Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Прохідність на сніжній цілині і що робити, якщо опинилися в заметі: Походи в снігу

  1. можливості трансмісії
  2. уроки бездоріжжя
  3. Повернути рухливість автомобілю, який застряг в глибокому снігу, можна кількома способами
  4. Шини
  5. Зимова «комплектація»
  6. Підручні засоби

Наша сеть партнеров Banwar

Грудневі снігопади дали хороший урок тим, хто не вивчав можливості своєї машини і особливо не готував її до зимової експлуатації. Чому ж снігові замети для багатьох стали нездоланним бар'єром?

Дуже часто проблеми на зимовій дорозі виникають через те, що власник неправильно оцінює можливості свого автомобіля. Він забуває, що на прохідність в глибокому снігу впливають величина дорожнього просвіту, конструктивні особливості трансмісії і, звичайно ж, тип зимових шин. До того ж на зимовій дорозі необхідні інструменти, які дозволять звільнитися зі снігового полону. Виходячи з вищесказаного, проаналізуємо все те, що може погіршити зимові «сюрпризи».

До речі, незалежно від конструктивних особливостей і комплектації автомобіля безпеку і прохідність на зимовій дорозі прямо залежать від водійського досвіду. Так що новачкам непогано б повчитися в школах зимового водіння або перейняти досвід у колег зі стажем.

можливості трансмісії

Варіантів трансмісій досить багато, тому проаналізуємо їх конструкцію і можливості, орієнтуючись на найпоширеніші схеми.

Отже, які трансмісії більш ефективні в снігу Отже, які трансмісії більш ефективні в снігу? Звичайно, класичні повнопривідні, з блокуванням міжосьового і колісних диференціалів (наприклад, у Mitsubishi Pajero Wagon, Pajero Sport). Альтернатива цій «схемі» - трансмісія з примусовим підключенням переднього моста, у якій взагалі немає міжосьового «Діффа». Для успішного подолання бездоріжжя включати повний привід і блокування диференціалів слід ще перед складним ділянкою. У деяких авто, наприклад, з АКП, електропривод здійснює це тільки після повної зупинки. А ось потреба в зниженій передачі на сніжній цілині є не завжди. Важливо, що в багатьох сучасних позашляховиках даного типу (Mitsubishi Pajero Wagon, Pajero Sport) при включенні блокувань диференціалів всі електронні системи активної безпеки (ABS, ASR, ESP і їх аналоги) відключаються. Ця особливість також затребувана на невеликих швидкостях при русі по льоду, сніговій каші, так як ефективність гальмування при заблокованих колесах вище, а тягове зусилля на льоду з шаром сніжної каші більше в режимі короткочасних пробуксовок, коли протектор під дією відцентрових сил швидше очищається від налипає снігу . Наступні по прохідності в снігу - великі кросовери з сучасної трансмісією. У них функцію розподілу моменту між колесами виконує подфункция системи стабілізації курсової стійкості (ESP і ін.). Вона визначає колесо, що буксує і активує його гальмівний механізм, перерозподіляючи крутний момент на колеса з кращим зчепленням. У цих моделях поза дорогами потрібно включити режим off road, щоб змінити алгоритм роботи електронних систем. На багатьох «паркетника» повний привід примусово підключається кнопкою / джойстиком, блокуючим міжосьове електронно керовану муфту. Ще «хитріше» схема, коли для блокування муфти доводиться проїхати якихось ... надцять метрів. І знайте - в бюджетних виконаннях цього типу трансмісій муфти на бездоріжжі дуже швидко перегріваються і відключаються, тому від повного приводу залишається тільки передній. Системи з автоматично підключається повним приводом хороші, якщо ви ще рухаєтеся по снігу. Але після зупинки рушити з місця буває дуже важко, так як муфта блокується з запізненням, тому другий міст може підключитися тільки тоді, коли ведучі колеса вже закопалися. В кінці списку «прохідності» - моноприводні моделі: «паркетники» зі збільшеним дорожнім просвітом, а за ними - передньо-і задньопривідні автомобілі. Причому передньопривідні краще управляються в снігу, так як передні колеса навантажені вагою мотора і тягнуть автомобіль в сторону повороту керма.

уроки бездоріжжя

Правил руху по сніговій цілині багато. Ми сконцентруємося на основних. Якщо ви зупинилися і не можете рухатися через буксують коліс, що не збільшуйте ситуацію безглуздим натисканням на педаль газу. Спробуйте від'їхати назад, щоб повторно, вже з більшого розгону, «взяти бар'єр». Якщо не виходить зрушити з місця, спробуйте зробити це, повернувши колеса в одну або іншу сторону. Якщо і це не допомагає, вийдіть з машини, оцініть обстановку, а точніше, знайдіть причину вашої «нерухомості» і усуньте її.

Найнебезпечніша зимова дорога - та, на якій під розтоптаним шаром снігу знаходиться лід, а при наближенні температури до нуля вся ця каша взагалі налипає на колеса. У цьому випадку вони перетворюються на справжнісінькі катки, і говорити про ефективність протектора і навіть шипів взагалі не доводиться. Єдиний ефективний засіб - перегазовки, які допомагають очистити протектор. Але через пару метрів він стає таким же, тому в подібних дорожніх умовах слід бути дуже уважним.

Повернути рухливість автомобілю, який застряг в глибокому снігу, можна кількома способами

1 Виштовхувати позашляховик зі снігу дуже важко, тому можна попросити пасажирів стати на пороги по обидва боки машини для її розгойдування вліво-вправо в процесі зрушення. Навантаження на колесо, що буксує часто допомагає звільнитися з полону.

2 Якщо це не допомогло, доведеться прибрати сніг перед самим автомобілем і під днищем, на якому він опинився частково підвішеним. Але слід робити це максимально якісно, ​​щоб вибратися з пастки з першого разу. В іншому випадку будь-які фактори, що перешкоджають пересуванню автомобіля, змусять колеса заритися ще глибше, і з-під них знову доведеться вигрібати сніг. До речі, після розчищення шляху також можна використовувати метод розгойдування автомобіля, який полегшить початок руху.

3 піддомкратити автомобіль, підклавши під ведучі колеса трапи або що-небудь з підручних засобів (дошки, килимки). Це дозволить колесам відштовхнутися в потрібному напрямку.

Зупинити серйозний позашляховик може щільний, влежати сніг глибиною більше 50 см і неправильно підібрані зимові шини.

Шини

Нерідко власники серйозних позашляховиків дивуються, чому з їх джипом, що має повний привід, блокування міжосьового диференціала, блокування диференціала заднього (і переднього) моста, на сніжній цілині нарівні бореться який-небудь «паркетник», в т Нерідко власники серйозних позашляховиків дивуються, чому з їх джипом, що має повний привід, блокування міжосьового диференціала, блокування диференціала заднього (і переднього) моста, на сніжній цілині нарівні бореться який-небудь «паркетник», в т. Ч. І з моноприводом. А адже це просто розплата за неправильний вибір типу, марки і моделі зимових шин. На нашу багаторічному досвіду, успіх подолання засніжених доріг на позашляховику приблизно на 60% забезпечують шини, і тільки 40% розподіляються між типом трансмісії і величиною кліренсу. Тому приказка «Чим краще джип, тим далі йти за трактором» правильніше звучить так: «Чим краще шини, тим далі йти за трактором».

Зимова «комплектація»

Тим, хто зважився на подорож з виїздом за межі доріг або в гори кататися на лижах, варто запастися не тільки приладдям для відпочинку, але і інструментом, який допоможе проїхати по глибокому снігу і вибратися зі снігового полону. Автомобільний комплект ЗІП слід доповнити совкової і багнетною лопатами, ланцюгами проти ковзання на колеса і ще одним-двома буксирувальними тросами, а краще одним, але з великим запасом міцності. Є у продажу і спеціальні трапи, які підкладаються під колеса для подолання складних ділянок.

Підручні засоби

У практиці «бувалих» трос для буксирування автомобіля в снігопад використовувався в ролі ланцюги проти ковзання на одному з коліс У практиці «бувалих» трос для буксирування автомобіля в снігопад використовувався в ролі ланцюги проти ковзання на одному з коліс. Для цього слід «обв'язати» тросом колесо, пропустивши його через отвори колісних дисків. Правда, для цього потрібно, по-перше, щоб між внутрішньою частиною колісного диска і супортом гальмівного механізму була достатня відстань (для виключення перетирання або обриву троса), а по-друге, необхідна наявність можливості протягнути трос через отвори в диску. При цьому трос в зоні протектора слід добре перекрутити, щоб отримати максимально рельєфний і твердий «малюнок». А відразу ж при виїзді на асфальт псевдоцепь потрібно зняти, інакше вона швидко перетреться.

Комплект автомобіліста для суворої зими: ланцюги проти ковзання, лопата (совкова, штикова), два-три звичайних буксирувальних троса або один, але підвищеної міцності, трапи під колеса.

Юрій Дацик
Фото автора та Андрія Яцуляк

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Чому ж снігові замети для багатьох стали нездоланним бар'єром?
Отже, які трансмісії більш ефективні в снігу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов