- Історія становлення армійського позашляховика
- Зовнішність не головне!
- Оренда без водія або принади водіння в спартанських умовах
Наша сеть партнеров Banwar
11.03.2016
Заслужена любов у романтиків бездоріжжя. Та й недорого прокат авто обійдеться - чого ще бажати?
Для тесту буде використана модернізована версія ГАЗ-69: запасне колесо з борта автомобіля зникло (класичне розташування ззаду), сидіння в салоні імпортного виробництва і «лиття» на колесах.
В оригінальному стані знайти можна тільки в музеї, а так його експлуатують любителі «бездорожних романтики» і деталі в міру вироблення ресурсу змінюють на нові запчастини.
Історія становлення армійського позашляховика
«Дідусь» 69 - знаменитий і шанований за часів ВВВ «Вілліс», саме на базі його було створено ГАЗ-64 - родоначальник радянських джипів. В армії йому відразу дали прізвисько «козлик» - скакав він чудово по будь-яких дорогах. Після була модель ГАЗ-67, а після війни з'явився і наш «69». Машина вийшла надійною, з хорошим потенціалом, але «козлом» кликати її не перестали.
Ми катаємо восьмимісному версію джипа, вдумайтеся, вісім місць в 1952 році. Так, це дві лави по бортах, але це повноцінний «сімейний» автомобіль (армія - це сім'я). Був ще командирський варіант, з п'ятимісцевим кузовом.
Зовнішність не головне!
Брутальний автомобіль для армії виглядає приємно. Немає в ньому американських ліній діда, широкий і більш масивний, добротний всюдихід. Шильдик УАЗ на тестованому не випадковий, авто 1968 р випуску, а Ульяновський завод з 1956 р - повноцінний завод-виготовлювач позашляховиків. ГАЗ з УАЗ - це про нас!
Бачили в фільмах про війну, передня рама відкинута на капот? У нас теж можна так зробити, залишай одні скла, геть брезент і кабріолет-вседорожник до ваших послуг. Потрапили під дощ? Десять хвилин і брезент на місці, в аскетичному салоні промокнути нічому.
Движок на машині з американським корінням - ГАЗ-20, перероблений інженерами Горьковського заводу Dodge D5, двигун на 52 «коні» тягне «трудівника» та на трасі, і на грунтовці. Надійний і вічний ДВС в прямих руках, головне не крутити обертів, і буде він вас радувати довгі роки.
Оренда без водія або принади водіння в спартанських умовах
«Сувора» приладова дошка - максимум інформації для водія:
- тиск масла;
- рівень палива;
- Температура води;
- амперметр;
- спідометр.
Склоочисники НЕ примерзнуть, вони розташовані у верхній частині віконної рамки. Два бензобака дають солідний запас ходу, рівень палива запасного можна оцінити тільки на око, тому робити це треба днем, а не при світлі підручних засобів.
Перемикання передач незвично, але швидко адаптуєшся. Тісно ногам тиснути педалі, але гальма непохитні і реагують тільки на максимальне зусилля двома ногами.
Рульове без підсилювачів, але влітку проблем не було, легко і просто. Розгін до 90 км / год - межа для мотора, крейсерська швидкість в районі 70 км / ч. Піч працює нормально, але зима - не рідне пору року для ГАЗ-69, під брезентом в морози свіжо.
Передній міст відключаємо - краще керованість на асфальті і економічність бензину (15 л). При відсутності дорожніх умов апетит, як у «бегемота», - 25 л., Бензин з високим числом «смертельний», АІ-80 - кращий варіант.
Всюдихід з історією, понад півмільйона примірників, простий в обслуговуванні, що не вбиває підвіска і ретро-зовнішність. Заслужена любов у романтиків бездоріжжя. та й недорого прокат авто обійдеться - чого ще бажати?
Посилання по темі:
Та й недорого прокат авто обійдеться - чого ще бажати?
Бачили в фільмах про війну, передня рама відкинута на капот?
Потрапили під дощ?