Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ПРОДАЖ стокового одягу І ВЗУТТЯ. м.Донецьк

Наша сеть партнеров Banwar

Як заробляють на продажу товарних залишків.

За неофіційними даними, 40% столичних покупців купують одяг в стокових магазинах. Саме так в Україні називають магазини економ-класу, які торгують зниженої в ціні одягом. Стоковим товаром (англ. Stock - запас, залишки) стають нерозпродані партії товару з колекцій минулих сезонів, а також фабричний брак, фальсифікована і конфіскована продукція. Стоковим товаром може бути побутова техніка, меблі, іграшки, сувенірна продукція, спортивний інвентар і навіть будівельні матеріали. Але найбільшою популярністю серед споживачів користуються торгові залишки одягу.
Сток: Історія питання Торгівля стокових товаром в Україні почала розвиватися після фінансової кризи 1998 року, коли багатьом покупцям, які звикли добре одягатися, стала не по кишені одяг з фірмових магазинів. З'явився підвищений попит на недорогий, але якісний товар відомих торгових марок. Заповзятливі рітейлери тут же взялися купувати товарні залишки закордонних магазинів і фабрик за зниженою ціною - за один сезон вартість товарної одиниці падає на 80-90%. Щоб якомога більше заробити на стоках, рітейлери прагнули максимально скоротити витрати. Для цього орендували напівпідвальні приміщення загальною площею до 30 кв. м, закуповували найдешевше торговельне обладнання і привертали увагу покупців гучними акціями з великими знижками. Під час розпродажів знижений у ціні товар іноді звалювали в ящики з багатообіцяючою вивіскою: «Все по 10 гривень». Згодом це призвело до того, що стокові магазини стали сприйматися споживачами виключно як аналог радянської комісіонки або секонд-хенду. Знадобилися роки, щоб покупець засвоїв, що секонд-хенд - товар був у вжитку, а стоковий - уцінені складські залишки, тобто нові речі, але з колекцій минулих років. Кардинально ставлення до стокового одягу змінилося після відкриття перших стокових монобрендових і мультибрендових магазинів площею до 1500 кв. м. Перший справжній сток-шоп в Києві - магазин постійної розпродажі від компанії Adidas Україна, що почав роботу в кінці 2003 року. За два роки в столиці відкрилося більше 15 подібних магазинів, в тому числі від Esprit, LOTTO, Motor і Monton. Паралельно відкриваються і мультибрендові стокові магазини (Elma Stok, Grandi Firme Outlet, Rest of Best, Zoom, Дисконт центр), в яких представлений товар декількох торгових марок. У 2004 році до стоковому бизне-су підключилася компанія Grandprominvest AG, відкривши перший мультибрендовий стоковий універмаг «Макрос». За словами фахівця з маркетингу торгового центру «Макрос» Людмили Кузиною, завдяки тому що на 9 тис. Кв. м торгової площі представлені одразу кілька операторів роздрібної торгівлі, спрацьовує ефект синергії: спеціально відвідавши магазин з продукцією певної ТМ, покупець обов'язково зайде і в сусідні.
Сток: найсолодше Вадим Непосєдов, генеральний директор Української торговельної гільдії, розрізняє стокові магазини по суті і по формату. І ті й інші реалізують стоковий товар, тобто товарні залишки минулих колекцій, але деякі ретельно приховують це, вважаючи за краще іменуватися фірмовими бутиками. Г-н Непоседов розповідає, що за результатами дослідження ринку в 2004 році в столиці частка стокових магазинів становила понад 80%. Причому в таких бутиках торговельну націнку встановлюють на рівні 100-500%, хоча стік за визначенням має коштувати дешево, оскільки його просування не вимагає великих витрат. Визначити, що партія одягу не є колекцією, за словами Вадима Непоседова, можна, порівнявши представлені фасони з фірмовими буклетами. У псевдобутіках зібрано одяг з різних колекцій минулих років. Крім того, подивившись на ярлики, можна визначити, що товар вироблений в різних країнах і в різний час. Стоковий товар легко визначити і візуально - колекційний одяг представлений в різних кольорах і розмірах. Як не дивно, магазини, нестесняемся називатися стічними, є більш успішними. Секрет в тому, що вони продають фірмовий товар за прийнятною для більшості покупців ціною, відповідно, і обороти у таких магазинів вище. «Через уявну дешевизну облаштування магазину у покупця виникає ілюзія дорогого товару в дешевій оболонці, отже, він вирішує, що націнки на даний товар мінімальні, а значить, поспішає придбати якнайбільше», - пояснює Непосєдов. Спеціальні розпродажі, акції, розіграші спрямовані на те, щоб сформувати у покупця думку про можливе єдиний шанс отримати якісний товар за невеликі гроші.
Сток: Совершенно секретно Більшість власників стокових магазинів, почувши запитання про ціноутворення, одразу відмовлялися від будь-яких коментарів. За даними Української торговельної гільдії, при правильній організації технології продажів стокового товару прибутковість з 1 кв. м торгової площі, на якій розміщено близько 60 товарних одиниць, становить до $ 500 в місяць, а витрати на відкриття стоку окупаються за півроку-рік. Рентабельність деяких стокових магазинів може досягати 600%. При високій рентабельності стокового магазину стартові вкладення в його відкриття мінімальні, так як головний принцип торгівлі залишками - максимальна економія на організації торговельної точки. У стокових магазинах зазвичай немає манекенів в перуках з натурального волосся і яскравих реклам нових колекцій, їх замінює недороге торгове обладнання, простеньке освітлення та звукове оформлення, інтер'єр без надмірностей. Особливий спосіб викладки товару дозволяє розмістити на 1 кв. м в три рази більше товару, ніж у фірмових бутиках. В середньому для створення невеликого стокового магазину площею до 100 кв. м необхідно близько $ 20-30 тис. (на відкриття бутіка, який торгує новими колекціями, знадобиться не менше $ 100 тис.). Як правило, сток-шопи відкривають на периферії міста, біля транспортних розв'язок. На думку експертів, асортимент в стоковому магазині має оновлюватися не рідше ніж 3-4 разів на місяць. У невеликих магазинах закупівлями займається безпосередньо хазяїн, який сам знаходить постачальників товарних залишків. У великих універмагах цим займаються професійні баєри - фахівці із закупівлі стоку за кордоном. Головна цінність байера полягає в умінні максимально точно передбачити настрій покупця і вибрати товар, який буде проданий в рекордно короткі терміни за стартовою ціною ще до акцій і розпродажів. У кожному регіоні є фірми, що спеціалізуються на оптових поставках стокової продукції з Китаю, Туреччини, Італії. Стоковий товар закуповують і у підприємств, які торгують митним конфіскатом. Найчастіше на оптових складах пропонують добірки речей залежно від країни походження, сезону або певного бренду. При цьому байєр не застрахований від того, що замість партії стокового товару йому поставлять неліквід, наприклад, підсунуть зіпсовану через порушення умов зберігання одяг. Як правило, таке трапляється з новачками стокового бізнесу. Старожилів, навпаки, цінують. Постійний покупець оптових партій стокового товару, що зарекомендував себе як надійний партнер, може розраховувати на отримання товару під реалізацію і оплату поставок за зручними для нього схемами. Власники великих стокових універмагів заробляють не тільки на товарні залишки - багато хто розбавляє товари відомих брендів продукцією власного виробництва (наприклад, зшитою на їхнє замовлення в Китаї), під вигаданим торговою маркою. Такий одяг теж користується хорошим попитом, оскільки на відміну від стокової представлена ​​у всій розмірній сітці. Рентабельність стокового магазину підвищують і за рахунок закупівлі товару з незначним дефектом, який можна легко усунути.


Джерело: КОНТРАКТИ 15.10.08

08

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов