Наша сеть партнеров Banwar
Senior Member
Реєстрація: 04.08.2010
Адреса: Балахна
Повідомлень: 385
Senior Member
Реєстрація: 04.08.2010
Адреса: Балахна
Повідомлень: 385
Прокачування амортизаторів перед установкою УВАГА Непрокачанний перед установкою двотрубний амортизатор - часта причина виходу з ладу поршневої системи амортизатора. Це порушення інструкцій по установці і можлива причина негарантійного випадку Якщо у внутрішній гільзі амортизатора залишається повітря, амортизатор не може правильно виконувати свої функції. Збій роботи призводить до шумів, стукоту при роботі амортизатора і можливого його виходу з ладу. На підставі тривалого досвіду роботи, інженери компанії ВАТ Самара-Лада підготували оптимальні рекомендації по технології прокачування амортизатора: Перед установкою двотрубного амортизатора на автомобіль, його потрібно привести в робочий стан. Під час транспортування і зберігання, в двотрубних амортизаторах, робоча рідина може перетекти з внутрішнього в зовнішній циліндр, при цьому у внутрішній циліндр потрапляє газ підпору. У цьому випадку амортизатор буде видавати стуки при роботі в підвісці автомобіля, а його дросельні клапана піддаються руйнуванню. Щоб уникнути поломки амортизатора, його перед установкою ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно привести в робочий стан (прокачати). Для цього: А. Переверніть амортизатор штоком вниз і плавно, без ривків, стисніть його-Б. Зафіксуйте шток амортизатора в цьому положенні на 2-3 сек.- В. Утримуючи шток, переверніть амортизатор штоком вгору, зафіксуйте амортизатор в цьому положенні на 3 -6 сек.- Г. Витримавши амортизатор в вертикальному положенні, зазначений час і плавно висуньте шток до кінця хода- Д. Переверніть амортизатор штоком в низ, зробіть паузу 2-3сек. і повторіть операції А, Б, В, Г 5-8 раз-Є. Закінчивши прокачувати амортизатор, виконуючи послідовність, зупиніться на пункті Г- Ж. Утримуючи амортизатор вертикально, штоком вгору, виконайте контрольну операцію (різкими, але короткими рухами штока переконаєтеся в плавному, без провалів, переміщенні поршня). Якісно прокачаний амортизатор - це плавне без провалів переміщення поршня. Після прокачування амортизатор повинен знаходиться в робочому положенні, штоки ВЕРТИКАЛЬНО ВГОРУ, аж до повної установки на автомобіль.