збільшення прибутку і для отримання переваг перед конкурентами декларують великі терміни гарантії до 3, а іноді і до 4 років. Продавці стурбовані збільшенням продажів і зовсім не думають про те, що потрібно не просто залучати покупця тривалим терміном гарантії. Потрібно ще докладно пояснити, на що ця гарантія поширюється. А вина покупців в їх наївності і довірливості. Хоча є і категорія тих, хто намагається змінити АКБ, як то кажуть «на дурника».

Що можна порадити в даній ситуації? Фірмам-виробникам варто вказувати реальний термін гарантії на виявлення виробничих дефектів. Розумним тут видається на строк в один рік. Продавцям потрібно задуматися про кращому інформуванні покупців про умови гарантії. Це в їх же інтересах, оскільки так у них буде значно менше негативу у відносинах із споживачами. А покупцям слід вибрати автомобільний акумулятор без оглядки на гарантію. За статистикою, 95 відсотків з вас їй все одно не скористаються. А в цьому випадку хоч 10 років гарантії, яка різниця?

На що дивитися при виборі автомобільного акумулятора?
Що говорить закон?
Що таке гарантія?
Що говорить закон?
Виходить, що потрібно перевіряти щільність електроліту при покупці в магазині?
На що звернути Рамус?
Що можна порадити в даній ситуації?
А в цьому випадку хоч 10 років гарантії, яка різниця?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов