Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Проходження гри Ну, постривай! Випуск 3. Пісня для зайця

  1. Ну почекай! Випуск 3: Пісня для Зайця

Наша сеть партнеров Banwar

Сцена 1

Сцена 1. Гримерна Кота.

Під чалмою факіра на столі лежить ключ (клік на шапку, після цього клік на ключ, що з'являється в ІНВЕНТОР, після цього клікаючи на ключ в ІНВЕНТОР, він робиться активним і ми його можемо застосувати на щось або когось). Беремо його і відкриваємо їм клітку з мишкою. Миша тікає, а за нею і Кот-факір. Підходимо до циліндра, з якого стирчать заячі вуха.

Кількома на них і витягаємо іграшку. Вовк чортихається, а після цього натискаємо на двері (підсвічування - крутиться заячий хвіст) і ми вже в другій сцені.

Сцена 2. За сценою, на якій Заєць співає викрадену у Вовка пісню.

На пожежному стенді беремо пожежне відро-сокиру і черпак. Сокирою розбиваємо ящик, в якому виявляється пісок. Черпаємо відром два рази по коробці - і утворюється гірка піску висотою, достатньою щоб Вовк мав можливість застрибнути на сцену. Кількома на цю гірку - і сцена пройдена.

Лише Вовка прищемив хвіст кришкою рояля ...

Сцена 3. Хвіст в роялі.

Беремо в відрі шестірню і одягаємо її на механізм, що висить на стіні. Кількома на шестірню, вона призводить до дію механізм подачі води - струмінь збиває бегемота. Той падає ... але не замертво, а в непритомність. Вовкові потрібно привести пожежника в емоцію.

Беремо відро, воно безлюдне. Пускаємо воду (знову натискаємо на шестірню), набираємо води (натискаємо відром з ІНВЕНТОР на струмінь), в ІНВЕНТОР з'являється вже відро, повне води. Вимикаємо воду (клік по шестерінці).

Використовуємо відро на бегемота - і пожежник приходить в емоцію, звільняє власний шланг, а заодно і хвіст Вовка.

Сцена 4. Перед входом до музею.

Беремо з огорожі залізний стовп (другий праворуч), використовуємо його на випадає дошку. Витягуємо з з'явилася щілини лопату, яку два рази використовуємо на камінь, щоб він став окопалися з двох сторін. Після цього кладемо дошку на камінь і ... відлітаємо з цієї сцени над розлюченим носорогом.

Сцена 5. Спортзал.

Трохи відходимо, щоб було видно трамплінчиків у шведській стіни, що кладемо під турніком (поперечиною) мало праворуч. Стрибаємо на трамплінчиків, робимо сонечко (поки не набридне), а після цього натискаємо на підвіконня, куди приземлиться Вовк. У той час, коли він пройде по ньому до кінця вліво, натискаємо на батут.

У тому напрямку Вовк і потрапить, а Заєць, звичайно, полетить.

Сцена 6. У фехтувальному залі.

Беремо клинок, після цього перекидаємо кошик, яку поки не чіпаємо. Кількома на верх автомата з газованою водою (правильніше, без неї) і за допомогою кошика Вовк виявляється нагорі. Використовуємо клинок на коліно трубопроводу, з якого падають два шматки. Стрибаємо на підлогу, підбираємо обидва шматка.

Після цього відламує кришку від нижньої частини автомата і натискаємо на кошик. Обладунки машинально вбираються на Вовку, що вільно проходить повз захисника дрібних і не сильний.

Сцена 7. Мотоцикл.

Беремо каністру, після цього беремо шланг (стирчить з жовтого кузова зліва), відкручуємо кільце на бензобаку передній легковика, вставляємо шланг і натискаємо на нього каністрою - вона з'являється в ІНВЕНТОР наповненою. Заправляємо мотоцикл, використовуючи на бензобаку каністру. Зараз потрібно усунути проблему з матчастиною.

Видобуваємо з бардачка мотоцикла (в сідлі) гайковий ключ, яким відкручуємо з колеса передньої легковика, до якої знову підходимо, болт. Його використовуємо на мотоциклі - і вперед, за Зайцем!

Сцена 8. Гусеничний кран.

Беремо в коробці для інструментів ключ (болванку) і напилок. У ІНВЕНТОР використовуємо напилок на болванку і набуваємо готовий ключ від кабіни. Кількома на гак і потрапляємо на кран. Після цього використовуємо ключ на замкову щілину і відкриваємо кабіну.

Заєць попався на гачок!

Сцена 9. Заєць на гаку.

Кількома на бочку - Вовк стусаном підкидає її під гак. Знову натискаємо на неї - бочка робиться на попа. Після цього натискаємо на більший коробку, він потрапляє в ІНВЕНТОР. Використовуємо його з ІНВЕНТОР на бочку - ящик з'ясовується на бочці. Кількома на нього і ящик робиться на попа.

Після цього натискаємо на менший коробку, він крім цього виявляється спершу в ІНВЕНТОР, звідки його направлятися застосувати на більший коробку. Ставити менший ящик подібно на попа не потрібно! Легко натискаємо на Зайця, Вовк взгромождалісь на власний спорудження і, само собою зрозуміло, тарахкається, а Заєць відлітає ...

Сцена 10. На будівництві під наглядом бегемота.

Беремо пилу-ножівку, що висить праворуч від майстра (або виконроба?) - бегемота. Використовуємо її на шматок арматури, що стирчить з цементної плити зліва. Даною арматурою піднімаємо по черзі всі три чавунні ванни.

трохи піднявши останню, Вовк прошмигне під нею повз носа бегемота.

Сцена 11. Лебідка.

Беремо ящик, після цього цегла, показує за купою піску. Включаємо вилку в розетку і лебідка встане вгору. Ставимо ящик на купу й залазимо на нього. З цього Вовк зобов'язаний кілька разів потрапити цеглою в пульт управління лебідкою. Після закінчення другого попадання шнур ослабне і пульт опуститься до грунту.

Тиснемо на зелену кнопку і Вовк в лебідці піднімається вгору. Але Зайця вже немає ...

Сцена 12. Тролейбус.

З'ясовується, на двері можливо і не клікати - Заєць нікуди не втече з тролейбуса. Виламуємо дошку з лави, після цього відкриваємо бардачок під сідлом мотоцикла - в тому місці краги і мотузка. Виявляється, нам і краги не потрібні, але клікаючи на мотузку, все одно купуємо спочатку їх, а пізніше і мотузку. Залазимо на сходи і натискаємо мотузкою на праву штангу струмоприймача, а після цього на неї, вже пригнути, натискаємо дошкою і блокуємо. Усе!

Заєць знову тікає, а Вовк наздоганяє.

Сцена 13. В телемагазині.

Клацаємо по кнопці телевізора, що стоїть зліва від лівої сходи, з'являється зображення передачі. Клацаємо ще два рази, доки на екрані не з'являється гарчить лев. Ставимо телевізор на лебідку (натискаємо по його корпусу). Потім потрібно виконати досить скоро два дії: спершу включити зелену кнопку на пульті управління лебідкою, а після цього скоро клікнути по правій сходах. Вовк почне підніматися по ній, Заєць на візку відправиться вліво, але злякається лева, зображеного на екрані ще не встиг опуститися телевізора.

Заєць в кошмарі тікає ...

Сцена 14. В картинному залі музею.

Знімаємо канат з огорожі, після цього знімаємо тканину зі стінки з написом "На реставрації". Використовуємо канат з ІНВЕНТОР на карниз правого вікна, натискаємо на звисають канат і опиняємося на підвіконні правого вікна, нечисте скло якого протираємо тканиною з ІНВЕНТОР. Що стала нечистою ганчірку використовуємо на Вовка, що гіпс (або цементується) і носоріг-хранитель Карина залу відносить під пахвою нерухомого Вовка в другій.

Сцена 15. Перед басейном.

Підходимо до муляжу неандертальця, чіпаємо його кам'яний молоток. Поряд з цим, звичайно, купуємо їм по голові, але зараз до цього молотка можливо дотягнутися і ми його купуємо в ІНВЕНТОР, звідки використовуємо його на скляний захисний ковпак над грецької вазою, розбиваючи його. Беремо весло у статуї веслярки і натискаємо на вазу, яка з'ясовується на воді.

Знову натискаємо на вазу і сідаємо в неї, а після цього використовуємо на Вовку весло і перепливаємо басейн.

Сцена 16. Замуровали, гади!

Але, з цього залу Вовк ще не вибрався. Потрібно йти напролом! Таран будуємо так. Спершу помічаємо за лівої статуєю робочого, якого Вовк прийняв чи за опудало, то чи за мумію, монтировку, якої знімаємо залізний ланцюг в середині приміщення.

Після цього лежить ланцюг беремо і використовуємо її з ІНВЕНТОР на один з гаків, що стирчить зверху. Ланцюг утворює два підвісу. Після цього монтуванням натискаємо на статую Венери, яка відсувається вліво. Кількома на неї знову (два рази, щоб Вовк мав можливість подчернуть, що у неї пропорції відповідні). З ІНВЕНТОР використовуємо її між кільцями підвісу і статуя Венери робиться тараном. Кількома на неї знову і ...

Шкода, що фактично процес стенобітія не відображається, але Вовк на волі.

Сцена 17. Заячі вуха в коробках під софітами.

Кількома два-три рази на коробки, величезна з яких повертаються нарешті тим боком, де видно кругла проріз, з якої єхидно хихикає якась руда щур ...

Сцена 18. Снігуронька, на вихід!

Беремо мітлу в ІНВЕНТОР і знімаємо шубку. Беремо кирзачі і використовуємо їх на банку з червоною фарбою. Купуємо червоні чобітки. Використовуємо мітлу на Вовкові, він її ламає і набуває косу, а в ІНВЕНТОР утворюється набір Снігуроньки, що використовуємо на Вовка.

Слон сам віддає йому шапочку і Вовк виявляється за лаштунками сцени, на якій нахабний Заєць виспівує перед глядачами Вовчу пісню ...

Сцена 19. За лаштунками.

Підбираємо пачку сигарет і натискаємо їй на Вовка. Слон кидає йому коробок сірників, Вовк закурює відразу ледь не третину пачки, напускаючи сценічний туман і ... аж зелений, з'ясовується на вулиці.

Сцена 20. Потрібна тачка Льва.

Зміщуємося трохи вліво, щоб бачити дикобраза. У той час, коли він зігнеться на капотом, потрібно кликати посередині задка його автомобілі, щоб вивудити з його багажника молоток. Після цього потрібно застосувати молоток на задній частині кузова тачки Льва (зверху десь над бензобаком) і - без зволікання, щоб Лев не порвав Вовка - клікнути в області заднього крила на рівні габаритів, щоб сховатися.

Лев вийде з автомобіля, Вовк вискочить і - Прощай!

Сцена 21. На дитячому пляжі.

З іграшок беремо мишку і після цього витягаємо у свині надувного іграшкового зайця (натискаємо два рази). Після цього натискаємо мишкою на слоненяти (існує стійка висновок, що слони побоюються мишей), що заривається хоботом в пісок і починає несамовито плакати. Беремо його човник (натискаємо два рази), використовуємо іграшкового зайця на Вовку, що надуває його і з ІНВЕНТОР використовуємо човен на надутого зайця, що спливає, відволікаючи знімальну групу від запису відеокліпу за участю живого прототипу.

Сцена 22. На березі з гусаком.

На вудку пливе Зайця не впіймати. Виходячи з цього її можна і не брати. Спершу піднімаємо маску для підводного плавання.

Після цього натискаємо (два рази) по парасолю - і Гусь нейтралізований. Знімаємо з нього ласти. Залишилося клікнути на лопату, ручка якої, з'ясовується, порожнистої та з ІНВЕНТОР використовуємо її на Вовка. Він ламає її, сгінает держак і набуває трубку для дихання під водою.

У ІНВЕНТОР машинально виходить набір підводного спорядження, що використовуємо на Вовка.

Сцена 23. На КПП.

У послідовності автомобілів (вантажівка і дві цистерни - блакитна і помаранчева) чекаємо спершу блакитну, у якій є вентиль на крантік зливу. Кількома на нього і визначимо, що цистерна безлюдна. Більше блакитна цистерна виявитися не буде! Але, баранчик від вентиля виявляється в ІНВЕНТОР, звідки ми використовуємо його на вентилі помаранчевої цистерни. Одягнувши баранчик на вентиль, знову натискаємо на нього і відкриваємо кран - виливається масло.

Вовк йде з дороги, а під'їхавши слідом вантажівка, опинившись на маслянистої покритті, не має можливості загальмувати і з ходу таранить ворота порту, якісь з'ясовуються вільними для проникнення Вовка - так як контролер-ведмідь (на його голову впала шина від колеса вантажівки) нічого не бачить ...

Сцена 24. Біля воріт між вантажним і пасажирським портами.

Знімаємо шматок дроту і мало відходимо влевл, щоб на стеку щитка стало видно зображення з блискавкою і черепом, яке попереджає про страшному для життя напрузі. Використовуємо дріт з ІНВЕНТОР на цьому зображенні - так, щоб дріт був одним фінішем на воротах, а другим контактувала з джерелом напруги. Включаємо рубильник - вся конструкція виявиться під струмом.

Тут під'їжджає електрокар, натискаємо на червону кабінку і тиснемо на зелену кнопку пульта управління підйомника. Вовк піднімається і перемахує на територію пасажирського порту.

Сцена 25. Посадка на теплохід.

До тих пір поки капітан Бобер розмовляє зі слонихою, ми поцупив у нього кортик (натискаємо один або два рази), що застосуємо з ІНВЕНТОР на вантаж (коробці), що буде іноді підкочується на каре. Вовк розкриє коробку і в ній благополучно потрапить на корабель.

Сцена 26. В трюмі.

Щоб сходи опустилася, потрібно домогтися неоходимой конфігурації важелів - два крайніх з них повинні бути підняті, а центральний так і залишатися опущеною. У два ходи встановлюєте її - і Вовк піднімається на палубу.

Сцена 27. На палубі.

Потрібно з'являтися за спиною у капітана. Для цього спершу беремо швабру, після цього натискаємо на відро з водою, розливаючи його по палубі. Пізніше натискаємо шваброю з ІНВЕНТОР на Вовка і він починає драїти палубу.

Опинившись поруч з вікном радіорубки, натискаємо на листок поруч з графином у вікні (два рази). Що потрапив в ІНВЕНТОР листок термінової радіограми використовуємо на капітана і благополучно потрапляємо в капітанську рубку, де Вовк визначить з видання розміщення пасажирів номер каюти Зайця.

Сцена 28. В каюті.

Кількома на середню полицю тумбочки, видобуваємо ножик і вилку. Після цього помічаємо що виглядає з-під ковдри на нижній ліжку куточок простирадла і натискаємо на неї. У ІНВЕНТОР використовуємо на простирадло ножик і набуваємо ганчір'яну сходи-трап. Використовуємо з ІНВЕНТОР вилку на Вовка, що її сгінает.

Використовуємо в ІНВЕНТОР погнуту вилку на трап і набуваємо в тому місці готову конструкцію, яку використовуємо на задню стінку валізи Зайця, за що вона зачіпається. Кількома по ній і Вовк лізе на верхню койку. Само собою зрозуміло, він пізніше падає, а переляканий Заєць вилітає з каюти на носову палубу.

Сцена 29. На носовій палубі.

Завдання нагадує відомий хіт офісних развлекаловок на тему "Чи задоволені власної заробітної платом?" з неминуче тікає негативним варіантом відповіді. Сам по собі Заєць невловимий. Готуємо для нього пастку. Кількома на поплохевшего від качки Зайця стільки раз, поки він не опиниться на центральній палубної дошки, яка провалюється. Коли Заєць виявиться на ній, натискаємо на протилежний фініш дошки і ...

Заєць перелітає через Вовка, а Вовк, який потрапив на інший фініш дошки-трампліну, летить пізніше в море і вимовляє сакраментальну фразу, відпльовуючись від солоної морської води і поглядаючи на Зайця, завзято махає рукою Вовка з палуби теплохода "Богатир" ...

УСЕ! Місія виконана! Насолоджуйтесь титрами "Вітаємо з перемогою!" в вашу честь, і тим, що розумному Зайцю знову вдалося вислизнути від Вовка, що в даній грі виглядає повною мірою тлумачним малим ...

Павло Корольков.
Придбав для сина і пройшов 04.01.2004.

Ну почекай! Випуск 3: Пісня для Зайця


Цікаві записи:

Наиболе релевантні статті, підібрані саме для Вас:

  • Ну почекай! Випуск 3. Пісня для зайця: Проходження гри

    Сцена 1. Гримерна Кота. Під чалмою факіра на столі лежить ключ (клік на шапку, після цього клік на ключ, що з'являється в ІНВЕНТОР, після цього клікаючи на ключ в ІНВЕНТОР, він робиться активним і ми ...

  • Петька 007: Золото Партії: Проходження гри

    Проходження до гри Петька 007: Золото Партії. примітки та Поради: 1. Слова «відкриваємо двері ключем» позначають, що потрібно застосувати ключ на двері, «віддаємо охоронцям банку з грибами» - нужно ...

  • Проходження гри Fred & Jeff: A Movie Adventure

    Вулиця Повертаємо нижній символ і потрапляємо в офіс ТРП. Офіс Говоримо з шефом, з секретаркою Офелією. Шеф дає завдання - відшукати діамант. Походимо до підйомника. З'ясовується, він зламаний. Спостерігаємо на ...

  • Таємні агенти: кіномонстр атакують: Проходження гри

    Вулиця Повертаємо нижній символ і потрапляємо в офіс ТРП. Офіс Говоримо з шефом, з секретаркою Офелією. Шеф дає завдання - відшукати діамант. Походимо до підйомника. З'ясовується, він зламаний. Спостерігаємо на ...

  • Fred & Jeff: Terror, Fright and Dead: Проходження гри

    Вулиця Для початку необхідно розшифрувати записку шефа. Помічаємо, що сама вона лежить у Мортадело в кишені, а ключ зовсім навпаки - у Филемона. У записці використаний нескладний код зі зміщенням. Код ...

Або виконроба?
Завдання нагадує відомий хіт офісних развлекаловок на тему "Чи задоволені власної заробітної платом?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов