Наша сеть партнеров Banwar
За підсумками 2018 року зростання вартості автомобільного палива не перевищить інфляцію, заявили у відомстві.
За даними Росстату, на 9 січня 2018 року середня ціна бензину в Росії становила 39,90 руб. за літр, дизельного палива - 40,71 руб. На 9 липня їх середня вартість збільшилася до 43,41 руб. і 44,46 руб. відповідно. Тобто за перше півріччя ціни на бензин в Росії зросли на 8,8%, на дизпаливо - на 9,2%.
Незважаючи на такі високі результати, в Міністерстві енергетики вважають, що зростання цін на бензин в 2018 році буде, як уже було сказано вище, в межах інфляції. З, мабуть, занадто оптимістичним прогнозом виступив заступник голови відомства Павло Сорокін. Відзначимо, показник інфляції в першому півріччі - 2,1%, при цьому за підсумками року МЕР чекає 3,1%.
статті
Кажуть, ціни на бензин ростуть тільки в Росії, а всюди падають. Чи це правда?
Дисклеймер: цей матеріал не є вичерпним науковим дослідженням, так як динаміка цін на нафту і бензин в різних країнах, їх взаємозв'язок, а також структура вартості бензину - це складні процеси і розрахунки, на ...
14.06.2018
На думку Павла Сорокіна, утримати ціну в межах інфляції допоможуть нині вжиті заходи: зниження акцизів, зменшення оптових цін, а також поставки додаткових обсягів пального на біржу. Варто нагадати, що зниження акцизів - це вимушений і тимчасовий захід, ставки знову виростуть з 1 січня 2019 року. Крім цього нещодавно стало відомо про те, що в червні нафтовики не виконали вимогу по збільшенню обсягів палива, що поставляється на біржу (плюс 3% до АППГ).
Справедливості заради відзначимо, що оптові ціни на паливо дійсно знизилися за останній час, що дозволило більшості АЗС стримувати ціни на рівні кінця травня майже у всіх регіонах РФ.
Як повідомляють « РІА Новини », Заступник міністра енергетики дав прогноз і на 2019 рік. За його припущеннями, різких стрибків цін на паливо в Росії в наступному році не буде. Віриться в це важко, тому що нині знижені акцизи на паливо знову виростуть, причому надбавка очікується не до поточними ставками, а тим, які були закладені в план спочатку. Це стане серйозною фінансовим навантаженням на галузь: як раніше повідомляли «Колеса», на акциз припадає майже третина ціни кожного літра палива.
По свіжих розрахунками Міністерства економічного розвитку РФ (МЕР), в 2019 році інфляція складе 4,3%.
Павло Сорокін пояснює прогноз про стабільні ціни на паливному ринку в 2019 році «демпфирующим негативним акцизом». Розроблюваний механізм буде діяти, коли експортний netback (тобто ринкова ціна нафти «мінус» вартість її поставки від місця виробництва) для бензину і дизпалива виявиться більше ціни в РФ. Тоді бюджет компенсує компаніям половину різниці. При цьому Мінфін обмежив максимум «різниці» (3 000 рублів на тонну), а значить, нафтовики отримають не більше 1 500 рублів на тонну пального.
Нагадаємо, уряд вирішив обзавестися важелем, який не дозволить нафтовикам безкарно піднімати ціни на заправках. Його роль виконає нова функція: влада зможе оперативно підвищувати мита на експорт палива . Це дозволить зробити зробити так, щоб поставки за кордон і на внутрішній ринок приносили компаніям однакову прибуток (зараз експорт вигідніше). Минулого тижня Держдума схвалила цю ініціативу в третьому читанні.
Чи це правда?Чи це правда?