Наша сеть партнеров Banwar
Керівництво Daimler очікує дозволу німецької влади на випробування на дорозі вантажівки-робота Freightliner Inspiration. Одночасно безпілотника вже тестують на трасах американського штату Невада.
Вантажівка-робот Freightliner Inspiration ще на крок наблизилася до серійного випуску. Як повідомив член ради директорів Daimler Вольфганг Бернард, концерн подав заявку в міністерство транспорту Німеччини на отримання дозволу для тестів прототипу на автобанах. У компанії впевнені, що час настав: в США Inspiration успішно їздить в тестовому режимі по дорогах штату Невада.
«Ми впевнені, що отримаємо схвалення від німецької влади в найближчі тижні, і відразу ж після цього візьмемося за випробування»
- ВольфгангБернард член ради директорів Daimler.
Сьогодні в Daimler вважають, що можуть випустити серійну версію Freightliner Inspiration вже в 2017 або 2018, якщо законодавство на той час дозволить експлуатацію машин-роботів. Важка вантажівка з автономним управлінням оснащена системою Highway Pilot, а це стереокамери, радари, лазери і безліч інших пристроїв, додає zr.ru.
Як показали навесні показові заїзди для американських журналістів, Inspiration вміє їхати по маршруту, дотримуючись швидкісного режиму і дистанції до інших автомобілів, «читати» розмітку та дорожні знаки, а також екстрено зупинятися в разі форс-мажорних ситуацій.
У компанії відзначають, що вантажівка збереже повноцінне водійське місце і органи управління, а шофер буде зобов'язаний стежити за дорогою і бути готовим перехопити управління в будь-який момент.
Далекобійник (англ. Long haul truck driver) - просторічне назва професії водіїв веліковантанжніх автомобілів, що перевозять грузи на далекі відстані. Оскільки водій проводить багато часу свого життя за кермом в особливих умавах шляху, ця професія в усьому світі породила специфічну субкультуру.
На далеких трасах водії часто змушені працювати парами - з напарником-дублером. Для відпочинку водія кабіна, як правило, житловий відсік обладнаний ліжком. Великі американські «траки» часто мають позаду кабіни цілу кімнату - так званий «альков».
Історично ця професія і її субкультура розвинулася в таких країнах як США, Канада, Австралія; потім поширилася на Європу та решту світу. У таких країнах, як наприклад Болівія, Непал, Індія, Пакистан, Афганістан - ця професія пов'язана з високим ризиком для життя, враховуючи технічний стан автомобілів і низька якість високогірних доріг та відповідно великий кількості падіння вантажівок в прірви з летальним результатом для водіїв. У північній Канаді і на Алясці водіям доводиться працювати в екстремальних умовах полярної ночі, техніка піддається випробуванню екстремально низьких темпаратури. Взимку водії використовують «льодові шляху» - замерзлі русла річок і озер (англ. Ice road, рус. Зимник). Навесні, під час відлиги, коли лід стає тоншою, ці шляхи стають небезпечними. Багато техніки гине на подібних «зимниках», прокладених по замерзлих болотах і тундрі в російському Сибіру.
Далекобійник одна з найнебезпечніших професій світу
Недарма кажуть, що далекобійник одна з найнебезпечніших професій світу, адже це так і е.Мій батько був далекобійником і я з ним був у рейсі, це дійсно дуже страшно, але в той же час і захоплюючі.Саме перше що я дізнався коли був з батьком в рейсі це те, що далекобійники, це велика, дружна сім'я, яка допомагає один одному.Не вірите? Я переконайтеся, подивіться відео яке буде знізу.Також небезпечною проблемою яка може статися при перевезенні вантажу це аварія.Якщо далекобійник потрапляє в аварію і ще й на швидкості великий, наприклад 90 то шансів вижити у водія немае.Також можуть відмовити гальма, я бачив відео як в тягачі гальма відмовляють і вони летять з великою скорістю і врізаються об стовп, падають в обриви, це дуже жорстоко, сумно.Я вам кіно відео, де ви побачите які жорстокі аварії трапляє з далекобійниками, це буде друге відео.Я вже говорив про тому, як фури їдуть б ез гальм тому відмовили і це трагічно закінчується, я вам теж кину відео як це віглядае.Це вже третє відео. Ви подивіться і переконайтеся що далекобійники це доброзичлива, Пізнавальна але одночасно небезпечна в світі.
Daimler (Даймлер) - з 1896 року британська автомобільна марка, що спеціалізується на випуску ексклюзивних і представницьких автомобілів. Штаб-квартира знаходиться в Ковентрі. У 1960 увійшла до складу компанії Jaguar, а потім Ford Motor Company. 2 червня 2008 корпорація Форд, що володіє брендами Daimler, Jaguar і Land Rover, оголосила про їхній продаж компанії Tata Motors.
Німецький автомобілебудівний концерн Daimler AG (рус. Даймлер) - одна з найбільших за оборотом компаній Німеччини та один з провідних світових автовиробників. Штаб-квартира розташована в місті Штутгарті, земля Баден-Вюртемберг. Форма власності - акціонерне товариство.
Назва концерну Daimler не слід плутати з назвою британського автобудівника Daimler Motor Company, що належить до Jaguar, який в свою чергу відноситься до індійської компанії Tata Motors.
Кожній людині, яка хоч щось знає про автомобілі, знайоме ім'я Даймлера. Готтліб Даймлер був одним з батьків автомобіля, в 1889 році він побудував перший 4-колісний автомобіль.
Конструктор Даймлер був обдарованим винахідником, але мав славу диваком, так, наприклад, він роздавав свої патенти направо і наліво, його ім'я носили фірми Daimler Motoren Gesellschaft, Austro-Daimler AG, Luca Daimler і Daimler Motor Company Limited.
Готтліб Даймлер і Вільгельм Майбах на своєму першому автомобілі
У 1899 році Фредерік Сіммс, який народився в Гамбурзі, але етнічний англієць, здобув освіту і в Англії, і в Німеччині, знайомиться на виставці в Бремені з Готтліб Даймлер, який демонструє на виставці свої 4-тактний двигун, сам Симмс займається канатними дорогами та приїхав на виставку представляти канатну дорогу власної конструкції. Незважаючи на те, що у них була різниця в 30 років, чоловіки потоваришували (Симмс навчався на інженера в Берліні), а Даймлер був англофілом, який вважав Англію колискою технічного прогресу, і сам провів два роки працюючи в Манчестері, де працював в локомотивної фірмі Beyer, Peacock and Company. До того ж, в обох друзів дружини були австрійками. Через два роки Симмс дозріває до ДВС, і пише своєму адвокату Альфреду Хендрікса в Англію, що збирається продавати ці самі ДВС в Британії, і нехай той готує права на патенти Даймлера в Великобританії і належать їй колонії (крім Канади) на ім'я Симмса.
Історія
Компанія була заснована в 1926 році, коли дві самостійні компанії Daimler Motoren Gesellschaft і Benz & Cie об'єдналися в Daimler-Benz AG.
12 листопада 1998 у результаті придбання концерном Daimler-Benz AG компанії, що входить в "велику трійку" автомобільної індустрії США - корпорації Chrysler LLC, був утворений концерн DaimlerChrysler AG.
У 2007 році DaimlerChrysler AG після тривалих зусиль позбувся збиткового підрозділу Chrysler LLC за 7400000000 доларів північноамериканському інвестиційному фонду Cerberus Capital Management, LP 4 жовтня 2007 року на зборах акціонерів назва DaimlerChrysler AG було змінено на Daimler AG.
Концерн володіє складальними підприємствами в 17 країнах світу. У 2007 фінансовому році ринкова капіталізація концерну склала 67400 млн євро, дохід концерну - 99400000000 євро. Було продано близько 2100000 автомобілів по всіх підрозділах.
The following two tabs change content below.
Не вірите?